نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

 زیر ارتباطات افزود: نقشه توسعه ICT در توسعه اقتصادی تاثیر گذار است و از آن طرف نیز در ارتقاع و توسعه ICT در تمامی شارژ ایرانسل بانک صادرات حوزه ها توجه شود به دلیل اینکه این ویژگی تنهای حوزه ICT که می تواند با تاثیر گذاری در بسیاری از ابعاد اقتصادی و اجتماعی ملت ها نقش برجسته ای را برای افراد به همراه داشته باشد.وی با بیان این که دانشمندان متخصصان و مدیران فناوری اطلاعت و ارتباطات می توانند نقش چشمگیری توسعه این حوزه در افق چشم انداز ۴۰۰۴داشته باشند تصریح کرد: در نشست های بعدی باید به نفع ICT در افزایش تولید ناخالص تاکید شود که خوشبختانه سرفصل هایی که امروز در این سنپوزیم به آن اشاره شده اکثر آن به شدت مورد نیاز کاربردی در کشور است.
تقی پور گفت امیدواریم این نشست ها شارژ ایرانسل بانک صادرات سیاست گذاران، مسوولان در رده های مختلف علمی و پژوهشگران ICT بتواند کمک کند تا این حوزه را در جایگاهی که ICT می تواند در سایر حوزه های تاثیر گذار باشد، ارتقاع دهد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شارژ ایرانسل بانک صادرات با بیان اینکه کسب و کار کثیف دامن شبکه اینترنت را سیاه کره است، خواستار توجه جدی مسوولان جهانی به حفاظت خانوارها از آسیب های اینترنت شد.
شانزدهمین شارژ ایرانسل بانک صادرات نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان از نهم تا دوازدهم آذرماه جاری برگزار می شود.
کاظم آیت اللهی افزود: امروزه شارژ ایرانسل بانک صادرات فناوری اطلاعات در میان کسب و کارهای مختلف نفوذ کرده و بهتر است که برای هر موضوع یک نمایشگاه تخصصی برپا شود.
وی با بیان اینکه شارژ ایرانسل بانک صادرات امروزه کشور ما در مرحله گذر از یک مخابرات سنتی و قدیمی و نسل جدیدی از شبکه های مخابراتی، ارتباطی و اطلاعاتی اظهار داشت در نتیجه امروز نیاز جامعه ایجاب می کند در سرفصل های پنجمین سنپوزیوم مخابرات به نتایج و دستاود ها بیشتر دقت کنیم.
وی گفت اگر به آمار های جهانی توجه کنیم شاهد آن هستیم که تعداد مقالات علمی و تعداد دانشمندان ایرانی از رتبه های خوبی برخوردارند ولی آیا باید توجه شود که ابعاد استراتژی و مدیریت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همین میزان مورد توجه قرار شارژ ایرانسل بانک صادرات گرفته یا خیر؟
آیت اللهی صدور بخشنامه جدید استاندار اصفهان به تمام دستگاه های اجرایی استان درباره اعلام مرجع بودن نظام صنفی رایانه ای را نقطه عطفی در تاریخ فعالیت این سازمان دانست و گفت: صدور شارژ ایرانسل بانک صادرات این بخشنامه گویای توجه ویژه مسوولان استان به فناوری اطلاعات است.
معاون شورای عالی انفورماتیک شارژ ایرانسل بانک صادرات کشور نیز در این آیین گفت: حدود ۱۲۰ شرکت از استان اصفهان دارای سابقه رتبه بندی در این شورا هستند.آرمان غفاری افزود: این آمار گویای توانمندی و پتانسیل بالای استان اصفهان در بخش فناوری اطلاعات است.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه دانشمندان ما ثابت کرده اند شارژ ایرانسل بانک صادرات که از نظر علمی هم دوش دانشمندان خارجی قرار گرفته اند خاطر نشان کرد آمار های مقالات و تحقیقات آنها بیانگر این موضوع است.
رییس سازمان نظام صنفی رایانه شارژ ایرانسل بانک صادرات ای استان اصفهان نیزگفت: نمایشگاه اتوکام بعد از الکامپ تهران جایگاه دوم را در میان نمایشگاه های IT کشور دارد.
وی با اشاره به برخی مشکلات در این زمینه مانند کمبود فضای نمایشگاهی و امکانات تصریح کرد: این قبیل نمایشگاه ها بیشتر تخصصی هستند ،اما به دلیل شرایط شارژ ایرانسل بانک صادرات موجود جنبه عمومی یافته اند.
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه ما به یک خیزش و انفجار در نیاز به پهنای باند رو به رو هستیم تصریح کرد:البته پهنای باند باید دسته بندی شود که این اقدام از نظر ما صورت گرفته است. تقی پور با اشاره به اینکه شبکه های دسترسی نوری تعوری های شبکه ها، NGN از مباحث اصلی به حساب می آید گفت: امروز بیشترین درگیری ما مهاجرت از یک نسل مخابرالتی به شارژ ایرانسل بانک صادرات نسلی دیگر است.
وی با اشاره به اینکه ساختار این سنپوزیوم به شکلی است که مورد توجه شارژ ایرانسل بانک صادرات دانشمندان در داخل و خارج بوده است تصریح کرد، طیف وسیعی از صنعتگران و سیاست گذاران فناوری اطلاعات مخاطب این سنپوزیوم هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، رضا تقی پور در پنجمین سنپوزیوم شارژ ایرانسل بانک صادرات بین المللی مخابرات و ارتباطات با بیان اینکه این کنفرانس ها در روند اجرای خود مسیر موفقی را طی کرده است اظهار داشت IST با حفظ برند باید به ISICT تبدیل شود به دلیل اینکه امروزه تفکیک مخابرات و فناوری اطلاعات در همه ابعاد بخصوص ابعاد علمی امکان ناپذیر است.
وی گفت: کارگاه های آموزشی در کنار بحث های علمی و مقالات در کنفرانس پیش بینی شده که خود میحیطی است شارژ ایرانسل بانک صادرات که می تواند این تعامل ها را چند جانبه کند.
تقی پور معتقد است جمع بندی و ارزیابی به دست آورهای این نشست ها در شارژ ایرانسل بانک صادرات شرایط اجتماعی فعلی می تواند در برگزاری نشست های آینده تاثیر گذار باشد.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 727
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

- صفحه نمایش را یک‌بار شارژ ایرانسل بانک صادرات با پارچه خشک، تمیز کنید. تمیز کردن صفحه نمایش یک‌بار با پارچه خشک، سبب می‌شود تا برخی از لکه‌ها و آثار اثر انگشتتان پاک شود.
ماده 12- هرکس به طور غیرمجاز داده‎های متعلق به دیگری را برباید، چنانچه عین داده‌ها در اختیار صاحب آن باشد به جزای نقدی از یک تا بیست میلیون ریال و در غیر این صورت به حبس از نود و یک روز تا شارژ ایرانسل بانک صادرات یک سال یا جزای نقدی از پنج تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
در تمامی کشورهای دنیا مرکز مستقل و یکپارچه‌ای دائما نظارت بر روی این فضا دارند تا با مشاهده هر گونه عمل مغایر با شارژ ایرانسل بانک صادرات قوانینی، رفتارسنجی کرده و مانع بروز مخاطره‌ای عظیم در سطح شبکه شوند؛ در کشور ما نیز پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات وجود دارد که نقش پیشگیری کننده، دفاع و پاک‌سازی را بر عهده دارد و براساس قانون می‌تواند با خاطیان فضای سایبر برخورد کند.
از فشار شارژ ایرانسل بانک صادرات آوردن برروی صفحه نمایش در حین پاک کردن آن، خودداری کنید.سرقت و کلاهبرداری رایانه‌ای با هدف ربایش داده‎های متعلق به دیگری، جزای نقدی از یک تا بیست میلیون ریال و حبس از نود و یک روز تا یک سال را به دنبال دارد.
4- در صورت باقی ماندن لک‌ها، پارچه کتان شارژ ایرانسل بانک صادرات یا گوشه‌ای از پیران نخی‌تان را کمی مرطوب کرده و برروی لک‌ها و آثار انگشتان دستتان، با حرکت‌های دایره‌ای مانند کوچک بکشید. با تکرار این عمل، لک‌های باقی مانده با استفاده از رطوبت پارچه پاک خواهند شد.
در صورت امکان و کوچک بودن پارچه، از آب مقطر استفاده نمایید. شارژ ایرانسل بانک صادرات
بر اساس گزارشات رسیده، تحلیلگران CIMB Group در کوالالامپور معتقدند iWatch اپل زودتر از نیمه دوم ۲۰۱۴ به بازار نخواهد آمد. این در حالی است که انتظار می رود پس از رونمایی Galaxy Gear سامسونگ در ۱۳ شهریور، شارژ ایرانسل بانک صادرات این محصول حوالی مهر ماه راهی بازار شود.
دولت هم متعاقبا شارژ ایرانسل بانک صادرات و با دستور مستقیم رئیس جمهور این موضوع را جهت اجرا ابلاغ نمود.
به نقل از تسنیم، جرائم رایانه‌ای که کشورهای مختلف را مجبور به تدوین و تصویب قوانین روشنی در شارژ ایرانسل بانک صادرات این زمینه برای برخورد با خاطیان این حوزه کرده، در کشور ما هم قانونی را در این حوزه به خود اختصاص داده است.
همچنین در این شارژ ایرانسل بانک صادرات گزارش آمده است کارخانه تایوانی Inventec قرار است بیش از ۶۰ درصد سفارشات ساعت هوشمند اپل را تولید کند. که این میزان شامل بیش از ۱۹ درصد سود آن در سال ۲۰۱۴ خواهد بود.
5- بار دیگر صفحه نمایش را با پارچه خشک، تمیز کنید.اگر رطوبتی برروی صفحه نمایش باقی مانده هیچ‌گاه برای شارژ ایرانسل بانک صادرات پاک کردن آن، به صفحه نمایش فشار نیاورید. آن‌را در گوشه‌ای گذاشته تا جریان هوا، سبب از بین بردن رطوبت‌های باقی مانده شود.
ماده١٣- هرکس به طور غیرمجاز از سیستم‌های رایانه‌ای یا مخابراتی با شارژ ایرانسل بانک صادرات ارتکاب اعمالی از قبیل وارد کردن، تغییر، محو، ایجاد یا متوقف کردن داده‎ها یا مختل کردن سیستم وجه یا مال یا منفعت یا خدمات یا امتیازات مالی برای خود یا دیگری تحصیل کند علاوه بر رد مال به صاحب آن‌ به حبس از یک تا پنج سال یا جزای نقدی از بیست تا یکصد میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.ماده 12- هرکس به طور غیرمجاز داده‎های متعلق به دیگری را برباید، چنانچه عین داده‌ها در اختیار صاحب آن باشد به جزای نقدی از یک تا بیست میلیون ریال و در غیر این صورت به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
ماده١٣- هرکس به طور غیرمجاز از سیستم‌های رایانه‌ای یا مخابراتی با ارتکاب اعمالی از قبیل وارد کردن، تغییر، محو، ایجاد یا متوقف کردن داده‎ها یا مختل کردن سیستم وجه یا مال یا منفعت یا خدمات یا امتیازات مالی برای خود یا دیگری تحصیل کند علاوه بر رد مال به صاحب آن‌ به حبس از یک تا پنج سال یا جزای نقدی از بیست تا یکصد میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.ا توجه به رقابت هایی که میان کمپانی های سازنده ساعت هوشمند وجود دارد، پس از اعلام زمان عرضه ساعت هوشمند سامسونگ، اعلام شد که ساعت هوشمند اپل با نام iWatch نیز به شارژ ایرانسل بانک صادرات زودی عرضه خواهد شد. پیش از این، زمان عرضه iWatch را اواخر سال 2014 اعلام کرده بودند.
از دیگر نکات مهم می توان به احتمال قیمت گذاری ۱۴۹ تا ۲۲۹ دلاری iWatch اپل اشاره کرد. تحلیلگران CIMB Group انتظار دارند میزان فروش ساعت های هوشمند اپل شارژ ایرانسل بانک صادرات در سال ۲۰۱۴ از ۶۳.۴ میلیون دستگاه هم فراتر رود.
فصل یکم (جرائم علیه محرمانگی داده‌ها و سامانه‌های رایانه‌ای و مخابراتی) و فصل دوم (جرائم علیه شارژ ایرانسل بانک صادرات صحت و تمامیت داده‌‌ها و سیستم‌‌های رایانه‌‌ای و مخابراتی) این قانون شرح داده شد اما این قانون در فصل سوم (سرقت و کلاهبرداری مرتبط با رایانه) به چه موضوعاتی اشاره کرده است؟
قانون جرائم رایانه‌ای که هم‌اکنون مرجع اصلی نظارت و برخورد با خاطیان این حوزه تلقی می‌شود، در تاریخ خرداد 1388 در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 1388/3/20 به تأیید شورای نگهبان رسید و طی نامه شارژ ایرانسل بانک صادرات شماره 121/16306 مورخ 1388/4/3 مجلس شورای اسلامی، به دولت جهت اجرا واصل شد.
بنا بر شنیده ها، مبنی بر زمان شارژ ایرانسل بانک صادرات عرضه ساعت هوشمند سامسونگ در افتتاحیه نمایشگاه IFA، به نظر می رسد این شرکت کره ای توانسته با فاصله ای ۹ ماهه یا بیشتر از



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 709
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

اکنون ال جی این فیلم را منتشر کرده است که شما می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید، نظر شما چیست؟ جی 2 توانسته به خوبی از پس شارژ ایرانسل بانک ملی این کار بر بیاید؟
6 - خوش شارژ ایرانسل بانک ملی دست نبودن گوشی:
1 - زاویه شارژ ایرانسل بانک ملی دید کم صفحه نمایش:
رابط کاربری این گوشی بسیار ضعیف است، شارژ ایرانسل بانک ملی سونی برای جلب کاربر در قسمت رابط کاربری تلاشی که سامسونگ و اچ تی سی داشتند را نداشته است، در سامسونگ گلکسی اس 4 همانطور که دیده‌اید ویژگی‌های لمسی فراوانی قرار گرفته‌اند که آن را به یک تافته جدا بافته تبدیل می کنند و در HTC One نیز رابط کاربری Sense بسیار زیبا است و وِیژگی‌های کاربر پسند خوبی دارد.
گوشی به علت لبه های تیز به خوبی در دست شما جای نمی گیرد و در ضمن در جیب شما نیز بسیار آزار دهنده خواهد بود بنابراین می‌توان آن را بد دست ترین پرچمدار یک کمپانی شارژ ایرانسل بانک ملی نامید.
ال شارژ ایرانسل بانک ملی جی جی 2 اولین گوشی هوشمندی است که دوربین 13 مگاپیکسلی دارد و از ویژگی تثبیت کننده اپتیکال تصاویر نیز استفاده می‌کند.به گزارش جی اس ام اکنون ال جی تصمیم گرفته که جی 2 خود را کیلومترها دورتر از زمین بفرستد و هنر گوشی خود را به رخ دیگران بکشد. ال جی گوشی خود را با یک بالن به آسمان فرستاده و از آسمان فیلمبرداری کرده است.
اگر بخواهیم یک جمع بندی داشته باشیم باید بگوییم که ال جی جی 2 می‌تواند یک گوشی دوست داشتنی باشد اما برای ارائه نظر نهایی خودمان باید شارژ ایرانسل بانک ملی تا ارائه گوشی و تست آن صبر کنیم.
حالا که مدتی از معرفی پرچمدار سونی یعنی Xperia Z گذشته است، بد نیست ایرادهای این گوشی که در طول این ماه‏ها از کاربران مختلف گزارش شده است یا بر اثر استفاده خود را نشان داده است بررسی کنیم. مواردی که این سوال را به شارژ ایرانسل بانک ملی وجود می‏آورد: آیا واقعا خریدن این گوشی با این قیمت، در مقایسه با سایر گوشی‏های همرده بازار، عاقلانه است یا نه.
اکسپریا زد شارژ ایرانسل بانک ملی سونی، پرچمدار سونی است اما آیا خریدن آن با این قیمت کار درستی است؟ در این مطلب با 14 ایراد این گوشی آشنا می‏شوید.
7 - شارژ ایرانسل بانک ملی رابط کاربری ضعیف:
به گزارش جی اس ام سامسونگ که به استفاده از فرصت‌ها شهرت دارد اکنون می خواهد راه این مسنجر را به گوشی‌های شارژ ایرانسل بانک ملی اندرویدی خود باز کند.در صفحات اجتماعی سامسونگ در یکی از کشورهای آفریقایی ویدپوی توسط سامسونگ منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ آماده ارائه این سرویس بر روی گوشی‌های اندرویدی خودش است. زمانی که این اتفاق بیافتد مارکت سامسونگ از این که اکنون است بیشتر نیز خواهد شد. شما این ویدئو را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.
زمانی که صفحه نمایش گوشی شارژ ایرانسل بانک ملی را نگاه می‌کنید با اینکه این صفحه نمایش کیفیت Full HD دارد اما تصور می کنید که یک لایه سفید رنگ بر روی صفحه نمایش کشیده شده که باعث می‌شود کیفیت صفحه پایین تر از رقبای آن به نظر برسد.
در گلکسی اس 4 به راحتی می توانید باتری را تعویض کنید برای اینکار تنها کافی است شارژ ایرانسل بانک ملی درب قاب پشتی را باز کنید، و باتری را خارج کنید اما در این گوشی باتری قابل دستیابی توسط کاربر عادی نیست و اگر باتری گوشی خراب شد حتما باید به تعمیرکار موبایل مراجعه کنید.
در اینکه اکسپریا زد، یک گوشی هوشمند خوب است شکی وجود ندارد اما شارژ ایرانسل بانک ملی وقتی پای قیمت‏های بالا و رقابت در سطح اول تکنولوژی به میان می‏‎آید، ایرادات کوچک و بزرگ است که بر تصمیم خریداران تاثیر می‏گذارد. پس با ما همراه باشید تا گزارش‏های کاربران در تجربه استفاده از سونی اکسپریا زد را ببینید.
مسنجر بلک بری یکی از معروف ترین شارژ ایرانسل بانک ملی مسنجرها در داخل آمریکا است و شاید علت خرید خیلی‌ها همین مسنجر معروف باشد.
این قسمت شارژ ایرانسل بانک ملی یکی از بدترین قسمت‌ها است، زمانی که ما می خواستیم یک موزیک گوشی کنیم سختی بسیار زیادی می‌کشیدیم زیرا ابتدا باید درپوشی که برای ضد آب بودن بر روی خروجی جک 3.5 میلیمتری قرار گرفته بود را باز می‌کردیم و بعد از آن نیز این درپوش به این علت که به گوشی متصل بوده دائما دست و پا گیر می‌شد و باعث می‌شد ما از گوش کردن آهنگ لذت نبریم.
4 - درپوش‌های آزار شارژ ایرانسل بانک ملی دهنده بر روی پورت‌های گوشی:
یکی از ویژگی‌هایی که هر شخصی در هنگام خرید گوشی به آن توجه می‌کند صفحه نمایش است، در این گوشی زاویه دید صفحه نمایش بسیار کم است و وقتی تنها کمی گوشی را بچرخانید دیگر قادر به دیدن شارژ ایرانسل بانک ملی محتوای صفحه نمایش نیستید.
5 - شارژ ایرانسل بانک ملی سختی استفاده در هنگام مکالمه:
دهنگام مکالمه به علت کوچک بودن خروجی صدای مخاطب اگر به طرز صحیحی این شارژ ایرانسل بانک ملی خروجی را بر روی گوش قرار ندهید صدای فرد تماس گیرنده را بسیار سخت خواهید شنید ما بارها به این مشکل برخوردیم و دائما باید طوری گوشی را تنظیم می‌کردیم که بتوانیم صدای مخاطب را بشنویم.
2 - وجود یک لایه سفید رنگ بر روی صفحه نمایش شارژ ایرانسل بانک ملی Full HD:



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 644
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

 فریم دور گوشی از جنس فیبر کربن، پوشش کلی دستگاه شارژ ایرانسل بانک تجارت از جنس گوریلا گلس 3
اما استفاده از این پردازنده در G Pad، باعث خواهد شد تا قیمت نهایی آن به مراتب کمتر از زمانی باشد که این تبلت مجهز به اسنپدراگون 800 شود، و این نکته عاملی تعیین کننده برای شارژ ایرانسل بانک تجارت جلب توجه خریداران خواهد بود.
پیش از این شایعه شده بود که سونی شارژ ایرانسل بانک تجارت از فلاش زنون یا فلاش دوگانه LED در تلفن بعدی خود بهره خواهد برد، اما از تصویر جدید سونی می‌توان متوجه فلاش تکی LED شد.
کمتر از شارژ ایرانسل بانک تجارت یک هفته تا معرفی تلفن پرچمدار بعدی سونی که از آن با نام Sony i1 Honami یاد می‌شد، زمان باقی مانده است. سونی امروز سومین تصویر مرتبط با این گوشی را منتشر کرد که در آن وجود G Lens سونی تایید شده است. علاوه بر این لنز، یک فلاش LED نیز در قسمت پایین دریچه دوربین قابل مشاهده است.
از این سه تصویری که تا به امروز برای هونامی منتشر شده، می‌توان متوجه شباهت ظاهری هونامی با Xperia Z سونی شد، حتی دریچه دوربین نیز در این دو تلفن کاملا شبیه به هم است با این تفاوت که گفته می‌شوند تلفن شارژ ایرانسل بانک تجارت هونامی از یک سنسور 20.7 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
صفحه نمایش 5 اینچ با شارژ ایرانسل بانک تجارت رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، با 16% طیف رنگ بیشتر
نظر شما در مورد این تبلت چیست؟ به نظر شما آیا ال‌جی قیمت شارژ ایرانسل بانک تجارت این دستگاه را طوری در نظر خواهد گرفت تا نظر حداکثر کاربران را جلب نماید؟
جنبه‌ی جالب دیگر این برنامه این است که می‌توانید به یک میانبر صفحه کلید نیز پنجره مورد نظر خود را پنهان کنید. تنها کافی است پس از فشردن ناحیه‌ی H/S کلیدهای میانبر مد نظر خود را فشار داده و سپس apply را انتخاب کنید. در بخش ماوس نیز می‌توانید از سه گزینه‌ی کلیک وسط، اسکرول کردن، استفاده شارژ ایرانسل بانک تجارت کنید.
امکانات اتصال: MHL / Miracast / شارژ ایرانسل بانک تجارت NFC، بلوتوث 4.0، پشتیبانی از LTE و وای-فای a/b/g/n/ac
پردازنده اسنپدراگون 600 شارژ ایرانسل بانک تجارت از لحاظ حجم و اندازه اندکی کوچکتر از اسنپدراگون S4 بوده و مصرف انرژی آن نیز در مقایسه با اسنپدراگون 800 بیشتر است.
سونی در این تیزر تبلیغاتی از این جمله استفاده کرده شارژ ایرانسل بانک تجارت است:
همین حالا می‌توانید این برنامه را به صورت رایگان از لینک این لینک (دانلود HiddeX) دریافت کنید و با قابلیت‌های آن شارژ ایرانسل بانک تجارت بیشتر آشنا شوید. این برنامه بر روی ویندوزهای XP، ویستا، 7 و 8 کار می‌کند.تبلت G Pad ال‌جی اکنون چند هفته‌ای می‌شود که توجه رسانه‌های گوناگون را به خود جلب کرده است. بسیاری از شایعات منتشر شده در مورد این محصول اذعان کرده بودند که G Pad مجهز به پردازنده قوی اسنپدراگون 800 است، اما به نظر می‌رسد که نباید انتظار حضور پردازنده‌ای قوی‌تر از اسنپدراگون 600 را در این تبلت داشته باشیم. همچنین منابع نزدیک به کمپانی ال‌جی تایید کرده‌اند که این زمان عرضه به بازار این تبلت، شهریورماه امسال تعیین شده است.
این تبلت جدید مجهز به صفحه نمایش با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل، اندروید نسخه 4.2 و دو گیگابایت شارژ ایرانسل بانک تجارت حافظه رم خواهد بود.
پردازنده 4 هسته‌ای Snapdragon 800 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز به همراه شارژ ایرانسل بانک تجارت گرافیک Adreno 330 GPU
G Lens برند سونی برای لنزهای گران قیمت و با کیفیت دوربین‌های DSLR است، این لنزها از نظر کیفیت با لنزهای زایس رقابت می‌کنند. اکثر لنزهای سری G سونی دارای دریچه فوق شارژ ایرانسل بانک تجارت العاده عریض و قابلیت جذب بسیار بالای نور را ارائه می‌کنند که موجب افزایش بازده عکاسی در نور کم می‌شوند.
حافظه ذخیره سازی شارژ ایرانسل بانک تجارت 16 گیگابایت، به همراه درگاه میکر SD جهت افزایش حجم حافظه
البته اصلی‌ترین نکته در مورد این تبلت قیمت آن است که متاسفانه شارژ ایرانسل بانک تجارت هنوز هیچ اطلاع دقیقی از آن در دست نیست.
سیسم عامل اندروید 4.2.2. یا آبنبات پاستیلی شارژ ایرانسل بانک تجارت
باتری 3100 میلی آمپرساعت به همراه شارژ ایرانسل بانک تجارت نسخه جدید از نرم افزار STAMINA
تلفن Xperia Z1 دارای دکمه مستقل شاتر برای شارژ ایرانسل بانک تجارت عکس برداری است. تا اینجای کار مشخصات فنی Xperia Z1 یا هونامی به موارد زیر اشاره دارند:
به علاوه شما می‌توانید عملکرد این برنامه را برای فعالسازی پنجره یا اجرای خودکار و شارژ ایرانسل بانک تجارت بسیاری از دیگر قابلیت‌های دیگر کنترل کنید (بیخود نمیگن فلفل نبین چه ریزه!).
خبر خوش برای طرفداران این تبلت این است که کمتر از یک ماه دیگر شاهد حضور آن در شارژ ایرانسل بانک تجارت بازارهای جهانی خواهیم بود (البته لازم به ذکر است که احتمالا ورود این محصول به بازار ایران با تاخیری چند ماهه یا حتی یک ساله صورت می‌گیرد).
ضد شکه، گرد و غبار و آب با پشتیبانی از استاندارد IP55/58 شارژ ایرانسل بانک تجارت
تبلیغات متنی شارژ ایرانسل بانک تجارت
آیا ما هنوز توجه شما را ضبط شارژ ایرانسل بانک تجارت نکرده‌ایم؟



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

به نظر شما، مایکروسافت با شارژ ایرانسل بانک ملی چه راهکاری می‌تواند دوباره به دوران طلایی خود رسیده و با قدرت وارد میدان رقابت شود.
microsoft chart4 شارژ ایرانسل بانک ملی
چندی پیش در زومیت خواندید که «امریکا دستور لغو تحریم فروش فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی آمریکا برای ایران» را صادر کرد. این بدین معناست که ورود کالاهای امریکایی که پیش از این از طریق کانال‌های غیررسمی و بدون پشتیبانی شرکت‌های مادر امریکایی انجام می‌شد، حالا باید به شکل اصولی وارد بازار کشور شوند. اما از خردادماه که این خبر رسما منتشر شد تا به امروز شاهد هیچ اقدام عملی در این باره نبودیم تا اینکه متوجه شدیم اپل اخیرا ایران را از لیست کشورهای تحریم شده شارژ ایرانسل بانک ملی برای عرضه کالاهایش خارج کرده است. حال این پرسش مطرح می‌شود که آیا شاهد نماینده رسمی اپل در ایران خواهیم بود؟
مقاله مرتبط: شارژ ایرانسل بانک ملی
اخیرا اپل در وب سایت رسمی خود و در بخش «پیروی از شارژ ایرانسل بانک ملی تجارت جهانی» نام ایران را از لیست کشورهای تحریم شده خارج نموده و در بخش مجزایی، دلیل این موضوع را صدور مجوز از جانب دولت امریکا ذکر نموده است.
حالا که دولت ایالات متحده امریکا رسما تحریم فروش فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی به ایران را لغو نموده، باید شاهد عرضه رسمی این محصولات باشیم. اتفاقی که تا به امروز رخ نداده است. یعنی هنوز دسترسی به گوگل پلی و اپ استور با محدودیت‌های متنوعی همراه است، نکسوس‌های گوگل به صورت غیر رسمی وارد بازار کشور می‌شوند، شرکت‌های Dell، HP، اپل، مایکروسافت، گوگل و غیره هنوز شارژ ایرانسل بانک ملی نماینده رسمی در ایران ندارند.
حال این پرسش مطرح می‌شود که آیا از میان شرکت‌های ایرانی شرکتی برای کسب نمایندگی رسمی اپل اقدام کرده است؟ شارژ ایرانسل بانک ملی
مردادماه سال گذشته، گوگل اعلام کرد که خودرویش توانسته بدون استفاده از کمک انسان بیش از 300,000 مایل را بدون کوچکترین تصادف و با موفقیت طی کند. درست است که این خودرو توانسته این میزان مسافت را با شارژ ایرانسل بانک ملی موفقیت طی کند، اما هنوز زمان زیادی تا عرضه آن به بازار در پیش است.
وی می‌گوید: شارژ ایرانسل بانک ملی
این تصویر شارژ ایرانسل بانک ملی که توسط آقای گروس در همایش سالیانه XPrize گرفته شده است، چگونگی تشخیص محیط و در پی آن تصمیم گیری برای دور زدن به سمت چپ توسط این خودرو را نشان می‌دهد.
خودروی مشهور گوگل همزمان با حرکت در خیابان‌ها و جاده‌ها به جمع‌آوری اطلاعات از محیط پیرامون خود شارژ ایرانسل بانک ملی نیز می‌پردازد. به گفته «بیل گروس»، مدیر عامل موسسه Idealab، این خودرو در هر ثانیه بیش از 750 مگابایت اطلاعات جمع‌آوری می‌کند. وی می‌گوید خودروی گوگل هر آن‌چه را که می‌بیند، ثبت می‌کند. در ادامه می‌توانید تصویری از جهان بینی این خودرو را ملاحظه نمایید.
لغو شارژ ایرانسل بانک ملی تحریم فروش فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی آمریکا برای ایران به چه معناست؟
این خودرو بسیار هوشمند است. برای مثال اگر هنگام عبور از خیابان اثری از سیگار شارژ ایرانسل بانک ملی را روی زمین مشاهده کند، این احتمال را می‌دهد که شاید فردی که صاحب سیگار است از میان ماشین‌ها عبور خواهد کند. و یا اگر یک توپ در حال حرکت را تشخیص دهد، می‌داند که به زودی کودکی در پی آن خواهد آمد. من به شخصه تحت تاثیر این دستاورد عظیم دانشمندان گوگل قرار گرفته‌ام.
عرضه‌ی ویندوز آرتی توسط مایکروسافت در سال 2012، در واقع اعترافی بر این مدعا بود که شرایط عوض شده و باید بتوان خود را با آن وفق داد. اما باز هم زمان بندی نادرست و استراتژی شارژ ایرانسل بانک ملی غلط، باعث شد که بازار توسط اندروید و iOS قبضه شده و سهم مایکروسافت در بازار تبلت‌ها بسیار اندک باشد.
تبلیغات شارژ ایرانسل بانک ملی متنی
تحریم‌ها حداقل در بخش کالاهای الکترونیک هیچ وقت باعث نشد تا این محصولات در بازار کشور نایاب شوند، اما همواره باعث افزایش قیمت آنها و کاهش کیفیت خدمات پس از فروش این محصولات شد. تجار ایرانی همواره راهی را برای ورود کالاهای مورد نظر خود به بازار کشور پیدا می‌کردند، نمونه بارز آن نیز محصولات HP، شارژ ایرانسل بانک ملی Dell، ایسر، اپل و گوگل در بازار کشور است. همه این شرکت‌ها امریکایی هستند و نباید محصولات آنها به بازار کشور راه می‌یافت. اما ورود غیر قانونی این محصولات، موجب افزایش قیمت مصرف کننده و فقدان پشتیبانی و خدمات مناسب می‌شود.
google شارژ ایرانسل بانک ملی car
تبلیغات شارژ ایرانسل بانک ملی متنی
بله! با تحقیقاتی که ما در زومیت و با تماس با دوستان خود در شرکت‌های مطرح داخلی انجام دادیم، اطلاعات غیر رسمی بدست آوردیم که نشان می‌دهند برخی از شرکت‌های مطرح فعال در حوزه IT، اقداماتی برای کسب نمایندگی رسمی از اپل انجام داده‌اند و حداقل یکی از آنها نیز پیشرفت‌هایی برای جلب نظر اپل داشته است. شارژ ایرانسل بانک ملی حال این به چه معنا است؟ به نظر می‌رسد احتمال عرضه مستقیم محصولات اپل به همراه خدمات رسمی در کشور میسر خواهد شد. یعنی اگر شرکت‌های داخلی بتوانند استانداردهای اولیه طرف‌ امریکایی را داشته و یا مهیا کنند، به زودی شاهد نماینده رسمی اپل خواهیم بود. اما اینکه چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد، هنوز مشخص نیست.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از روزنامه هفت صبح، اینکه چه دوربینی بخرید، کاملا بستگی به کارکرد آن برای شما و استفاده معمول‌تان دارد؛ آیا به دنبال عکاسی حرفه‌ای و تجاری هستید؟ یا شارژ ایرانسل بانک تجارت دنبال گزینه‌ای کاملا مناسب برای سفرهای طولانی؟
هرگاه تصمیم به خرید دوربین می‌گیرید و چرخی در بازار می‌زنید، با صدها مدل متنوع روبه‌رو می‌شوید که تصمیم‌گیری نهایی را بسیار سخت می‌کند. از یک طرف نگران این هستید که واقعا دوربین مناسبی انتخاب می‌کنید و از طرف دیگر موضوع پول وسط می‌آید. اگر یک نفر کار بلد را پیدا کنید، حتما از او می‌پرسید: «به نظرت در رنج فلان تا فلان چه دوربینی بخرم بهتر است؟». چه وقتی بهتر از حالا؟ با پایان ماه رمضان دور شارژ ایرانسل بانک تجارت دوم تعطیلات تابستانی آغاز می‌شود و یک دوربین عکاسی مناسب جزو مهمترین لوازمی ‌است که باید در سفر همراه‌تان باشد. قبل از هر چیزی، ابتدا هدف خریدتان را مشخص کنید و آنگاه ببینید حداقل و حداکثر چه مبلغی را می‌خواهید برای آن هزینه کنید. شاید شما چند میلیون برای دوربین کنار گذاشته باشید اما شاید برای آنچه نیاز دارید تنها چندصد هزار تومان کافی باشد.
Sony-Xperia-ZR-2این مسابقه علاوه بر سوال های عادی روزانه، دارای سوال های ویژه ای نیز است که امتیازات بیشتری برایتان فراهم کرده و مواردی فراتر از گوشی ZR و مرتبط با دیگر محصولات سونی شارژ ایرانسل بانک تجارت را نیز پوشش میدهد. این اطمینان را به شما میدهیم که این سوالات به هیچ وجه کسل کننده نبوده و گاهی نیز خنده ای بر لبان شما خواهند نشاند و در ضمن میتوانند شانس شما را نیز افزایش دهند. می‌خواهیم به سراغ ارزان‌ترین‌ها برویم، بهترین دوربین‌های کامپکت همه کاره ۲۰۱۳. شاید همین جا انتخاب‌تان را انجام دادید. اگر چه این فهرست کاملا بی‌نقص نیست ‌ اما سعی کرده‌ایم با نگاهی به دوربین‌های موجود در بازار، بهترین‌ها را انتخاب کنیم که هم از نظر فنی قدرتمند باشند و هم از نظر مالی فشار زیادی به جیب شما وارد نکنند.
می‌خواهیم به سراغ ارزان‌ترین‌ها برویم، بهترین شارژ ایرانسل بانک تجارت دوربین‌های کامپکت همه کاره ۲۰۱۳. شاید همین جا انتخاب‌تان را انجام دادید. اگر چه این فهرست کاملا بی‌نقص نیست ‌ اما سعی کرده‌ایم با نگاهی به دوربین‌های موجود در بازار، بهترین‌ها را انتخاب کنیم که هم از نظر فنی قدرتمند باشند و هم از نظر مالی فشار زیادی به جیب شما وارد نکنند.
در حال حاضر روزهای بسیار داغ تابستان را پشت سر میگذاریم و شاید بسیاری از ما برای رسیدن روزهایی خنک تر لحظه شماری میکنیم. اما شارژ ایرانسل بانک تجارت میتوان از همین فرصت به امور سرگرم کننده ای همچون مسابقه WizQuiz سونی پرداخت. در این مسابقه که به گوشی ضد آب و جدید اکسپریا ZR اختصاص دارد، به مدت یک ماه هر روز به یک سوال پاسخ میدهید با جمع کردن امتیاز، شانس خود برای برنده شدن یکی از این ده گوشی را بالا میبرید.
در حال حاضر روزهای بسیار داغ تابستان را پشت سر میگذاریم و شاید بسیاری از ما برای رسیدن روزهایی خنک تر لحظه شماری میکنیم. اما میتوان از همین فرصت به امور سرگرم کننده ای همچون مسابقه WizQuiz سونی شارژ ایرانسل بانک تجارت پرداخت.
wizquiz-competitionگوشی هوشمند سونی اکسپریا ZR مدتی است که به بازار موبایل ایران راه پیدا کرده و از شارژ ایرانسل بانک تجارت صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی، چیپست کوالکام Snapdragon S4 Pro مجهز به پردازنده چهار هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی و ود گیگابایت حافظه RAM و پردازنده گرافیکی Adreno 320 بهره میبرد. این گوشی دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و صفحه نمایش HD است و همانند دیگر گوشی های سری Z به صورت ضد آب و ضد گرد و غبار طراحی شده است.
پس از اتخاذ این تصمیمات نسبتا سخت، اکنون نوبت انتخاب دوربین است. می‌خواهیم به سراغ ارزان‌ترین‌ها برویم، بهترین دوربین‌های کامپکت همه کاره ۲۰۱۳. شاید همین جا انتخاب‌تان را انجام دادید. اگر چه این فهرست کاملا بی‌نقص نیست ‌ اما سعی کرده‌ایم با نگاهی به شارژ ایرانسل بانک تجارت دوربین‌های موجود در بازار، بهترین‌ها را انتخاب کنیم که هم از نظر فنی قدرتمند باشند و هم از نظر مالی فشار زیادی به جیب شما وارد نکنند.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از سخت افزار، البته در حال حاضر ۱۲ روز از این مسابقه گذشته است، اما شرکتندگان این شارژ ایرانسل بانک تجارت امکان را دارند تا سوالات روزهای قبل را نیز پاسخ دهند.
در شارژ ایرانسل بانک تجارت ورد آفیس ۲۰۱۳، امکان انتخاب یکی از چندین واحد اندازه گیری موجود برای خط کش کاربردی آن را دارید، و شاید اکنون در حال کار برای شخصی هستید که مایل است اندازه های کار شده برای وی دقیق باشد. نگران نباشید تغییر این قابلیت آسان است. لبه File را کلیک کنید. از لیست منو ...
در ورد آفیس ۲۰۱۳، امکان انتخاب یکی از چندین واحد اندازه گیری موجود برای خط کش کاربردی آن را دارید، و شارژ ایرانسل بانک تجارت شاید اکنون در حال کار برای شخصی هستید که مایل است اندازه های کار شده برای وی دقیق باشد. نگران نباشید تغییر این قابلیت آسان است.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

لبته آن دسته از طرفداران و کاربران اندرویدی که ماه هاست منتظر اندروید کیک لیمویی هستند از شنیدن این خبر چندان هم شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد خوشحال نشدند. نگاهی بیاندازیم به ویژگی های این اندروید جدید
شاید این ویژگی از مهم ترین ویژگی های اندروید ۴٫۳ باشد. این شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد ویژگی امکان استفاده مشترک چند نفر از یک دستگاه را می دهد.
به گزارش همشهری، نوکیا به گوشی های هوشمند سری لومیا امید بسته بود تا بتواند به پیشتازی سامسونگ و اپل در بازار پایان شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد دهد، اما روند فروش این سری از گوشی های نوکیا باعث ناامیدی بسیاری از سرمایه گذاران و تحلیلگران شده است. سهام نوکیا روز پنجشنبه پس از اعلام این شرکت مبنی بر فروش 7 میلیون و 400 هزار دستگاه گوشی لومیا در سه ماهه دوم امسال، 6 درصد سقوط کرد. اگرچه فروش نوکیا 32 درصد از سه ماهه اول امسال بیشتر است، اما از پیش بینی تحلیلگران مبنی بر فروش هشت میلیون و 100 هزار دستگاه کمتر است.
این صفحه کلید به صورت رسمی معرفی نشد اما برای فعال کردن آن می توانید از منوی Settings و سپس Language & input استفاده کنید. وقتی فعال شد دستتان شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد را روی کلید space نگه دارید تا این صفحه کلید باز شود.
Open GL ES 3.0 شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
صفحه کلید هوشمندتر شده، به این صورت که صفحه کلید مجازی با استفاده از الگوریتمی جدید، بهتر از قبل کلمات بعدی را حدس میزند و پیشنهاد های بهتری به شما می دهد این شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد امر تایپ جملات طولانی را برایتان آسان تر می کند.
پروفایل های چند کاربری محدود شده شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
صدا قابلیت صدای فراگیر مجازی در این اندروید تجربه ای جدید و لذت بیشتری برای تماشای فیلم یا شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد گوش دادن به موسیقی برای شما به همراه می آورد.
و نوکیا در این باره متذکر شده که این بروزرسانی به ویندوز شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد 7.8 نیست.
صفحه شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد کلید Emoji
پشتیبانی از تکنولوژی Smart Bluetooth چندان هم دور از انتظار نبود چرا که iOS از سال ۲۰۱۲ از آن استفاده کرده بود. استفاده از این بلوتوث شارژ زیادی مصرف نمیکند. علاوه بر آن پشتیبانی از بلوتوث AVRCP 1.3 امکان شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد نمایش نام و متن آهنگ ها بر روی نمایشگر خودرو را فراهم می کند.
اندروید-4.3-نسخه-جدید-اندروید شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
این بروزرسانی جدید باعث بهبود کارایی سیستم گوشی،کارآیی دوربین خواهد شد.نوکیا در مورد زمان ارائه این بروزرسانی مطلبی را نگفته و تنها به گفتن شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد این نکته که منتظر باشید تا بر روی لومیا 610 شما یک اخطار بروزرسانی ظاهر شود بسنده کرده است.تبیان زنجان
اگر شما این گوشی را دارید و آن را بروزرسانی کردید در مورد بهبود شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد کارآیی آن ما را در قسمت نظرات مطلع کنید.
شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد گفته شده که این بروزرسانی توسط Wi-Fi و بوسیله خود گوشی امکان‌پذیر نیست بنابراین کاربران مجبورند برای دریافت این بروزرسانی گوشی خود را با استفاده از برنامه Microsoft Zune به رایانه متصل کنند.
این امکان قبلا هم در اندروید ۴٫۲٫۲ وجود داشت اما این بار می توان برای هر یک از کاربران محدودیت ایجاد کرد به این معنا که هر کدام فقط به یک سری از بازی های یا برنامه ها دسترسی داشته باشند و این شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد محدودیت را کاربر اصلی برای بقیه تعیین میکند. این ویژگی در مورد والدینی که دستگاه های آنها مدام در اختیار کودکانشان است و یا در شرکت هایی که چند نفر بر روی یک دستگاه کار می کنند، کاربرد دارد.
اندروید-4.3-نسخه-جدید-اندروید شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
اندروید-4.3-نسخه-جدید-اندروید شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
بالاخره گوگل نسخه جدید سیستم عامل محبوبش را معرفی کرد. اندروید ۴٫۳ تغییرات وسیع و چشمگیری نداشته شاید هم به همین دلیل هنوز نام جیلی بیلی را به خود به همراه دارد، اما این جیلی بیلی جدید هم به نوبه خود شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد خوشمزه است و ویژگی های جالبی دارد.اندروید-4.3-نسخه-جدید-اندروید
تحلیلگران که برخی از آنها گفته اند، نوکیا برای متقاعد کردن آنها به بقایش در بازار اسمارت فون ها باید در ماههای آتی 10 میلیون دستگاه لومیا بفروشد، گفتند: نگران این هستند که مدلهای ویندوز موبایل نوکیا خیلی دیر وارد رقابت شده باشند. بنا به شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد اعلام شرکت آی دی سی که رو ...
می توانید وای فای را در حال اسکن قرار دهید. هر چند شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد تا حدودی مبهم به نظر می آید اما یک ویژگی جدید است که می تواند در مصرف باطری صرفه جویی کند و به این معنی است که بدون نیاز به روشن بودن وای فای می توانید مکان یابی کنید.
فروش ضعیف گوشی های هوشمند شرکت نوکیا باعث روانه شدن نوک پیکان انتقادات به سمت استیون الوپ رئیس اجرایی این شرکت شده که تصمیمش مبنی بر استفاده از سیستم عامل ویندوز موبایل هنوز نتوانسته باعث بهبود شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد جایگاه این شرکت در بازار رقابتی تلفن همراه شود.
قابل توجه بازی خورها، اندروید ۴٫۳ با پشتیبانی از OpenGL ES 3.0 گرافیکی عالی را به همراه دارد و به نزدیک تر شدن کیفیت بازی های موبایل به سایر شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد بازی های کامپیوتری کمک و امکان ارتقا کیفیت را برای سازندگان بازی های موبایلی فراهم می کند.
اندروید ۴٫۳ ابتدا برای گوشی ها وتبلت ها نکسوسی ارائه خواهد شد.اندروید-4.3-نسخه-جدید-اندروید شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
بلوتوث شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد هوشمند



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

ارائه به روز رسانی برای گوشی های Asha از طرف نوکیا شارژ ایرانسل بانک صادرات
تحلیلگران که برخی از آنها گفته اند، نوکیا برای متقاعد کردن آنها به بقایش در بازار اسمارت فون ها باید در ماههای آتی 10 میلیون دستگاه لومیا بفروشد، گفتند: نگران این هستند که مدلهای ویندوز موبایل نوکیا شارژ ایرانسل بانک صادرات خیلی دیر وارد رقابت شده باشند. بنا به اعلام شرکت آی دی سی که رو .
روش ضعیف گوشی های هوشمند شرکت نوکیا باعث روانه شدن نوک پیکان انتقادات به سمت استیون الوپ رئیس اجرایی این شرکت شده که تصمیمش مبنی شارژ ایرانسل بانک صادرات بر استفاده از سیستم عامل ویندوز موبایل هنوز نتوانسته باعث بهبود جایگاه این شرکت در بازار رقابتی تلفن همراه شود.
این به روز شارژ ایرانسل بانک صادرات رسانی عرضه شده توسط نوکیا هم اکنون از دو طریق OTA و Nokia PC Suit قابل دریافت می باشد.
اخبار به دست آمده و شایعات حاکی از آن است که به نظر می رسد نوکیا قصد رقابت با Note II سامسونگ را دارد. بنابراین پردازنده ۴ هسته ای و صفحه نمایش FullHD محتمل به نظر می رسد. نوکیا نیز تولید صفحه های بزرگتر از ۵ اینچ را در دستور کار خود دارد که صحت این خبر را تا حدودی تایید می کند. همچنین به نظر می رسد گوشی جادویی نوکیا با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی واقعی و جانشین ۸۰۸ Pureview با پردازنده چهار هسته ای به زودی عرضه خواهد شد. البته تمامی این اخبار مسلما به سود نوکیا خواهد بود اما شریک تجاری جدید نوکیا یعنی مایکروسافت از شنیدن این خبر خوشحال خواهد شد. نوکیا که شارژ ایرانسل بانک صادرات همچنان در شرایط نه چندان جالبی به سر می برد تمام امید خود را بر روی گوشی های مبتنی بر Windows Phone 8 معطوف کرده است.
نوکیا ارائه به روز رسانی برای دیوایس Asha خود را شروع کرده است و این به روز رسانی قابلیت های جدیدی را با خود به ارمغان می آورد. این به روز رسانی با پشتیبانی بهبود یافته برای تبادل ایمیل ها، لانچر اختصاصی یوتیوب و قابلیت های اجتماعی بهبود یافته پا به میدان گذاشته است. برخی قابلیت ها فقط برای برخی مدل ها از سری گوشی های Asha ارائه خواهد شد ولی همه فیکس ها و ترفندها برای همه مدل ها ارائه می شود. اپلیکیشن WhatsApp که یک مسنجر می باشد برای اولین بار برای مدل های Asha 305، Asha 306 و نسخه های دو سیم کارته Asha 308 و Asha 310 ارائه خواهد شد. شارژ ایرانسل بانک صادرات
این هم یک خبر خوب برای طرفداران نوکیا. نوکیا اخیرا از عرضه جدید ترین گوشی خود ملقب به Nokia N96 در انگلستان خبر داد. این گوشی قرار است در اولین روز ماه اکتبر تحت شبکه های مخابراتی ۳، کارفون ویرهاوس، اورنج، فونز فور یو، تی موبایل و وودافون عرضه شود. مهم ترین چیزی که باید در مورد این گوشی دانست مربوط به مشخصات آن است؛ داشتن صفحه نمایش ۲.۸ اینچ، HSDPA یا همان High-Speed Downlink Packet Access ( که متاسفانه این سرویس بدلیل فعال نبودن شبکه ۳G در ایران غیر قابل استفاده است)، داشتن WiFi، دوربین ۵ مگاپیکسلی، ۱۶ گیگابایت حافظه فلش داخلی و خروجی تلویزیون ( DVB-H ). همچنین N96 فایل های تصویری MPEG 4، فایل های تصویری ویندوز مدیا و فایل های تصویری فلش را می تواند به خوبی پخش کند شارژ ایرانسل بانک صادرات .
به گزارش همشهری، نوکیا به گوشی های هوشمند سری لومیا امید بسته بود تا بتواند به پیشتازی سامسونگ و اپل در بازار پایان دهد، اما روند فروش این سری از گوشی های نوکیا باعث ناامیدی بسیاری از سرمایه گذاران و تحلیلگران شده است. سهام نوکیا روز پنجشنبه پس از اعلام این شرکت مبنی بر فروش 7 میلیون شارژ ایرانسل بانک صادرات و 400 هزار دستگاه گوشی لومیا در سه ماهه دوم امسال، 6 درصد سقوط کرد. اگرچه فروش نوکیا 32 درصد از سه ماهه اول امسال بیشتر است، اما از پیش بینی تحلیلگران مبنی بر فروش هشت میلیون و 100 هزار دستگاه کمتر است.
به شارژ ایرانسل بانک صادرات گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی فنلاندی نوکیا در نظر دارد بیلیون ها نفر دیگر را به اینترنت وصل کند و به منظور دستیابی به این هدف اعلام کرد که گوشی جدید نوکیا Asha 205 را که دارای قابلیت دسترسی به اینترنت است و با استفاده از آن می توان به صورت آن لاین به سایت های اجتماعی دسترسی پیدا کرد در اختیار مردم آفریقا قرار می دهد. کاربران آفریقایی با نوکیا Asha 205 به راحتی می توانند به فیسبوک وصل شوند زیرا یک دکمه اختصاصی برای وب سایت فیسبوک در این گوشی وجود دارد که فیسبوک را برای هر نرم افزار گوشی اجرا می کند. کاربران از طریق این نرم افزار می توانند از مزایای این شبکه اجتماعی مانند پیام رسانی ، به اشتراک گذاشتن عکس ، به روزرسانی وضعیت و … بهره مند شوند. نوکیا Asha 205 یک گوشی مناسب برای بازار موبایل آفریقا است زیرا بررسی ها نشان داده است که ۹۰ درصد کاربران در نیجریه از طریق گوشی موبایل خود به اینترنت دسترسی پیدا می کنند.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

در سایت badadeveloper سه زبان انگلیسی، چینی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد و کره ای مطالعه سایت وجود دارد.
ایده هایی که از طرف شرکت سامسونگ برای برنامه نویسان ارائه گردیده است به شرح ذیل توسط آقای شهاب سلطانی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد زاده معرفی گردید:
در بخش چهارم سمینار خانم کانگ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد که از دفتر سئول به تهران آمده بودند در مورد تایید نرم افزار های تولید شده و راهکارهای ارتباطی با مسئولان تایید نهایی برنامه های ارائه شده توضیحاتی ارائه گردید.
1. GPS Based Life شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد – Attached Apply
در ابتدای این سمینار خوشامد گویی از طرف آقای آن مدیر کل موبایل سامسونگ در ایران در چند جمله کوتاه بیان گردید و سپس استراتژی و هدف سامسونگ در برگزاری این سمینار در 3 مبحث اعلام شد:-کمک شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد به جامعه موبایل ایران در راستای استفاده از نرم افزارهای بومی
3-بتوانیم در ایران یک تجارت راه اندازی کنیم تا سود مشترک از شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد این بابت به دست آوریم
جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت http://badaos.ir مراجعه شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد نمایید.
در ادامه آقای شهاب سلطانی زاده در مورد چند برنامه ارائه شده مانند کتابخانه همراه سامسونگ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد که توسط شرکت ایده پرداز ژوبین طراحی گردیده و همچنین نرم افزار Farsi Cardio ، نرم افزار فرودگاه امام و ترافیک تهران توضیحاتی ارائه نمودند.
3. Social Network شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد & Mash – up
2-سقف تکنولوژی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد را در ایران توسعه دهیم
به نظر می‌رسد هفته‌های آینده و همزمان با انجام تغییرات در بدنه مدیریت ارتباطی کشور که طی هشت سال گذشته چندان اعتقادی به توسعه اینترنت در کشور نداشته و صرفا روی پروژه‌های با پسوند ملی (‌اینترنت ملی، شبکه ملی ، جست و جو گر ملی و … ) تمرکز کرده بسیار تعیین کننده است. آیا دولت یازدهم شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد تجربه موفق خصوصی سازی موبایل را در اینترنت نیز دنبال خواهد کرد؟ آیا شورای عالی مجازی قادر به تغییر ساختارهای سنتی و قانونی موجود در وزارت ارتباطات خواهد شد؟ آیا بخش خصوصی تازه امیدوار شده به فضای اقتصادی کشور، قادر به فعالیت در عرصه بازار جهانی اینترنت نیز خواهد شد؟
در بخش سوم سمینار آقای چانگ لو در زمینه اپلیکیشنهای گوشی های سری Wave و bada Server و مراحل ارتقا سیستم عامل bada توضیحاتی را به برنامه نویسان حاضر شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در سمینار ارائه کردند و همچنین در مورد نحوه ی ارائه برنامه ها در سایت badadeveloper و نحوه ی تجارت از این طریق را به برنامه نویسان اعلام کردند.
این دستگاه از شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد فناوری دالبی پشتیبانی می کند و دارای پردازنده یک گیگاهرتزی Snapdragon کوالکام است.
در سایت Samsungapps به صورت آنلاین می شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد توانید محصولات ارائه شده را خریداری نمایید.
شرکت تایوانی ایسر از گوشی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد هوشمند اندروییدی با نام Iconia رونمایی کرد.
چکیده مطلب شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد : در روز توسعه اپلیکیشنهای موبایل توصیه هایی خاص خواهیم شنید از کسانی که این کار را انجام داده اند.
گوشی Iconia دارای صفحه نمایش 4.8 اینچی است که نسبت به سایر گوشی های هوشمند صفحه شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد نمایش بزرگ‌تری دارد.
2. Mobile Payment شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد IM – Commerce SVC
آقای شهاب سلطانی زاده در پایان سخنان خود مسابقه برنامه نویسی را شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد برای سیستم عامل bada و Android با دو دسته بندی خاص اعلام نمودند و برای 3 نفر از بهترین برنامه نویسان به ترتیب مبالغ 5، 3 و 1 میلیون تومان را به عنوان جایزه اعلام نمودند.
5. Web شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد based / Cloud SVC
4. Segmented target and شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد Niche Appl
آقای میثم تفاق مدیر فنی شرکت ایده پرداز ژوبین آخرین سخنران این سمینار بود که شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد برروی صحنه رفت و بیشتر سخنانش حول محور برنامه های آندروید و آخرین دستاوردهای شرکت ایده پرداز ژوبین و نحوه همکاری با شرکت سامسونگ بود.
در قسمت دوم آقای شهاب سلطانی زاده توضیحاتی در مورد Samsung Apps ارائه دادند و معرفی برنامه هایی که تا کنون ساخته شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد شده و نحوه دانلود آنها از طریق برنامه Kies که می توانید از طریق http://SamsungApps.com این برنامه را دانلود نمایید و همچنین درمورد پرتال اپتیک جاوا که فقط توسط گوشی های سامسونگ و از طریق آدرس http://m.ir.samsungapps.com قابل مشاهده و پیگیری می باشد.
سمینار توسعه دهندگان سامسونگ در روز جمعه 13 اسفند شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد 1389در هتل اسپیناس برگزار گردید.
بخش پایانی سخنان آقای چنگ لو در مورد ساختار برنامه bada بود که مربوط به نوع برنامه نویسی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد IDE و SDK برروی سیستم عامل و در مورد پلاتفورم جدید بادا که بر روی سیستم عامل لینوکس و مک و C++ کارایی خواهد داشت ، همچنین درباره مهم ترین عوامل از جمله دیزاین ، کدینگ ، ساختمان برنامه و تست برنامه و سپس دولوپر قرارداد توضیحاتی ارائه گردید.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

بهتر است اين كوشي را شارژ ایرانسل بانک تجارت يك رقص نور متحرك بناميم، علت ابن نام‌گذاری را براي شما توضيح خواهيم داد پس با ما همراه باشيد.
صفحه قفل گوشی بسیار ساده و کارامد است در اینجا شما به 3 میانبر دسترسی دارید، یکی از این میانبرها برای پیامک، یکی دیگر برای تماس و دیگری برای دوربین است. در شارژ ایرانسل بانک تجارت صفحه قفل ساعت و تاریخ نیز نمایش داده می‌شوند.
اگر به خاطر شارژ ایرانسل بانک تجارت داشته باشید چند روز پیش گفتیم که سامسونگ به دنبال ثبت نام تجاری ساعت هوشمند خودش است تا از رقبای خود عقب نماند.
سامسونگ از نورها به خوبی در محصولات خود استفاده شارژ ایرانسل بانک تجارت می‌کند و از نورهای با رنگ‌های مختلف برای تزئئین محصولات خود بهره می برد در این ساعت نیز احتمالا برای کارهایی مانند اخطار یک تماس و یا یک پیامک از نورهای مختلفی استفاده خواهد شد.
همان‌طور كه كفتيم الهام اوليه براي طراحي اين گوشي همان طراحي زد است، در جلو يک صفحه نمايش 4.6 اينجي با كيفيت 720×1280 قرار گرفته است، در زير اين صفحه نمايش ميكروفون شارژ ایرانسل بانک تجارت گوشي تعبيه شده است در بالاي آن خروجي صداي مخاطب به همراه يك ال اي دي هشدار دهنده و دوربين دوم و سنسورها قرار دارند.
نرم افزار شارژ ایرانسل بانک تجارت
در اینجا تفاوت اساسی با گوشی های اندرویدی دیگر این است که شما دکمه‌ای به نام منو را مشاهده نمی‌کنید، شارژ ایرانسل بانک تجارت با جا به جا کردن صفحه گوشی می‌توانید به اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی آن دسترسی پیدا کنید.
زمانی که قفل صفحه را باز شارژ ایرانسل بانک تجارت کنید صفحه اصلی نمایش داده می‌شود که می‌توانید برای آن ویجت‌های مختلف را تعیین کنید.
اين گوشي اكسپريا اس پي نام دارد، از نظر ظاهري تفاوت خيلي زيادي با شارژ ایرانسل بانک تجارت اكسبريا زد وجود ندارد اما در كل كارآيي و بازار هدف اين كوشي با زد متفاوت است.
در ادامه این خبر شما می‌توانید سه عکس مفهومی از این ساعت را مشاهده شارژ ایرانسل بانک تجارت کنید که طراحان با توجه به پتنت تصور می کنند ساعت سامسونگ این شکل را داشته باشد.
ویژگی دیگر این است که می‌توانید بر روی سوژه خود یکسری دستکاری‌های جالب و با مزه انجام شارژ ایرانسل بانک تجارت دهید.
و در نهایت با بند قابل تعویض کاربر شارژ ایرانسل بانک تجارت می تواند با توجه به سلیقه خود از رنگ‌های مختلف یک بند استفاده کند.
دوم اینکه این گوشی به علت بزرگ بودن صفحه نمایش و کیفیت خوب این شارژ ایرانسل بانک تجارت صفحه بسیار وسیله مطلوبی برای دیدن فیلم است، اما همانطور که گفتیم حافظه داخلی تنها 8 گیگابایت است، بنابراین اگر قصد دیدن فیلم های با حجم بالا و تعداد بالا را بر روی این گوشی داشته باشید باید حتما از حافظه خارجی استفاده کنید. از لینک زیر می‌توانید ویدئویی از پخش یک فیلم را در این گوشی مشاهده نمایید.هوآوی تصمیم گرفته تا در این گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی را به عنوان دوربین اصلی به کار ببرد، این دوربین توانایی عکاسی با کیفیت 3264×2448 پیکسل را دارد، در زیر این دوربین یک فلاش LED قرار دارد که برای عکاسی در نور کم به کمک دوربین خواهد آمد. این دوربین توانایی ضبط ویدئو با کیفیت فول اچ دی را دارد.دوربین جلو نیز کیفیت 1 مگاپیکسل را دارد که این دوربین نیز می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت اچ دی تهیه کند.
صفحه کلید شماره گیر گوشی رنگ سفید دارد این صفحه کلید بزرگ است و مشکلی در شماره گیری پیدا نمی‌کنید. همچنین صفحه شارژ ایرانسل بانک تجارت کلید این گوشی که برای تایپ استفاده می‌شود بسیار مناسب است، فاصله دکمه‌ها از یکدیگر به علت بزرگ بودن صفحه نمایش بسیار مناسب است و به راحتی می‌توانید تایپ را انجام دهید.
امروز يكي از جديدترين محصولات سوني را كه در پي شارژ ایرانسل بانک تجارت ارائه موفق اكسپريا زد به بازار معرفي شده است براي شما بررسي مي‌كنيم.
طراح شارژ ایرانسل بانک تجارت
شما می‌توانید نمونه عکس‌های این دوربین را شارژ ایرانسل بانک تجارت در زیر مشاهده کنید.
گوشی به سیستم عامل اندروید نسخه 4.1.2 مجهز است، رابط کاربری این گوشی Emotion UI نسخه شارژ ایرانسل بانک تجارت 1.5 است.
به گزارش جی اس ام اکنون با شارژ ایرانسل بانک تجارت توجه به به پتنتی که فایل آن تحویل داده شده تا به ثبت برسد طراحان شکل ظاهری ساعت هوشمند سامسونگ را طراحی کرده اند.
در قسمت رابط کاربری دوربین ویژگی های جالبی توسط هوآوی گنجانده شده است، یکی از این ویژگی‌ها فیلترهایی است که می توانید بر روی عکس قرار دهید، شارژ ایرانسل بانک تجارت این فیلترها را می‌توانید به صورت آنی بر روی سوژه‌ای که می‌خواهید از آن عکس بگیرید قبل از گرفتن عکس مشاهده کنید.
همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید این ساعت صفحه نمایش خمیده و بند خمیده و قابل تعویض خواهد داشت و شارژ ایرانسل بانک تجارت می‌تواند با تمام تکنولوژی‌هایی که سامسونگ در محصولات خود استفاده می‌کند لینک شو



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1392 | نظرات ()