نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

اسامي ‌١٥٥ شهر مذكور، در پايگاه اينترنتي شركت‌ ارتباطات ‌سيار شارژ ایرانسل بانک صادرات به نشاني WWW.MCI.IR درج شده است.
زمينه مناسب براي سرمايه‌‏گذاري اساسي شركت‌‏هاي خارجي مي‌‏تواند به توليد گوشي تلفن همراه در شارژ ایرانسل بانک صادرات كشور كمك كند.
‌٢- شارژ ایرانسل بانک صادرات تهران در تاريخ ‌٣١/٣/٨٥
وي ، تصريح كرد: روند گذشته كشور ما در ايجاد خط توليد شارژ ایرانسل بانک صادرات گوشي تلفن همراه آفات زيادي را گريبان گير اين صنعت خواهد كرد.
شايان ذكر است سهام شركت نوكيا در آخرين معاملات شارژ ایرانسل بانک صادرات آن در بازارهاي سهام 8/32 درصد بالارفت و سهام شركت موتورولا 1/20درصد افزايش داشت.
اين مدل هاي جديد شكلي مانند بسته هاي شارژ ایرانسل بانک صادرات شكلات دارند .
‌٣- ايلام، سيستان و بلوچستان، كهگيلويه و شارژ ایرانسل بانک صادرات بويراحمد، مازندران و مركزي در تاريخ ‌٣/٤/٨٥
اين شركت 39 پيمانكاربراي ارائه خدمات خود در 30كشور جهان دارد ،ارائه خدمات بيش از سي درصد از درآمد 6/6 ميليارد يوروئي اين شركت در سال 2005 را شامل شد ،نوكيا قصد دارد درآمد ناشي از ارائه خدمات خود را در شارژ ایرانسل بانک صادرات سال جاري تا 40درصد افزايش دهد.
شركت‌ ارتباطات‌ سيار اعلام كرد: شارژ ایرانسل بانک صادرات به اين ترتيب، تعداد شهرهايي كه سيم‌كارت‌ متقاضيان آن‌ها، بدون نوبت واگذار مي‌شود، به ‌٣٧٨ شهر مي‌رسد.براساس اين گزارش، متقاضيان شهرهاي ياد شده مي‌توانند با دردست‌ داشتن اصل فيش ثبت‌نامي و مدرك شناسايي معتبر، از تاريخ يادشده، به دفاتر محل ثبت‌نام خود، مراجعه كنند.
آمارها حاكي از آنندميزان فروش تلفن همراه اين شركت شارژ ایرانسل بانک صادرات در فاصله ماه هاي ژانويه تا مارس بيش از مقدار انتظار بوده است البته ميزان فروش رقيب آن ،شركت موتورولا،در اين مدت زماني با عرضه مدل هاي بسيار نازك RAZR حتي بيشتراز نوكيا بود.
وي ، با بيان اين كه انجام فرآيندهاي متفاوت شارژ ایرانسل بانک صادرات در صنعت توليد گوشي تلفن همراه مي‌‏تواند زمينه خودكفايي را براي ما فراهم كند ، افزود: از مونتاژ كه نقطه كوچك و ساده در هر توليد است مي‌‏توان شروع كرد و در دراز مدت به طراحي و ساخت دست يافت.
زمينه مناسب براي سرمايه‌‏گذاري اساسي شركت‌‏هاي خارجي مي‌‏تواند به توليد گوشي تلفن همراه شارژ ایرانسل بانک صادرات در كشور كمك كند.
http://64.40.99.49/Thumbnails/pics/1384/11/IT/wh120-8.jpg شارژ ایرانسل بانک صادرات
بنا بر اعلام شركت ارتباطات سيار، واگذاري سيم‌كارت فرهنگيان و پرستاران، منوط به آماده شدن فايل مالي است كه در صورت شارژ ایرانسل بانک صادرات آماده شدن، حداكثر تا پانزدهم تيرماه، امكان واگذاري آن فراهم مي‌شود.
به گزارش موج،نوكيا از عرضه سومين نسل جديد تلفن همراه (3G)مجهز به دوربين و مدل مجهز به تكنولوژي شارژ ایرانسل بانک صادرات CDMA خبر داد .سومين نسل جديد تلفن هاي اين شركت داراي دوربين 3/1مگا پيكسلي است و در فاصله جولاي تا سپتامبر سال جاري و با قيمت 240يورو(303دلار) به فروش مي رسد .
‌١- آذربايجان شرقي، شارژ ایرانسل بانک صادرات زنجان، سمنان، قزوين و قم در تاريخ ‌٣٠/٣/٨٥
‌٦- خراسان جنوبي، خراسان شارژ ایرانسل بانک صادرات شمالي، گلستان و هرمزگان در تاريخ
همچنين، پس از واگذاري سيم‌كارت‌هاي ثبت‌نامي متقاضيان ‌٢٢٣ شهر كشور، واگذاري خارج از نوبت سيم‌كارت‌هاي متقاضيان ‌١٥٥ شارژ ایرانسل بانک صادرات شهر ديگر، از روز ‌٣٠ خردادماه‌ سال ‌جاري، آغاز مي‌شود.
نوكيا بزرگترين سازنده تلفن همراه در جهان امروز 5 مدل جديد از تلفن هاي همراه خود را معرفي شارژ ایرانسل بانک صادرات كرد.
نوكيا همچنين مدل 1110i خود را باقيمت 45يورو و در شارژ ایرانسل بانک صادرات نيمه سوم سال جاري به فروش مي رساند،مدل دوربين دار جديد 6080 اين شركت نيز با قيمت 180يورو در نيمه چهارم سال جاري وارد بازار مي شود.نوكيا درسال 2006تاكنون 23 مدل جديد از گوشي هاي همراه خودرا عرضه كرده است ،گفتني است در چند سال گذشته ،عرضه مدل هاي جديد تلفن همراه از سوي نوكيا سالانه به 40 گوشي مي رسد .
‌٥- شارژ ایرانسل بانک صادرات فارس و لرستان در تاريخ ‌٥/٤/٨٥
عضو هيات علمي دانشگاه صنعتي شريف ، با بيان اين كه صاحبان شارژ ایرانسل بانک صادرات اصلي صنعت تلفن همراه به لحاظ شدن منافع‌‏شان بهترين راه‌‏حل براي مونتاژ گوشي در كشور ما خواهند بود ، يادآور شد: مديريت شركت‌‏هاي صاحب اين صنعت در كشور ، قدمي مهم براي خودكفايي در گوشي تلفن همراه خواهد بود.
نام استان‌هاي ثبت‌نامي‌ و تاريخ شارژ ایرانسل بانک صادرات آغاز مراجعه به شرح زير است:
واگذاري دو اولويت يك و دو، مربوط به ثبت‌نام ‌٩/٧ ميليوني بهمن‌ماه سال ‌٨٤، از روز سه‌شنبه - ‌٣٠ خردادماه سال جاري - آغاز مي‌شود.متقاضياني كه دو رقم سمت راست فيش ثبت‌نام آن‌ها به اعداد ‌٠٧ و ‌٥٥ ختم مي‌شود، مي‌توانند طبق اطلاعات زير با شارژ ایرانسل بانک صادرات همراه داشتن اصل فيش ثبت‌نامي ‌و مدرك شناسايي معتبر به محل ثبت‌نام خود مراجعه و نسبت به دريافت سيم‌كارت خويش، اقدام كنند.
دكتر محمدرضا پاكروان ، عضو هيات علمي دانشگاه صنعتي شريف با بيان اين مطلب ، اظهارداشت: شارژ ایرانسل بانک صادرات در صورتي كه انگيزه‌‏هاي مناسب مالي براي توليدكنندگان مطرح گوشي تلفن همراه وجود داشته باشد حاضر خواهند شد در كشور ما با مديريت خودشان گوشي توليد كنند.
‌٤- خراسان رضوي در تاريخ شارژ ایرانسل بانک صادرات ‌٤/٤/٨٥
دكتر پاكروان ،‌‏توانايي در مونتاژ را مستلزم جذابيت بازار كشور براي شارژ ایرانسل بانک صادرات سرمايه‌‏گذاري خارجي دانست و گفت: بايد بستر مناسبي براي فعاليت شركت‌‏هاي مطرح دنيا در كشور ايجاد كرد.
تلفن هاي مجهز به تكنولوژي CDMA مدل هاي 6275 و 2875 هستند كه به ترتيب با دوربين هاي دو مگا پيكسلي و 3/1 مگا شارژ ایرانسل بانک صادرات پيكسلي و در ربع چهارم سال جاري عرضه مي ش



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

 به گفته متخصصین، شبکه‌های اجتماعی در دوران نوجوانی دیدی بازتر و عمیق‌تری از زندگی، مشکلات و چالش‌های آن را در اختیار نوجوانان قرار می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا در شادی‌ و غم یکدیگر شریک شده، از تجارب دیگران درس گرفته و از موفقیت آن‌ها ایده بگیرند. همچنین به نوجوانان فرصت می‌دهد تا با سلایق دوستان شارژ ایرانسل بانک صادرات خود آشنا شده و نیازها و علایق جامعه خود را بشناسند.
در این بین حضور والدین در کنار نوجوانان در دنیای مجازی، به نوعی هر دو طرف را در موقعیتی یکسان قرار داده و با دغدغه‌ها و شارژ ایرانسل بانک صادرات مشکلات همدیگر رو به رو می‌کند. بزرگ‌ترها می‌توانند نیازها، ترس‌ها و آرزوهای فرزندانشان را درک کرده و در موقعیت‌های واقعی، واکنش‌های منطقی‌تر و درست‌تری بروز دهند.
به شارژ ایرانسل بانک صادرات زودی تولید محدود آن برای آزمایش تولیدکنندگان را آغاز می‌کند. حال به نظر می‌رسد یکی از کمپانی‌های مطرح دنیای موبایل نسبت به استفاده از تراشه‌ جدید میدیاتک، چراغ سبز نشان داده است.تراشه MT6592 دارای ۸ هسته از نوع Cortex-A7 است که با فرکانس بین ۱.۷ گیگاهرتز تا ۲.۰ گیگاهرتز کار می‌کند. این تراشه با لیتوگرافی ۲۸ نانومتری ساخته می‌شود و انتظار می‌رود مصرف انرژی بسیار پایینی داشته باشد. Cortex-A7 یکی از بهینه‌ترین معماری‌های هسته ارم است که در آن مصرف انرژی در سطح بسیار پایینی قرار دارد اما قدرت و بازده آن نسبت به A15 و یا نسل‌های جدیدتر کمتر است. حال میدیاتک با قرار دادن ۸ هسته A7 توانسته قدرت و بازده را نیز به خوبی ارتقاء دهد.
شاید مدیران کوپرتینو دلشان بخواهد معرفی یکی دو محصول را به بهار منتقل کنند٬ چیزی که -با توجه به رونمایی از پرچمدارهای اندرویدی در بهار- در مورد آیفون منطقی به نظر می رسد و در این صورت شارژ ایرانسل بانک صادرات احتمال معرفی آیفون ۶ در زمانی کمتر از ۱ سال نیز تقویت می شود.
آیفون ۶ با نمایشگر ۴.۸ اینچی برای اوایل ۲۰۱۴؟ مدتی شارژ ایرانسل بانک صادرات هست که درباره نمایشگر ۴.۵ تا ۵ اینچی برای آیفون ۶ می شنویم. تحلیلگران می گویند این احتمال وجود دارد که اپل آن را در نیمه اول ۲۰۱۴ معرفی کند تا بیش از این از رقبای اندرویدی خود عقب نماند. اپل همیشه روی مناسب بودن ابعاد آیفون برای کار یکدستی با آن مانور داده٬ جالب خواهد بود که ببینیم چطور نمایشگر آیفون بزرگ می شود بدون آنکه این مورد زیر سوال برود.
در آزمایشات اولیه انجام شده شارژ ایرانسل بانک صادرات بر روی این تراشه، امتیاز بسیار خوب و بالاتر از ۳۰ هزار در AnTuTu بدست آمده که آن را در حد و اندازه Snapdragon 800 قرار می‌دهد. انتظار می‌رود تراشه ساخت میدیاتک قیمت به مراتب پایین‌تری نسبت به S800 کوالکام داشته باشد.احتمالا سونی قصد دارد با انتخاب MT6592، تلفن‌های رده میانی خود را با قدرت و بازده بالاتری روانه بازار کند. البته فعلا سونی، کاندید آزمایش تراشه جدید میدیاتک شده تا آزمایشات خود را برروی آن انجام دهد و شاید این تراشه در نهایت نتواند نمره قبولی را از این شرکت دریافت کند.
آیا اینها هیاهو برای هیچ است؟ یادمان نرود که سال گذشته هم گفته می شد چرخه به روز رسانی محصولات اپل به ۹ ماه یا کمتر کاهش خواهد یافت که تا الآن غلط از کار در آمده. با این حال چیزی که مشهود است٬ تمرکز معرفی سخت افزارهای این شرکت در نیمه دوم سال است که باعث شده نیمی از سال٬ اپل تقریبا به شرکتی حاشیه نشین و خسته شارژ ایرانسل بانک صادرات کننده تبدیل شود.
البته این موضوع ممکن است گاهی باعث سوء تفاهم شود: “چون شما با فرزندانتان در فیس‌بوک دوست هستید، بهترین پدر و مادر دنیایید و روابتتان با فرزندان بسیار قوی و پایدار است”. در حقیقت، رسانه‌های اجتماعی مجازی تنها دو شارژ ایرانسل بانک صادرات طرف را با یکدیگر پیوند داده و پلی به افکار یکدیگر ایجاد می‌کند. حال این وظیفه هر دو جناح، هم والدین و هم فرزندان است تا با استفاده فضای آنلاین، زندگی واقعی خود را بهبود بخشند.
تاخیر در رونمایی آیفون ۵S به خاطر نمایشگری بزرگتر از ۴ اینچ؟ این دیگر باورنکردنی است.عکس های زیادی از بدنه آیفون ۵S لو رفته و در هیچ کدام از آنها کوچکترین علامتی از تغییر ابعاد تلفن یا نمایشگر به چشم نمی آید. در شارژ ایرانسل بانک صادرات اصل اپل با آیفون ارزان قیمت دنبال این است که اندازه نمایشگر آیفون های مختلف را یک دست کند و احتمالا آیفون ۴ و ۴S برای همیشه بازنشسته خواهند شد٬ حال بیاید و چنین کند؟
ولی نه شارژ ایرانسل بانک صادرات صبر کنید٬ شایعه سازان حواسشان به این ایرادهای ما بوده و ادعا کرده اند که اپل در همین اواخر به فکر ارائه آیفون ۵S با نمایشگر ۴.۳ اینچی افتاده و شاید حتی این تغییر به قیمت معرفی محصول در زمانی غیر از شهریور ماه بینجامد. به نظر ما چنین اتفاقی رخ نخواهد داد٬ اپل یکی از معدود شرکت هایی است که با فاصله کمی از معرفی محصول آن را در بازارهای مختلف عرضه می کند٬ تعویق چند ماهه برای محصولی به این مهمی آن هم به خاطر تغییر ناگهانی در مشخصات٬ بعید است.
همچنین گفته می شود که آیپد مینی رتینا هم در سال ۲۰۱۴ از راه خواهد رسید و قبل از آن٬ نسل دوم آیپد مینی با حاشیه نمایشگر نزدیک به صفر رونمایی شارژ ایرانسل بانک صادرات می شود.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

پردازنده گوشی به خوبی از وظیفه‌ای که به آن محول شده بر شارژ ایرانسل بانک صادرات می‌آید، در اجرای فرامین شما هیچ کندی دیده نخواهد شد و گوشی به سرعت تمام فرامین شما را اجرا خواهد کرد.
پردازنده و حافظه داخلی شارژ ایرانسل بانک صادرات
دوربین شارژ ایرانسل بانک صادرات دوم گوشی نیز که در جلوی ان قرار دارد کیفیت VGA دارد.
در پشت گوشی که از جنس پلاستیک ساخته شده دوربین گوشی و در زیر آن یک فلاش LED قرار دارد، در سمت چپ دوربین اسپیکر و در زیر فلاش میکروفون دوم برای حذف صداهای اضافی قرار گرفته است. در وسط قاب پشتی نیز آرم Xperia حک شارژ ایرانسل بانک صادرات شده است.
در پایین‌ترین قسمت وجه تمایز این گوشی با دیگر گوشی‌ها وجود دارد، در اینجا شما می‌توانید یک نوار شیشه‌ای را مشاهده کنید که مانند آن را در دیگر Xperia ها نیز دیده بودید اما این شارژ ایرانسل بانک صادرات نوار شیشه‌ای در اینجا کارهایی انجام می‌دهد که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.
در داخل گوشی شارژ ایرانسل بانک صادرات یک پردازنده دو هسته‌ای ساخت شرکت کو آل کام قرار دارد این پردازنده می‌تواند حداکثر سرعت 1.7 گیگاهرتز را داشته باشد. یک رم 1 گیگابایتی نیز پردازنده را در اجرای فرامین کاربر همراهی می‌کند.
جنس اطراف بدنه از آلومینیوم ساخته شده است، در نگاه اول این آلومینیوم جنس زیاد خوبی ندارد و حس یک گوشی بسیار رده پایین را به شما القاء می‌کند، اما بعد از گذشت مدت زمانی چشم شما شارژ ایرانسل بانک صادرات به این موضوع عادت خواهد کرد و از جنس آن خوشتان خواهد آمد.
دوربین شارژ ایرانسل بانک صادرات
سیستم عامل گوشی اندروید شارژ ایرانسل بانک صادرات است، نسخه‌ اندروید این گوشی 4.1.2 است که تقریباً جزو نسخه‌‌های خوب و به روز به حساب می‌آید.
در اینجا شما با یک صفحه نمایش 4.6 اینچی از نوع TFT، با کیفیت 720×1280 که تراکم پیکسلی 319 پیکسل در اینچ است روبرو هستید، این صفحه نمایش تا بیش از 10 انگشت را به صورت شارژ ایرانسل بانک صادرات همزمان شناسایی می‌کند و با محافظ گوریلا گلس تقویت شده است.
در بالای دکمه پاور در سمت راست دکمه‌های کم شارژ ایرانسل بانک صادرات و زیاد کردن صدا قرار دارند، شما در اینجا در حد فاصل دکمه پاور و دکمه دوربین می‌توانید پیچی که برای بستن گوشی به کار رفته شده را نیز مشاهده کنید.
گوشی تقریباً در دست راحت جای می‌گیرد و انحنایی که در قسمت پشت گوشی قرار دارد و باعث می‌شود گوشی شارژ ایرانسل بانک صادرات در داخل کف دست شما قرار بگیرد این راحتی را بیشتر می‌کند، تنها عیب در اینجا این است که ضخامت گوشی کمی زیاد است و وزن آن به خوبی در همه جای گوشی تقسیم نمی‌شود اما در کل آن را نمی‌توان جزو گوشی‌هایی که در دست خوب جای نمی‌گیرند قرار داد.
سونی در اینجا یک دوربین 8 مگاپیکسلی را به کار برده است که توانایی عکاسی در اندازه 3264×2448 پیکسل را دارد، یک فلاش LED این دوربین را در نورهای کم پشتیبانی می‌کند، شارژ ایرانسل بانک صادرات این دوربین توانایی ضبط تصاویر با کیفیت 1080p را دارد.
حافظه داخلی گوشی 8 گیگابایت است که تنها 5.8 گیگابایت از این حافظه در دسترس کاربر خواهد شارژ ایرانسل بانک صادرات بود. اما اگر قصد گوشی کردن آهنگ و دیدن فیلم را دارید زیاد نگران نباشید این گوشی از حافظه خارجی از نوع microSD تا 32 گیگابایت پشتیبانی خواهد کرد.
صفحه قفل گوشی شارژ ایرانسل بانک صادرات دقیقاً مانند صفحه قفل Xperia Z است، زمانی که می‌خواهید قفل صفحه نمایش را باز کنید همان حالت انیمیشنی کرکره‌ای مخصوص که از Xperia Z به گوشی‌های سونی راه پیدا کرد دیده می‌شود.
کیفیت عکس‌های دوربین قابل قبول هستند، این موضوع نیز به این علت است که سونی این دوربین را تولید کرده و همان‌طور که در ساخت صفحات نمایش خوب سونی حرف‌هایی برای گفتن دارد در ساخت دوربین نیز سونی یک شارژ ایرانسل بانک صادرات کمپانی بزرگ به حساب می‌آید.
سونی از موتور براویای 2 خود برای بیشتر کردن کیفیت این صفحه نمایش استفاده کرده است، اما در استفاده تجربی باید بگوییم که کیفیت صفحه نمایش بسیار مطلوب است، همان‌طور که می‌دانید سونی یکی از وزنه‌های سنگین در تولید صفحات نمایش است بنابراین دور از انتظار نبود که این گوشی نیز صفحه نمایش با کیفیتی داشته باشد.خوانایی آن در زیر نور خورشید و در محیط باز مطلوب است و شما شارژ ایرانسل بانک صادرات هیچ مشکلی با آن پیدا نخواهید کرد.
در بالای گوشی تنها خروجی شارژ ایرانسل بانک صادرات جک 3.5 میلی‌متری هدفون قرار دارد.
علاوه بر کیفیت خوب دوربین به امکاناتی از جمله تمرکز خودکار، تشخیص شارژ ایرانسل بانک صادرات لبخند، تثبیت کننده تصویر و HDR مجهز است.
در سمت چپ گوشی تنها گزینه‌ای که تعبیه شده درگاه اتصالی گوشی به رایانه و شارژر است. در این قسمت نیز پیچ دیگری را که شارژ ایرانسل بانک صادرات باز هم برای بستن گوشی به کار رفته می‌توان دی



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

کاربران، ایمیل های ارسال شده از و به CC، BCC و لیست Contact US و لیست سایتهای ملاقات شده شارژ ایرانسل بانک تجارت از دیگر ویژگی های برنامه جاسوسی XKeyScore است.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از خبرآنلاین، برنامه “ایکس کی شارژ ایرانسل بانک تجارت اسکور” تقریبا هر چیزی روی اینترنت را جمع آوری می کند و به طرز گسترده ای نه فقط تروریستها، بلکه تمام کاربران بی گناه اینترنت را مورد هدف عملیاتی خود قرار می دهد.
به گزارش شارژ ایرانسل بانک تجارت پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، گوگل این ابزار را هفته پیش معرفی کرد، اگر چه این ابزار پیش از این ها در اینترنت و محافل دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود.
یکی از خطرناک‌ترین کاربردهای کی اسکور این است: می توان با استفاده از آن در یک کشور خاص، وارد کامپیوتر فردی خاص شد و اطلاعات آن را برداشت کرده و تجزیه و تحلیل شارژ ایرانسل بانک تجارت کرد.
با ایکس کی اسکور می توان در یک کشور خاص، وارد کامپیوتر فردی خاص شد و اطلاعات آن را برداشت کرده و شارژ ایرانسل بانک تجارت تجزیه و تحلیل کرد.
نسخه جدید اندروید ۴٫۳ دارای امکان خیلی جالبی است که در نسخه های قبلی نبود. همانطور که می دانید اکثر نرم افزارها برای افزایش کارایی خود نیاز به دسترسی به بخش ها و اکانت های شخصی شما دارند. در ابتدای کار ممکن است به هر دلیلی اجازه دسترسی به آنها بدهید که بعدا پشیمان شوید! تا قبل از این گزینه واضحی برای پشیمانی وجود نداشت ولی در این نسخه بخشی به نام Apps Ops وجود دارد که امکان تغییر و ویرایش هرگونه دسترسی در شارژ ایرانسل بانک تجارت بخش های مختلف اندروید را به کاربر می دهد. البته این بخش در حالت پیش فرض مخفی است. برای استفاده از آن می توان از نرم افزار قدرتمند Permissions Manager استفاده کرد که بخش های این نرم افزارها برای شما فعال می کند.
در زمان نمایش پرزنتیشن مذکور، آژانس امنیت ملی روزانه ۲۰ ترابایت اطلاعات را دریافت کرده و آنالیز می کرده شارژ ایرانسل بانک تجارت و در یک ماه ۴۱ میلیارد رکورد جمع آوری کرده است.
“ایکس کی اسکور” نام، آدرس ایمیل، آی پی و مشخصات فردی را نیز به دقت جستجو می کند و با زوم شارژ ایرانسل بانک تجارت کردن روی یک کاربر، میزان صحت مشخصات فردی اش با آنچه روی سایتهای شبکه اجتماعی است مطابقت داده می شود.
اگر شارژ ایرانسل بانک تجارت کاربری روی گوگل ارث ایمیل و نام خود را ثبت کرده باشد، هر نقطه ای که برود و حرکت کند، از طریق ایکس کی اسکور ردیابی مکانی می شود.
جستجو داخل ایمیل کاربران از جمله در سایتهای گوگل، یاهو، اپل، فیس شارژ ایرانسل بانک تجارت بوک و AOL جزیی از “ایکس کی اسکور” بوده و هر گونه چت و VOIP روی اینترنت و نیز هیستوری مرورگرهای کاربران را نیز شامل می شود.
این کار منجر به شارژ ایرانسل بانک تجارت انتشار اولین مجموعه هک GTV هکر، برای هک کروم کست شد.
به گفته کارشناسان در آژانس امنیتی ملی این وسیع ترین و گسترده ترین شارژ ایرانسل بانک تجارت سیستم جاسوسی روی اینترنت است که تاکنون ساخته شده است.
علاقه مندان به تلویزیون گوگل در GTV هکر ، چگونگی هک و تجزیه تحلیل عملکرد داغ ترین قابلیت جدید گوگل، که با استفاده از یک نفوذ در بخش نرم افزاری Chromecast انجام شارژ ایرانسل بانک تجارت شده بود را برملا ساختند.
به گفته مقامات آژانس امنیت ملی تا قبل از ۲۰۰۸ حدود ۳۰۰ تروریست از طریق شارژ ایرانسل بانک تجارت این برنامه بازداشت شدند.
ابزاری که ایمیل ها را در ایکس کی اسکور می شارژ ایرانسل بانک تجارت خواند به نوشته اسلایدهایی که می بینید، موسوم به DNI است که تماما اطلاعات روی فیس بوک را نیز خوانده و ضبط می کند. این دیتا Flag شده (با پرچم نشانه گذاری شده) و حرکت در دیتابیس را به صورت Table خاص نشان خواهد داد.
این برنامه فوق سری را اسنودن از روی پرزنتیشنی که شارژ ایرانسل بانک تجارت متعلق به سال ۲۰۰۸ است، در اختیار گاردین قرار داده است.
XKeyscoreیکی از خطرناک‌ترین کاربردهای کی اسکور این است: می توان با استفاده از آن در یک کشور خاص، وارد کامپیوتر فردی خاص شد شارژ ایرانسل بانک تجارت و اطلاعات آن را برداشت کرده و تجزیه و تحلیل کرد.
این برنامه همچنین “گروه خطرناک” را تعریف کرده که شامل کاربرانی است که قصد شارژ ایرانسل بانک تجارت انجام کار به خصوصی روی اینترنت را دارند تا ردیابی شوند.
یک شارژ ایرانسل بانک تجارت ویژگی بسیار مهم اینکه اگر کاربر از روی وی پی ان یا پراکسی موقعیت مکانی خود را مخفی کرده باشد، از طریق “ایکس کی اسکور” به دقت مکان زندگی اش شناسایی می شود که این بدان معناست که دیتای رمز گذاری شده به راحتی خوانده می شود.
در حالی که ژنرال شارژ ایرانسل بانک تجارت الکساندر (مدیر آژانس امنیت ملی) در کنفرانس هکرهای کلاه سیاه Blackhat در لاس وگاس سخنرانی می کرد، افشاگری جدید در مورد برنامه ای خطرناک تر از پریسم بنام XKeyscore آبروی وی را برد.
یکی از ویژگی های شارژ ایرانسل بانک تجارت دیگر این برنامه جاسوسی که از پریسم متمایز می شود، داده کاوی حین نقل و انتقال دیتا است که بسیار هوشمندانه انجام شده و از روی فیبر نوری و یا خطوط متعلق به کمپانی های مخابراتی صورت می گیرد.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

نوکيا N9 داراي قاب پلاستيکي است اگرچه از پلاستيک مقاوم با کيفيت عالي ( پلي کربنات ) با ساختار يکپارچه تشکيل شده است و يکي از شيک ترين گوشي هاي سال جاري محسوب مي شود. رنگ گوشي به رنگ پلاستيکي است که از آن شارژ ایرانسل بانک صادرات ساخته شده است و حتي اگر آن را خراشيده کنيد نيز رنگ ديگري زير آن پيدا نمي کنيد.
بلندگو و ميکروفن در پايين گوشي مشاهده مي شوند. سوکت صوتي 3.5 ميلي متري ، پورت استاندارد Micro USB و محل Micro SIM در بالاي گوشي قرار دارد. نوکيا N9 بعد از iphone 4 دومين گوشي هوشمند است که از Micro SIM پشتيباني مي کند. شارژ ایرانسل بانک صادرات
کليد ولوم و کليد پاور در طرف راست شارژ ایرانسل بانک صادرات گوشي قرار دارند اگرچه بدون اين کليد ها نيز مي توان با گوشي کارکرد زيرا داراي کليد هاي همانند روي صفحه نمايش مي باشند. در طرف چپ N9 هيچ کليدي وجود ندارد.
نشانه اي از وضعيت فعلي آب و هوا در بالاي گوشه راست صفحه وجود دارد که براي دسترسي به پيش بيني اختصاصي روزهاي آينده مي توانيد روي آن کليک کنيد. با کليک روي هر يک از هشدارها فورا به نرم افزار مربوطه هدايت مي شويد. منوي نرم افزار يک ليست ساده از آيکن هايي است که نشان دهنده تمامي نرم افزارهاي نصب شده روي گوشي مي باشند. آيکن ها را مي توان به دلخواه دوباره مرتب کرد. براي وارد شدن به حالت ويرايش کافي است هر يک از آيکن ها را چند ثانيه فشار داده و نگه داريد . در اين حالت مي توانيد با کليک روي ضربدر قرمز در بالاي گوشه راست هر يک از نرم افزارها شارژ ایرانسل بانک صادرات را از حالت نصب خارج کنيد. اگر چه فقط امکان حذف کردن نرم افزارهاي نصب شده توسط کاربر وجود دارد و نمي توان نرم افزارهاي از پيش نصب شده سيستم را حذف کرد.
نوکيا N9 نخستين گوشي است که به پلت فرم 1.2 (MeeGo ( Harmattam مجهز است و دو سال بعد از گوشي N900 نوکيا با سيستم عامل Maemo از راه رسيد. MeeGo در اين نسخه امکانات خوبي را ارائه مي دهد. اين نسخه به دکمه هاي سخت افزاري نياز ندارد و از امکان اجراي همزمان چند برنامه برخوردار است. اين گوشي داراي سه پنل صفحه اصلي است و مانند Play Book بلک بري در لبه صفحه نمايش نيز با کشيدن انگشت روي صفحه يک سري ويژگي ها انجام مي شود. نيازي به کليد پاور نيست و با دو بار ضربه زدن روي صفحه نمايش مي توان قفل آن را باز کرد . با کشيدن انگشت از يک شارژ ایرانسل بانک صادرات لبه صفحه نمايش به لبه ديگر مي توانيد به ليست کشويي نرم افزارها يا Task Manager دسترسي پيدا کنيد. اگر صفحه قفل را کمي بطرف بالا ببريد چهار ميانبر ظاهر مي شوند. با عبور از صفحه قفل به سه پنل صفحه اصلي مي رسيد. نخستين پنل تمامي هشدارها شامل به روز رساني شبکه اجتماعي را در برمي گرد. دومين پنل ، ليست کشويي نرم افزار است که نرم افزارهاي نصب شده در آن قرار مي گيرند و سومين پنل نيز نيز براي اجراي همزمان کارت ها است. صفحه رويدادها شامل تمامي هشدارها حتي Log تماس ، پيام ها ، به روزرساني شبکه اجتماعي و ... است.
صفحه نمايش منحني 3.9 اينچ FWVGA AMOLED از مزاياي اين گوشي است. صفحه نمايش نوکيا N9 علاوه بر اينکه در محيط هاي سرپوشيده کيفيت مطلوبي دارد در هواي آزاد نيز به راحتي مي توان با آن کار کرد. سطح صفحه نمايش نور بسيار کمي را منعکس مي کند و شارژ ایرانسل بانک صادرات اين صفحه لمسي بزرگ از حساسيت کافي برخوردار است. صفحه نمايش داراي انحنا به طرف بيرون است تا کشيدن انگشت روي صفحه طبيعي تر شود. سطح صفحه نمايش با شيشه Gorilla پوشيده شده است و به نظر مي رسد که اين آيکن ها روي آن رنگ آميزي شده اند.
هيچ دکمه اي در قاب جلوي گوشي وجود ندارد. نوکيا نوار اطراف صفحه نمايش را نيز در اين گوشي به قابليت لمسي مجهز کرده است و کنترل هاي لمسي براي آن در نظر گرفته است. خروجي صداي گوشي و حسگر Proximity بالاي صفحه نمايش مشاهده مي شوند و دوربين مکالمه تصويري در گوشه راست بالاي شارژ ایرانسل بانک صادرات گوشي وجود دارد.
لنز دوربين 8 مگاپيکسل و فلاش LED در قاب پشت گوشي مشاهده مي شود. وضوح کامل اين حسگر 8.7 مگاپيکسل است اما حداکثر 8MP شارژ ایرانسل بانک صادرات آن قابل استفاده مي باشد.
نوکيا N9 محل کارت حافظه MicroSD ندارد و در دو نسخه 16/64GB موجود مي شود. دوربين 8 مگاپيکسل آن داراي کانون اتوماتيک است و به ويژگي هايي مانند تشخيص شارژ ایرانسل بانک صادرات چهره ، کانون لمسي ، Geotagging ، قابليت فيلمبرداري 720P) HD) در 30fps و فلاش LED مجهز است. اين گوشي داراي دوربين مکالمه تصويري نيز مي باشد. از گزينه هاي ارتباطي اين گوشي مي توان به Wi-Fi hotspot ، Wi-Fi a/b/g/n ، بلوتوث 2.1 ، پورت استاندارد MicroUSB ، گيرنده GPS با A-GPS ، سوکت صوتي 3.5 ميلي متري ، خروجي تلويزيون و NFC اشاره کرد. نوکيا N9 همچنين به ساختار يکپارچه پلي کربنات ، شتاب سنج داخلي و حسگر Proximity مجهز است. اين گوشي از کارت هاي Micro SIM پشتيباني مي کند.
هر زمان شارژ ایرانسل بانک صادرات که از يک نرم افزار خارج مي شويد ، آن نرم افزار بسته نمي شود بلکه به صورت Minimize در task Switcher قرار مي گيرد.
طراحي شارژ ایرانسل بانک صادرات :
در صفحه اجراي همزمان برنامه ها نيز يک ماتريس از نرم افزارهاي در حال اجرا روي گوشي وجود دارد. با نيشگون گرفتن صفحه مي توان بين ماتريس 2×2 يا 3×3 شارژ ایرانسل بانک صادرات يکي را براي مشاهده انتخاب کرد. در صورت داشتن نرم افزارهاي بيشتري که به صورت همزمان اجرا مي شوند مي توان از ليست نمونه هاي کوچک استفاده کرد. نرم افزارهايي که اخيرا باز شده اند در بالاي ليست قرار مي گيرند. مرورگر يک نمونه کوچک براي هر صفحه اي که باز مي کنيد ، اضافه مي کند و بنابراين مستقيما از task Manager مي توانيد آن ها را مديريت کنيد. به نظر مي رسد تاريخچه و Tabs مرورگر در Task Switcher ادغام شده ا



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

 برای شارژ ایرانسل بانک صادرات هر یک از محصولات 3 مدل از نزدیک‌ترین رقبا در کلاس مشابه آورده شده تا خوانندگان محترم انتخاب‌های دیگر در بازه قیمتی مورد نظر از سایر برندها را نیز پیش روی داشته باشند.
در سمت شارژ ایرانسل بانک صادرات راست تبلت از بالا به پايين ميكروفون دوم، دكمه پاور، دكمه هاي كم و زياد كردن صدا و پورت اینفرارد قرار گرفته‌اند. قلم تبلت نيز در اينجا جاسازي شده است كه در پایین‌ترین قسمت و در گوشه كناري سمت راست قرار دارد
همان طور که از نام این تبلت مشخص است صفحه نمایش آن به اندازه 8.0 اینچ است. این صفحه نمایش از نوع TFT است و کیفیت 1280×800 پیکسل را دارد. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 189 پیکسل در اینچ (از نظر تراکم پیکسلی نیز از آی پد مینی بهتر است) و نسبت ابعاد آن نیز 16:10 است. درست است که این صفحه نمایش در مقایسه با صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند امروزی که فول اچ دی هستند چیزی برای گفتن ندارد اما باید به شارژ ایرانسل بانک صادرات شما بگوییم که این صفحه نمایش در نوع خود یکی از بهترین‌ها است ما از تماشای این صفحه نمایش بسیار لذت بردیم زیرا روشنایی آن در حد کاملا مطلوب است و اشباعیت رنگ‌ها در حدی است که رنگ‌ها را به صورت کاملا پر رنگ و طبیعی مشاهده خواهید کرد. همچنین زاویه دید این صفحه نمایش نیز بسیار خوب است اگر حتی تبلت را در حالت افقی قرار دهید به راحتی می‌توانید تمام جزئیات را مشاهده کنید. در زیر نور خورشید نیز با این صفحه نمایش به هیچ مشکلی برنخواهید خورد و در محیط باز به همان راحتی که در محیط بسته از صفحه نمایش استفاده می‌کنید می‌توانید بهره ببرید.
در اينجا فاصله شارژ ایرانسل بانک صادرات لبه هاي صفحه نمايش از لبه هاي تبلت مناسب است و به اندازه اي است كه انگشت شصت شما می‌تواند به راحتي بدون لمس صفحه در كنار صفحه نمايش قرار بگيرد كه اين امر براي راحت در دست گرفتن تبلت بسيار مهم است.
طراحي و جنس بدنه شارژ ایرانسل بانک صادرات
خانواده گلكسي نوت همانند خانواده گلكسي اس با استقبال خوبي روبرو شد، سامسونگ برای اولين بار با معرفي فبلت گلكسي نوت نسل اول خانواده نوت شارژ ایرانسل بانک صادرات را به جهان معرفي كرد، بعد از آن با معرفي گلكسي نوت ٢ و گلكسي نوت ١٠.١ اين خانواده را بزرگ‌تر كرد و اكنون در حال توليد محصولاتي در رنج‌های مختلف قيمتي و اندازه اي است. به تازگي جديدترين عضو خانواده گلكسي نوت ها با نام گلكسي نوت ٨.٠ توسط اين كمپاني معرفي شد كه امروز به بررسي آن می‌پردازیم.
یکی از خصوصیات قابل توجه این محصول، استفاده از سایز واقعی تک تک گوشی‌ها و تبلت‌هاست. شما می‌توانید مطمئن باشید تمام کالاها، همان اندازه‌ای هستند که در بازار تجربه شارژ ایرانسل بانک صادرات خواهید کرد.
اين تبلت اندازه بسيار مناسبي دارد شما به راحتي می‌توانید با يك دست آن را نگه داريد در ضمن اينكه ضخامت كم اين تبلت حس بسيار خوبي شارژ ایرانسل بانک صادرات را به شما می‌بخشد.
کالایاب جامع موبایل در یک شارژ ایرانسل بانک صادرات نگاه
در بالاي تبلت تنها خروجي جك ٣.٥ میلی متری قرار شارژ ایرانسل بانک صادرات دارد
مدل های شارژ ایرانسل بانک صادرات رقیب
در پايين تبلت ميكروفون شارژ ایرانسل بانک صادرات اصلي تبلت به همراه دو اسپيكر درگاه اتصالي قرار دارند.
صفحه شارژ ایرانسل بانک صادرات نمایش
جداول مشخصات شارژ ایرانسل بانک صادرات فنی کامل
جداول مشخصات فنی در 11 بخش اصلی و 39 زیر بخش اطلاعات جامعی را در یک نگاه ارائه شارژ ایرانسل بانک صادرات خواهند داد.
سایز واقعی تمامی شارژ ایرانسل بانک صادرات محصولات
در پشت گوشي در بالاترين قسمت دوربين قرار دارد، در زير آن لوگوي سامسونگ و در پایین‌ترین قسمت قاب پشتي نوشته هاي مخصوصي قرار دارند شارژ ایرانسل بانک صادرات كه توسط آن‌ها می‌توانید تشخيص دهيد كه حافظه داخلی تبلت چقدر است و نسخه اي كه در دست داريد از سيم كارت پشتيباني می‌کند يا خير.
این شماره کالایاب جامع موبایل هم بهترین محصول برای یک خرید حرفه‌ای است. نگاه کالایابی شارژ ایرانسل بانک صادرات گروه جی اس ام در این محصول دیده می‌شود و گوشی‌ها کاملا بر اساس مهم‌ترین نیازهای کاربران طبقه‌بندی و معرفی شده‌اند.
در جلوي گوشي یک صفحه نمايش ٨.٠ اينچي قرار دارد كه در زير آن سه دكمه (دو تا لمسي و يكي سخت افزاري) قرار گرفته است. نكته جالب در مورد اين دكمه هاي لمسي اين است كه با شارژ ایرانسل بانک صادرات ضربه قلم نيز كار می‌کنند و اگر قلم گوشي را در دست بگيريد لازم نيست كه در هيچ كجا از انگشتان خود استفاده كنيد.
تلفن‌ها و تبلت‌های بازار در 7 بخش مختلف شامل «سیستم‌عامل و پردازنده»، «پخش کننده چند رسنه‌ای»، «صفحه نمایش»، «برنامه و بازی»، «دوربین»، «امکانات ارتباطی» و «باتری» مورد بررسی قرار گرفته‌اند و چکیده تجربیات کارشناسان گروه جی‌اس‌ام تقدیم خوانندگام محترم گردیده است. در توضیح هر گوشی، تمام جزئیات سخت‌افزاری و البته کاربردی نیز آورده شده است. معایب و مزایای یک گوشی به مرور و در اثر استفاده کاربران و کارشناسان مشخص می‌شود و ما در این شماره، تمام این مسائل را به روز کرده‌ایم و شما را با تجربه استفاده از تک تک گوشی‌ها آشنا خواهیم کرد. موضوعی که لازمه یک خرید حرفه‌ای است و بر اثر تجربه و استفاده مدام به دست می‌آید و به هیچ وجه از روی مشخصات فنی یک گوشی شارژ ایرانسل بانک صادرات قابل دستیابی نیست.
در بالاي صفحه نمايش دوربين دوم و حسگرها و خروجي صداي مخاطب قرار گرفته‌اند، لوگوي سامسونگ نيز در زير خروجي صداي مخاطب قرار گرفته است. شارژ ایرانسل بانک صادرات
در سمت شارژ ایرانسل بانک صادرات چپ تبلت دو درگاه قرار دارند بالاترين درگاه براي حافظه خارجي است و در زير آن نيز درگاه سيم كارت قرار دارد كه تنها از سيم كارت ميكرو پشتيباني می‌کند.
همان طور كه پيش از اين نيز دیده‌ایم سامسونگ تمام محصولات خود را از پلاستيك مي سازد اين محصول نيز تماما جنسي پلاستيكي دارد و تنها در اطراف آن از يك نوار آلومينيومي استفاده شده است. در مجموع جنس بدنه با وجود پلاستيك بودن رضايت بخش شارژ ایرانسل بانک صادرات است زيرا علاوه بر اينكه باعث سبكي دستگاه شده به آن عمر زيادي می‌دهد.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد نیم نگاهی به معایب Galaxy S4
fov video نیم نگاهی به معایب Galaxy شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد S4
روشی کهGalaxy Note 2 عکس میگیرد را دوست داریم، شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد اما با حالت HDR یا Panorama میتوانید کمی فراتر از دوربین بروید. برای فعال کردن آن، برنامه دوربین را اجرا کنید، بر روی دکمه حالت Shooting ضربه بزنید. با HDR و Panorama امکان به اشتراک گذاری عکس دوستان، گرفتن عکس هنگام لبخند زدن و غیره خواهد بود.- عکس های بهتر بگیرید:
سامسونگ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد چندی پیش چهارمین نسخه از غول های سری گلکسی اش را معرفی کرد . اما این پرچم دار جدید چندان هم بی عیب نیست …
در نگاه اول Galaxy S IV یک اسمارت فون فوق العاده با قابلیت های فوق العاده است که به راحتی نمیتوان از کنار این قابلیت ها گذشت . اما در زمانی که همه از قابلیت های خارق العاده ی این اسمارت فون صحبت میکنند ما شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در این پست سعی در بررسی نقاط ضعف این اسمارت فون فوق العاده داریم . با ما همراه باشید .
در نهایت Samsung I9500 Galaxy S4 را میتوان یکی از غول های بازار دانست که در تلاش است تا خود را به عنوان برنده ی بلامنازع میدان معرفی کند . اما خب بعضی اوقات یک عیب شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد هر چند کوچک میتواند شما را از خرید یک پرچم دار منع کند .
حداقل برای کاربران ایرانی که از نعمت رادیوهای ایرانتی بی بهره اند رادیو میتواند قابلیت خوب و مفیدی باشد شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد . اما سامسونگ پرچم دار جدید خود را بدون رادیو ی FM رونمایی کرده است . کاری که در سری گلکسی اس بی سابقه بوده و این اولین بار است که پرچم داری بدون رادیو را می بینیم .
آپلود(بارگذاری) شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد تصاویر به صورت خودکار:
طراحی چندان خلاقانه نیست شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در حقیقت همان طراحی نسخه ی قبلی ست
شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد میدان دید بسیار محدود
s3 s4 3 شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد نیم نگاهی به معایب Galaxy S4
ما چندین مقاله در مورد اینکه چگونه از گوشی هوشمند خود برای شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد گرفتن عکس هایی بهتر اسفتاده کنید، منتشر کرده ایم، پس حتما از آنها بازدید کنید. شامل آموزشی در مورد چگونگی جذب بهتر نور و چگونگی ارسال عکس خود، میباشد.
۲۹- روشن شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد کردن Panorama یا HDR:
من بسیار به پشتیبان گیری از فایل ها در هر زمان ممکن اعتقاد دارم که در مورد پشتیبان گیری از تصاویر چندین راه برای آپلود آنها به صورت خودکار وجود دارد. شما میتوانید از Google+، Facebook یا برنامه های Dropbox برای آپلود خودکار عکس ها در پوشه شخصی آنلاین استفاده کنید که همه این سرویس ها رایگان است. از تنظیم بودن آپلود عکس ها فقط شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در زمان متصل بودن Wi-Fi اطمینان حاصل کنید تا حجم شبکه داده سیم کارت هدر نرود.
دوربین Galaxy S4 دارای اینترفیسی همانند Galaxy Camera شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد دارد . تصاویر ۱۳ مگاپیکسلی میتواند بگیرد . میتواند ۱۰۸۰ ضبط کند و قابلیت های بسیار خوبی دارد اما این بین یک نکته ی آزار دهنده وجود دارد و آن میدان دید است ! بله درست حدس زدید در این صفحه ی بزرگ محیط بزرگی را نمیتوانید ببینید . نکته ی وحشتناک تر این قسمت این است که میدان دید Galaxy S4 از Galaxy S III هم کمتر است ، بماند که از HTC One هم کمتر است ! شاید با دیدن تصویر زیر بهتر منظورم را متوجه بشوید :
دیگر نرم افزار خاص سامسونگ Share Shot نام دارد که امکان به اشتراک گذاری تصاویر با افراد در نزدیکی شما به صورت همزمان را میدهد. در نرم افزار دوربین، بر روی کلید shooting mode کلیک کرده سپس تیک گزینه Share Shot را بزنید. با این کار، دیگر کاربرانGalaxy Note 2 و Galaxy S3 که در شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد حدود ۱۰۰ متری شما قرار دارند، میتوانند تصاویر گرفته شده توسط شما را ببینند.
طراحی گلکسی اس ۴ به خودی خود خیلی جذاب نیست . مخصوصا این که طراحی نسبت به گلکسی اس قبلی نیز تغیری نکرده است . در کل به نظر می رسد سامسونگ در سری گلکسی خلاقیتی از خود نشان نداده . با نگاهی به دو اسمارت شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد فون گلکسی اس ۳ و گلکسی اس ۴ بیشتر به شباهت این دو پی میبریم .
۲۸- پخش گروهی: شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
با فعال کردن این گزینه، به گروهی از افراد این امکان داده میشود که با یک دستگاه به صورت همزمان در تعامل باشند. جهت فعال کردن شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد این قابلیت، مطمئن شوید که همه افراد در یک شبکه Wi-Fi متشرک قراردارند و سپس یک عکس را باز کنید، روی کلید Share کلیک کنید، سپس روی Group Cast ضربه بزنید. این قابلیت با گوشی های Galaxy Note 2 و Galaxy S3 سازگاری دارد.
samsung galaxy s41 شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد نیم نگاهی به معایب Galaxy S4
۲۷- Share Shot برای به اشتراک شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد گذاری عکس ها:
Hyperglaze به خوبی آلومینیوم در HTC One یا شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد شیشه در XPeria Z نیست.شاید جنس بدنه ی گلکسی اس ۴ که Hyperglaze است خیلی بد نباشد اما بهتر است نگاهی به رقبا بندازیم . آیا Hyperglaze به اندازه ی آلومینیوم احساس خوبی را منتقل میکند ؟
شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در نهایت …



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 29 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

این صفحه شارژ ایرانسل بانک صادرات نمایش مثل دیگر صفحه نمایش ها از سه رنگ ابی ، قرمز و سبز پشیبانی می کند و کیفیتی بسیار زیاد برای کاربر فراهم می کند. بدون شک این صفحه نمایش در گوشی optimus G2 بکار خواهد رفت چراکه در مشخصات این گوشی صفحه نمای ۵٫۲ اینچی قرار دارد و ما می توانیم توانایی این صفحه نمایش را در ان گوشی ببینیم
هنوز مشخصات این گوشی ها منتشر نشده است اما همانظور که از نامشان پیداست ، یکی از انها کوچک خواهد بود و یکی امکنات بسیار زیادی خواهد داشت و در نهایت یک%NL/BM5نیز به احتمال زیاد امکانات متوسط خواهد داشت. طرز کار گوگل همیشه همینطور می باشد و دوست دارد یه خانواده از یک محصول را درست کند. بعد از نکسوس حالا نوبت به دروید موتورولا رسیده است. باید منتظر شارژ ایرانسل بانک صادرات ماند و دید که گوشی های گوگل چگونه در بازار به فروش می رسند
شرکت ال جی به تازکی یک صفحه نمایش LCD در سایز ۵٫۲ اینچ ساخته که نازکترین صفحه نمایش ساخته شده می باشد و تنها ۲٫۲ میلیمتر ضخامت دارد و به احتمال زیاد همان صفحه نمایشی خواهد بود که در گوشی Optimus G2 بکار شارژ ایرانسل بانک صادرات خواهد رفت. این صفحه نمایش روزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ دارد و بر خلاف نازکی ، تاچ بسیار روانی دارد. این صفحه نمایش بسیار نازک طبیعتا باعث می شود ، موبایلی که حامل این صفحه نمایش می باشد ، ضخامت کمی داشته باشد و نازکتر باشد.
این اتفاق برای گوشی های سامسونگ اولین نمی باشد و مدتی قبل شارژ ایرانسل بانک صادرات نیز گلگسی نوت در جیب یک نفر منفجر شده بود و بعد از گذشت بیش از یک سال از ان اتفاق هنوز از طرف سامسونگ علت ان اعلام نشد. پیشنهاد می کنم کسانی که گوشی ساسونگ دارند ، مراقب خود باشند چون ممکن است گوشی انها نیز منفجر شود.
موتورلا که یکی از شرکت های موفق ساخت موبایل می باشد و چندی پیش توسط گوگل خریداری شد و اکنون گوگل در حال پیاده کردن شارژ ایرانسل بانک صادرات برنامه های خود با این شرکت می باشد و اکنون خبر ساخت سه گوشی با امکانت مختلف از این شرکت به گوش می رسد. این سه گوشی سر گوشی های DROID می باشد و هر کدام مشخصات خاص خود را دارند و برای افراد مختلف ساخته شده اند. این گوشی ها نام های Droia mini و Droid Maxx و در نهایت Droid Ultra را یدک می کشند.
دوربین این گوشی همانقدر که با کیفیت می باشد ، همانقدر قوی می باشد و شما در یک لحظه می توانید یک عکس با کیفیت ۴۰ مگاپیکسل بگیرید و در همان لحظه یک عکس ۵ ماگپیکسلی نیز بگیرید. برای این دوربین با کیفیت نوکیا یه برنامه ریزی دقیق هم انجام شده و شما می توانید به همه تنظیمات دوربین دسترسی داشته باشید. شما می توانید با این دوربین با کیفیت ۱۰۸۰ و یا ۷۲۰ به دلخواه خودتان فیلم برداری بکنید. این گوشی همچنین یک دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی در جلو دارد. این گوشی در داخل خود یک چیپ Snapdragon S4 را دارد و پردازنده ی دو هسته ای Krait را روی ان سوار کرده است که سرعت ۱٫۲ گیگاهرتزی دارد. رم این گوشی اینبار برخلاف دیگر گوشی های نوکیا افزایش یافته و دو گیگابایت رم دارد. پردازنده ی گرافیکی این گوشی نیز Adreno 225 می باشد. حافظه ی داخلی این گوشی نیز ۳۲ گیگابایت می باشد.صفحه نمایش این گوشی نیز ۴٫۵ اینچی از نوع AMOLED می باشد و رزولوشن ان ۷۲۰*۱۲۸۰ می باشد. باتری این گوشی نیز ۲۰۰۰ میلی امپر می باشد و قابلیت شارژ وایرلس را دارد و شما می توانید گوشی خود را بدون وصل کردن شارژر ، شارژ کنید. امکانات دیگری همچون وای فای و بلوتوث نیز در این گوشی قرار دارند. سیستم عامل گوشی را نیز همانطور که می دانید ویندوز فون ۸ می باشد. ضخامت این گوشی تنها ۱۰ میلیمتر می باشد و وزن ان ۱۵۸ گرم می باشد. شارژ ایرانسل بانک صادرات قیمت این گوشی نیز فعلا ۲۹۹ دلار بیان شده است. در ادامه مطلب می توانید عکس هایی از این گوشی را ببینید.
وکیا بالاخره گوشی ای خیلی وقت بود قولش شارژ ایرانسل بانک صادرات را داده بود را معرفی کرد. نام این گوشی Lumia 1020 می باشد و مهمترین مشخصه ی ان دوربین ۴۱ مگاپیکسلی ان می باشد. دوربین ۴۱ مگاپیکسلی با ویژگی PureView که بسیار با کیفیت می باشد و نه تنها با کیفیت ترین دوربین موبایل می باشد ، بلکه در بین دوربین های عکاسی نیز با کیفیت ترین دوربین می باشد و یا خرید این گوشی شما حتی برای عکاس شدن نیز به یک دوربین عکساسی نیاز ندارید. در کنار دوربین این گوشی یک فلش LED و یک فلش Xenon نیز وجود دارد که باعث می شود شما در شب نیز بدون هیچ افت کیفیت ، عکاسی بکنید. رزولوشن و کیفیت عکس ها را می توانید در این گوشی تغییر دهید اما در اخرین کیفیت ، این گوشی عکس هایی با رزولوشن ۵۳۶۸*۷۱۵۲ می گیرد و حجم بالایی دارند.
ه خبر جالب برای دوستداران سامسونگ داریم! در طی یک حادثه گوشی گلگسی اس ۳ در شلوار یک دختر ۱۸ سوئیسی منفجر شده و پای این دختر را سوزانده است و او را راهی بیمارستان کرده است. هنوز علت وقوع این اتفاق مشخص نشده است اما نمایندگی اصلی سامسونگ شارژ ایرانسل بانک صادرات در سوئیس گفته است که تحقیقات برای کشف علت این اتفاق ادامه دارد و گوشی منفجر شده نیز به کره ارسال می شود تا بر روی ان تحقیقاتی انجام شود.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

مورد دوست داشتنی دیگر اندروید که کاربران iOS همواره حسرت آن را خواهند خورد، امکان دسترسی آسان به حافظه گوشی در زمان اتصال آن به کامپیوتر است. در واقع در iOS دسترسی به فایل‌های موجود بر روی حافظه گوشی از طریق ابزارهای دیگر بسیار مشکل است! پشتیبانی شارژ ایرانسل بانک تجارت از فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری نیز جزو دیگر محدودیت‌های آیفون است، مشکلی که کاربران اندروید هرگز آن را حس نکرده‌اند و به راحتی می‌توانند فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری را برروی تلفن یا تبلت خود پخش کنند.
map iphoneاپلیکیشن نقشه جدید برخلاف تمامی تردیدها و اخبار منفی که در جای جای اینترنت دیده می‌شود زیبا است و روان اجرا می‌شود. این اپلیکیشن سیستم راهنمای قدم به قدم یا Turn-by-Turn مجانی را همانند سرویس نقشه شرکت‌های دیگر مانند گوگل و نوکیا ارایه می‌کند و شارژ ایرانسل بانک تجارت شما را لحظه‌به‌لحظه به سوی مقصد راهنمایی می‌نماید. اما انتظار پشتیبانی صد در صد و کامل این اپلیکیشن در ایران را نداشته باشید، این برنامه در این زمینه با بهترین‌ها مانند نقشه گوگل فاصله چشمگیری دارد. اما اگر در ایران زندگی نمی‌کنید نقشه اپل با وجود مشکلات کوچک و بزرگ فعلی می‌تواند نیازهای شما را پاسخ دهد. در حال حاضر از نظر اطلاعات نقشه واقعا دو شرکت گوگل و نوکیا در جایگاه بالاتری نسبت به اپل قرار دارند و اپل برای رسیدن به آنها باید بسیار تلاش کند.
از سرعت عمل و سادگی این سیستم عامل که بگذریم به این موضوع می‌رسیم که چرا اپل فرصت بهبود بسیاری از موارد حیاتی را از دست می‌دهد. اپل همیشه شارژ ایرانسل بانک تجارت بر یکپارچه سازی سیستم‌های به اشتراک‌گذاری در سیستم عامل تاکید داشته است اما به جز فیس‌بوک و توییتر بقیه شبکه‌های اجتماعی به فراموشی سپرده شده‌اند. به عنوان مثال اگر شما قصد اضافه کردن یک لینک به Pocket را دارید یا می‌خواهید یک فایل را در اکانت Dropbox خود ذخیره کنید، نمی‌توانید این کار را بصورت مستقیم و در نرم افزارهای مختلف انجام دهید. قابلیتی که در اندروید به راحتی امکان پذیر است. اپل حتما روزی به فکر پیاده سازی این مسائل در سیستم عامل خود خواهد افتاد، اما اینکه تا کنون این موضوع اتفاق نیافتاده بسیار عجیب است.
مورد دیگر بسته ماندن دست توسعه‌دهندگان برای تولید ویجت برای این سیستم عامل است. شاید در سال 2013 نداشتن ویجت بیشتر به چشم بیاید. به راستی که تنها یک جعبه برای نشان دادن یک عدد در گوشه آیکون یا دسترسی محدود در مرکز اطلاع رسانی‌ها (Notification Center) نمی‌تواند برای توسعه دهندگان و کاربران کافی باشد. البته تمام این امکانات در اندروید به بهای برخی از باگ‌‌ها و ناپایداری‌ها در عملکرد سیستم تمام شده است، که معمولا به مرور زمان در نسخه‌های مختلف برطرف می‌شوند. نکته دیگر تغییر نسبت‌ تصویر و رزولوشن آیفون 5 است که باعث شده، بسیاری از برنامه‌ها قدیمی در این سیستم عامل با نوار سیاه رنگی در دو طرف بالا و پایین اجرا شوند که البته آنقدرها موضوع مهمی نیست و احتمالا بسیاری از اپلیکیشن‌ها به زودی برای شارژ ایرانسل بانک تجارت استفاده از آن فضا بروزرسانی خواهند شد.
در گذشته در زومیت به معرفی امکانات جدید iOS 6 پرداخته‌ بودیم. اما نکته‌ای که شارژ ایرانسل بانک تجارت بدون تغییر مانده است، مسئله سادگی و سرعت عمل این سیستم عامل است، سادگی و روان بودنی که به قیمت عدم بروز تغییر اساسی در رابط کاربری، طی 5 سال اخیر تمام شده است.اختلاف بین نسخه 5 iOS و 6 iOS تا حدی نامحسوس است که کاربران نسخه‌های قبلی متوجه تغییرات نسخه جدید نمی‌شوند. در صورتی که مثلا در اندروید هر از چند گاهی تغییرات اساسی در رابط کاربری ایجاد می‌شود که هم خوب است و هم بد و بحث در مورد آن در قالب این بررسی نمی‌گنجد.
سیستم سه بعدی Flyover نیز بسیار زیبا است ولی در بعضی موارد تا حدی خنده‌دار به نظر می‌رسد و ساختمان‌ها و پستی و بلندی‌ها را به اشتباه تخت نشان می‌دهد یا بالعکس یک سطح صاف را موج دار به نمایش می‌گذارد. با این حال این اپلیکیشن عملکرد بسیار خوبی دارد، سرعت عمل و طراحی آن مثال زدنی است و به احتمال بسیار زیاد با بروزرسانی‌هایی که در طول یک سال آینده انجام خواهد شد تجربه بی نظیری به کاربران هدیه خواهد کرد. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که شما با خرید آیفون هم به اپلیکیشن نقشه گوگل دسترسی خواهید داشت و هم به اپلیکیشن نقشه نوکیا، در نتیجه مشکلات فعلی مربوط به نقشه شارژ ایرانسل بانک تجارت اپل خیلی مشکل ساز نخواهند بود.اپلیکیشن ایمیل تقریبا دست نخورده باقی، اما اپل امکانات کاربردی را به آن افزوده است. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم رفرش با استفاده از کشیدن منو به سمت پایین اشاره کرد که در نسخه های قبلی وجود نداشت و شما باید روی دکمه رفرش واقع در پایین سمت چپ کلیک می‌کردید. امکان جدید دیگر سیستم VIP است که به شما اجازه می‌دهد بعضی افراد را به لیست افراد مهم بیافزایید و در صندوقی جداگانه ایمیل آنها را دریافت نمایید. این امکان شبیه سیستم Inbox Priority گوگل است.
با این حال اپل همیشه سعی در بهینه سازی و بهبود تجربه کاربر داشته است. به طور مثال در iOS 6 شما امکان ارسال پیامک به تماسی که نمی‌خواهید به آن پاسخ دهید را یافته‌اید. یا امکانی مانند Do Not disturb ("مزاحم نشوید" ) که با فعال کردن آن، زنگ تلفن فقط برای تماس از اشخاص خاصی شارژ ایرانسل بانک تجارت که از پیش تعیین کرده‌اید، به صدا در می‌آید.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

سونی اکسپریا ال - شارژ ایرانسل بانک ملی Sony Xperia L
یک تفاوت مشهود این بخش با دوربین XPERIA Z نبود حالت Superior Auto است که با یک آیکون طلایی در مدل‌های پیشرفته‌تر سونی حضور دارد. یکی از امکانات اصلی این دوربین به‌جز موارد معمول و همیشگی قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری با امکان HDR است که در مورد سوژه‌های با نور و قسمت‌های حاضر در سایه جزئیات بیشتری را نمایان می‌کند. حداکثر وضوح عکاسی با فعال کردن HDR به 7 مگاپیکسل کاهش پیدا می‌کند. HDR در XPERIA L در آزمایش عملی تا حدود زیادی موفق عمل می‌کند و بعنوان مثال تصویرهای بسیار قابل قبولی از آن در شب و سوژه‌های با نور بسیار اندک ثبت می‌شود تنها مشکل در این میان تاخیر شاتر بسیار زیاد دوربین در شب با فعال شدن HDR است که این زمان حتی تا نزدیک به 9 ثانیه نیز ادامه پیدا می‌کند در این حالت با اینکه در همان یکی دو ثانیه اول تصویر ظاهرا گرفته شده و روی صفحه‌نمایش بصورت ثابت به نمایش گذاشته شده است اما پروسه ذخیره شدن و اعمال HDR در آن ادامه داشته و هرگونه حرکت دست تا شارژ ایرانسل بانک ملی زمان ذخیره نهایی منجر به خراب شدن تصویر خواهد شد. XPERIA L در اعمال HDR به‌ویژه در مورد سوژه‌های بسیار تاریک ظاهرا از ترکیب زمان بازگشایی بیشتر دیافراگم و الگوریتم نرم‌افزاری نورگیری بیشتر استفاده می‌کند.
عکس با ابعاد اصلی را در اینجا مشاهده نمائید شارژ ایرانسل بانک ملی
کیفیت تصاویر شارژ ایرانسل بانک ملی معمول دوربین XPERIA L طبق انتظار مناسب است و سرعت مطلوبی را نیز ثبت می‌کند. مشکل اصلی این دوربین در برخورد با سوژه‌های نزدیک مسئله فوکوس دقیق است که از دقت مناسبی برخوردار نیست و با نبود گزینه‌ای برای تصویربرداری ماکرو، عکاسی از این سوژه‌ها مشکل خواهد بود. به‌جز این مورد از تصویربرداری L بعنوان یک گوشی میانی می‌توان رضایت کامل داشت.
ساختار منویی این دوربین نمونه ساده شده‌ای از اینترفیس XPERIA Z است و به‌جز برخی تنظیمات و تغییرات ظاهری، تفاوت خاص دیگری بین آن‌ها دیده نمی‌شود. دو شاتر مجزا برای عکاسی و فیلم‌برداری، تعویض‌کننده دوربین اصلی و دوربین دوم و آخرین عکس‌های گرفته شده اجزای حاضر در ستون سمت راست این دوربین را تشکیل می‌دهند. از کلیدهای پنج‌گانه ستون سمت چپ نیز سه کلید میانی شارژ ایرانسل بانک ملی به دلخواه کاربر قابل تغییر و جایگزینی هستند و دو کلید دیگر غیر قابل تغییر هستند. این دو کلید یکی در پایین برای دسترسی به تمامی تنظیمات و دیگری در بالا برای دسترسی مستقیم به 7 حالت مختلف از جمله عکاسی، فیلم‌برداری، افکت‌های تصویری، عکاسی پانوراما و Sceneهای آماده در نظر گرفته شده است.
عکس با ابعاد اصلی را در اینجا شارژ ایرانسل بانک ملی مشاهده نمائید
سونی اکسپریا ال - شارژ ایرانسل بانک ملی Sony Xperia L
زمان بوت سیستم‌عامل در XPERIA L پس فشردن دکمه پاور و حس کردن ویبره اولیه نزدیک به 30 ثانیه است ولی در خاموش کردن تنها به 5 ثانیه زمان احتیاج دارد. ورژن سیستم‌عامل دستگاه نسخه 4.1.2 اندروید است که در حال حاضر معمول‌ترین نسخه اندروید برای گوشی‌های جدید سال 2013 به حساب می‌آید. در این مدل طبق انتظار شارژ ایرانسل بانک ملی از لانچر پیش‌فرض سونی استفاده شده که بدون استثنا در تمامی اندرویدفون‌های این برند دیده می‌شود.
سیستم‌عامل و ساختار شارژ ایرانسل بانک ملی منوی
سونی اکسپریا ال - Sony Xperia L شارژ ایرانسل بانک ملی
زیر باتری L و درست در زیر سیم‌کارت، اسلات کارت حافظه دستگاه قرار گرفته است که با کمک آن می‌توان تا 32 گیگابایت به ظرفیت حافظه داخلی افزود. دسترسی به کارت حافظه بدون درآوردن باتری شارژ ایرانسل بانک ملی و خاموش کردن دستگاه طبیعتا امکان‌پذیر نیست.
سونی اکسپریا شارژ ایرانسل بانک ملی ال - Sony Xperia L
در صفحه قفل یا Lock Screen، زمان و تاریخ در مرکز و دو میانبر کنترلرهای موسیقی و دسترسی مستقیم به دوربین در دو سمت آن دیده می‌شود. فعال کردن دوربین از این طریق تابع دستورالعمل Quick Launch می‌تواند منجر به گرفتن عکس یا ویدئوی فوری یا تنها احضار اپلیکیشن دوربین شود. دو میانبر دوربین و موسیقی شارژ ایرانسل بانک ملی این قسمت ثابت بوده و از طریق منوها نمی‌توان آن‌ها را تغییر داد. بخش قابل اسکرول بالای صفحه‌نمایش نیز در این حالت در دسترس قرار دارد. برای بازگشایی قفل در این حالت می‌توان از حرکت آزادانه دست رو به بالا و پائین استفاده کرد.
فیلم‌برداری XPERIA L با وضوح 720p با فرمت MP4 و با بیت‌ریت نزدیک به 11.5Mbps‌ انجام می‌شود که برای این وضوح عدد مناسبی است. شارژ ایرانسل بانک ملی دقت فوکوس در فیلم‌برداری این دوربین بسیار بهتر از بخش عکاسی آن است و با اینکه رنگ‌ها تا حدودی سردتر از معمول ضبط می‌شوند اما میزان جزئیات و کنترل نویز در محیط‌های خارجی مطلوب ارزیابی می‌شود. در حین فیلم‌برداری با این دوربین امکان عکاسی با وضوح 1 مگاپیکسل نیز وجود دارد.
سونی اکسپریا ال - Sony Xperia L شارژ ایرانسل بانک ملی
دوربین استفاده شارژ ایرانسل بانک ملی شده در XPERIA L یک نمونه 8 مگاپیکسلی اتوفوکوس است که در حالت 4:3 قادر به برداشت تصاویری با وضوح 2448×3264 پیکسل است و در حالت 16:9 حداکثر با وضوح 5 مگاپیکسل یا 1746×3104 پیکسل عکاسی می‌کند.
مجموعه دوربین شارژ ایرانسل بانک ملی
عکس با ابعاد اصلی را در اینجا شارژ ایرانسل بانک ملی مشاهده نمائید
سونی اکسپریا ال - شارژ ایرانسل بانک ملی



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 تير 1392 | نظرات ()