نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

مردی که به عنوان مدیرعامل اپل جانشین استیو جابز شده است در نخستین نامه رسمی خود خطاب به کارمندان و حامیان اپل پیش از هر چیز قول داده است که «اپل تغییر نخواهد کرد.» این گفته موکد تیم کوک هرچند در اساس درست ولی درعین حال غیرممکن است، زیرا درگذشت استیو جابز، اپل را از حضور مردی محروم کرد که نقش‌هایی را در همین یک سمت خود جای داده بود که بسیاری از مدیران اجرایی در طول دوره کاری خود انجام می‌دهند. پس از درگذشت جابز حرف و حدیث‌های زیادی مبنی بر جانشینی احتمالی او مطرح شده بود. به نحوی که یک نام ایرانی نیز در میان جانشینان احتمالی دیده می‌شود. اما سرانجام تیم کوک بر صندلی جابز نشست. اما اینک خبرهایی مطرح شده مبنی براینکه در پشت پرده این شرکت بزرگ فناوری دنیا، مقدمات کنار گذاشتن تیم کوک طراحی می‌شود. در واقع این پرسش مطرح است که آیا هیات‌مدیره اپل به طور سری دارد دنبال یک مدیر اجرایی برای جایگزین کردن تیم کوک می‌گردد؟ منابعی در وال‌استریت که نزدیکی خاصی به چند نفر از مدیران اپل دارند، ادعا می‌کنند که چنین حرکتی در جریان است، هرچند هیچ‌گونه شواهد متقن در این‌باره در دست نیست. براساس گزارش وب‌سایت نارنجی بعضی از سهامداران بزرگ که البته میزان سهام اپل را در سبد سرمایه خود کاهش داده‌اند معتقدند اگر هم شارژ ایرانسل بانک صادرات چنین اقدامی شروع نشده باشد، اشتباه است و باید حرکتی که زمین بازی را برای اپل تغییر دهد انجام گیرد. آن‌ها در جمع‌های خصوصی می‌گویند که زمان رفتن تیم کوک فرارسیده؛ مدیرعاملی که از زمان تصاحب این مقام توسط او، اپل نیمی از حداکثر ارزش خود در بازار سرمایه را از دست داده است. نگرانی این افراد آن است که هیچ نشانه‌ای از تغییر سریع وضعیت مشاهده نمی‌شود. این در حالی است که اکثر تحلیلگران اصلی در وال‌استریت همچنان به طور کلی نسبت به اپل خوشبین هستند. هرچند از زمانی که استیو جابز درگذشت، شتاب افزایش درآمد و فروش محصولات اپل کاهش یافته و این شرکت وارد فاز «بی‌خطر بودن» شده، با وجود این اپل حدود ۱۳۷‌میلیارد دلار وجه نقد در حساب‌های خود دارد
HTC یکی از معدود برند هایی است که گوشی های هوشمند خود را هم با سیستم عامل اندروید و هم با سیستم عامل ویندوز فون راهی بازار می کند و اگر شما هم طرفدار یکی از این دو سیستم عامل محبوب و قدرتمند هستید می توانید یکی از گوشی های HTC را انتخاب کنید. برندی که رقابت خیلی نزدیکی با برند های معروف برای کسب شارژ ایرانسل بانک صادرات سهم بیشتری از بازار را دارد.
HTC یکی از برند های محبوب در بازار گوشی های هوشمند است و شما می توانید قیمت شارژ ایرانسل بانک صادرات به همراه مشخصات این موبایل ها را در این متن بخوانید.
و همین به تنهایی عاملی است که باعث افزایش قیمت سهام آن در میان‌مدت خواهد شد ولی رشد درآمد در سال ۲۰۱۳ حدود ۱۴درصد تخمین زده می‌شود که نسبت به ۴۵درصد سال گذشته کاهش زیادی خواهد داشت. تنها «اگری» که در این بین می‌توان جا داد این است که اپل از وضعیت خنثی بیرون خواهد آمد «اگر» تحت مدیریت تیم کوک محصولاتی «کاملا جدید و تحسین‌برانگیز» را به دنیا معرفی کند یا پس‌فردا که گزارش مالی شرکت اعلام شد، درآمدها رشد چشمگیری را نشان دهند. در غیراین صورت نه سهامداران به تیم کوک روی خوش نشان خواهند داد و نه گرگ‌های وال‌استریت و سرانجام هیات‌مدیره نیز جلو آن‌ها تسلیم خواهد شد. اما چیزی که به نظر بعید می‌رسد، آوردن مدیری از بیرون است. اپل یک‌بار در گذشته این اشتباه شارژ ایرانسل بانک صادرات را مرتکب شد و جان اسکالی مدیر پپسی را به ریاست برگزید. باورش سخت است که دوباره چنین اتفاقی رخ دهد. شاید هم حق با واز باشد و به‌زودی اپل همه را غافلگیر کند. یک روز قبل از معرفی آیفون ۵ برای شما نوشتم که تیم کوک دومین مدیرعامل اپل است که در یادها خواهد ماند و به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۳ برای او از این نظر بسیار حساس باشد.
این نوع از گوشی‌ها می‌توانند همزمان ضبط صوت، دوربین دیجیتال، دفترچه یادداشت، تقویم، ماشین حساب، یادآور، کیف پول، نقشه، مسیریاب، پخش کننده موسیقی، شارژ ایرانسل بانک صادرات ویرایشگر عکس و متن، اداره هواشناسی، مترجم و دیکشنری همراه و کنسول بازی‌تان باشند، حتی شاید تا سی، چهل سال دیگر ظرف هم بشورند و غذا هم بپزند .
اگر تلفن همراه برای شما فقط به زنگ زدن و SMS فرستادن شارژ ایرانسل بانک صادرات خلاصه می‌شود، سراغ آنها نروید. اما در عین حال از داشتن و استفاده کردن از یک تلفن هوشمند هم هراس نداشته باشید. مطمئن باشید که بعد از یک مدت کار کردن با آن برای شما بسیار جذاب و شیرین خواهد شد.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

اپل شرکتی است که توجه زیادی به طراحی شارژ ایرانسل بانک ملی محصولات خود دارد، و آن را کاملا با iPhone 5 نشان می دهد. یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار امروز، iPhone 5 است زیبا، سبک، جمع و جور و دارای گارانتی. که جلوه ای از چیزهای گران و پیچیده است. در عین حال، S4 در مقابل دقیق است. گوشی سامسونگ است که از جنس پلاستیک نازک ساخته شده و به عنوان محصولی گران قیمت آن را احساس نمی کنیم با این حال، این یک طراحی بسیار جذاب به شیوه خود است، به این دلیل که کاملا جمع و جور برای گوشی های هوشمند، با صفحه نمایش ۵ اینچ است. لبه های گرد و صاف، پلاستیک براق آن باعث می شود با وجود ابعاد قابل توجه، آن را راحت نگه دارید و استفاده کنید. البته، IPHON 5 گوشی کارا تری است است، اما نباید تلاشی که سامسونگ برای ساخت Galaxy S4 انجام داده را نادیده گرفت. برای گوشی هوشمند با چنین صفحه نمایش بزرگ که آنقدر کوچک و راحت احساس می شود.
صفحه شارژ ایرانسل بانک ملی نمایش
اگر شما زیاد ویدئو تماشا می کنید، و یا اگر شما بازی زیادی را بر روی گوشی خود نصب می کنید، پس شما شانس این را دارید که از صفحه نمایش غول پیکر ۵ اینچ S4 استفاده کنید درحالیکه اندازه صفحه نمایش Iphone 5 4 اینچ است، و هنوز به طور قابل توجهی کوچک تر از آن چیزی است که سامسونگ می تواند ارائه دهد. صفحه نمایش S4 یک بار دیگر افزایش یافته است، به یک صفحه نمایش ۵ اینچ عظیم با تصویر با تفکیک پذیری بالاتر HD تغییر یافته است. تراکم پیکسلی galaxy s4 به میزان ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ است. این به این معنی همان مقدار پیکسلی که شما در یک تلویزیون که چهار سال پیش ،بیش از ۱۰۰۰ پوند هزینه می کردید وجود داشت در حال حاضر در جیب شما قرار دارد. هر دو صفحه نمایش درعین سادگی دارای زرق و برق است، اما صفحه نمایش Iphone 5 مدیریت می شود. از سوی دیگر، صفحه نمایش S4 دارای رنگ های اشباع شده، کاملا مطابق تصویر واقعی است. شارژ ایرانسل بانک ملی آنچه باعث تمایل به بهتر بودن iphone 5 شده است، قابلیت دید در فضای باز به دلیل روشنایی بیشتر صفحه نمایش آن است. همچنین می تواند تیره تر از s4 شود، که باعث می شود بیشتر مناسب برای استفاده در شب (در تاریکی) باشد.
گوشی Samsung galaxy s4 سومین گوشی محبوب هوشمند شناخته شده از برند کره ای، تنها چهار روز پس از شروع به کار شارژ ایرانسل بانک ملی در درجه ی پایین تری از iPhone 5 قرار گرفت و iPhone 5 همچنان به افتخارات بالای خود ادامه داد. به رغم وجود ناکامی در خلع iPhone 5 ، گوشی که جشن ماه دوم خود را در صدر جدول گوشی های هوشمند می گذراند، به عنوان محبوب ترین گوشی جدید در بازار ثابت شده است. و بنا به گزارش فروش باعث افول برندهای رغیب،همچون HTC ONE شده است. در بررسی گلکسی اس ۴ از آنجا که اس ۴ شباهت زیادی به گلکسی اس ۳ دارد زمانی که شما S3 و S4 را مقایسه می کنید، متوجه می شوید که دکمه ای با نام home به آن اضافه شده است. صفحه نمایش ۵ اینچ S4 بزرگتر و قاب اطراف صفحه نمایش باریک است.
پیش از این شایعات بسیاری را در مورد آیفون جدید اپل شنیده بودیم اما اخیرا اطلاعاتی بدست آمده که مهر تاییدی بر بسیاری از آن شایعات خواهد زد. تصاویر با کیفیت قطعات درونی مورد استفاده شارژ ایرانسل بانک ملی در آیفون جدید به بیرون درز کرده که نوید آیفونی بسیار قویتر و با کیفیت‌تر را می‌دهند.
همانگونه که می‌دانید، اپل در سری S از آیفون هیچگاه تغییرات ظاهری جدیدی را ارائه نکرده، اما همواره سعی کرده که ویژگی‌های درونی تلفن‌های خویش را بیش از پیش ارتقاء دهد. این روال سعی شده شارژ ایرانسل بانک ملی در سری ۵ نیز رعایت شود. عکس‌های درز کرده نیز، جزئیات بیشتری از این تلفن را فاش کرده‌اند.
طرح شارژ ایرانسل بانک ملی
، یک پردازنده قدرتمند چهار هسته ای، همچنین به عنوان یک تلویزیون / DVR از راه دور نیز می توان آن را به حساب آورد. دارای NFC، یک باتری قابل تعویض توسط کاربر نیز هست و دارای رم ۲ گیگابایتی است. iPhone 5 مجهز به یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی و یک رم ۱ گیگابایتی است. s4 مجهز به حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت است و درگاه کارت حافظه به کاربر این امکان را می دهد که با توجه به احتیاج خود شارژ ایرانسل بانک ملی تا ۶۴ گیگابایت به حافظه‌ی این گوشی اضافه کند. galaxy s4 دارای سیستم عامل آندروید ۴٫۲٫۲٫ دوربین فوق العاده ۱۳ مگاپیکسل. کاربر می‌تواند با galaxy s4 به مدت ۱۴ ساعت مکالمه کند. گوشی‌ مجهز به دوربین دوم هست. وضوح دوربین دوم galaxy s4 دو مگاپیکسل است. وزن این گوشی، ۱۳۰ گرم است و وزن iPhone 5 ۱۱۲گرم است. تراکم پیکسلی iPhone 5 میزان ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ است. مجهز به سیست



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

او تصدی‌گری دولت را در حوزه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در کشور بسیار پایین دانست و ابراز کرد:‌ دولت‌ها با تصدی‌گری و اعمال فرماندهی، مانع توسعه‌ی بخش‌های مرتبط با ICT خواهند بود اما امروزه شاهدیم که کشور ما و دولت ما به دور از تصدی‌گری‌های دولتی، ضرورت شارژ ایرانسل بانک صادرات پیشرفت را درک کرده و به واسطه آن بخش‌های غیردولتی را برای توسعه ICT فعال کرده است. هر چند که باید دانست اعمال نظارت و مدیریت از سوی حکومت و دولت انکارناشدنی است.تقی‌پور با اشاره به سند چشم‌انداز 20 ساله کشور اذعان کرد:‌ در افق 1404، اهداف روشنی برای کشور تعیین کرده‌ایم تا به واسطه آن رتبه اول برای کشور در میان کشورهای منطقه به دست خواهد آمد و حتی علاوه بر این می‌توانیم الگویی برای سایر کشورهای جهان در جهت توسعه و پیشرفت باشیم. اما باید بدانیم که در حال حاضر فاصله زیادی تا آن جایگاه داریم ولی رگولاتوری می‌تواند با نظام‌دهی و نظام‌بخشی در این حوزه جایگاه ما را بالاتر ببرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: با شارژ ایرانسل بانک صادرات توجه به رسالت رگولاتوری در مدیریت دانش در سطح ملی، گسترش این حوزه می‌تواند در راهیابی دانش و تفکر ملی به دنیا مؤثر بوده و زمینه تأثیرگذاری و الهام‌بخشی تنظیم مقررات را در کشور تقویت کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که در کشور ما از دیرباز به موضوع پیشرفت و توسعه در سایر حوزه‌ها توجه شده است، تصریح کرد: ایران جزو اولین کشورهایی است که در اتحادیه جهانی مخابرات عضو شد تا بتواند از تجربه و راهبردهای سایر شارژ ایرانسل بانک صادرات کشورهای عضو بهره‌مند شود.
تقی‌پور شارژ ایرانسل بانک صادرات عنوان کرد: ‌امروزه کشور در حوزه ارتباطات صوتی و دیتا، جایگاه ویژه و مناسبی دارد؛ هرچند که در حوزه تصویر نیاز به توجه ویژه‌ای داریم و شاید یکی از دلایل عدم پیشرفت حوزه، فقدان دانش مقررات در آن بوده است زیرا تمامی جوامع در برخورد با تکنولوژی‌های جدید نیازمند تسلط به آن دانش هستند.
تقی‌پور اظهار کرد: تأثیری که امروزه ICT در جوامع سیاست، فرهنگ برعهده دارد، بر کسی شارژ ایرانسل بانک صادرات پوشیده نیست و به عنوان حوزه تحول‌ساز که در زمینه‌های مطرح شده می‌تواند به عنوان یک موتور اصلی و محرک ایفای نقش کند.
او افزود: امروزه ICT در جهت حرکت به سمت جوامع دانش‌بنیان قرار گرفته که می‌تواند نقش بسیار اساسی در سایر حوزه‌ها ایفا کند و ما نیز اگر در این راستا نتوانیم حمایت‌ها و هدایت‌های خود را در جهت محورهای توسعه این بخش ایفا کنیم، نه تنها در شارژ ایرانسل بانک صادرات راستای تعالی این حوزه گام برنداشته‌ایم بلکه موجب مانعی برای پیشرفت سایر حوزه‌ها نیز خواهیم بود.
او توجه ویژه به رگولاتوری را به سال 83 و حال حاضر مربوط دانست و گفت: در این مدت زمان کوتاه فعالیت‌های خوبی توسط این بخش انجام شده شارژ ایرانسل بانک صادرات که موضوع آزادسازی و خصوصی‌سازی در حوزه ICT که توانست سریع‌تر از سایر حوزه‌ها به نتیجه برسد، می‌تواند مرهون فعالیت‌های این بخش باشد. وزیر ارتباطات دفاتر ICT روستایی کشور را یکی از عمده محورهای برجسته در راستای اهداف وزارت ICT عنوان کرد و گفت: سال گذشته در اجلاس اتحادیه جهانی مخابرات در ژنو، یکی از همکاران نقشه این دفاتر را ارائه کرد که این موضوع برای بسیاری از کشورها از جمله کشورهای اروپایی حائز اهمیت بود تا جایی که از ما خواستار انتقال تجربیاتمان شدند.وی افزود: خصوصی‌سازی در حال حاضر جایگاه ویژه‌ای در متن فعالیت‌های ما دارد و با صدور پروانه توسط این وزارتخانه شانه به شانه و قدری جلوتر از نیاز مباحث تشخیص داده شده، حرکت می‌کنیم و با صدور پروانه‌های لازم و تسلط و شناخت کافی موجب ثبات در این حوزه شده‌ایم و نگذاشته‌ایم که ورود تکنولوژی جدید موجب هرج و مرج و آسیب‌هایی شود.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) رضا تقی‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در پنجمین همایش ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این شارژ ایرانسل بانک صادرات مطلب گفت: امیدواریم رگولاتوری با نظام‌دهی و ایفای نقش تاریخی در این برهه حساس کشور شرایطی را فراهم کند تا استعدادها و ظرفیت‌ها و توان داخلی کشور در اخبار تمام جوامع دنیا قرار گیرد.
او افزود: با وجود این که امروزه در بحث ارتباطات باند پهن، در بسیاری از کشورها شاهد ابهام و نوعی آشفتگی هستیم، خوشبختانه کشور شارژ ایرانسل بانک صادرات ما با پرداختن به کشیده شدن فیبر نوری تا در منازل، استقبال خود را به این موضوع نشان داده است.
وزیر فناوری اطلاعات پنج ذی‌نفع اصلی شارژ ایرانسل بانک صادرات را در راستای مقررات رگولاتوری مطرح دانست و اظهار کرد: مردم و خدمت‌گیرندگان، اپراتورها و ارایه‌دهندگان خدمات، دولت‌ها و حکومت‌ها که نقش هدایت و نظارت این حوزه را در جهت اهداف ملی دارند، صنعت و اشتغال و رابطه با سایر کشورها و مجامع بین‌المللی از جمله این ذی‌نفعان محسوب می‌شوند.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

بر اساس تصاویری که از این گوشی، منتشر شارژ ایرانسل بانک ملی شده، دارای دو صفحه نمایش است که به نظر می رسد قابلیت تفکیک دارد و می توان هنگام بازی، مرورگری یا تایپ پیام از یکی از صفحات به عنوان صفحه کلید استفاده کرده و صفحه دیگر نقش صفحه نمایش را بازی می کند.
شرکت شارژ ایرانسل بانک ملی کیوسرا اقدام به ساخت یک دستگاه گوشی ویژه بازی با طراحی جالب دو تکه ای کرده است.
این گوشی با قیمت 700 دلار در دسترس است و کاربران می توانند با قیمت 50 دلار شارژ ایرانسل بانک ملی هدست بلوتوث آن را نیز خریداری کنند.
مدیر جدید نوکیا برای جایگزینی مدیران شارژ ایرانسل بانک ملی ارشد این شرکت در حال برنامه ریزی است.
انتظار می شارژ ایرانسل بانک ملی رود پورتال یاهو تا هفته آینده رونمایی شود.
از آنجا که نوکیا قرار است آخر همین هفته شارژ ایرانسل بانک ملی جلسه ای برگزار کند و استراتژی های جدیدش را اعلام کند، به نظر می رسد تغییر مدیریت در بخش های مختلف این شرکت هم بی ارتباط با این موضوع نباشد.گفته می شود نوکیا احتمالا سیستم عامل اندرویید گوگل یا پلاتفورم ویندوز فون هفت مایکروسافت را جایگزین سیمبیان خواهد کرد.
اطلاعات بیشتر راجع به این گوشی ها منتشر نشده است. شارژ ایرانسل بانک ملی
این شرکت اعلام کرده تیمی متشکل از 50 مهندس را از چند ماه پیش برای کار بر روی شارژ ایرانسل بانک ملی این پورتال به خدمت گرفته است.
این گوشی ها با نام HTC 7 شارژ ایرانسل بانک ملی Pro و Venue Pro به بازار انگلیس عرضه می شوند.
گوشی جدید کیوسرا از سیستم عامل اندرویید گوگل پشتیبانی می کند و شارژ ایرانسل بانک ملی ویژه کاربران علاقه مند به بازی تولید شده است.
به گزارش منابع آگاه، این پورتال امکان تشکیل صفحه وب شارژ ایرانسل بانک ملی شخصی را بر اساس انتخاب کاربران دارد و اطلاعات و اخبار را از منابع خبری و رسانه های اجتماعی جمع آوری می کند.
این گوشی همچنین از نسخه سوم سیستم عامل سیمبیان بهره شارژ ایرانسل بانک ملی می برد و دارای صفحه نمایش VGA است اما می تواند تصاویر را با کیفیت HD نمایش دهد.
صفحه نمایش گوشی لمسی است اما سایز شارژ ایرانسل بانک ملی آن هنوز مشخص نشده است.
دوربین گوشی هشت مگاپیکسلی با پشتیبانی شارژ ایرانسل بانک ملی از فلش LED و زوم ثابت است.از دیگر ویژگی های E6-00 می توان به دوربین ثانویه، اتصالات 3G و Wi-Fi و بلندگوی استریو اشاره کرد.
بر اساس تصاویری که از گوشی E6-00 نوکیا منتشر شده، شارژ ایرانسل بانک ملی دارای صفحه کلید کشویی QWERTY است.
دو گوشی از برند HTC و دل که مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون هفت هستند شارژ ایرانسل بانک ملی و پیشتر وعده عرضه آنها داده شده بود به زودی به بازار انگلیس عرضه می شوند.
گوشی Venue Pro دل هم که شارژ ایرانسل بانک ملی با تاخیر طولانی مدت قرار است ماه آینده به بازار عرضه شود با قیمت 730 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد.
اطلاعات بیشتر راجع به E6-00 منتشر شارژ ایرانسل بانک ملی نشده، اما شنیده ها حاکی است که این گوشی در کنگره جهانی موبایل بارسلون هفته آینده رونمایی خواهد شد.
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و زمان عرضه این گوشی منتشر نشده است.شرکت یاهو گزارش داده که در شارژ ایرانسل بانک ملی حال کار بر روی پورتال محتوایی جدیدی ویژه تلفن های همراه است که بتواند سهم بیشتری از بازار اینترنت موبایلی را از آن خود کند.
\\\"ترو اوجانپرا\\\"، مدیر اجرایی بخش تجاری راهکارهای موبایلی سرویس های نوکیا است و \\\"کای اویستامو\\\"، مدیر توسعه این شرکت هم شارژ ایرانسل بانک ملی در این گروه هستند.
به شارژ ایرانسل بانک ملی تازگی تصاویر و اطلاعاتی درباره گوشی جدید نوکیا با نام E6-00 منتشر شده که حاکی از عرضه آن تا پیش از پایان سه ماهه نخست سال 2011 است.
گوشی HTC 7 Pro دارای صفحه کلید کامل QWERTY است و قرار بود که همزمان با کریمس در اختیار کاربران قرار گیرد اما تا کنون عرضه آن به تاخیر شارژ ایرانسل بانک ملی افتاده است.
استفن الوپ، گزارش داده که در حال برنامه ریزی برای تغییراتی در این شرکت با تغییر نیمی از اعضای هیات مدیره این شارژ ایرانسل بانک ملی شرکت است.
سایز صفحه نمایش اعلام شارژ ایرانسل بانک ملی نشده، اما به نظر می رسد بیشتر از 3.5 اینچ باشد و احتمال می رود از پردازنده گرافیکی و سرعت بالایی برخوردار باشد.
یاهو همچنین ماه گذشته اعلام کرد شارژ ایرانسل بانک ملی که برای ارایه نرم افزار موبایلی جدیدی سرمایه گذاری کرده است.
بر اساس گزارش یک هفته نامه تجاری آلمانی، استفن الوپ مشاوران شارژ ایرانسل بانک ملی کاریابی را برای جایگزین و تعویض مدیران نوکیا به خدمت گرفته است.بر اساس این گزارش، حدود نیمی از اعضای هیات مدیره نوکیا که اکثرا فنلاندی هستند و از جمله مدیر سابق نوکیا اولی پکاکالاسوو تهدید به اخراج از



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

 یکی قابلیت شارژ ایرانسل بانک صادرات خوب این نرم افزار امکان ادامه پخش از مکان پیشین است. به غیر از این قابلیت خوب ، تصور می کنیم در پخش اغلب ویدیوهایی که به گوشی انتقال می دهید ، با مشکل مواجه شوید.
Widget ویژه پخش کننده موسیقی هم جالب است که به شما اجازه می دهد که با یک کلیک به برنامه کامل آن دسترسی پیدا کنید.همین طور این widget امکان شروع پخش ، توقف پخش و یا رد کردن آهنگ ها به صورت مستقیم از طریق صفحه اصلی گوشی را هم مهیا می کند.می توانید زمانی را برای توقف پخش موسیقی تنظیم نمایید.اکولایزر حالت های استانداردی چون پاپ ، جاز ، کلاسیک و... را ارائه می دهد. و سه گزینه دیگر Widening شارژ ایرانسل بانک صادرات ، Dynamic و Surround را هم در بر می گیرد.
پخش کننده شارژ ایرانسل بانک صادرات موسیقی خوب
Samsung C3300K Champ در آزمون کیفیت صدای ما عملکرد خوبی داشت. این گوشی موفق به کسب امتیاز عالی در هنگام استفاده از آن به عنوان منبع صوتی برای تقویت کننده هایی چون استریو خانگی یا اتومبیل داشت و می توان آن را با برخی از بهترین گوشی های موجود از این نظر مقایسه شارژ ایرانسل بانک صادرات نمود. تولید سیگنال های ناخواسته و میزان بلندی صدا تنها نقاط ضعف گوشی بودند ، گرچه آن ها هم خیلی بد نیستند.
گالری Samsung C3300K Champ شارژ ایرانسل بانک صادرات بخشی جدایی ناپذیر از File Manager گوشی است و با باز کردن پوشه های حاوی تصاویر اجرا می شود.هنگامی که عکسی را باز می کنید، بدون بازگشتن به حالت قبل، می توانید با حرکت انگشتان تان روی صفحه نمایش میان عکس ها حرکت کنید .مرور عکس ها مخصوصا در حین تماشای عکس های 1.3 مگاپیکسلی ثبت شده با دوربین گوشی بسیار سریع صورت می گیرد .
رادیو از RDS و یا سرویس شناسایی موسیقی پشتیبانی نمی کند اما می توان بدون وجود این امکان ها هم سر کرد. Champ گزینه ای برای ضبط برنامه های در حال پخش رادیو در اختیار شارژ ایرانسل بانک صادرات شما قرار می دهد ، سریع ترین راه برای دستیابی به آهنگی جدید.
پخش کننده شارژ ایرانسل بانک صادرات ویدیویی ساده
پخش کننده به خوبی برای کار با رابط لمسی بهینه سازی شده است و شامل کنترل هایی برای جلو و عقب بردن سریع آهنگ ها هم شارژ ایرانسل بانک صادرات هست. این امکانات باعث می شود که این پخش کننده موسیقی به خوبی جای پلیرتان را بگیرد.
پخش کننده موسیقی به کار رفته در Samsung C3300K Champ به شما اجازه می دهد که آهنگ هایتان را با در نظر گرفتن نام خواننده ، نام آلبوم و سبک دسته بندی کنید.همین طور بعد از دسته بندی شارژ ایرانسل بانک صادرات کردن آهنگها بوسیله فیلتر ها می توانید از آنها به طور خودکار یک playlist تهیه کنید. اگر کافی نیست ، امکان ساخت Playlist های دلخواه هم وجود دارد. می توان پخش کننده موسیقی را برای پخش در زمینه هم تنظیم کرد.
رادیو اف ام بدون هدست شارژ ایرانسل بانک صادرات
پخش کننده ویدیویی یک رابط ساده دارد و قابلیت های زیادی در اختیار کاربر نمی گذارد. این نرم افزار قادر به پخش فایل های ویدیویی 3GP و MP4 است ، گرچه ما توانستیم تنها فایل هایی با رزولوشن QCIF را بر روی شارژ ایرانسل بانک صادرات آن تماشا کنیم . حتی رزولوشن QVGA هم به نظر برای این نرم افزار خیلی سنگین می رسد.
میانبری شارژ ایرانسل بانک صادرات برای ارسال سریع فایل ها از طریق MMS ، بلوتوث و ایمیل هم در این مرورگر در نظر گرفته شده است.
این مرورگر می تواند شارژ ایرانسل بانک صادرات پوشه ها را مدیریت نموده ، فایل ها را برای جلوگیری از حذف تصادفی قفل نموده و پوشه ها را بر حسب نام ، نوع ، زمان ساخت و اندازه مرتب نماید.
پوشه های مخصوصی برای انواع فایل ها(عکس ها ، ویدیوها و صداها) وجود دارد و این امر به گوشی اجازه می دهد که محتویات حافظه را به خوبی سازماندهی و مرتب نماید. می توانید پوشه های جدید ایجاد کنید و از آن شارژ ایرانسل بانک صادرات ها بهره بگیرید. آماده سازی اولیه کارت حافظه بسیار سریع است و می توانید فایل هایتان را تک به تک یا به صورت گروهی کپی یا حذف کنید یا انتقال دهید.
میتوانید با ضربه زدن بر روی شارژ ایرانسل بانک صادرات عکس ها آن ها را به صورت افقی هم مشاهده نمایید(خبری از سنسور شتاب سنج و چرخش خودکار صفحه نیست). برای بزرگنمایی باید از کلیدهای مجازی که برای این منظور در نظر گرفته شده است و یا کلیدهای تنظیم صدا بهره بگیرید. بزرگنمایی و Panning بسته به اندازه عکسی که در حال مشاهده آن هستید ، بسیار پرسرعت انجام می گیرد.
مرورگر فایل Samsung C3300K Champ می تواند شارژ ایرانسل بانک صادرات فایل ها و پوشه های موجود در حافظه داخلی یا کارت حافظه گوشی را به صورت مجزا و یا هردو را به صورت همزمان نمایش دهد .
ویدجت صفحه اصلی همانند ویدجت پخش کننده موسیقی کار می کند . می توانید پخش رادیو را متوقف یا آغاز نمایید و بین ایستگاه حرکت کنید. شارژ ایرانسل بانک صادرات این ویدجت جایگزین ویدجت ساعت در نخستین صفحه اصلی خواهد شد.
کیفیت شارژ ایرانسل بانک صادرات صدا
Samsung C3300K Champ به یک رادیو اف ام استریو مجهز است که از آنتن داخلی بهره می برد. این به آن معناست که رادیو اف ام گوشی حتی بدون اتصال هدست هم کار می کند و با وجود اسپیکرهای شارژ ایرانسل بانک صادرات استریو گوشی ، این نرم افزار می تواند لحظات سرگرم کننده ای برای گروهی از افراد فراهم نماید.
یکی از قابلیت های خاص این رادیو ، امکان تنظیم یادآورهاست ، می توانید یادآورهایی برای ایستگاه های خاص و در روزهای خاص تنظیم نمایید. هنگامی که زمان معین شده فرا برسد ، هشداری به شارژ ایرانسل بانک صادرات صدا در خواهد آمد و کلیدی برای آغاز رادیو و دستیابی به فرکانس تعیین شده در اختیارتان قرار خواهد داد. اگر می خواهید چند برنامه رادیویی را حتما دنبال کنید ، این امکان را نمی توانید با هیچ چیز دیگری ع



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

تنظیمات کنترلی شارژایرانسل بانک تجارت گوش
ما از این گوشی کارهای سنگین کشیدیم (به مدت 30 دقیقه بازی HD بر روی ان انجام دادیم، در ادامه از 3G برای مرور اینترنت استفاده کردیم و بعد از آن در حدود 15 دقیقه دوربین را روشن گذاشته و با آن کار کردیم) مناطقی که در شکل زیر برای شما مشخص کردیم بسیار داغ شدند و اگر به این منطقه‌ها دست می‌زدیم گرمای بسیار زیادی را حس می‌کردیم، اما این داغ شدن مانع این نشد که به راحتی گوشی را در دست خود نگه داریم، زیرا این داغ شدن به شارژایرانسل بانک تجارت علت پلاستیکی بودن جنس گوشی به دیگر قسمت‌ها که دستان ما در آن قسمت گوشی بودند سرایت نمی‌کرد.
آخرین عضو خانواده گلکسی اس‌های سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید، نسخه 4.2.2 (آب‌نبات ژله‌ای) عرضه می‌شود که آخرین نسخه عرضه شده سیستم‌عامل‌های گوگل در حال شارژایرانسل بانک تجارت حاضر است و ویژگی‌های جدیدی برای تاچ‌ویز دارد. گلکسی اس 4 امکانات هر دو عالم را به هم ادغام کرده است و ویژگی‌های جالبی زیر بدنه خود نهفته دارد. به طوری که شاید یک یا دو روز زمان نیاز داشته باشید تا همه امکانات آن را دوره کنید.
میزان خلوصی رنگ‌های این صفحه نمایش شارژایرانسل بانک تجارت نیز یک سر و گردن بالاتر از دیگر نمایشگرهای ال‌سی‌دی گوشی‌های موبایل است. به طوری که حتی تصاویر تار را نیز بسیار شفاف و زنده نشان می‌دهد.
گوشی به یک پردازنده شارژایرانسل بانک تجارت 8 هسته‌ای مجهز است، 4 هسته این پردازنده از نوع Cortex-A15 با سرعت 1.6 گیگاهرتز و 4 هسته دیگر Cortex-A7 با سرعت 1.2 گیگاهرتز است.
ا جابه‌جا کردن قاب باتری گوشی، جایگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، باتری ارتقا یافته 2600 میلی‌آمپر ساعت و شیار کارت حافظه میکرو اس‌ی دیده می‌شوند. حافظه داخلی گوشی را می‌توان با کارت حافظه خارجی ارتقا داد. تنها ایراد در اینجا این است که برای تعویض سیم کارت حتما باید شارژایرانسل بانک تجارت گوشی را خاموش و باتری را خارج کنید.
یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های سامسونگ گلکسی اس 4، صفحه نمایش 5 اینچ سوپر AMOLED با رزولوشن 1080p است. این نمایشگر ماتریکس PenTile و تراکم تصویر 441 پیکسل در هر اینچ دارد همانطور که در خبرها هم گفتیم چیدمان پیکسل ها در اینجا به صورت الماسی است که به بالا بردن کیفیت شارژایرانسل بانک تجارت صفحه نمایش کمک کرده است. نمی‌توان با چشم غیر مسلح هیچ گونه ایراد و اشکالی به پیکسل‌های تصویر گرفت.
با فشردن دکمه بازگشت و نگه داشتن آن می‌توانید آن کشوی مخصوص سامسونگ را که برای استفاده همزمان از شارژایرانسل بانک تجارت چند برنامه استفاده می‌شود را فعال کنید، ظاهر این کشو تغییر کرده و نسبت به گلکسی اس 3 و نوت 2 زیباتر شده است
رمگوشی 2 گیگابایت و حافظه داخلی گوشی 16 گیگابایت است، همانطور که پیش از این گفتیم تنها 9 گیگابایت از این حافظه در دسترس کاربر است. ما از این حافظه کم بسیار شارژایرانسل بانک تجارت ناراضی هستیم و این حافظه کم برای ما ازار دهنده بود.
صفحه شارژایرانسل بانک تجارت نمایش سوپر امولد 1080p
این پردازنده به تمامی فرامین شما به خوبی پاسخ خواهد داد و لازم شارژایرانسل بانک تجارت نیست که در مورد هیچ چیزی در اینجا نگران باشید.
TouchWiz شارژایرانسل بانک تجارت
به لطف انعکاس بسیار پایین نور، صفحه نمایش در محیط‌های پرنور و فضای بیرون از خانه خوانایی خوبی دارد اما شارژایرانسل بانک تجارت در مورد خوانایی در محیط باز ما از این صفحه نمایش انتظار بیشتری داشتیم.
به تازگی شایعاتی مبنی بر اینکه گوشی گلکسی اس 4 بسیار زیاد داغ می‌کند منتشر شده است، اجازه شارژایرانسل بانک تجارت بدهید نظر خود را در مورد داغ کردن گوشی اینطور بیان کنیم، امروزه تمام گوشی‌های هوشمند به علت کاؤایی بالا و استفاده از چند هسته در هر صورت داغ خواهند کرد اما اینکه کجای گوشی داغ می‌شود مسئله مهمی است.
پردازنده و حافظه شارژایرانسل بانک تجارت داخلی
آیا گوشی خیلی شارژایرانسل بانک تجارت داغ می‌شود؟
همه این حرف‌ها را زدیم تا بگوییم همه نکات منفی نمایشگر سوپر آمولد گوشی Galaxy S4 برطرف شده است و کیفیت تصویر آن با صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند شارژایرانسل بانک تجارت موجود در بازار قابل مقایسه نیست. کنتراست و زاویه دید این نمایشگر بسیار عالی است و همه تصاویر بدون توجه به زاویه دید، خوب و بی اشکال دیده می‌شوند.
اول از همه باید بگوییم که این رابط کاربری بسیار خسته کننده شده و سامسونگ باید فکری به تغییر شارژایرانسل بانک تجارت طراحی آن نماید.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

در شارژایرانسل بانک تجارت نهایت باید گفت که این گوشی در دورنگ-سفید سرامیکی و خاکستری تیتان- وارد بازار خواهد شد.هنوز این کمپانی اطلاعات دقیقی از زمان ارائه و قیمت محصول جدیدش را اعلام نکرده است.
این گوشی صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی دارد و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد. پردازنده ان نیز چهار هسته خواهد بود و دو گیگابایت رم خواهد شارژایرانسل بانک تجارت داشت. پردازنده ی گرافیکی این گوشی نیز Adreno 320 خواهد بود. گویا صفحه نمایش این گوشی Full HD نخواهد بود که این یک نکته ی منفی می باشد. این گوشی در واقع یک مدل ارزان تر و با دوام تر Xperia Z می باشد که می توان فروش خوبی را بدست اورد. اندروید ۴٫۲ بر روی این گوشی نصب خواهد شد و با پردازنده ی قدرتمند خود می تواند گوشی خوبی باشد و تنها ضعف ان از نظر صفحه نمایش می باشد.
چند روز پیش در مورد گوشی ارزان قیمت احتمالی آینده سونی نوشتم که احتمالا از چیپ ست های mediatek در آن استفاده خواهد شد.اما این بار سامسونگ یک گوشی ارزان قیمت(به گفته خودش)معرفی کرده است که در زیر کمی آن را بررسی میکنیم.در ابتدا باید بدانید که شارژایرانسل بانک تجارت این گوشی ابتدا فقط برای بازار چین بود ولی حالا سامسونگ حضور جهانی آن را برای به دست آوردن رده متوسط قیمتی تایید کرده است.
نوکیا از محصول جدید خود رو نمایی کرده است که ان یک نوع باتری شارژایرانسل بانک تجارت جانبی با قدرت ۱۷۲۰ میلی امپر می باشد. این باتری ها در رنگ ها مختلف وارد بازار می شوند و می توانند گوشی را در سریعترین زمان شارژ کنند و بسیار سریع تر از شارژ گوشی شما کار خواهند کرد. این باتری ها به گفته خود شرکت مناسب گوشی های جدید نوکیا یعنی Asha 500 می باشد و برای ان گوشی ساخته شده است اما کابل ورودی این باتری های جانبی microUSB می باشد و می توان دیگر گوشی ها را نیز شارژ کند.
خب نتیجه ازمایش سایت معتبر GSMarena این گونه می باشد که گلگسی چهارم در زمان وبگردی فقط ۷ ساعت ۲۴ دقیقه می توان روشن بماند و بعد از ان باتری ان خالی می شود. این شارژایرانسل بانک تجارت رقم خوبی نیست چراکه برخی گوشی های رقیب ، با میلی امپر کمتر بیشتر از این می توانند دووام بیاروند.
این گوشی با اندروید 4.1 وارد بازار خواهد شد و دارای یک صفحه نمایش TFT WVGA با تراکم پیکسلی 199 است.دوربین این گوشی 5 مگاپیکسل است و در جلوی آن یک دوربین 0.3 شارژایرانسل بانک تجارت مگاپیکسلی نیز موجود است.با این که این گوشی فقط 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد اما با اسلات کارت حافظه تا 64 گیگابایت هم ارتقا خواهد یافت.
باتری گلگسی اس ۴ روی کاغذ ۲۶۰۰ میلی آمپر می باشد اما هر چیزی با این میلی آمپر مشخص نمی شود چراکه مثلا شرکت سازنده از نمایشگری کم مصرف استفاده می کند که باتری مثلا ۱۰۰۰ آمپری نیز جواب گوی ان موبایل می باشد ، پس زیاد به این میزان میلی آمپر شارژایرانسل بانک تجارت توجه نکنید.
سایز و اندازه ی این باتری های کمکی کم می باشد و می تواند به راحتی در جیب جای بگیرد. شارژایرانسل بانک تجارت به گفته ی شرکت نوکیا این باتری های جانبی تولید انبوده خواهند شد و به ۹۰ کشور مختلف صادر خواهد شد.مدتی است که شایعات زیادی در مورد گوشی های جدید سونی شنیده می شود و این شایعات کم کم دارند صحت می یابند. خب در این مطلب می خواهیم در مورد گوشی Xperia ZR صحبت کنیم که شایعات زیادی در مورد ان در اینرتنت موجود می باشد. این گوشی مهمترین مشخصه اش دووام ان در مقابل اب می باشد. خبر ها حاکی از ان است که این گوشی تا ۱٫۵ متر زیر آب نیز می تواند کار کند و فشار آب نمی تواند بر ان غلبه کند.
چیپ ست این گوشی شارژایرانسل بانک تجارت از نوع Qualcomm MSM8625Q Snapdragon 200 خواهد بود که دارای چهار هسته 1.2 گیگاهرتزی با معماری Cortex A5 است.Galaxy Win دارای 1 گیگابایت رم است که به همراه یک شتابدهنده گرافیکی Adreno 203 به نظر کافی میرسد اما در کل این گوشی چهار هسته ای در بهترین حالت میتواند از یک دو هسته ای معمولی قویتر باشد چون معماری Cortex A5 ضعیف است و همچینین Adreno 203 قدرتی حتی کمتر از Adreno 205 در اختیار شما میگذارد که اصلا نباید از آن انتظار اجرای بازی هایی که در سال آینده خواهند آمد را بدون هیچ لگی داشت.باید منتظر ماند و دید که سونی چه چیزی آماده کرده است تا سهمی بزرگ در میانه قیمت ببرد.
خب عمر باتری یکی از معیار های شارژایرانسل بانک تجارت انتخاب گوشی هوشمند می باشد و گلگسی اس ۴ نیز از این موضوع جدا نمی باشد و کاربران به عمر باتری ان توجه می کنند. ما در این مطلب نتیجه ی ازمایش گلگسی چهار نسخه ی چهار هسته ای را برای شما می اوریم. عمر باتری گلگسی چهار نسخه ی هشت هسته ای کمی کمتر از این نسخه خواهد بود چراکه پردازنده ی قوی تری دارد و مصرف باتری ان نیز بیشتر می



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

تکنولوژی اپتیک آن هم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی متعلق به کارل زایس است
7. حالا جو در حال نشان دادن قابلیت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به اشتراک‌گذاری Hipstamatic است که از طریق آن می‌توان با شبکه‌های اجتماعی تعامل داشت
با سلام به همه همراهان همیشگی جی اس ام. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی با گزارش زنده مراسم نوکیا در لندن با شما هستیم
13.15. مراسم در خرید شارژ ایرانسل بانک ملی حال شروع شدن است
13.40.آنها از آنتن دهی فوق العاده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نوکیا 925 تعریف می‌کنند
ما آمده‌ایم تا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به شما بگوییم چگونه نوآوری می‌کنیم
13.30. مراسم 3 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دقیقه تاخیر دارد.
13.36.تصویر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نوکیا 920 بر روی پرده نمایش داده می‌شود و جو درباره تکنولوژی دوربین آن صحبت می‌کند
کاربردها خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
13.35.جو هارلو و استفان پننبکر به روی صحنه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی می‌آیند
مهندسان ما هیچ گاه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی راضی نمی‌شوند
این یک گوشی با طراحی فلزی است خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
13.34. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نوکیا لومیا 920 عکس‌های عالی در نور کم می‌گیرد. نوکیا بسیار به این دوربین افتخار می‌کند
کاورهای شارژ در رنگ‌های متنوع خرید شارژ ایرانسل بانک ملی عرضه می‌شوند
وزن این کاور به تنهایی 31 گرم است که می‌توان گفت وزن زیادی را به گوشی اضافه خواهد کرد اما نه در آن حد که شما را اذیت کند. همچنین تا حدودی ضخامت دستگاه را زیاد خواهد کرد که به نظر می‌رسد برای کاوری که قرار است از گوشی شما محافظت کند زیاد مهم نباشد.اما مهمترین قسمت این کاور همان پنجره کوچکی است که سامسونگ در قسمت بالای کاور تعبیه کرده است، این پنجره از پلاستیک شفاف ساخته شده و به اندازه‌ای نازک است که به شما اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش را لمس کنید و از آن پاسخ نیز دریافت کنید و مشکلی در لمس صفحه به وجود نخواهد آورد. بنابراین شما به راحتی می‌توانید با لمس صفحه بدون نیاز به باز کردن درب کاور به تماس‌های خود پاسخ دهید یا آن‌ها خرید شارژ ایرانسل بانک ملی را رد کنید.
این کاور از دو تکه تشکیل شده ، یکی همان درب کاور که خرید شارژ ایرانسل بانک ملی جنسی چرم مانند دارد و دیگری تکه پشتی آن است که درست مانند درب پشتی باتری از پلاستیک مرغوب ساخته شده است. بر روی کاور جلویی نام گلکسی اس 4 نوشته شده است. قسمت جلویی کاور به راحتی کثیف می‌شود و تمیز کردن آن نیز کار راحتی نیست.
یک گوشی با صفحه نمایش 4.5 اینچی که دقیقا به مانند لومیا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی 920 و 928 است
13.30. کنفرانس خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تا 5 دقیقه دیگر شروع خواهد شد
13.36.ما یک اسمارت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی فون نوکیای عالی داریم که به شما نشان دهیم.
به غیر از بدنه فلزی و متفاوت این گوشی، به نظر می‌رسد همه چیزهای دیگر شبیه سایر لومیاهاست خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
13.40.استفان درباره طراحی نوکیا 928 می‌گوید: یک خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شیشه که به زیبایی ساخته شده است
13.45. شارژ وایرلس مستقیم از درون گوشی انجام می‌شود و باید برای شارژ، کاور شارژ را به گوشی متصل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کنید
طراحی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
صفحه نمایش 4.5 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اینچی AMOLED
13.34. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آهنگ معروف و کلاسیک گوشی‌های نوکیا در سالن پخش می‌شود
استفان درباره خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خصوصیات دیگر گوشی صحبت می‌کنند: بدنه یکپارچه، فریم‌های رنگارنگ و ...
925 تنها در سه رنگ سیاه، سفید و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خاکستری عرضه می‌شود
ر مجموع این کاور یک نسخه بهبود یافته از همان Flip Cover است که در بالای خود یک پنجره‌ای دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت و بدون نیاز به باز کردن درب کاور، ساعت و دیگر ناتیفیکیشن‌ها و ... را ببینید. به نظر این کاور بسیار کار را راحت خواهد کرد اما به خاطر داشته باشید برای راحتی زیاد باید هزینه زیادی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نیز بپردازید، قیمتی که برای این کاور درنظر گرفته شده 70 دلار است.
یکی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از مشکلاتی که این کاور دارد این است که فشار دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا توسط آن مشکل است، که به نظر مسئله مهمی نمی‌رسد.
در قسمت پشت درب جلویی کاور که بر روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد پد بسیار نرمی تعبیه شده است که علاوه بر محافظت از صفحه نمایش وظیفه تمیز کردن صفحه نمایش از اثر انگشت باقی مانده بر روی آن را نیز برعهده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دارد.
13.42. ما معتقدیم بسیاری از مردم مثل فلز هستند و به این جهت است که ما این کار را کرده‌ایم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و گوشی فلزی تولید کرده‌ایم. حالا نگاهی نزدیک‌تر داریم به بدنه آلومینیومی نوکیا 925
حالا نوبت نوکیا لومیا 925 است خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
13.46. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بر خلاف انتظار ما، این گوشی، دوربین 41 مگاپیکسلی نداشت و ما را از این جهت ناامید کرد
سه نقطه در پشت گوش، امکان شارژ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی وایرلس را برای گوشی فراهم می‌کند
ما به شارژ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بی‌سیم اصرار داریم
انتظار داریم نوکیا در این مراسم گوشی با دوربین41 مگاپیکسلی را معرفی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کند انتظار داریم نوکیا در این مراسم گوشی با دوربین41 مگاپیکسلی را معرفی کند
13.45. این در حالی است که لومیا 920، خرید شارژ ایرانسل بانک ملی LCD بود

 



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

یاهو همچنین شارژایرانسل بانک تجارت ماه گذشته اعلام کرد که برای ارایه نرم افزار موبایلی جدیدی سرمایه گذاری کرده است.
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و زمان عرضه این گوشی منتشر نشده شارژایرانسل بانک تجارت است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که در کشور شارژایرانسل بانک تجارت ما از دیرباز به موضوع پیشرفت و توسعه در سایر حوزه‌ها توجه شده است، تصریح کرد: ایران جزو اولین کشورهایی است که در اتحادیه جهانی مخابرات عضو شد تا بتواند از تجربه و راهبردهای سایر کشورهای عضو بهره‌مند شود.
استفن الوپ، گزارش داده شارژایرانسل بانک تجارت که در حال برنامه ریزی برای تغییراتی در این شرکت با تغییر نیمی از اعضای هیات مدیره این شرکت است.
انتظار می رود پورتال یاهو تا شارژایرانسل بانک تجارت هفته آینده رونمایی شود.
او افزود: امروزه ICT در جهت حرکت به سمت جوامع دانش‌بنیان قرار گرفته که می‌تواند نقش بسیار اساسی در سایر حوزه‌ها ایفا کند و ما نیز اگر در این راستا نتوانیم حمایت‌ها و هدایت‌های خود را در جهت محورهای توسعه این بخش ایفا کنیم، نه شارژایرانسل بانک تجارت تنها در راستای تعالی این حوزه گام برنداشته‌ایم بلکه موجب مانعی برای پیشرفت سایر حوزه‌ها نیز خواهیم بود.
مدیر جدید نوکیا برای جایگزینی شارژایرانسل بانک تجارت مدیران ارشد این شرکت در حال برنامه ریزی است.
اطلاعات بیشتر راجع به E6-00 شارژایرانسل بانک تجارت منتشر نشده، اما شنیده ها حاکی است که این گوشی در کنگره جهانی موبایل بارسلون هفته آینده رونمایی خواهد شد.
دوربین گوشی هشت مگاپیکسلی با پشتیبانی از فلش LED و زوم ثابت است.از شارژایرانسل بانک تجارت دیگر ویژگی های E6-00 می توان به دوربین ثانویه، اتصالات 3G و Wi-Fi و بلندگوی استریو اشاره کرد.
به گزارش منابع آگاه، این پورتال امکان تشکیل صفحه وب شخصی را بر اساس انتخاب کاربران شارژایرانسل بانک تجارت دارد و اطلاعات و اخبار را از منابع خبری و رسانه های اجتماعی جمع آوری می کند.
از آنجا که نوکیا قرار است آخر همین هفته جلسه ای برگزار کند و استراتژی های جدیدش را اعلام کند، به نظر می رسد تغییر مدیریت در بخش شارژایرانسل بانک تجارت های مختلف این شرکت هم بی ارتباط با این موضوع نباشد.
بر اساس شارژایرانسل بانک تجارت تصاویری که از گوشی E6-00 نوکیا منتشر شده، دارای صفحه کلید کشویی QWERTY است.
بر اساس تصاویری که از این گوشی، منتشر شده، دارای دو صفحه نمایش است که به نظر می رسد قابلیت تفکیک شارژایرانسل بانک تجارت دارد و می توان هنگام بازی، مرورگری یا تایپ پیام از یکی از صفحات به عنوان صفحه کلید استفاده کرده و صفحه دیگر نقش صفحه نمایش را بازی می کند.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) رضا تقی‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در پنجمین همایش ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب گفت: امیدواریم رگولاتوری با نظام‌دهی و ایفای نقش تاریخی در این شارژایرانسل بانک تجارت برهه حساس کشور شرایطی را فراهم کند تا استعدادها و ظرفیت‌ها و توان داخلی کشور در اخبار تمام جوامع دنیا قرار گیرد.
شرکت کیوسرا اقدام به شارژایرانسل بانک تجارت ساخت یک دستگاه گوشی ویژه بازی با طراحی جالب دو تکه ای کرده است.
گوشی جدید کیوسرا از سیستم عامل اندرویید گوگل پشتیبانی می شارژایرانسل بانک تجارت کند و ویژه کاربران علاقه مند به بازی تولید شده است.
صفحه نمایش گوشی لمسی است اما سایز آن هنوز شارژایرانسل بانک تجارت مشخص نشده است.
تقی‌پور اظهار کرد: تأثیری که امروزه ICT در جوامع سیاست، فرهنگ برعهده دارد، بر کسی پوشیده نیست و به عنوان حوزه تحول‌ساز که شارژایرانسل بانک تجارت در زمینه‌های مطرح شده می‌تواند به عنوان یک موتور اصلی و محرک ایفای نقش کند.
این شرکت اعلام کرده تیمی متشکل از 50 مهندس را از چند ماه پیش شارژایرانسل بانک تجارت برای کار بر روی این پورتال به خدمت گرفته است.
شرکت یاهو گزارش داده که در حال کار بر روی پورتال محتوایی جدیدی ویژه تلفن های همراه است که بتواند سهم بیشتری شارژایرانسل بانک تجارت از بازار اینترنت موبایلی را از آن خود کند.
سایز صفحه نمایش اعلام نشده، اما به نظر می رسد بیشتر از 3.5 اینچ شارژایرانسل بانک تجارت باشد و احتمال می رود از پردازنده گرافیکی و سرعت بالایی برخوردار باشد.
به تازگی تصاویر و اطلاعاتی درباره گوشی شارژایرانسل بانک تجارت جدید نوکیا با نام E6-00 منتشر شده که حاکی از عرضه آن تا پیش از پایان سه ماهه نخست سال 2011 است.
بر اساس گزارش یک هفته نامه تجاری آلمانی، استفن الوپ مشاوران کاریابی را برای جایگزین و تعویض مدیران نوکیا به خدمت گرفته است.بر اساس این گزارش، حدود نیمی از اعضای هیات مدیره نوکیا که اکثرا فنلاندی هستند و از جمله مدیر سابق نوکیا اولی پکاکالاسوو تهدید به اخراج شارژایرانسل بانک تجارت از این شرکت شده اند.
این گوشی همچنین از نسخه سوم سیستم عامل سیمبیان بهره می برد و دارای صفحه شارژایرانسل بانک تجارت نمایش VGA است اما می تواند تصاویر را با کیفیت HD نمایش دهد.
"ترو اوجانپرا"، مدیر اجرایی بخش تجاری راهکارهای موبایلی سرویس های نوکیا است و "کای اویستامو"، شارژایرانسل بانک تجارت مدیر توسعه این شرکت هم در این گروه هستند.
گفته می شود نوکیا احتمالا سیستم عامل اندرویید گوگل شارژایرانسل بانک تجارت یا پلاتفورم ویندوز فون هفت مایکروسافت را جایگزین سیمبیان خواهد کرد. کشور در حوزه ارتباطات صوتی و دیتا، جایگاه ویژه و مناسبی دارد!
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: با توجه به رسالت رگولاتوری در مدیریت دانش شارژایرانسل بانک تجارت در سطح ملی، گسترش این حوزه می‌تواند در راهیابی دانش و تفکر ملی به دنیا مؤثر بوده و زمینه تأثیرگذاری و الهام‌بخشی تنظیم مقررات را در کشور تقویت کند.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

همانطور که در ابتدا اشاره شد یکی از قابلیت های جدید N8 امکان اتصال حافظه های خارجی یا خرید شارژایرانسل بانک کشاورزی هارد دیسک ها به پورت USB از طریق قابلیت USB OTG یا USB On the Go است این قابلیت که از طریق مبدل Micro USB به USB حاضر در جعبه دستگاه صورت می پذیرد علاوه بر امکان دسترسی و کپی کردن فایل های درون حافظه جانبی امکان پخش مستقیم فایل های صوتی و تصویری حاضر در حافظه متصل شده را نیز فراهم می آورد. البته این پخش مسقیم مخصوصا در رابطه با فایل های سنگین تصویری گه گاه با کندی های محسوسی همراه است که این موضوع نیز با کپی کردن آنها در حافظه داخلی دستگاه به راحتی قابل حل کردن است. انتقال فایل های حاضر در حافظه Micro SD گوشی بروی یک حافظه جانبی برای انتقال سریع آنها به کامپیوتر بدون نیاز به کارتخوان از دیگر کارکردهائی ست که می توان برای USB OTG در نظر گرفت.
پخش کننده ویدئوی حاضر در N8 یکی دیگر از بهترین های این گوشی ست این پخش کننده تقریبا هر فرمتی از جمله DivX و XviD را به راحتی و بدون نیاز به هیچگونه تبدیلی پخش می کند البته بالاترین کیفیت این پخش کننده ویدئو ظاهرا با فرمت WMV بدست می آید چرا که در ویندوز هفت و به هنگام انتقال فایل های ویدئویی مختلف، خود گوشی پیشنهاد تبدیل آنها به WMV را می دهد. از جمله فایل های غیر قابل پخش در بخش ویدئویی می توان به M4V و در بخش صوتی به OGG اشاره کرد. کیفیت صفحه نمایش دستگاه در حین پخش ویدئو علیرغم رزولوشن پائین تر نسبت به دیگر اسمارت فون های فعلی بازار در سطح بسیار بالائی قرار دارد و به هیچ عنوان اثری از پائین خرید شارژایرانسل بانک کشاورزی بودن وضوح دستگاه دیده نمی شود. یکی از جذابیت های اصلی در این قسمت خروجی Mini HDMI در نظر گرفته شده برای انتقال فایل های صوتی و تصویری به گیرنده های دارای این پورت است که نمایش محتویات صوتی و تصویری حاضر در گوشی را به امر ساده ای بدل کرده است این پورت برخلاف اکثر دیگر نمونه های حاضر در این کلاس از وضوح 720p پشتیبانی می کند و به همین علت تصویر بسیار با کیفیت تری نسبت به دیگر مدل های دارای این پورت (همچون Motorola Milestone XT720) ارائه می دهد البته داستان پورت HDMI حاضر در N8 به قابلیت های تصویری محدود نمی شود چرا که از طریق این پورت و برای اولین بار در دنیای موبایل ها صدای بسیار با کیفیت Dolby 5.1 نیز منتقل می شود که این برای دستگاهی با پردازنده نچندان رویائی 680 مگاهرتزی نکته بسیار فوق العاده ای محسوب می شود. همراه با معرفی گوشی نسخه ای از ویدئوی دارای صدای دالبی 5.1 ارائه شده و نوکیا همچنین سرویسی برای دانلود ویدئوهای اینچنینی در نظر گرفته است. از دیگر قابلیت های بخش ویدئویی N8 باید به امکان DLNA برای اشتراک محتوا بر بستر Wi-Fi با پخش کننده های دارای این فناوری اشاره کرد.
رادیوی FM با ظاهری ساده و با پشتیبانی از RDS از خرید شارژایرانسل بانک کشاورزی دیگر حاضران بخش مولتی مدیائی N8 است.
8 با مشکل جدی در پخش روان و بدون پرش اینگونه سایت ها خرید شارژایرانسل بانک کشاورزی روبرو ست علاوه بر این همچنان امکان نمایش نسخه HTML5 سایت یو..ت..یوب که در خانواده آیفون ها و مدل های آندروید پشتیبانی می شود در N8 وجود ندارد. حضور گزینه ای برای غیر فعال کردن فلش برای لودینگ سریعتر سایت ها از مواردی ست که می تواند در آپدیت های آینده این مرورگر در نظر گرفته شود. از موارد فنی حاضر در مرورگر که بگذریم ظاهر این قسمت نسبت به قبل تغییر چندانی را تجربه نکرده است جائیکه همچنان گزینه های بسیار معدودی پیش چشم کاربر قرار گرفته و تقریبا همه چیز به درون منوهای تو در تو منتقل شده است در اینجا و در حین لودینگ یک وب سایت و برای استفاده از تمامی فضای صفحه نمایش حالت این قسمت بصورت خودکار به نمایش تمام صفحه تغییر می کند و تنها کنترل در دسترس کاربر یک فلش دو سر در پائین صفحه است که با زدن آن منوهای مرورگر به نمایش در می آیند تصمیم عجیبی که تنها برای یک Reload کردن ساده صفحه، چندین و چند مرحله را پیش روی کاربر می گذارد (زدن فلش دو طرفه برای ظاهر شدن منوها، زدن منوی Option برای نمایش کل تنظیمات، ورود به تب Menu برای نمایش دستورات و در نهایت یافتن آیکون Reload) طی تمامی این مراحل در حالیست که اغلب دیگر مرورگرهای محبوب بازار آیکون Reload را بعنوان یکی از اصلی ترین کنترل های این قسمت در صفحه اصلی مرورگر قرار داده اند. اما جدا از موارد گفته شده نکات مثبت متعددی نیز در این مرورگر به چشم می خورد که سرعت بالا، امکان افزودن مستقیم فید یک سایت به صفحه Stand-by، نمایش Thumbnail از وب سایت های استفاده شده در History، دقت در حفظ فرم وب سایت ها و بلاخره امکان جستجوی مستقیم در گوگل و بینگ از جمله این موارد مثبت به حساب می آیند.
nokia_n8_mobile_review_16.jpgبدون شک یکی از قابلیت های اصلی N8 به امکانات متعدد و پر شمار این گوشی در رده مولتی مدیائی باز می گردد جائیکه علاوه بر موارد سخت افزاری قدرتمند بکار گرفته شده در این مدل در رده نرم افزاری نیز با گزینه های مناسبی روبرو هستیم. پخش کننده موسیقی N8 تغییرات چندانی را نسبت به قبل تجربه نکرده است اما این موضوع به خودی خود لزوما نکته بدی به حساب نمی آید چرا که پخش کننده های موسیقی نوکیا در این کلاس همواره از بهترین نمونه ها به حساب آمده اند و پخش کننده N8 نیز طبیعتا از این قاعده مستثنی نیست. از جذابیت های بصری فوق العاده زیبای این قسمت باید به نمایش کاور آلبوم ها در حالت افقی که به لطفا شتاب دهنده گرافیکی تعبیه شده در دستگاه بسیار روان و بدون کوچکترین مشکلی در زیر دست حرکت می کنند اشاره کرد. دیگر موارد همیشگی این قسمت همچون اکولایزرهای متعدد و دسته بندی خودکار آهنگ ها در Playlist های اتوماتیک در اینجا نیز تکرار شده اند. همچنین در این قسمت یک FM Transmitter با کیفیت دیده می شود که به راحتی آهنگ در حال خرید شارژایرانسل بانک کشاورزی پخش را بروی فرکانس مورد نظر کاربران انتقال می دهد نکته جالب در این قسمت زمانی ست که امکان RDS در رادیوی دریافت کننده این امواج فعال باشد که در این حالت اطلاعات آهنگ در حال پخش نیز به همراه صدا به گیرنده منتقل می شود. کیفیت صدای خارج شده از اسپیکر دستگاه نیز کاملا راضی کننده به نظر می رسد.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1392 | نظرات ()