نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

این گوشی یک مرورگر بسیار مناسب دارد که شارژ ایرانسل بانک صادرات صفحه آغازین آن دارای نوارهای URL و جستجو است و زیر آنها سه پنل وجود دارد که امکان مرور در کنار صفحه آنها فراهم شده است.
در حالی که اوایل هفته گذشته مدیر عامل نوکیا برکنار و مدیر بخش کسب و کار مایکروسافت را که سرپرستی خط تولید Office این شرکت را برعهده داشته جایگزین وی شد، مدیر بخش گوشی‌های شارژ ایرانسل بانک صادرات هوشمند این شرکت نیز استعفا کرد.
گفته می‌شود طی چهار سال گذشته اولی پکا کالاسوو باعث کاهش درآمد شارژ ایرانسل بانک صادرات و سهم بازار نوکیا شد.
به گفته جورما اولیلا (Jorma Ollila)، سخنگوی نوکیا، هم اکنون زمانی برای سرعت بخشیدن به فعالیت و تجدید حیات نوکیا است. این شرکت 35 درصد کل گوشی‌های عرضه شده در سراسر دنیا را به فروش می‌رساند و سال گذشته در آمد خود را 1/56 میلیارد دلار برآورد کرد.بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، در ماه ژوییه نوکیا به دنبال جایگزینی برای کالاسوو بود اما شارژ ایرانسل بانک صادرات معرفی استفان الوپ تا چند روز پیش از معرفی استراتژی‌های شرکت و رونمایی از محصول در نشستی در لندن توسط این شرکت فنلاندی غیر منتظره بود.
این گوشی دارای شش شارژ ایرانسل بانک صادرات بازی از پیش نصب شده است که شامل Golf Tour ، Memorize ، Music Guess ،Nature Park ، Picture Puzzle و Solitaire است.
الوپ سابقه درخشانی در صنعت نرم افزار، مدیریت بخش توسعه نرم شارژ ایرانسل بانک صادرات افزار گرافیک ماکرومدیا و در آخر به عنوان رییس بخش اجرایی Adobe Systems دارد.
نرم افزار Communities در نوکیا C2-03 در مرکز SNS است و با حساب های فیس بوک و توییتر کار می کند که دارای چندین شارژ ایرانسل بانک صادرات حساب از هر نوع است.
الوپ می‌گوید: به محض تحویل گرفتن این پست نقش من به عنوان مدیر نوکیا رهبری این تیم در دوره تغییر و شارژ ایرانسل بانک صادرات همراهی این سازمان و گذر از زمان رکود است. به این ترتیب در تلاشیم در حالی که عملکرد بالایی به لحاظ مالی داشته باشیم به نیاز مشتریان همان زمان پاسخ دهیم.تحلیلگران می‌گویند اولین اقدام وی سازماندهی رقابتی شدید با آیفون اپل خواهد بود، پروژه‌ای که کالاسوو در طول سال‌های فعالیتش در نوکیا همواره با شکست مواجه شد.
استفاون الوپ (Stephen Elop) به عنوان اولین مدیر غیر فنلاندی نوکیا با شارژ ایرانسل بانک صادرات قدمتی 145 ساله که عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن همراه در دنیا را یدک می‌کشد، منصوب شد.
مهمترین ویژگی گوشی N8 پشتیبانی از دوربین 12 مگاپیکسلی است که از کیفیت HD ، لنز کارل زایس و فلش زنون برخوردار است و به کاربران امکان عکسبرداری در شرایط نور شارژ ایرانسل بانک صادرات کم را می دهد.
در شرکت مایکروسافت، الوپ در یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های سودآوری مایکروسافت یعنی بخش تجاری این شرکت و تولید نرم افزارهای Office شارژ ایرانسل بانک صادرات فعالیت می‌کرد.
این گوشی همچنین از فناوری Dolby Digital Plus بهره می برد که با سیستم سینمای خانگی سازگار بوده و صداها را با کیفیت عالی پخش می کند.این شارژ ایرانسل بانک صادرات گوشی امکان دسترسی به شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک و توییتر را دارد و کاربران می توانند تصاویر و ویدیوها را در همان لحظه تصویربرداری به اشتراک بگذارند و تمام رویدادهای فیس بوک فقط با یک کلیک به تقویم گوشی شما اضافه می شود و بر روی صفحه نمایش گوشی نشان داده می شود و به این شکل شما همیشه با تمامی دوستان خود در تماس هستید.
N8 نوکیا از اتصالات HDMI برخوردار است که می تواند به سینمای خانگی یا پروژکتور متصل شارژ ایرانسل بانک صادرات شده و تصاویر، ویدیو و موسیقی را به نمایش بگذارد.
البته شارژ ایرانسل بانک صادرات به گفته سخنگوی نوکیا ملیت معیار این انتخاب نبوده است.
پیش‌بینی می‌شود، شارژ ایرانسل بانک صادرات الوپ که اصالتا کانادایی است با مشکلات فرهنگی و سازمانی به عنوان مدیر بزرگ‌ترین تولید کننده تجهیزات مخابراتی اروپا دست و پنجه نرم کند.
بسیاری از تحلیلگران معتقدند که نوکیا با موفقیت آیفون سرکوب شد و ضعف این شرکت را در بخش گوشی‌های هوشمند در سه سال گذشته با شارژ ایرانسل بانک صادرات افت 70 درصدی یا 90 میلیارد دلاری می‌دانند.
به گفته یک منبع آگاه، یکی از دلایلی که نوکیا شارژ ایرانسل بانک صادرات الوپ را به عنوان مدیر منصوب کرد؛ کانادایی الاصل بودن وی بوده است. زیرا بسیاری از کارشناسان به دلیل انتخاب مدیران آمریکایی برای انتصاب به عنوان مدیر این شرکت به نوکیا انتقاد کرده بودند.
انتصاب یک مدیر نرم افزاری در یک شرکت تولید کننده تلفن همراه نشان شارژ ایرانسل بانک صادرات دهنده تحول بزرگی در بازار موبایل است. اپل با عرضه آیفون، تلفن همراه را به یک رایانه قابل حمل تبدیل کرد. این امکان نصب هزاران نرم افزار، اجرای بازی‌های ویدیویی، فیلم‌برداری و پخش فیلم و امکان پیدا کردن مکانی برای خوردن غذا را بر روی این دستگاه ممکن کرد.
استیو بالمر در سال 2008 در آستانه به انتخاب الوپ به عنوان شارژ ایرانسل بانک صادرات مدیر شرکت Juniper Networks وی را که به عملگرایی و قاطعیت معروف بود به مایکروسافت کشاند.
دوربین در وضوح QCIF در 15fps فیلمبرداری شارژ ایرانسل بانک صادرات می کند که کیفیت مطلوبی ندارد. ویدئوهای حاصل فقط برای پیام های MMS مناسب است.
بنابراین آمریکایی شارژ ایرانسل بانک صادرات نبودن در این انتخاب وی دخیل بوده و گفته می‌شود دست‌کم روح فنلاندی بودن را در وی بیدار می‌کند.
نوکیا C2-03 از گزینه های اصلی برای برقراری اربتاط برخوردار است. این گوشی از دو باند GSM / GPRS / EDGE پشتیبانی می کند. بلوتوث 2.2 با A2DP نیز وجود دارد . این گوشی Wi-Fi و پشتیبانی On-The-Go ، USB ندارد و پورت شارژ ایرانسل بانک صادرات MicroUSB نیز گوشی را شارژ نمی کند.
ه گزارش اخبار خارجی موبنا شارژ ایرانسل بانک صادرات به نقل از نوکیا، بر اساس این گزارش این دومین بار است نوکیا اقدام به عرضه یک گوشی به شکل مجازی در سراسر جهان عرضه می کند.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

در عین حال Korea Times گزارش می دهد که LG نیز در حال توسعه ساعت هوشمند است. فراتر اینکه، شرکت کره ای قصد دارد برای گوگل گلس هم رقیب بتراشد و منبع خبر می گوید این دو گجت شارژایرانسل بانک مسکن پوشیدنی جزو طرح های بلند مدت ال جی هستند که هنوز به طور عمومی معرفی نشده اند.
غیر از سامسونگ که رسماً کار بر روی ساعت هوشمند را تایید کرده، سه شرکت دیگر (اپل، گوگل و ال جی) توسعه این گجت را تایید نکرده اند ولی به نظر می رسد در نهایت امسال شارژایرانسل بانک مسکن را باید سال ساعت های هوشمند نامید.
شرکت SOS Ready که نخستین بار شارژر دستی SOSCharger را در نمایشگاه فناوری لاس‌وگاس (یا CES 2013) معرفی کرده، شارژایرانسل بانک مسکن امیدوار است تا با جمع‌آوری ۲۷۰۰۰ دلار کمک‌های مالی، بودجه‌ی لازم برای آغاز تولید انبوه این دستگاه کاربردی را بدست آورد تا تولید این شارژر را از تابستان آینده آغاز کند. گفتنی است، آن‌ها تاکنون با پیش‌فروش‌های ۲۵ دلاریشان نزدیک به ۱۷۰۰۰ دلار جمع‌آوری کرده‌اند.
دیگر محصولات کاربردی از این دست، شارژرهای شارژایرانسل بانک مسکن خورشیدی هستند که هر چند می‌توانند به رایگان از انرژی موجود در طبیعت و پرتوهای خورشید انرژی الکتریکی تولید کنند، اما قابلیت SOSCharger سرعت بالا و کاربری ساده در مواقع بروز بلایای طبیعی؛ شرایط اضطراری یا خارج از شهر است. از نقاط ضعف شارژرهای خورشیدی می‌توان به کند بودن روند شارژ، عدم دسترسی دائمی‌به نور خورشید، ظرافت و حساسیت بالای دستگاه و مواردی از این دست اشاره کرد
جالب این است که ساعت مورد ذکر از آزمایشگاه X گوگل -که مسئول گوگل گلس است- بیرون نیامده شارژایرانسل بانک مسکن بلکه گزارش اخیر آن را حاصل کار تیم اندروید می داند، بنابراین به احتمال فراوان سیستم عامل آن هم اندروید خواهد بود. آیا از دستورات صوتی هم پشتیبانی می کند؟ چه نوع سنسورهایی خواهد داشت؟ و سوالات بسیار دیگر.
فایننشال تایمز گزارش می دهد که تیم اندروید (در کمپانی گوگل) مشغول کار بر روی یک ساعت هوشمند است. در این گزارش آمده که قرار است این دستگاه به عنوان یک همراه برای تلفن های هوشمند کار کند ولی جزئیات زیادی درباره آن منتشر نشده. بعد از اپل و سامسونگ، گوگل سومین شرکتی است که گفته شده می خواهد وارد کار و بار ساعت شود. طبق شنیده ها ساعت گوگل در پایان تابستان رونمایی خواهد شد و شارژایرانسل بانک مسکن یکپارچگی کاملی با ایکس فون خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر در ادامه با مجله فناوری همراه باشید.
این ژنراتور جیبی همچنین دارای یک باتری ۱۵۰۰ میلی آمپری از نوع لیتیوم – پلیمری است که با توجه به نوع گوشی تلفن همراهی که دارید با سه تا پنج دقیقه شارژ دستی، می‌توانید پنج تا ۱۲ دقیقه انرژی لازم برای برقرار تماس‌های ضروری را داشته باشید. در ضمن این شارژر دستی که هم قد و شارژایرانسل بانک مسکن قواره‌ی تبلت آی‌پد اپل است، دارای نشانگرهای LED برای تعیین میزان شارژ و سطح باتری دارد.
شرکت SOS Ready که مقر آن در شهر سیاتل واقع در غرب ایالات متحده است پس از بروز طوفان‌های متعدد در امریکا و عدم دسترسی میلیون‌ها نفر به برق شهری برای چندین روز متوالی به فکر ابداع دستگاهی کوچک و ساده برای شارژ گجت‌هایی افتاده که شارژایرانسل بانک مسکن امروزه هر کسی از آن‌ها بهره می‌برد.
ابزاری که امروز معرفی می‌کنیم به شما اجازه می‌دهد تا در مواقع اضطراری و بحرانی و حتی خارج از شهر که کاربر دسترسی به برق شهری ندارد، گوشی‌های هوشمند و شارژایرانسل بانک مسکن سایر گجت‌های خود را شارژ کنید. تنها کافی است کابل USB مخصوص این شارژر را به گوشی‌تان زده و دسته‌ی آن را چند دوری بچرخانید؛ به همین سادگی! در ادامه با مجله فناوری همراه باشید.
یکی از پتنت های کاربردی گوگل که مربوط به سال ۲۰۱۱ است هم به توصیف ساعتی پرداخته که دو شارژایرانسل بانک مسکن نمایشگر دارد و یکی از آنها با چرخش رو به بالا باز می شود، رابط کاربری آن لمسی است و یک دوربین هم دارد. یک یا تمام این ویژگی ها می تواند در طراحی نهایی ساعت هوشمند گوگل هم وجود داشته باشد.
دیگر محصولات کاربردی از این دست، شارژرهای خورشیدی هستند که هر چند می‌توانند به رایگان از انرژی موجود در طبیعت و پرتوهای خورشید انرژی الکتریکی تولید کنند، اما قابلیت SOSCharger سرعت بالا و کاربری ساده شارژایرانسل بانک مسکن در مواقع بروز بلایای طبیعی؛ شرایط اضطراری یا خارج از شهر است. از نقاط ضعف شارژرهای خورشیدی می‌توان به کند بودن روند شارژ، عدم دسترسی دائمی‌به نور خورشید، ظرافت و حساسیت بالای دستگاه و مواردی از این دست اشاره کرد
این شارژر جیبی که SOSCharger نام دارد، برای تولید جریان الکتریکی از توان فیزیکی کاربر استفاده می‌کند. گفتنی شارژایرانسل بانک مسکن است، این دستگاه که در داخل خود یک ژنراتور کوچک دارد، می‌تواند به کمک نیرویی که کاربر از طریق چرخاندن دسته‌های آن ایجاد می‌کند برق تولید کرده و با کابل مخصوص USB آن را به گوشی یا تبلت شما برساند.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

collecting the public cash contribution to help the earthquake victims of Boushehr, through cooperation of Irancell and Iranian Red Crescent Society.
According to Irancell Public Relations, all Irancell subscribers can directly give their donations by sending a free of kart sharj charge blank SMS to 8115. The contribution amount will be deducted from the airtime of the prepaid subscribers and added to the bill issued for the postpaid ones.
The first round of Irancell SMS Eid-to-Eid contest, from the date marking birthday anniversary of Imam Mahdi (PBUH) to the advent of “Fitr Feast”, centered on the participants’ public information about Ramadan and Imam Mahdi (PBUH), is now closed. The happy winner of this event comes from Shahin Dej city, as announced after the kart sharj results of the lucky draw and received the respective prize in the said get-together.
Implementation of the Disaster Recovery Plan in Irancell network from the very beginning of the network launch has kart sharj helped prevention of network outage, just like when an earthquake struck the East Azerbaijan Province, says the report.
In kart sharj this first phase, the subscribers need to dial *898*8# to find the nearest restaurant or Irancell service center. The subscribers may choose to recieve the address of the intended place through text message or recive its location on the map through MMS. Once more it is emphasized that this service requires no software/hardware to be installed on the handset.
Irancell Spring Promotion (16 April - 21 June 2013) is presently open and the new subscribers who register and kart sharj recharge their SIM cards on the same day for IRR 50.000 during the Offer Period, are allowed into the Daily Lucky Draw for the IRR 10 million prize. It comes while, the subscribers, both old and new, who recharge their SIM cards up to IRR 100.000 in a month, totaling the minimum amount of IRR 300.000 by the end of the Offer Period, will enter the lucky draw for 1 Kilo gold bar prize, set to be decided and disclosed by the end of Spring, the report continues.
According to Irancell Public Relations, Irancell kart sharj Info-Finder provides the information needed by the subscribers based on their geographical location. Using this service, Irancell subscribers will be able to receive, through SMS or MMS, the location information and map of the nearest restaurants and Irancell service centers.
This system has been established through cooperation between Irancell and Iranian Red Crescent Society for attaining the maximum public contribution and fulfilling social kart sharj responsibilities.
Additionally, the prepaid subscribers, again both old and new, who make 5 minutes of call in each day of the week during the Spring Offer Period, are welcomed to the Weekly Lucky Draw which gives its participants a prize of IRR 20 million every kart sharj week.
The 1st phase of Irancell Info-Finder service was launched and for the first time in Iran Irancell subscribers can find the address and map of the nearest restaurant and Irancell service center based on their kart sharj location, no need for any hardware and software.
Moreover, Irancell technical team and representatives were dispatched to the region only one hour after the incident, to ensure provision of sustainable services kart sharj to the people in the quake-hit region.
The kart sharj lucky draw for deciding the 10 gold bars winners of Irancell Winter Promotion was held in Shahriar Hotel of Tabriz, at the presence of the media reporters plus the Supervision Panel, after presentation of Eid-to-Eid first round winner’s prize, reports Irancell Public Relations.
Cash kart sharj Contribution of Irancell Subscribers to Help Boushehr Earthquake Victims through SMS
In spite of the very high rate of kart sharj the traffic requested after an earthquake with the 1.6magnitude on the Richter scale rocked Southeast of Boushehr province, the services continue to be normally provided to the affected subscribers.
During Irancell Winter Promotion 1391 the draw of which was held in the same ceremony, all Irancell subscribers who had recharged their SIM cards up to the minimum amount of IRR 100.000 during the Offer Period were allowed into the contest for three 100 gram gold bars, and the subscribers, both old and new, who had recharged their SIM cards up to IRR 100.000 in a month, totaling the minimum amount kart sharj of IRR 300.000 by the end of Winter, did contest for 1 Kilo gold bar. Now, the contest knows its winners.
In an event held in Tabriz on 17 April 2013 to give the prizes of the “Eid-to-Eid” contest lucky draw as well as Irancell Winter Promotion kart sharj 1391, the winners of the gold bars were announced.



:: برچسب‌ها: Irancell iran , mtn irancell , irancell mtn , irancel , irancell mms , mms irancell , sharj irancell , irancell sharj , irancell charge , charge irancell , iran sharj , kharid sharj , kharide sharj , e sharj , kart sharj ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

سونی تصمیم گرفته که اسمارت فون های Xperia tipo ،Xperia miro ،Xperia U و Xperia sola را ارتقاء ندهد و بدین ترتیب نسخه 4.0 سیستم عامل اندروید -- ملقب به بستنی ساندویچی (Ice Cream Sandwich) -- شارژ ایرانسل بانک صادرات آخرین سیستم عامل این گوشی ها خواهد بود.
سه اسمارت فون Xperia J ،Xperia P و Xperia go نیز از انتهای مارس (اواسط فروردین 1392 به بعد) به شارژ ایرانسل بانک صادرات اندروید 4.1 ارتقاء خواهند یافت. پس از آن اسمارت فون های Xpria ion ، Xperia SL ،Xperia S و Xperia acro S طی چند هفته این به روز رسانی را دریافت می دارند.
تنها نکته ای که در خصوص این فهرست ها لازم است مورد توجه قرار گیرد این است که معمولاً سایت‌های تخصصی این فهرست ها شارژ ایرانسل بانک صادرات را برای کاربران عادی طراحی کرده و کسانی که قصد خرید اسمارت فون هایی با تمرکز بر روی قابلیت‌های ویژه، مانند اسمارت فون هایی با بهترین دوربین، شارژ دهی بسیار بالا، مقاومت بیشتر و غیره دارند، می‌بایستی به طور تخصصی‌تر به انتخاب اسمارت فون اقدام کنند.
رقیبان این گوشی را تنها می توان گلگسی اس چهارم ، HTC one و Optimus G Pro نامید که قیمتشان یا برابر با این گوشی است و یا بیشتر البته این سه رقیب هنوز کاملا وارد بازار ها نشده اند و هنوز معلوم نیست چه میزان فروش خواهند داشت اما گوشی Xperia Z که یکی از بهترین و شیک ترین گوشی های نیم سال اول ۲۰۱۳ می باشد سود بسیار خوبی برای شرکت سونی داشته و به این شرکت جانی تازه بخشیده!کمپانی سونی در روز 17 دسامبر 2012 (27 آذر 1391) آخرین زمیانبندی خود را برای ارتقاء برخی از گوشی های هوشمند خانواده شارژ ایرانسل بانک صادرات اکسپریا به نسخه 4.1 سیستم عامل اندروید -- ملقب به آبنبات ژله ای (Jelly Bean) -- اعلام نمود.
اسمارت فون Xperia T - یکی از اسمارت فون هایی که به اندروید شارژ ایرانسل بانک صادرات 4.1 ارتقاء می یابند
با ارتقاء گوشی های هوشمند یاد شده به نسخه 4.1 سیستم عامل اندروید، کاربران می توانند از مزایای این نسخه منجمله بهبود سرعت و روان تر شدن واسط کاربر، بهبود در ویجت ها، بهبود برنامه دوربین و تسهیل در مشاهده و به اشتراک گذاری عکس ها، بهبود در سیستم اعلانات (Notification)، بهبود صفحه کلید، دیکشنری و قابلیت های تبدیل گفتار به متن و ... بهره گیرند (برای آشنایی با ویژگی های جدید اندروید 4.1 به اینجا مراجعه شارژ ایرانسل بانک صادرات نمائید.) احتمالاً سونی ویژگی های دیگری را نیز به این نسخه از سیستم عامل اندروید اضافه خواهد نمود و قرار است که اطلاعات بیشتر در این مورد را در سال 2013 به اطلاع کاربران خود برساند.
امروزه در بازار، اسمارت فون های بسیاری برای خریداران وجود دارد و گاهی تنوع در مشخصات سخت افزاری، ظاهر و قیمت این اسمارت فون ها به همراه تبلیغات گسترده، باعث سردرگمی خریداران شده و امکان انتخاب صحیح و مناسب را از آنها سلب می‌کند. به همین خاطر نقد ها و مقایسه های دو به دو اسمارت فون ها تهیه و منتشر می‌شوند که کمک بسزایی به انتخاب صحیح کاربران می‌کنند، اما با این وجود و همچنان به دلیل تعداد نسبتاً بالای اسمارت فون ها، شارژ ایرانسل بانک صادرات برگزیدن بهترین اسمارت فون کاری دشوار و زمان گیر است که انجام آن برای برخی کاربران مقدور نیست.
اما برای رفع این مشکل نیز راه حلی وجود داشته و آن انتشار فهرستی شارژ ایرانسل بانک صادرات از بهترین اسمارت فون هاست که توسط برخی از سایت‌های تخصصی در فواصل زمانی خاص منتشر می‌شود. این فهرست ها، معمولاً در انتخاب اسمارت فون ها از معیارهای مشخص و حساب شده ای استفاده می‌کنند و به همین دلیل در بسیاری از موارد، این فهرست ها اسمارت فون های یکسانی را به کاربران پیشنهاد می‌کنند که نشان از دقت و یکی بودن استاندارد ها در بین این سایت‌ها دارد.
اگر به خاطر شارژ ایرانسل بانک صادرات داشته باشید ماه گذشته در خبری به معرفی 5 اسمارت فون برتر از نگاه سایت معتبر CNET پرداختیم و این ماه نیزعلاوه بر بروز رسانی خبر ذکر شده، فهرست بهترین اسمارت فون های سایت های معتبر دیگر از جمله PCMag ،DigitalTrends ،TechRadar و LaptopMag را برای انتخاب بهتر خریداران اضافه کرده ایم.
Sony Xperia T شارژ ایرانسل بانک صادرات
برای کاربران عادی نیز هرچند چنین فهرست هایی شارژ ایرانسل بانک صادرات از دقت بالایی برخوردارند، اما نباید این نکته نیز فراموش شود که در انتخاب اسمارت فون های چنین فهرست هایی، سلیقه نیز نقش داشته و بنابراین لزوماً مکان نخست این فهرست به بهترین اسمارت فون تعلق ندارد، بلکه کاربران برای رسیدن به مناسب‌ترین گزینه بهتر است بعد از انتخاب سیستم عامل، نیاز ها و میزان هزینه مورد نظر خود را نیز در کنار این فهرست مورد توجه قرار داده و از نقد های تخصصی برای اطمینان از انتخاب خود بهره گیرند.
بر اساس اعلام این کمپانی اسمارت فون های Xperia TX ،Xperia T و Xperia V طبق برنامه قبلی در خلال ماه های فوریه شارژ ایرانسل بانک صادرات و مارس 2013 (اواسط بهمن 1391 به بعد) به روز رسانی جلی بین را دریافت می دارند.
گوشی Xperia Z را خیلی ها می شناسند و می دانند که پرچم دار شرکت سونی می باشد و اکنون در بین گوشی های اندرویدی در بین برترین ها قرار دارد. این گوشی از طراحی بسیار ظریفی برخوردار است و نسبت به گوشی های رقیب بسیار نازکتر می باشد و از نظر صفحه نمایش بهترین می باشد. پردازند های این گوشی نیز بسیار سریع و پرقدرت هستند و شاید تنها دو یا سه گوشی وجود داشته باشد که سرعت پردازنده اش از این گوشی بیشتر است ان هم به مقدار بسیار کم!این گوشی تقریبا چهل روز می باشد که وارد بازار موبایل ها شده است و مدتی است که وارد ایران نیز شده اما در کشور های بزرگ و اقتصادی این گوشی موجود است و شرکت سونی اعلام کرده است که در این شارژ ایرانسل بانک صادرات مدت حدود ۴٫۶ میلیون دستگاه از این گوشی فروخته است. میزان فروش این گوشی به مراتب باز هم افزایش پیدا خواهد کرد و این تنها فروش ۴۰ روز ان است. در بازار ایران نیز این گوشی قیمتی حدود ۲ میلیون دارد و نسبتا به رقیبان خود قیمت به صرفه ای دارد.
Best شارژ ایرانسل بانک صادرات



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

در فاصله 15 ماهه از نوامبر 2005 یعنی زمان شارژایرانسل بانک مسکن به بازار آمدن 770 تا ژانویه 2007 یعنی زمان ارائه N800، دو ورژن دیگر از این سیستم عامل با نام های OS2006 و OS2007 به ترتیب در ژوئن 2006 و ژانویه 2006 به بازار ارائه شدند که این آخری بطور رسمی و برای اولین بار در N800 بکار گرفته شد. OS2006 شامل ورژن های 2.1، 2.0 و 2.2 و OS2007 هم شامل ورژن های 3.1، 3.0 و 3.2 می گردد. از جمله تغییراتی که OS2006 در عملکرد ورژن قبلی سیستم عامل ایجاد نمود می توان به پایداری و عملکرد روانتر دستگاه، قرارگیری کلاینت Google Talk در لیست Application های دستگاه، ظاهر جدید منوها، یک کیبورد مجازی جدید و در نهایت پشتیبانی دستگاه از کارت های 2 گیگابایتی RS-MMC بود. این آخرین ورژنی بود که بصورت رسمی برای 770 به بازار آمد.
اکتبر 2007 زمانی بود که اولین نسخه از N810 با ورژن جدیدی از سیستم عامل به نام OS2008 به بازار ارائه شد در شارژایرانسل بانک مسکن نسخه اول این ورژن به نام ورژن 4.0 که بر پایه Linux 2.6.21 ساخته شده بود برای اولین بار مرورگر Opera همیشگی با یک مرورگر جدید به نام MicroB از شرکت موزیلا جایگزین گردید.
نخستین ورژن این سیستم عامل نسخه 1.1 شارژایرانسل بانک مسکن و یا OS2005 نامیده شد و در اولین تبلت نوکیا به نام 770 بکار گرفته شد.
شرکت سازنده را حداقل برای یک سال از تولید محصول جدید بی نیاز می ساخت از طرف دیگر بی رقیب بودن این محصولات که در لیست تولیدات دیگر بزرگان دنیای موبایل نمونه دومی برای آنها نمی توان یافت دست نوکیا را همواره در تولید نمونه های کم شمار از این رده کاملا آزاد گذاشته است. داستانی که هنوز هم تا اندازه زیادی صادق بوده و تا به امروز نیز در محصولات دیگر تولید کنندگان نمی توان سراغ از رده ای به نام Internet Tablet گرفت. مدل های پنج گانه نوکیا در این رده شامل 770 در سال 2005 (در آن سال سری N تنها در غالب یک نام و در معرفی N70 بکار گرفته شده بود)، N800 در ژانویه 2007، سپس N810 در اکتبر 2007 سپس مدل N810 با قابلیت WiMAX در آوریل 2008 (که البته در ژانوبه 2009 تولید آن متوقف گردید) و در نهایت نیز N900 که قرار است اکتبر 2009 وارد بازار شود اما پس از معرفی این مدل ها بهتر است با هم نگاهی به مشخصات استاندارد این کلاس که از پس چهار سال تغییراتی اندکی را به خود دیده اند، بیاندازیم. مهمترین نکته در رابطه با Internet Tablet ها بدون شک ابعاد بسیار بزرگ و صفحه نمایش های عریض و البته لمسی آنهاست جائیکه وضوح فوق العاده این صفحه نمایش ها (400×800 پیکسل) و ابعاد بالای 4 اینچ آنها در تمامی مدل های پیشین نیز به چشم می خورد که این مشخصات نه تنها برای سال 2005 بلکه در شرایط حاضر یعنی سال 2009 نیز کاملا برتر و فوق العاده به نظر می رسند. از دیگر موارد شایسته توجه در این خانواده پردازنده های قدرتمند (البته در زمان خود) آن هاست که همواره از دیگر پردازنده های حاضر در محصولات مشابه نوکیا یک سر و گردن بالاتر ایستاده اند. بهره گیری از حافظه های فلش و RAM بالا ازدیگر مشخصه های Internet Tablet ها در تمامی موارد به حساب می آید. اما شاید بزرگترین نقطه اختلاف مدل های این کلاس با پسرعموهای دو رقمی سری N آنها به مسئله مهمی به نام سیستم عامل باز گردد جائیکه نوکیا از همان ابتدا بجای استفاده از سیستم عامل نوظهور و پر طرفدار Symbian به نمونه ای کاملا متن باز و بر پایه لینوکس روی آورد که بخشی اعظمی از قدرت اعضای این گروه نیز بدون شک مدیون این سیستم عامل پیشرفته است. این سیستم عامل که توسط نوکیا توسعه داده شده است و در آخرین ورژن نام خود را به Maemo تغییر داد، در حقیقت یک سیستم عامل مبتنی بر Debian Linux است که در ابتدا بطور ساده Internet Tablet OS نامیده می شد و نه تنها آنطور شارژایرانسل بانک مسکن که بسیاری از آی تی نویسان دنیای مجازی و اصحاب رسانه های نوشتاری در این چند روز پس از معرفی N900 نوشته اند، جدید و نوظهور نیست بلکه تاریخچه پر افتخار و نسبتا کاملی را نیز در پشت سر خود می بیند و نوکیا مدتهاست که از آن در تبلت های خود استفاده می کند.
پس از آن با آمدن N800 و معرفی رسمی OS2007 تغییراتی همچون برطرف کردن bug ها، ظاهر جدید منوئی، پشتیبانی از Opera 8 و Flash 7 در سیستم عامل گنجانده شارژایرانسل بانک مسکن شد.
از دیگر تغییرات در این سیستم عامل می توان به سیستم اشتراک گذاری فایل Samba، پشتیبانی از فرمت های جدید از جمله H.264 در مدیا پلیر و مدیریت بهتر از اتصالات USB اشاره کرد. همه اینها در کنار یک ساختار منوئی کاملا جدید جذابیت های N810 را تشکیل می دادند. اما مطمئنا مهمترین ویژگی حاضر در OS2008 پس از ارائه Diablo معرفی گردید. Diablo کد نام آپدیت جدید سیستم عامل به ورژن 4.1 بود که برای OS2008 در ژوئن 2008 و پس از نمایش نسخه WiMAX از N810 (درماه آوریل) ارائه گردید. این آپدیت علاوه بر آنکه ورژن 4.0 (با کد نام Chinook) را در مواردی همچون تغییرات در سیستم مدیریت و ارائه ورژن جدیدی برای MicroB و کلاینت ایمیل با تغییر روبرو ساخت، یک ویژگی فوق العاده نیز به سیستم عامل افزود که از این پس SSU خوانده می شارژایرانسل بانک مسکن شود SSU که مخفف Seamless Software Update می باشد شرایطی را برای کاربر مهیا می کند که بدون نیاز به فلش کردن دستگاه بتواند به ورژن جدیدی از سیستم عامل و یا آپدیت های نرم افزاری از آن ارتقا پیدا کند.
این ورژن به مرورگر Opera، کلاینت های ایمیل، RSS Reader و پلیرهای صوتی و تصویری، Flash 6 و امکان مرور تصاویر و نمایش فایل های شارژایرانسل بانک مسکن PDF مجهز گردیده بود.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

اطلاعات بیشتر درباره این گوشی شارژ ایرانسل بانک مسکن منتشر نشده است.
Phone Strap 2 دارای صفحه نمایش یک اینچی LCD با وضوح تصویر 96×96 پیکسل است و فقط می‌توان از آن برای دسترسی به اینترنت و چک شارژ ایرانسل بانک مسکن کردن ایمیل استفاده کرد.
این گوشی می‌تواند تصاویر را با شارژ ایرانسل بانک مسکن کیفیت 1080 پیکسل نمایش دهد.
شرکت چینی زدتی‌ایی اعلام کرده که در صدد گسترش عرضه گوشی‌های هوشمندش به منظور افزایش میزان درآمد و سهمش در بازار جهانی است.به گزارش اخبار خارجی موبنا، شرکت ZTE انتظار دارد درآمد حاصل از شارژ ایرانسل بانک مسکن فروش گوشی‌های هوشمندش تا 30 درصد در طول سال جاری میلادی افزایش یابد.
این شرکت همچنین درصدد است تا سال 2015 عنوان سومین تولیدکننده گوشی را از شارژ ایرانسل بانک مسکن آن خود کند.
پیش بینی می‌شود تا سال 2017 میزان فروش گوشی‌های هوشمند در بازار شارژ ایرانسل بانک مسکن چین به 460 میلیون دستگاه برسد.
به گزارش پلیس محلی، وی پیشتر پدر شارژ ایرانسل بانک مسکن و مادرش را در صورت نخریدن گوشی تهدید به خودکشی کرده بود.
با افزایش میزان فروش، انتظار شارژ ایرانسل بانک مسکن می‌رود ZTE در میان چهار تولیدکننده بزرگ گوشی در جهان قرار گیرد.
شرکت ویلکام از این شارژ ایرانسل بانک مسکن گوشی در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد.
بر اساس گزارش کوریاتایمز، مدیر بخش تراشه‌های حافظه شارژ ایرانسل بانک مسکن سامسونگ اعلام کرده که صنعت جهانی رایانه با کاهش فروش همراه شده است و دلیل این موضوع این است که ویندوز هشت از نسخه‌ قبلی ویندوز ویستا برتری نداشت.
به گزارش اخبار شارژ ایرانسل بانک مسکن خارجی موبنا، پسربچه 13 سال هندی پس از اینکه والدینش با داشتن گوشی توسط وی مخالفت کردند، دست به خودکشی زد.
در یک اتفاق دیگر آنکیت کومار، دانش آموز شش ساله نیز پس از مصرف شارژ ایرانسل بانک مسکن سم جان خود را از دست داد.
بر این اساس، شارژ ایرانسل بانک مسکن پسر بچه 12 ساله‌ای پس از اینکه پدرش فهمیده بود که با پول دزدی گوشی خریده، تلفن همراه وی را می‌گیرد. این پسر بچه پس از اینکه پدرش از وی سوالاتی درباره خرید گوشی می‌پرسد، اقدام به خودکشی کرده است.
بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی IDC، شرکت ZTE در طول سال گذشته 65 میلیون دستگاه گوشی به فروش رساند شارژ ایرانسل بانک مسکن و توانست 3.8 درصد سهم بازار جهانی را به خود اختصاص دهد.
گوشی مذکور که فقط در بازار چین عرضه شارژ ایرانسل بانک مسکن می‌شود از پردازنده چهارهسته‌ای برخوردار است.
این گوشی دوربین ندارد، از هیچ برنامه‌ شارژ ایرانسل بانک مسکن و نرم‌افزاری پشتیبانی نمی‌کند و فضای زیادی برای ذخیره اطلاعات ندارد.
میانگین قیمتی که برای گوشی‌های هوشمند چینی در نظر شارژ ایرانسل بانک مسکن گرفته شده 160 دلار است.
شرکت ویلکام از کوچک‌ترین گوشی هوشمند شارژ ایرانسل بانک مسکن دنیا با سایز 25/1 اینچ رونمایی کرد.
از دیگر ویژگی‌های گوشی Neo N003 می‌توان به دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری سه هزار میلی‌آمپری اشاره شارژ ایرانسل بانک مسکن کرد.
بر اساس شارژ ایرانسل بانک مسکن گزارش موسسه تحقیقاتی IDC، چین بیش از یک میلیارد کاربر تلفن همره دارد که در حال تغییر دستگاه‌هایشان از ساده و معمولی به گوشی‌های هوشمند هستند.
به شارژ ایرانسل بانک مسکن گزارش اخبار خارجی موبنا، ارزان‌ترین گوشی هوشمند دنیا Neo N003 نام دارد و از صفحه نمایش پنج اینچی برخوردار است.
سامسونگ شارژ ایرانسل بانک مسکن همچنین اعلام کرده که در طول سال 2012 در بازار جهانی رایانه میزان سفارش برای تراشه‌های حافظه کاهش یافت.
گزارش‌ها حاکی است سامسونگ، اپل، زدتی‌ایی و هواوی در طول سال 2012 در مجموع 213 میلیون شارژ ایرانسل بانک مسکن دستگاه گوشی هوشمند به فروش رساندند که نسبت به سال 2011 رشد دوبرابر داشت.
یک پسر 13 شارژ ایرانسل بانک مسکن ساله هندی به خاطر مخالفت والدینش با داشتن تلفن همراه خودکشی کرد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، در حالی که پیشتر فوجیتسو هم دلیل کاهش میزان فروش رایانه‌هایش را ضعف شارژ ایرانسل بانک مسکن سیستم‌عامل ویندوز خوانده بود، شرکت سامسونگ اعلام کرده که به دلیل ضعف ویندوز هشت تعداد فروش رایانه‌هایش کاهش یافته است.
براساس گزارش موسسه تحقیقاتی IDC، میزان فروش رایانه‌های رومیزی از پیش‌بینی‌ها 2.8 درصد کمتر شد این در حالی است که فروش تبلت‌ها در این شارژ ایرانسل بانک مسکن زمان با افزایش همراه بود.
شرکت سامسونگ اعلام کرد به دلیل شارژ ایرانسل بانک مسکن نقص ویندوز هشت میزان فروش رایانه‌های رومیزی کاهش یافته است.
وی که در روستای بیهار گایا شارژ ایرانسل بانک مسکن زندگی می‌کرد، چندین بار از والدین خود خواسته بود که برای وی گوشی موبایل تهیه کنند، در نهایت هنگامی که نتوانست پدر و مادرش را متقاعد کند، با مصرف سم اقدام به خودکشی کرد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، با فروش 460 میلیون دستگاه گوشی هوشمند چینی شارژ ایرانسل بانک مسکن تا چهار سال آینده میزان فروش این مدل دستگاه‌ها با تعداد گوشی‌های ساده برابر می‌شود.
یک شرکت چینی از گوشی هوشمندی رونمایی کرده که 145 دلار قیمت دارد و ارزان‌ترین گوشی شارژ ایرانسل بانک مسکن هوشمند دنیا HD به شمار می‌رود.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، شرکت ویلکام با ساخت کوچک‌ترین گوشی هوشمند دنیا توانست شارژ ایرانسل بانک مسکن نام این دستگاه را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.کوچک‌ترین گوشی دنیا Phone Strap 2 نام دارد و توسط شرکت Willcom طراحی و تولید شده است. این گوشی فقط می‌تواند به مدت دو ساعت برای مکالمه شارژ نگه دارد. ابعاد این گوشی 75/2×25/1 اینچ است و ویژگی‌های محدودی دارد.
فروش گوشی‌های هوشمند در چین 58.8 درصد کل گوشی‌های فروخته شده سال 2012 را تشکیل داد و انتظار می‌‌رود این رقم در سالجاری به 78.4 درصد و شارژ ایرانسل بانک مسکن تا سال 2017 به 90.1 درصد برسد.
گزارش‌ها حاکی است این دومین شارژ ایرانسل بانک مسکن خوکشی در طول 10 روز گذشته در بیهار هند بوده است.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

cash and since this has no precedence kharid sharj in Iran, Irancell participation is beyond the NOC's expectations.
If sending an SMS is the preferred method, the recipient will be informed about the intended Voice SMS by a kharid sharj text message. Afterwards, s/he may call 719 or 720 to hear the Voice SMS.
In the main section of the ITA kharid sharj ceremony, ‘The Bests’ were chosen from among 28 nominees. Irancell has been awarded as "Best Iranian Telecom Operator” in 1387.
According to the Irancell Public Relations, Irancell prepaid subscribers can always send a Voice SMS to another subscriber kharid sharj using the free IVR by dialling 719. However, the message should not exceed 60 seconds, in lenght.
Therefore, once the prepaid subscriber has his/her message recorded, s/he can kharid sharj either send the Voice SMS right away or simply do so on a desired date and time by selecting one of these three options: SMS, Automatic Call, and MMS.

In this event, Mr. Aliabadi said: "Sports play a great role in the field of production and employment. One of kharid sharj the main issues related to sports is the issue of advertisement which is an international concept".
Irancell Telecommunications Services Company has been introduced kharid sharj as the country's ‘Best Telecom Operator of the Year’ during the 1st Iranian Technology Awards (ITA) in 2009.
The subject of this Agreement is financial and moral patronage by Irancell of all the programs intended by the National Olympic kharid sharj Committee, as the body in charge of Iranian Olympic teams, for preparation and delegation of the Iranian teams to the 2012 Olympics. The term of this Agreement is from Bahman 1390 (February 2012) to Shahrivar 1391 (end of 2012 Olympics and Paralympics).
Pointing out to the exclusive sponsoring of NOC by Irancell, Aliabadi stated: "This sponsorship will be considered as the credits of the NOC and kharid sharj spent on the Olympics-related activities".
The tariff for sending each Voice SMS is IRR kharid sharj 620 for prepaid subscribers.
He added: "National Olympic Committee had not greatly used the power of advertisement until the Asian Games of 2 years ago. At that time we came to the conclusion to use this potential and decided to employ it even more at the time kharid sharj of Olympics".
During the ITA award ceremony, held at National Library Conference Hall, ITA jurors elected Irancell kharid sharj as the Country's Telecom Operator of the year for 1387, due to its role as the pioneer in provision of new services for mobile phones. The ceremony was held in collaboration with ASR-E-ERTEBAT, Technical Weekly and was attended by high ranking managers of public and private companies active in the field of Telecommunications and Information Technology.
Irancell CEO, Alireza Ghalambor Dezfouli, also said in this event: "Irancell managed to gain a noticeable portion of the market as one of the successful projects in implementation of Article 44 of the Constitution and in line with privatization by increasing mobile phone penetration rate in Iran". kharid sharj
For the first time in kharid sharj Iran, the adnvanced Voice SMS service is offered to Irancell prepaid subscribers.
"After one year of efforts and negotiations with the large enterprises, we finally managed to reach agreements with Irancell which is a kharid sharj well-reputed Company in supporting the sport teams and has brilliant records of undertaking social responsibilities", continued Mr. Aliabadi.
If the preferred method is Automatic Call, the system will automatically call the desired subscriber to play the recorded message for him/her. On the other hand, in the MMS method the recorded message will be sent to the desired recipient as an audio kharid sharj file.
According to kharid sharj this report, to receive a Voice SMS sent over the MMS platform, the recipient should first dial *130*3*5# to get the MMS configurations and then install these configurations on his/her handset according to the related instructions.
He further added: "NOC has had no sponsor so far and this is the first time that it is financially supported to take part in Olympics 2012. I hope Irancell continues to further sponsor NOC in the Asian Games kharid sharj and other athletic events".
Another feature of this new service is the possibility of sending a single Voice SMS to multiple subscribers and forwarding the recieved Voice SMS to other subscribers using different methods of SMS, Automatic Call kharid sharj and MMS.
According to Irancell Public Relations, this Agreement has been made between Irancell CEO, Mr. Alireza Ghalambor Dezfouli, and Head of the National Olympic Committee, Mr. Mohammad Aliabadi, kharid sharj for facilitating the participation of Iranian athletes in 2012 Olympics and taking all the existing opportunities in this great sports event.
Irancell signed an Agreement with kharid sharj the National Olympic Committee (NOC) for exclusive sponsoring of Iranian Teams to be delegated to 2012 Olympics.



:: برچسب‌ها: Irancell iran , mtn irancell , irancell mtn , irancel , irancell mms , mms irancell , sharj irancell , irancell sharj , irancell charge , charge irancell , iran sharj , kharid sharj , kharide sharj , e sharj , kart sharj ,
:: بازدید از این مطلب : 727
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

مجهز به تراشه پیشرفته NFC (مخفف Near Field Communication) شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین است که کاربران می‌توانند با آن از سرویس‌هایی مانند «پرداخت به وسیله موبایل» استفاده کنند. علاقه‌مندان به بازی‌ها هم در این میان بی‌نصیب نخواهند بود و با کمک سرویس «Game Hub» می‌توانند به تعداد زیادی از بازی‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند. «Video Hub»‌ هم سرویس دیگری است که فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی را با کیفیت بالا در دسترس کاربران قرار می‌دهد. «Music Hub» نیز یک سرویس شخصی استریم موسیقی را به کاربران ارائه می‌دهد. این سه سرویس ابتدا در کشورهای منتخب قابل استفاده خواهند بود و به زودی به دیگر بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.
«AllShare Play» قابلیت دیگری است که می‌توان به کمک آن، هر نوع فایل را بین Galaxy S II و تبلت، رایانه شخصی و دستگاه تلویزیون، صرف‌نظر از فاصله آن‌ها با هم، به اشتراک گذاشت. AllShare Play خود دارای قابلیتی به نام «Group Play» است که به کاربر امکان می‌دهد صفحه موبایل خود را با چندین فرد دیگر، که با وی در یک شبکه Wi-Fi حضور دارند، به اشتراک بگذارد. با این کار، کاربر می‌تواند با همکاران خود به تبادل نظر فوری (همراه با شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین رسم شکل و نوشتن متن) بپردازد. برنامه «Dropbox» هم به طور پیش‌فرض در این دستگاه نصب شده است. با استفاده از فضای رایگانی که سایت Dropbox به شما می‌دهد (۵۰ گیگابایت برای ۲ سال)، شما می‌توانید علاوه بر تصاویر و فایل‌های موسیقی، فایل‌های ویدئویی را هم در این فضا ذخیره کنید و چنانچه مایل بودید، با دیگران به اشتراک بگذارید. Galaxy S III می‌تواند فایل‌های شما را، بدون نیاز به دسترسی به شبکه Wi-Fi، از طریق شبکه‌های دیتا به طور فوری برایتان آپلود کند.
Galaxy S III به امکانات دیگری هم مجهز است که با به کارگیری شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین راه‌های جدید، باعث افزایش سرعت و کارایی و در نتیجه، جلب رضایت بیشتر کاربر خواهد شد. یکی از این امکانات «Pop up play» است که به کاربر امکان می‌دهد در حین اجرای برنامه‌های مختلف، یک فایل ویدئویی را به طور همزمان بر روی بخشی از صفحه‌نمایش پخش کند. بنابراین نیازی نیست که در زمان چک‌کردن ایمیل‌ها یا وب‌گردی، فایل‌های ویدئویی را مرتبا ببندید و دوباره اجرا کنید. دوربین ۸ مگاپیکسلی Galaxy S III دارای شاتر بدون تأخیر ( zero-lag shutter) است که به شما امکان می‌دهد بلافاصله از سوژه‌های در حال حرکت، عکس بگیرید. با این حساب، پیش‌نمایشی که در هنگام فشردن شاتر می‌بینید، همان عکس نهایی خواهد بود. «Burst shot» یکی دیگر از قابلیت‌های دوربین این محصول است که ۲۰ عکس را به طور پیاپی ثبت می‌کند. «Best photo» هم قابلیت دیگری است که پس از ثبت ۸ عکس، بهترین آن‌ها را برایتان انتخاب می‌کند. Galaxy S III ، با تکیه بر این قابلیت‌ها، خاطره خوشی را برای کاربران علاقه‌مند به عکاسی فراهم می‌کند. ضمنا در این اسمارت‌فون تمهیداتی اندیشیده شده است تا تاری و عدم وضوح عکس‌هایی که در نور کم و لرزش دست گرفته شده‌اند، کاهش دهد. فیلم‌برداری HD (حتی با دوربین ۱.۹ مگاپیکسلی جلوی دستگاه) از دیگر امکانات Galaxy S III است که این بخش را کامل می‌کند.
Galaxy S III چیزی بیش از یک دستگاه شخصی است، این اسمارت‌فون به شما امکان می‌دهد در هر جایی که باشید، اطلاعات و قابلیت‌های موجود در آن را به آسانی با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. با کمک قابلیت «S Beam» موجود در این اسمارت‌فون، که بر پایه ™Android™ Beam طراحی شده است، می‌توانید یک فیلم یک گیگابایتی را در عرض ۳ دقیقه و یک موسیقی ۳ مگابایتی را در عرض ۲ ثانیه با یک Galaxy S III دیگر به اشتراک بگذارید. برای این کار به داشتن سیگنال Wi-Fi یا شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین دسترسی به شبکه موبایل نیازی نیست و تنها کافیست بدنه دو دستگاه را لمس کنید. «Buddy photo share» هم یکی دیگر از قابلیت‌های این بخش است که به کاربر امکان می‌دهد به آسانی و به طور همزمان، تصاویر موجود در گالری (یا عکس‌های گرفته شده توسط دوربین) را با دوستانی که تصاویر آن‌ها در یک عکس دسته‌جمعی وجود دارد، به اشتراک بگذارد.
اسمارت‌فون جدید سامسونگ مجهز به صفحه‌نمایشی بزرگ از نوع Super AMOLED با اندازه ۴.۸ اینچ و وضوح HD است که کیفیت بالا و رنگ‌های زنده‌ای را از خود ارائه می‌کند. نسبت ابعاد این صفحه ۱۶ به ۹ است و زاویه دید گسترده‌ای دارد. Galaxy S III، برای شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین افزایش سرعت اتصال و اشتراک‌گذاری، به «Wi-Fi Channel Bonding» مجهز شده است. این قابلیت پهنای‌باند Wi-Fi را دو برابر می‌کند.
طراحی انسان-محور با کارایی فوق‌العاده شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین
Galaxy S III نه‌تنها قابلیت‌های جدید و کارایی بالایی را به کاربر ارائه می‌کند، بلکه با تکیه بر طراحی انسان-محور خود، یک تجربه راحت و دلپذیر را برای وی فراهم می‌کند. بدنه خوش‌ساخت و راحت این اسمارت‌فون و منحنی‌های ملایم لبه‌های آن، احساس خوشایندی را برای کاربر به ارمغان می‌آورند. در طراحی این اسمارت‌فون از طبیعت الهام گرفته شده و روح و پویایی طبیعت در آن منعکس شده است. عناصر طبیعی، همچون شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین باد، آب و نور به نوعی در ساختار فیزیکی Galaxy S III جای گرفته‌اند. این محصول، در زمان عرضه، در دو رنگ آبی تیره (Pebble Blue) و سفید مرمری (Marble White) قابل تهیه است، البته سامسونگ در آینده، رنگ‌بندی‌های جدیدی را نیز معرفی خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

 از دیگر ویژگی‌های گوشی مذکور می‌توان به فناوری ردیاب چشمی خرید شارژ ایرانسل که قرار است در گوشی Galaxy S4 سامسونگ هم ارایه شود، اشاره کرد.
از دیگر ویژگی‌های گوشی Neo N003 خرید شارژ ایرانسل می‌توان به دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری سه هزار میلی‌آمپری اشاره کرد.
به تازگی شایعاتی درباره گوشی جدید موتورولا خرید شارژ ایرانسل منتشر شده که قرار است با جدیدترین نسخه آندروید به بازار بیاید.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، شرکت اریکسون گزارش داده که میزان فروش این شرکت در طول سال 2012 یک سوم کاهش یافته و به خرید شارژ ایرانسل همین منظور برای رقابت در برابر رقبایی همچون هوآوی و زدتی‌ایی لازم است تغییراتی در شرکت ایجاد کند.
بر این اساس پیش‌بینی می‌شود تا یکی دو سال آینده استفاده از پول نقد جای خود خرید شارژ ایرانسل را به تلفن همراه بدهد و کاربران به جای اینکه حتی از کارت‌های بانکی برای پرداخت هزینه‌های خود استفاده کنند، از تلفن همراه‌شان بهره می‌برند.
شرکت سوئدی اریکسون قصد دارد بخشی از نیروی کار خود خرید شارژ ایرانسل را در هند تعدیل کند.
به گزارش اخبار خارجی خرید شارژ ایرانسل موبنا، جدیدترین نسخه سیستم‌عامل آندروید Key Lime Pie نام دارد و نخستین گوشی هوشمندی که قرار است با این سیستم‌عامل به بازار بیاید X Phone، محصول مشترک گوگل و موتورولاست.
بر اساس گزارش اکونومیک‌تایمز، در حالی که اریکسون همچنان به حکمرانی خود برای مدیریت سرویس‌ها، شبکه و سیستم‌ تجاری در جهان ادامه می‌دهد، اما نتوانسته عملکرد خوبی در ارایه خرید شارژ ایرانسل سرویس‌های شبکه جهانی داشته باشد.
اطلاعات بیشتر راجع خرید شارژ ایرانسل به قمیت و زمان دقیق عرضه این گوشی منتشر نشده، اما انتظار می‌رود در طول بهار سالجاری میلادی در اختیار مشتریان قرار گیر
گوشی مذکور که فقط در بازار چین عرضه می‌شود از پردازنده چهارهسته‌ای خرید شارژ ایرانسل برخوردار است.
بر اساس گزارش ZDNet، در حالی که شایع شده این گوشی ممکن است در طول سالجاری به بازر عرضه شود، نوکیا احساس خطر و خرید شارژ ایرانسل اعلام کرده نه تنها مایکروسافت درباره ساخت این گوشی مردد است بلکه ممکن است تولید چنین دستگاهی برای نوکیا هم خطرناک باشد.
بر این اساس گفته می‌شود ممکن است مایکروسافت اقدام به خرید شارژ ایرانسل همکاری با شرکت‌های دیگر برای ساخت گوشی موبایل کند و همکاری خود را با نوکیا ادامه ندهد.
بر این اساس انتظار می‌رود اریکسون تعداد کارمندانش را در سطح جهانی کاهش دهد تا فعالیت خرید شارژ ایرانسل خود را در بازار جهانی گسترش دهد.
ضخامت خرید شارژ ایرانسل گوشی X Phone فقط 7.9 میلی‌متر است، بنابراین در رده باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند دنیا قرار می‌گیرد.
ک شرکت چینی از خرید شارژ ایرانسل گوشی هوشمندی رونمایی کرده که 145 دلار قیمت دارد و ارزان‌ترین گوشی هوشمند دنیا HD به شمار می‌رود.
بر اساس اطلاعاتی که درباره این گوشی منتشر شده، دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی Full HD است و خرید شارژ ایرانسل از پردازنده چهارهسته‌ای بهره می‌برد.این گوشی همچنین از دوربین 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین ثانویه آن برای مکالمات تصویری پنج مگاپیکسلی است.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، درحالیکه پیش از این اعلام شده بود مایکروسافت گوشی سرفیس را با همکاری نوکیا به بازار عرضه می‌کند شایعات حکایت از آن دارد که مایکروسافت قصد دارد این گوشی را با همکاری ایسوس بسازد و به خرید شارژ ایرانسل این ترتیب نوکیا از این پروژه کنار رفته است.
ایکروسافت خرید شارژ ایرانسل ظاهرا درصدد ساخت گوشی هوشمندی از سری Surface است تا در طول سال جاری در اختیار کاربران قرار گیرد.
بر اساس این گزارش، اریکسون درباره تعدیل نیرو و خرید شارژ ایرانسل تعداد افرادی که در این شرکت از کار بر کنار خواهند شد اطلاعی نداده است.
اطلاعات بیشتر درباره این گوشی منتشر خرید شارژ ایرانسل نشده است.
مایکروسافت چندی پیش دو مدل از تبلت‌های خود را از سری Surface معرفی کرد. خرید شارژ ایرانسل بر این اساس شایع شده که گوشی جدید مایکرسافت از این سری به بازار خواهد آمد.
پیش‌بینی می‌شود تا سال 2015 درآمد خرید شارژ ایرانسل حاصل از پرداخت‌های موبایلی به یک تریلیون دلار برسد.
اریکسون، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سوئدی و ارایه دهنده سیستم‌های ارتباطی و مخابراتی و خدمات مربوط به این صنعت است. این شرکت به همراه شرکت‌های زیر مجموعه خود یکی از اصلی‌ترین بازیگران در صنعت تلفن‌های همراه و سیستم‌های چندرسانه‌ای اینترنتی است.این شرکت در سال ۱۸۷۶ توسط لارس مگنوس اریکسون پایه گذاری شد. فعالیت اولیه این شرکت در زمینه تعمیرات تجهیزات تلگراف بود. از آن زمان این شرکت به طور مستمر در حال گسترش در سوئد و سایر کشورها بوده است. حضور پر رنگ اریکسون در استکهلم به گسترش این شهر خرید شارژ ایرانسل و تبدیل آن به یکی از مراکز فناوری اطلاعات در اروپا کمک زیادی کرده است. در حال حاضر این شرکت دارای دفاتری در بیش از ۱۵۰ کشور است.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، گزارش‌ها حاکی از آن است که پرداخت‌های موبایلی در حال افزایش است و پیش‌بینی می‌شود که درآمد حاصل از این سرویس تا سال 2015 میلادی به یک تریلیون دلار برسد.بر اساس گزارش محققان مرکز Networks Insider، شرکت‌های فعال در زمینه پرداخت‌های موبایلی روش‌هایی ابداع کرده‌اند که می‌توانند پتانسیل لازم برای کسب درآمد در این زمینه را به‌وجود آورند.بر اساس برخی پیش‌بینی‌های انجام شده، صنعت پرداخت‌های موبایلی در سال 2015 میلادی درآمدی بیش از یک خرید شارژ ایرانسل تریلیون دلار خواهد داشت.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، ارزان‌ترین گوشی هوشمند دنیا Neo N003 نام دارد و از صفحه نمایش پنج اینچی برخوردار خرید شارژ ایرانسل است.
این گوشی خرید شارژ ایرانسل می‌تواند تصاویر را با کیفیت 1080 پیکسل نمایش دهد.
نوکیا اعلام کرده مایکروسافت خرید شارژ ایرانسل ممکن استراتژی خود را تغییر دهد و سری جدیدی از محصولاتش را مثلا گوشی هوشمندی از سری Surface راهی بازار کند که ساخت چنین مح



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

کمپانی لنوو که جدیدا در بازار اسمارت فون ها هم فعال شارژایرانسل بانک تجارت تر از قبل شده است رسما Lenovo S920 را معرفی کرد و بر روی وب سایت این کمپانی در چین نیز قرار گرفت. Lenovo S920 همراه با اندروید ۴.۲ عرضه میشود که به نوعی در این زمینه، اولین اسمارت فون این کمپانی نیز بحساب می آید.در ادامه با مجله فناوری همراه باشید.
یکی از شارژایرانسل بانک تجارت اولین شرکت‌های پیشگام در عرضه حافظه داخلی شرکت نوکیا بود که در حدود چند سال پیش گوشی N95 خود را در دو نسخه N95 و N95 8GB عرضه کرد که البته در آن زمان این انتقاد به این شرکت فنلاندی وارد شد که داشتن حافظه داخلی برای یک تلفن همراه باعث فشار بر روی پردازنده گوشی و بالطبع مصرف بالای باتری خواهد شد.
در طول تاریخ ۲۰ ساله PDA ها و تلفن‌های همراه هوشمند همیشه یک جنگ در بین سازندگان در بعد طراحی و همچنین ساخت با کیفیت‌تر تلفن همراه وجود داشته شارژایرانسل بانک تجارت است و البته حالا یک سوال نیز به تازگی در بین کاربران تلفن‌های همراه هوشمند مطرح شده است که حافظه داخلی بهتر است یا حافظه داخلی تلفن همراه و البته سوال را می‌توان این گونه نیز مطرح کرد که بازدهی تلفن همراه در زمانی که از حافظه داخلی استفاده می‌کند بهتر است یا زمانی که تلفن همراه از مموری کارت بهره می‌برد دارای کارایی بالاتری است؟در ادامه با مجله فناوری همراه باشید.
اسمارت فون 4 شارژایرانسل بانک تجارت هسته ای جدید لنوو S920 رسما معرفی شد
به هر حال از پنج سال گذشته ،همواره تناسب میان ظرفیت کارت حافظه پشتیبانی شده توسط تلفن همراه و همچنین حافظه داخلی تلفن همراه در حال افزایش بوده است و در این اواخر به حافظه داخلی تا ۶۴ گیگابایت و همچنین پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ شارژایرانسل بانک تجارت گیگابایت نیز افزایش یافته است.
البته یک خبر خوشحال کننده برای طرفداران کارت حافظه که اگر خدای ناکرده کوشی شما دچار بحران آبی شد به صورت بسیار سریع می‌توانید شارژایرانسل بانک تجارت کارت حافظه را خارج کنید که بالطبع اگر گوشی شما دارای حافظه فقط داخلی باشد دیگر باید دور احیای آن اطلاعات را یک خط قرمز درشت بکشید.
کی از محکمترین استدلال های طرفداران حافظه داخلی این است که در نهایت قیمت تمام شده این روش هم ارزان تر و هم ایمن تر بوده و شارژایرانسل بانک تجارت ممکن است کارت حافظه در اثر یک شوک الکتریکی و یا حما و نقل و جابجایی دچار آسیب شود و در ضمن تلفن همراه با داشتن حافظه داخلی دارای طراحی یکدست تر و شیک تر خواهد بود که البته این مورد در مورد باتری غیر قابل تعویض و .. نیز صدق می‌کند.
Lenovo S920 تنها ۷.۹ میلیمتر ضخامت دارد و دارای پردازنده ۴ هسته ای MT6589 با سرعت کلاک ۱.۲ گیگاهرتز خواهد بود. این محصول که شارژایرانسل بانک تجارت بنظر میرسد برای رقابت با گلکسی نوت ۲ سامسونگ آماده شده است از ماه آپریل وارد بازار چین خواهد شد. عرضه جهانی این محصول به همراه قیمت آن بطور مشخص اعلام نشده اما مطمئنا ارزان تر از نوت ۲ خواهد بود.
البته سازندگان تلفن همراه برای بدست اوردن دل هر دو طرف شارژایرانسل بانک تجارت اقدام به ساخت گوشی هایی هم با ظرفیت داخلی و هم کارت حافظه کرده‌اند که در این مورد برنامه‌ها بر روی حافظه داخلی و موزیک و ویدیو بر روی کارت حافظه ذخیره می‌شود که ریسک را از هر دو سو به حداقل می‌رساند.
حافظه شارژایرانسل بانک تجارت داخلی یا مموری کارت: کدام بهتر است؟
یکی از معضلات کارت حافظه انتقال یا عدم انتقال برنامه ها بر روی کارت حافظه است و به طور مثال در محصولات نوکیا اگر شما بخواهید کارت حافظه را خارج کنید دیگر تمامی برنامه‌های موجود بر روی آن را از دست می‌دهید که این می‌تواند در کارایی گوشی شما تاثیر فراوانی داشته باشد و حتی ممکن است تمامی اطلاعات مخاطبین و یا اطلاعات حساس را در صورت مشکل دار شدن کارت شارژایرانسل بانک تجارت حافظه از دست بدهید.
لبته من به شما قول می‌دهم که گوشی های هوشمند با هر دو سیستم وجود دارند اما چیزی که مرا آزار می دهد این است که استدلال طرفدارن حافظه داخلی این است که ممکن است یک کارت حافظ با ظرفیت بسیار بالا در طول زمان دچار مشکل شود و استدلال طرفداران کارت حافظه نیز این است که اگر شما دستگاه خود را تعویض کنید باید شارژایرانسل بانک تجارت تمامی اطلاعات ۶۴ گیگابایت را از تلفن همراه خود منتقل کنید در صورتی که با کارت حافظه تمامی موزیک ها ،ویدیوها و.. به راحتی قابل انتقال به دستگاه بعدی شما خواهند بود.
به هر حال اینکه تلفن همراه شما دارای قابلیت‌های کارت حافظه و هم حافظه داخلی باشد بحث کاملا سلیقه‌ای است ولی با جمیع این نکات خودم گوشی لومیا ۶۲۰ را خریداری کردم که دارای ۸ گیگابایت حافظه داخلی برای نصب برنامه و درگاه کارت حافظه برای ذخیره شارژایرانسل بانک تجارت سازی فیلم و موزیک است و دیگر نگران از دست دادن برنامه و اطلاعات با مشکل احتمالی کارت حافظه نخواهم بود.
در بحث مشخصات فنی، Lenovo S920 دارای یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ ۵.۳ اینچی اچ دی با شارژایرانسل بانک تجارت رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، دوربین های ۸ و ۲ مگاپیکسلی، یک گیگابایت رم، پشتیبانی از کارت حافظه مایکرو اس دی و باطری ۲۲۵۰ میلی آمپر میباشد.
به هر حال ما لیستی از شارژایرانسل بانک تجارت جوانب مثبت و منفی برای هر دو نوع حافظه در این جا ذکر می‌کنیم دیگر انتخابش با شما؟؟

 



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1392 | نظرات ()