نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

یکی از اصلی ترین تفاوت های این مدل با مدل های قبلی مانیتور بزرگ تر آن است که همین تفاوت موجب شده اندازه بدنه لومیا 920 از سایر لومیاها بزرگ تر باشد. طول بدنه این گوشی 130 میلی متر و عرض آن هم 70 میلی متر می باشد. وزن شارژ ایرانسل بانک مسکن این گوشی هم با توجه به اجزای بدنه به 185 گرم رسیده است.
بنا بر گزارش‌ها این دستگاه تحت نام One Max شارژ ایرانسل بانک مسکن شناخته می‌شود و قرار است با صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی با قابلیت پخش تصویر به صورت تمام اچ‌دی، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۰ با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه رم، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی، تکنولوژی محبوب Boomsound، دوربین اولتراپیکسل با لرزش‌گیر اپتیکال و در نهایت یک قلم اختصاصی عرضه خواهد شد.
نوکیا اخیراً تلاش زیادی کرد تا با همکاری مایکروسافت و سیستم عامل شارژ ایرانسل بانک مسکن این شرکت بتواند خود را مجدداً در بازار مطرح کند ولی ظاهراً نتایج این همکاری هم چندان موثر نبوده است. با این حال متخصصان نوکیا در تلاش هستند تا با ایجاد مزایای رقابتی خاص و ساخت تلفن های همراه با مزیت های تکنولوژیک بتوانند همچنان به کاربران ثابت کنند که در دور رقابت حضور دارند. یکی از سری گوشی هایی که نوکیا با این هدف به سراغ آن رفته گوشی های سری Lumia هستند که تجربه چندان ناموفقی هم نداشتند. در این مجله در شماره های پیشین لومیا 800 و لومیا 900 را بررسی کرده ایم و اکنون نوبت به بررسی قدرتمند ترین لومیا نوکیا با نام لومیا 920 رسیده است.
دوربین اصلی این گوشی در قسمت پشت بدنه آن همانند لومیا 900 از لنز کارل زایس با کیفیت 8 مگاپیکسل بهره می برد و می تواند عکس های شما را با رزولوشن 3264 در 2448 پیکسل ثبت شارژ ایرانسل بانک مسکن کند. البته دوربین این گوشی نسبت به مدل قبلی از قابلیت های بیشتری بهره می برد که از آن جمله می توان به تکنولوژی PureView اشاره نمود. علاوه بر این تکنولوژی های اتوفوکس، فوکوس لمسی و لرزش گیر اشاره نمود. علاوه بر این فلاش LED دو گانه هم در این گوشی به آن امکان عکاسی در محیط های تاریک را هم داده است. فیلم برداری این گوشی هم با کیفیت HD و سرعت 30 فریم در ثانیه صورت می پذیرد. علاوه بر دوربین اصلی، دوربین دوم این گوشی با کیفیت 1.3 مگاپیکسل در بالای مانیتور برای تماس تصویری به کار گرفته شده است.
در سمت چپ بدنه این گوشی هیچ المان خاصی تعبیه نشده است. در سمت راست بدنه بر خلاف سمت چپ اجزای زیادی چون دکمه های نقره ای رنگ کم و زیاد کردن صدا، دکمه پاور و دکمه شاتر دوربین دیده می شود. در قسمت بالای بدنه جک هدفون 3.5 میلی متری در وسط و در کنار آن اسلات سیم کارت گوشی قرار گرفته است. در این قسمت میکروفون دوم گوشی که برای حذف صدای محیط از صدای کاربر، کاربرد دارد نیز قرار گرفته است. جالب است بدانید که خروجی هدفون این گوشی از تکنولوژی Dolby هم پشتیبانی می کند. لومیا شارژ ایرانسل بانک مسکن 920 هم همانند لومیا 900 از میکرو سیم کارت پشتیبانی می کند.
طراحی: شارژ ایرانسل بانک مسکن
مانیتور: شارژ ایرانسل بانک مسکن
همانطور که در بالا هم اشاره شد لومیا 920 بزرگ ترین مانیتور گوشی های سری لومیا را با اندازه 4.5 اینچ در اختیار دارد. این مانیتور می تواند تصاویر را با رزولوشن 1280 در 768 پیکسل نمایش دهد که این به معنای تراکم 332 پیکسل در هر اینچ مربع می باشد. تراکم شارژ ایرانسل بانک مسکن رنگی این مانیتور هم به 16 میلیون رنگ می رسد. با توجه به اینکه تکنولوژی هایی چون ClearBlack و PureMotion در این مانیتور به کار گرفته شده بر مبنای بررسی های مستقل کیفیت مانیتور لومیا 920 نسبت به رقبای آن بسیار خوب ارزیابی شده است. این مانیتور از تکنولوژی لمسی خازنی برخوردار است که این تکنولوژی قابلیت Multi Touch را هم به این گوشی بخشیده است. Gorilla Glass 2 هم در این مانیتور موجب حفاظت آن از آسیب های فیزیکی شده است.
دوربین: شارژ ایرانسل بانک مسکن
اچ‌تی‌سی شارژ ایرانسل بانک مسکن فبلت One Max را برای رقابت با گلکسی نوت ۳ معرفی خواهد کرد‎
لومیا 920 با الهام از تجربه لومیا 800 و 900 طراحی و ساخته شده و بدون اغراق مدل تکمیلی برای این دو گوشی شناخته می شود. با این تفسیر عجیب نیست که لومیا 920 از طراحی کاملاً مشابه لومیا 900 و برادر بزرگ تر آنها لومیا 800 برخوردار شارژ ایرانسل بانک مسکن باشد. این گوشی هم همانند برادران بزرگ تر خود از بدنه فلزی و طراحی کاملاً خمیده در کناره ها بهره می برد. در این گوشی هم، بدنه به صورت یکپارچه طراحی شده و تنوع رنگی مدل های قبلی در آن رعایت شده است. نوکیا، لومیا 920 را در رنگ های مشکی، خاکستری، قرمز، زرد و سفید به بازار عرضه کرده که تنوع رنگی بسیار مناسبی برای یک گوشی هوشمند در این سطح محسوب می شود.
تصویر متعلق به فبلت جدید این شرکت تایوانی یعنی One Max است. همانطور که از ظاهرش پیداست شارژ ایرانسل بانک مسکن همان گوشی محبوب One است؛ البته در ابعاد بزرگ‌تر.
حافظه: حافظه داخلی این گوشی نسبت به مدل قبلی ارتقا یافته و به 32 گیگابایت رسیده است. امکان افزایش این میزان حافظه شارژ ایرانسل بانک مسکن در این گوشی به دلیل عدم برخورداری آن از اسلات کارت حافظه وجود ندارد که نکته منفی برای این مدل محسوب می شود. میزان حافظه رم هم در این مدل نسبت به مدل قبل از 512 مگابایت به یک گیگابایت رسیده است. لازم به ذکر است که 7 گیگابایت حافظه ابری SkyDrive هدیه مایکروسافت به کاربران این گوشی خواهد بود.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

در iOS 7، اپل نوار زمان براق و درخشان خود را که در بالای صفحه قفل قرار داشت کنار گذاشته و آن‌را به یک طرح غیر براق و به رنگ سیاه تغییر داده است. مضاف بر این‌که قسمت مربع‌شکل که برای وارد کردن کد ورود به دستگاه طراحی شده بود کلا تغییرشکل داده و به شکل دایره‌ای با دکمه‌های به رنگ مشکی و با متون و کناره‌های سفید‌رنگ تبدیل شده‌اند. علاوه بر همه این‌ها بنابر گزارش‌ها شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد بخش اعلانات در صفحه قفل جدید نیز دچار تغییرات شده‌اند و قابل تغییر و شخصی‌سازی با حالت‌ها و ژست‌های گوناگون می‌باشند.
طرح قبلی این بخش که شبیه پارچه کتان و چرم بود را تغییر داده و آن‌را با رنگ‌های سیاه و سفید یک‌دست و مسطح جایگزین کردند. برای مثال پنل کشویی موجود در نسخه فعلی از مرکز اعلانات، همانطور که در تصویر شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد می‌بینید، با پس‌زمینه‌ای به شکل پارچه کتان سیاه‌رنگ که راه راه است پوشیده شده اما در iOS 7 قرار است پس زمینه آن به رنگ سیاه /خاکستری همراه با متون به رنگ سفید تغییر کند.
مراسم بارسلون فردا آغاز می‌شود و کمپانیهای موبایلی آخرین گوشی‌ها و دستاوردهای خود را برای عموم به نمایش خواهند گذاشت. اما بعضی از کمپانی‌ها مانند سامسونگ طاقت ندارند تا فردا صبر کنند.به گزارش جی اس شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد ام امروز سامسونگ به طور رسمی گلکسی نوت ۸٫۰ خود را معرفی و مشخصات آن را اعلام کرده بود، گرچه پیش از این سامسونگ اعلام کرده بود که در بارسلون از این تبلت رونمایی خواهد کرد اما مشخصاتی از آن را اعلام نکرده بود. اکنون می‌توانید مشخصات و عکس‌های این تبلت زیبا در ذیل مشاهده نمایید.
همانطور که قبلا اشاره کردیم آیکون اپلیکیشن‌های مخصوص اپل مجددا طراحی شده‌اند و مسطح‌تر، خلوت‌تر و ساده‌تر شده‌اند؛ جدیدترین تغییرات قابل توجه در اعمال تغییرات جدید مربوط به اپلیکیشن‌های مخصوص عکس و فیلم‌برداری می‌شود که بسیار مدرن طراحی شده‌اند. آیکون مخصوص مرکز بازی‌های iOS 7 نیز تغییر کرده و علاوه بر مدرن شدن، نمد سبز رنگ پس زمینه و قطعات شطرنجی خود شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد را از دست داده است.
این اطلاعیه در حالی منتشر می‌شود که اغلب دارندگان تبلت و گوشی‌های هوشمند سامسونگ در ایران از طریق اپ استور سامسونگ آپدیت می‌شوند و این کمپانی برنامه جایگزینی برای شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد آپدیت شدن گوشی‌های ایرانی اعلام نکرده است.
گفتنی است یکی از برگ‌های برنده سامسونگ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در بازار گوشی‌های هوشمند ایران، اپ استور ایرانی خود بوده است که با این حرکت، خود را در رده سایر گوشی‌های بدون پشتیبانی خواهد انداخت و کاربران دلیلی برای خرید نخواهند داشت.
همچنین ناوبری و نوار زبانه مجددا طراحی شده‌اند تا شیب و شلوغی طراحی‌های قبل از بین بروند. هنوز نوارهایی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در iOS هستند که به طور مختصر دارای افکت مات می‌باشند.
در iOS 7، اپل در بخش مرکز اعلانات خود پنل‌هایی با قابلیت دسترسی سریع قرار داده تا کاربر بتواند در کم‌ترین زمان ممکن به اطلاعات اضافی هم‌چون خبر‌خوان های محلی (RSS Feeds) دسترسی پیدا کند. همچنین این شرکت در حال شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد آزمایش یک بخش اختصاصی با دسترسی آسان برای تنظیم وای-فای، حالت هواپیما و گزینه‌های مخصوص بلوتوث می‌باشد.
به هر حال صفحه قفل جدید از لحاظ طراحی ورای آن‌ چیزی‌ است که تا الان کاربران تجربه‌ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد کرده‌اند اما از لحاظ کارایی تغییر آنچنانی مشاهده نخواهد شد.
مشخصات کامل : شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
رم ۲ گیگابایتی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
درست است که iOS 7 در زمینه تغییرات ظاهری دست‌خوش تغییرات گسترده شده‌است اما همه تغییرات تنها در ظاهر خلاصه نمی‌شوند. اپل اعلام کرده که در این نسخه قصد دارد تا iOS را با Flickr و Vimeo یکپارچه کند و همچنین سعی دارد تا برای عملکرد هرچه بیشتر آیفون در داخل ماشین، «سیری» را با نقشه‌های خود تلفیق نماید.از آنجا که بنابر گزارشات موثق، واسط گرافیکی جدید نه‌ تنها یک تغییر عمده برای مصرف‌کننده شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد خواهد بود، بلکه یک بروز‌رسانی بسیار جاه‌طلبانه را برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای مخصوص این سیستم‌عامل رقم خواهد زد.
S-Pen یا همان قلم شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد بهبود یافته
صفحه نمایش ۸ اینچی با کیفیت ۱۲۸۰ x 800 پیکسل و تراکم پیکسلی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد ۱۸۹ پیکسل در اینچ
بنا به گفته‌ها و شنیده‌ها از داخل اپل، تمام تلاش مهندسان و طراحان شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد این شرکت بر روی توسعه نسخه مخصوص آیفون متمرکز شده است و بعد از آن بر روی نسخه مخصوص آیپد کار خواهند کرد که این موضوع به خودی خود نشان دهنده این است که اپل قصد دارد به زودی آیفون ۵S را معرفی نماید
حافظه داخلی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد ۱۶ و یا ۳۲ گیگابایتی – پشتیبانی از کارت حافظه خارجی
پردازنده شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد چهار هسته‌ای Exynos با سرعت ۱٫۶ گیگاهرتزی
در iOS 7 صفحه اصلی تغییر آنچنانی نخواهد کرد و تقریبا شبیه به نسخه اولیه iOS می‌باشد. تفاوت اصلی به آیکون‌ها بر می‌گردد که دیگر براق و درخشان نیستند و سایه ندارند؛ اما همچنان گرد و دارای شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد افکت‌های مخصوص به خود هستند.
دوربین ۵ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۱٫۳ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد مگاپیکسلی



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

همان‌طور كه كفتيم الهام اوليه براي طراحي اين گوشي همان طراحي زد است، در شارژایرانسل بانک مسکن جلو يک صفحه نمايش 4.6 اينجي با كيفيت 720×1280 قرار گرفته است، در زير اين صفحه نمايش ميكروفون گوشي تعبيه شده است در بالاي آن خروجي صداي مخاطب به همراه يك ال اي دي هشدار دهنده و دوربين دوم و سنسورها قرار دارند.
شرکت AMD که یکی از شرکت های معروف تولید پردازنده ی مختلف است ، همیشه در تولید اولین ها پیشرو می باشد و در این زمینه از شرکت های اینتل و Nvidia جلو تر است. اکنون نیز یک پردازنده شارژایرانسل بانک مسکن ی جدید معرفی کرده است که تحولی در دنیای پردازنده ها بوجود خواهد آورد. این پردازنده هشت هسته دارد و سرعت پردازش ان ۵ گیگاهرتز می باشد. این رقم واقعا حیرت آور است. قبل از این همین شرکت پردازنده ای با سرعت ۴ گیگاهرتز منتشر کرده بود و ختی شرکت اینتل نیز پردازنده ی ۴ گیگاهرتزی دارد اما پردازنده ی ۵ گیگاهرتزی اولین است.
شارژایرانسل بانک مسکن امروز يكي از جديدترين محصولات سوني را كه در پي ارائه موفق اكسپريا زد به بازار معرفي شده است براي شما بررسي مي‌كنيم.
به نظر می‌آید که ال جی می‌خواهد پیش از سامسونگ و شارژایرانسل بانک مسکن به عنوان اولین کمپانی ساخت انبوه این صفحات نمایش را شروع کند.
در بالای گوشی تنها خروجی جک 3.5 میلی‌متری هدفون شارژایرانسل بانک مسکن قرار دارد.
بهتر است اين كوشي را يك رقص نور متحرك بناميم، علت ابن نام‌گذاری شارژایرانسل بانک مسکن را براي شما توضيح خواهيم داد پس با ما همراه باشيد.
در سمت چپ گوشی تنها گزینه‌ای که تعبیه شده درگاه اتصالی گوشی به رایانه و شارژر است. در این قسمت نیز پیچ دیگری را که شارژایرانسل بانک مسکن باز هم برای بستن گوشی به کار رفته می‌توان دید.
طراحي شارژایرانسل بانک مسکن
شرکت HTC امسال با معرفی گوشی htc one همگان را متحیر کرد و به موفقیت خوبی دست پیدا کرد و به گفته ی خیلی ها این گوشی اکنون محبوبترین گوشی اندرویدی می باشد. اکنون این شرکت دست بکار شده تا برای ادامه سال نیز به سود خوبی برسد و برای همین دو گوشی جدید معرفی کرده است. اولین گوشی htc Butterfly S می باشد. گوشی Butterfly قبلا منتشر شده بود و اکنون این شرکت نسخه ی جدید این گوشی را معرفی کرده است که اینبار بسیار شبیه htc one می باشد و در واقع شارژایرانسل بانک مسکن سایز بزرگ htc one می باشد.
در بالای دکمه پاور در سمت شارژایرانسل بانک مسکن راست دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا قرار دارند، شما در اینجا در حد فاصل دکمه پاور و دکمه دوربین می‌توانید پیچی که برای بستن گوشی به کار رفته شده را نیز مشاهده کنید.
ال شارژایرانسل بانک مسکن جی پیش بینی کرده که در هر ماه بتواند 12000 عدد شیشه نسل 4.5 را برای این صفحه نمایش‌ها بسازد.
اکنون باید ببینیم کدام کمپانی می‌تواند زودتر از همه صفحه نمایش‌های منعطف را وارد بازار کند و خود را به عنوان اولین کمپانی که بتواند به صورت انبوه این صفحه نمایش را تولید کند مطرح شارژایرانسل بانک مسکن می‌شود.
اين گوشي اكسپريا اس پي نام دارد، از نظر ظاهري شارژایرانسل بانک مسکن تفاوت خيلي زيادي با اكسبريا زد وجود ندارد اما در كل كارآيي و بازار هدف اين كوشي با زد متفاوت است.
در سمت راست گوشي دكمه پاور قرار دارد كه شارژایرانسل بانک مسکن طراحي آن درست همانند طراحي دكمه باور زد است، در زير اين دكمه يك دكمه مخصوص عكاسي قرار دارد كه بسيار کاربردی است.
مدل این پردازنده FX-9590 خواهد بود که به بازار خواهد امد. این شرکت قبلا نیز مدل FX-9570 را منتشر کرده بود که سرعت ۴٫۷ شارژایرانسل بانک مسکن گیگاهرتزی داشت اما این مدل جدید بیشتر به چشم خواهد آمد و در تابستان اینده در کامپیوتر های سریع ، این پردازنده را خواهیم دید. این شرکت با منتشر کردن این پردازنده ، به گونه ای از شرکت اینتل بسیار جلو افتاد. قیمت این پردازنده های هنوز منتشر نشده است. همانطور که در خبرها گفتیم ال جی به تازگی صفحه نمایش‌های منعطف خود را معرفی کرد.
ال جی گفته که ما توسعه و تحقیقات را برای صفحات نمایش منعطف خود به پایان رساندیم و اکنون آماده این هستیم که از سه ماهه چهارم سال 2013 تولید انبوه این صفحه نمایش‌ها شارژایرانسل بانک مسکن را آغاز کنیم.
این گوشی صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD دارد و تنها فرقش با نسخه ی قبلی همین ظاهر ان و همینطور دوربینش می باشد که کمی پیشرفته تر شده است و عکس هایی با رزولوشن بالاتری را می گیرد. شارژایرانسل بانک مسکن گوشی بعدی این شرکت نیز ربطی به HTC one دارد و در واقع برادر کوچک ان می باشد. بله این شرکت نیز همانند دیگر شرکت های مثل سامسونگ برای گوشی موفق خود نسخه ی مینی ساخته است. این گوشی HTC One mini نام دارد و صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p دارد. پردازنده ی دو هسته ای دارد و دو گیگابایت رم دارد و باتری ۱۷۰۰ میلی امپری دارد.
به گزارش جی اس ام امروز این کمپانی تایید کرده است که ساخت انبوه این نوع شارژایرانسل بانک مسکن صفحه نمایش‌ها را از سه ماهه چهارم 2013 آغاز خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

در بالاي گوشي جك ٣.٥ میلی‌متری هدفون در كنار دكمه پاور قرار دارد، دكمه پاور نيز هم سطح بدنه طراحي شده و به علت جايگيري نا مناسب در استفاده از شارژ ایرانسل بانک صادرات آن تا حدودی با مشکل مواجه خواهید شد.
طراحی و شارژ ایرانسل بانک صادرات راحتی در دست
هر چه در مورد این دستگاه بگوییم نمی‌توانیم منکر این موضوع بشویم که این یک حرکت خلاقانه از سوی ایسوس است که اگر شما علاوه بر گوشی نیاز به تبلت هم داشته باشید بدون نیاز به خرید دو دستگاه مجزا با خرید این گجت هر دو را در اختیار دارید، تنها مشکل در اینجا این است که قسمت تبلت بدون وجود گوشی در قسمت پشت آن قابل استفاده نیست و به تنهایی روشن نخواهد شد، که این تقریبا یک امر منطقی برای دستگاهی است که چنین کاربری را شارژ ایرانسل بانک صادرات دارد.
در شارژ ایرانسل بانک صادرات سمت چپ گوشي هيچ چيزي جز درگاه سيم كارت ديده نمی‌شود. كه از سيم كارت ميني پشتيباني می‌کند.
اچ تی سی سال گذشته خانواده سری One خود را شارژ ایرانسل بانک صادرات معرفی کرد، در آن سال پادشاه سری One یعنی One X نتوانست انتظارات طرفداران اچ تی سی و آن شرکت را برآورده کند،امسال این شرکت تمام توان خود را گذاشت تا یک سوپرفون ارائه کند که علاوه بر از بین بردن خاطرات تلخ One X بتواند این کمپانی را در گوی رقابت حفظ کند و چه بسا بتواند اچ تی سی را به یک غول تبدیل کند
گوشی در دست بسیار راحت جای می‌گیرد و اندازه بزرگ آن شما را اذیت نخواهد کرد، به خصوص به علت طراحی منحنی شکلی که اچ تی سی در پشت گوشی به کار برده این راحتی در دست چندین برابر شده است. در قسمت جلوي گوشي صفحه نمايش ٤.٧ اينچي با كيفيت فول اچ دي خودنمايي می‌کند، در بالا و پايين اين صفحه نمايش اسپيكرها قرار شارژ ایرانسل بانک صادرات دارند كه صداي فوق‌العاده اي را به همراه دارند. در زير صفحه نمايش همان‌طور كه گفتيم يكي از اسپيكرها قرار دارد كه ميكروفون گوشي نيز در اين اسپيكر جاي گرفته است، همچنين در اين قسمت دو كليد لمسي يكي بازگشت به عقب و دیگری دكمه هوم قرار دارند كه در وسط اين دو دكمه آرم اچ تي سي قرار گرفته است دکمه هوم علاوه بر بازگرداندن شما به صفحه اصلی وظیف دیگری نیز دارد، با دو بار ضربه زدن بر روی این دکمه تسک منیجر گوشی که بسیار ساده است فعال خواهد شد.
در سمت راست كوشي كليدهاي كم و زياد کردن صدا قرار دارند، نكته اي كه در مورد اين كليدها وجود دارد اين است كه اين كليدها دقيقا هم سطح بدنه طراحي شده‌اند و شايد تصور کنید که براي پيدا كردن آن‌ها كمي دچار مشكل خواهید شد اما لازم نيست نگران اين موضوع باشید زيرا اچ تي سي بدنه اين شارژ ایرانسل بانک صادرات كليد را شيار دار ساخته تا در هنگام لمس كردن متوجه آن‌ها شوي
اگر به دنبال یک گوشی خاص هستید که در کنار شارژ ایرانسل بانک صادرات کارآیی، طراحی زیبایی نیز داشته باشد و هر موقع که نیاز بود تبدیل به تبلت شود ما حتما خرید این گجت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
در حال حاضر رقیبان سرسختی برای One در بازار وجود دارند دو رقیب قدرتمند این گوشی Xperia Z و Galaxy S4 هستند، می‌توان گفت که اچ تی سی در بهترین زمان قهرمان خود را به بازار شارژ ایرانسل بانک صادرات فرستاد، زیرا زمانی که هنوز گلکسی اس 4 به بازار نیامده این گوشی در بازار موجود است.
در اینجا به راحتی و تنها با خارج کردن گوشی به صورت کشویی می‌توانید به سرعت به حالت گوشی شارژ ایرانسل بانک صادرات و یا تبلت بروید که این موضوع بسیار کاربردی است، چیزهایی که ما در این دستگاه بسیار دوست داریم، جنس خوب بدنه، دوربین با کیفیت تنها در حالتی که با گوشی به تنهایی عکس می‌گیرید و نه در حالت تبلت، در دسترس بودن دو باتری و بالاخره صفحه نمایش بسیار با کیفیت گوشی هستند.
مطمئن هستیم که شما هم مانند ما می‌خواهید بدانید که آیا این گوشی می‌تواند در این مبارزه نفس گیر رقبا را شکست دهد یا خیر؟ بهترین راه برای فهمیدن این موضوع بررسی این گوشی است که ما آن را برای شما انجام داده‌ایم، بنابراین با ما در ادامه همراه باشید تا از تمامی شارژ ایرانسل بانک صادرات جوانب آن را بررسی کنیم.
در بالاي صفحه نمايش اسپيكر ديگري قرار دارد كه ذر شارژ ایرانسل بانک صادرات داخل آن LED هشدار دهنده تعبيه شده در حالي كه دوربین دوم و سنسورهاي مجاورت و نور محيط در اين قسمت هستند.
در پشت گوشي همان‌طور كه گفتيم هيچ چيز خاصي مشاهده نمي کنید در اينجا تنها دوربين اصلي گوشي با كيفيت ٤ اولترا پيكسل به همراه شارژ ایرانسل بانک صادرات يك فلاش قرار دارند. در ضمن میکروفون دوم برای حذف صداهای اضافه در حین مکالمه نیز در اینجا قرار گرفته است.
طراحي گوشي در نگاه اول بسيار جذاب است، شارژ ایرانسل بانک صادرات گويي يك گوشي فضايي را در دست گرفته‌اید، اما اين جذابيت تنها در قسمت جلوي گوشي كه آلومينيوم در كنار شيشه طراحي شده ديده می‌شود و در قسمت پشت گوشي كه فقط از آلومينيوم است طراحي خاصي نمی‌بینید.
مورد آخر که ذکر آن را خالی از لطف ندیدیم کیف موجود در بسته بندی دستگاه است، این کیف کارآیی خوبی دارد و علاوه بر محافظت از دستگاه شما این شارژ ایرانسل بانک صادرات امکان را به شما می‌دهد که از آن به عنوان یک استاد استفاده کنید و کار کردن را دستگاه را راحت‌تر می‌کند، در اینجا دو حالت وجود که حالت اول کمی دستگاه را بالاتر از حالت افقی قرار خواهد داد و برای تایپ کردن مناسب است، حالت دوم کمی دستگاه را بالاتر قرار می‌دهد که برای دیدن فیلم مناسب است فقط دقت کنید زمانی که دستگاه را در حالت دوم قرار می‌دهید احتمال افتادن دستگاه بسیار محتمل است.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

کارشناسان بر این باورند که این محصول به شارژایرانسل بانک مسکن واسطه دوربین دیجیتالی خود می‌تواند گوی سبقت را از تمام گوشی‌های هوشمند بزرگ یا فبلت‌‌های(Phablet) موجود در بازار برباید.
اتحادیه اروپایی بر اساس سند اعلام کرد سازنده سیستم عامل اندروید، زیر ذره بین کارشناسان شارژایرانسل بانک مسکن قرار گرفته تا اگر موضوع ضد رقابتی با سازندگان گوشی های هوشمند در این قاره انجام داده، مشخص شود.
البته بحث حقوق کاربران در زمینه ارتباطات تنها در زمینه‌ رایتل شارژایرانسل بانک مسکن نیست که نادیده گرفته می‌شود چرا که همین چند وقت پیش بود با بوجود آمدن مشکلاتی در شبکه تالیا، کاربران این سیم‌کارت‌ها نیز مدت‌ها موفق به استفاده از سیم‌کارت‌ خود نشده‌ و با مشکلات متعدد مواجه شدند.
بسیاری از افرادی که فعالیت‌های مایکروسافت را دنبال می‌کنند توضیح دادند که این گردهمایی مخصوص شارژایرانسل بانک مسکن عرضه گوشی هوشمند پیشرفته Lumia EOS است که پیش‌بینی می‌شود در آن از فناوری دوربین‌ دیجیتالی PureView با کیفیت 41 مگاپیکسل استفاده شده است.
حال با تمام این تفاسیر باید دید که آیا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و یا خود وزارت ارتباطات و یا حتی در سطحی شارژایرانسل بانک مسکن فراتر شورای عالی فضای مجازی تصمیم نخواهند گرفت برای جلوگیری از تضیع حقوق کاربران اقدام کرده و وارد عمل شوند یا همچنان در بازار ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات مشتری هیچ حقی ندارد.
کمیسیون رقابتی اتحادیه اروپایی بر اساس شکایات اخیر مایکروسافت و نوکیا (شرکای توسعه دهنده ویندوزفون روی شارژایرانسل بانک مسکن گوشی های هوشمند) در برابر گوگل دست به چنین کاری زده است.
گوشی هوشمند EOS به سیستم‌عامل Windows Phone 8 GDR2 مجهز شده شارژایرانسل بانک مسکن است و شرکت سازنده یک برنامه‌ به‌روزرسان اختصاصی برای آن در نظر گرفته است که Amber نام دارد.
وکیا قصد دارد در اواسط ماه جولای یک کنفرانس را در شهر شارژایرانسل بانک مسکن نیویورک برگزار کند که در آن فناوری‌های تصویربرداری مخصوص گوشی‌های هوشمند متحول می‌شوند.
بحث نادیده گرفتن حقوق کاربران در حوزه شارژایرانسل بانک مسکن ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات حتی به این موارد هم محدود نمی‌شود و کاربران در زمینه اینترنت هم هیچ گاه موفق به دریافت خسارت به دلیل قطعی‌ها و اختلالات متعدد نمی‌شوند.
البته قطعا اینترنت پر سرعت نسل سوم هم انگیزه بسیاری از کاربران بوده اما آنچه در درجه اول بر آن تاکید می‌شد و به نظر می‌رسید با اقبال جامعه هم مواجه شده شارژایرانسل بانک مسکن همان بحث تماس تصویری بود که اکنون پس ازاین‌که تعدادی این سیم‌کارت‌ها را تهیه کرده‌اند و حتی بسیاری مبالغ بالایی را هم برای تهیه گوشی‌هایی که برای ارائه تماس تصویری مناسب هستند، هزینه کرده‌اند به یکباره این تماس‌ها قطع شده و حتی زمانی هم برای وصل شدن آنها اعلام نمی‌شود.
در این دعوتنامه توضیحی در مورد محصول شارژایرانسل بانک مسکن خاصی از نوکیا داده نشده است و فقط در آن نوشته شده است: "زوم.ابداع دوباره".
اگر در تحقیقات اولیه مشخص شود که گوگل ، قوانین ضد تراست و انحصار اروپا را نقض کرده، با جریمه ای معادل ۱۰ درصد از درآمد محصولات مشخص خود ضربدر سالهای عرضه محصول ، روبرو خواهد شد.رگولاتورهای اروپایی در حال حاضر روی کسب و کار گوگل در بخش موتور جستجو، مظنون بوده و قول های گوگل برای شارژایرانسل بانک مسکن باز کردن بازار موتورهای جستجوی اینترنتی را کافی نمی دانند.
در خبرها آمده است که در آن مراکز خبری، تحلیلگران و دیگر مهمانان دعوت شده از سوی نوکیا حضور می يابند. شرکت نوکیا از روز گذشته ارسال دعوتنامه برای حضور در شارژایرانسل بانک مسکن این گردهمایی را آغاز کرده است.
دومین موردی که باعث شده تا گوگل محاکمه شود، بحث تهدید سازندگان گوشی هوشمند که سیستم عامل و پلتفورم رقبای گوگل را نصب کرده اند، است که گفته می شود گوگل آنها را تهدید کرده که اگر پلت فرم و سیستم عامل ویندوز شارژایرانسل بانک مسکن و ... را نصب کنند، از برخی امکانات گوگل محروم خواهند شد.
سامسونگ قصد دارد گلكسی Note III را ماه سپتامبر روانه شارژایرانسل بانک مسکن بازار کند و از هم‌اکنون خبرهايی در مورد این محصول منتشر شده است که آن را از نمونه‌های ديگر مجزا می‌کند.
اما در شرایطی که حتی طبق آمارهای خود وزارت ارتباطات این گونه اعلام می‌شود که ضریب نفوذ تلفن همراه به بالای صد درصد رسیده و به عبارت دیگر تقریبا تمام شارژایرانسل بانک مسکن افراد یک سیم‌کارت دارند، این سوال وجود دارد که چرا افراد نسبت به خرید سیم‌کارت‌های رایتل اقبال نشان داده و بابت آن هزینه کردند؟ آیا غیر از این بوده که انگیزه کاربران برای خرید این سیم‌کارت‌ها تماس‌های تصویری آن‌ها بوده است؟!
براساس منابع آگاه، سامسونگ این فبلت را به شارژایرانسل بانک مسکن دوربین دیجیتالی 13 مگاپیکسلی مجهز کرده است که می‌تواند تصاویری را با کیفیت 2322 در 4128 پیکسل تهیه کند.
مرکز EXIF تایید کرده است که شارژایرانسل بانک مسکن گوشی هوشمند گلكسی Note III به قابلیت تصویربرداری F/2.2 و لنز 31 میلیمتری مجهز شده است که این مشخصات را می‌توان در گوشی هوشمند Galaxy S4 هم مشاهده کرد.
سوم اینکه گوگل کمپانی هایی مانند یوتیوب که از شارژایرانسل بانک مسکن آن خودش است را وادار کرده تا اپ خود را اختصاصی برای اندروید کرده و آن را پشتیبانی کنند.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

ارها همچنین نشان داده شارژایرانسل بانک تجارت که کاربران گوشی‌های هوشمند چین از ایالات متحده آمریکا بیشتر شده است.
گوشی مذکور دارای نمایشگر 3.5 اینچی با وضوح تصویر 480×320 پیکسل است و 256 مگابایت RAM و 512 مگابایت حافظه شارژایرانسل بانک تجارت داخلی دارد.
بر این اساس انتظار می‌رود این دستگاه با شارژایرانسل بانک تجارت نسخه 4.2.2 Jelly Bean سیستم عامل آندروید و صفحه نمایش 5.9 اینچی عرضه شود.
از دیگر شارژایرانسل بانک تجارت ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به دوربین 3.2 مگاپیکسلی اشاره کرد.
چین شارژایرانسل بانک تجارت به عنوان بزرگ‌ترین کشور دنیا، دارای بالاترین ضریب نفوذ استفاده از گوشی‌های هوشمند است.
بر این اساس انتظار می‌رود تا چهار سال آینده 95 درصد گوشی‌هایی که قرار است در چین شارژایرانسل بانک تجارت به فروش برسد هوشمند باشد.
به تازگی اطلاعاتی درباره نسخه سوم فبلت Galaxy Note سامسونگ منتشر شده شارژایرانسل بانک تجارت که از دوربین 13 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، آمارها نشان داده 92 درصد شارژایرانسل بانک تجارت مردم چین که میانگین سنی 18 تا 30 سال دارند از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند.
با قرار گرفتن تصویر گوشی زد‌تی‌ایی روی وب‌سایت کمیسیون فدرال مخابرات آمریکا، به نظر می‌رسد که این دستگاه تاییدیه FCC را دریافت کرده و یک شارژایرانسل بانک تجارت گوشی استاندارد به شمار می‌رود.
افراد متولد دهه 1980 تا شارژایرانسل بانک تجارت 1990 بیشترین میزان کاربرد فناوری را در این کشور دارند. بر این اساس این افراد بیشترین آمار استفاده از گوشی‌های هوشمند و دسترسی به اینترنت را دارند.
از سوی دیگر اپل برنامه‌ای روی iOS 7 با نام "Activation Lock" قرار داده که درصورتی که فردی غیر از صاحب گوشی بخواهد به اطلاعات گوشی دسترسی داشته یا برنامه‌ " آ‌ی‌فون من‌را پیدا کن " از کار بیندازد یا قصد استفاده از گوشی را شارژایرانسل بانک تجارت داشته باشد دستگاه را قفل می‌کند.
این دستگاه احتمالا شارژایرانسل بانک تجارت به پردازنده Snapdragon 800 کوالکام یا Exynos 5420سامسونگ مجهز می‌شود و از فناوری ردیاب چشمی پشتیبانی می‌کند و می‌توان از حرکت چشم به عنوان اسکرول در این گوشی بهره برد.ه تازگی تصاویری از گوشی ZTE با پشتیبانی از سیستم‌عامل فایرفاکس روی وب‌سایت FCC منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی تاییدیه کمیسیون فدرال مخابرات آمریکا را دریافت کرده است.
بر این اساس سامسونگ هنوز اطلاع دقیقی درباره این فبلت ارایه نکرده، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که به دوربین شارژایرانسل بانک تجارت 13 مگاپیکسلی مجهز شده است.
بر اساس گزارش دولت چین، 270 میلیون نفر از جمعیت چین میانگین سنی 18 تا 30 شارژایرانسل بانک تجارت سال دارند. این افراد همچنین بیشترین کاربران شبکه‌های اجتماعی را تشکیل می‌دهند.
سامسونگ در صدد ساخت برنامه‌ای برای گوشی‌های هوشمندش است تا امکان سرقت اطلاعات از این دستگاه‌ها را به شارژایرانسل بانک تجارت حداقل برساند.
بر این اساس انتظار می‌رود سامسونگ ماه آینده برنامه‌ای ارایه کند که بر اساس آن امکان کنترل گوشی‌های هوشمند دزدیده شده از شارژایرانسل بانک تجارت راه دور فراهم شود.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، اوایل سالجاری میلادی در جریان برگزاری کنگره شارژایرانسل بانک تجارت جهانی موبایل در اسپانیا، ZTE از نخستین گوشی خود با پشتیبانی از پلات‌فورم Firefox رونمایی کرد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، انتظار می‌رود شارژایرانسل بانک تجارت سامسونگ تا چند روز دیگر از فبلت Galaxy Note 3 در کنفرانس خبری خود در لندن رونمایی کند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، به تازگی شرکت‌هایی شارژایرانسل بانک تجارت مثل اپل و سامسونگ اقدام به مذاکره برای ارایه برنامه‌ای ویژه کاهش میزان سرقت اطلاعات از گوشی‌های هوشمند کرده‌اند.
گفته می‌شود شارژایرانسل بانک تجارت زد‌تی‌ایی این دستگاه را برای بازار کشورهای جهان سوم طراحی و تولید کرده و برنامه‌ها و نرم‌افزارهای خود را روی آن قرار داده است.
به این ترتیب یکی از بالاترین ضرایب نفوذ استفاده از گوشی‌های هوشمند در چین همانند آمریکا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا شارژایرانسل بانک تجارت خواهد بود.
البته این گوشی هنوز وارد بازار نشده و انتظار می‌رود شارژایرانسل بانک تجارت تا یکی دو ماه دیگر در اختیار مشتریان قرار گیرد.
بر این اساس هنگامی که گوشی به دست فردی غیر از صاحب گوشی می‌افتد قادر است اطلاعات مکانی و همچنین عکسی از یابنده گوشی را برای صاحب دستگاه ارسال کند و امکان ردیابی شارژایرانسل بانک تجارت گوشی را فراهم می‌کند.
از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به شارژایرانسل بانک تجارت دو گیگابایت RAM و حافظه 16، 32 و 64 گیگابایتی اشاره کرد.
گفته می‌شود صفحه نمایش از نوع Full HD شارژایرانسل بانک تجارت است و می‌تواند تص



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

اندازه بزرگ حتی برای یک گوشی- شارژ ایرانسل بانک صادرات تبلت
منوی اصلی بسیار بلند بالاست و شامل آیکون های شارژ ایرانسل بانک صادرات برنامه های مختلف می‌شود که می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. بعلاوه می‌توانید با دسترسی به فروشگاه بزرگ نوکیا، یعنی OVI Store برنامه های بیشتری را نیز دانلود کنید. در کل اینترفیس MeeGo خیلی دوست داشتنی است. مرورگر اینترنت آن هم به نظر بسیار خوب است. این مرورگر می‌تواند از Adobe Flash پشتیبانی کند و بدین طریق می‌توانید محتوای Flash سایت ها؛ نظیر ویدیوها و تصاویر متحرک را مشاهده نمایید.
همانند Sony Ericsson Xperia Arc تیم طراحی نوکیا هم تلاش کرده که در راستای افزایش کیفیت تصاویر، نمایشگر را هرچه بیشتر به شیشه‌ی جلویی آن نزدیک کنند. بدین طریق وقتی نمایشگر خاموش است، کاملا مشکی دیده می‌شود. شاسی گوشی از دکمه های فیزیکی کمی استفاده شده است و بر روی آن فقط دکمه هایی چون کلید کنترل صدا و دکمه‌ی پاور دیده می‌شوند که همگی در لبه‌ی سمت راست قرار گرفته اند. دکمه‌ی Home بر روی این گوشی وجود ندارد و نوکیا ترجیح داده که از یک نوع حرکت لمسی به نام Swipe شارژ ایرانسل بانک صادرات یا کشیدن با انگشت برای آن استفاده کند.
شبکه ، ارتباطات و اینترنت: سامسونگ Galaxy Mega 5.8 دارای چهار باند GSM / GPRS / EDGE نسل سوم برای هر دو سیمکارت است. پشتیبانی Wi-Fi شامل نسخه های a/b/g/n و سازگاری باند 2.4GHZ و 5GHZ است. این گوشی دارای بلوتوث 4.0 است. قابلیت Allshare DLNA بعنوان یك نرم افزار جداگانه مورد استفاده قرار می گیرد كه اكنون در نرم افزارهای مربوطه سامسونگ نیز ادغام شده است. برای به اشتراك گذاری محتوا یا دسترسی به آن دستگاه های مجاور با قابلیت DLNA می توانید مستقیما از نرم افزار My Video و پخش موسیقی این شارژ ایرانسل بانک صادرات كار را انجام دهید. سامسونگ Galaxy Mega 5.8 دارای صفحه نمایش بزرگی است که از نظر سهولت مرور در صفحات وب می تواند رقیب تبلت های 7 اینچ شود. اگرچه تراکم پیکسل صفحه نمایش خیلی زیاد نیست اما فقط زمانی که متن را در میزان پایین زوم می خوانید، خود را نشان می دهد.
وضوح پایین برای اندازه شارژ ایرانسل بانک صادرات صفحه نمایش
گزینه روشنایی و رنگ، چهار پیش تنظیمات متفاوت را برای تنظیم صفحه نمایش براساس اولویت های شما ارائه می دهد. گزینه روشنایی اتوماتیک نیز وجود دارد و در مرورگر بخوبی کار می کند. مرورگر وب با ویژگی چند پنجره کار شارژ ایرانسل بانک صادرات می کند و گزینه ترجمه نیز وجود دارد و در مواردی که وب سایت به زبان شما نباشد بسیار سودمند است. از آنجایی که پشتیبانی Plug-in وجود ندارد حتی در مرورگر قدیمی آندروید نیز می توان Flash را فعال کرد.
مرورگر از دوبار ضربه زدن روی صفحه ، زوم با نیشگون گرفتن صفحه و زوم با دو انگشت پشتیبانی می كند. امكاناتی مانند چندین Tab ، تنظیم مجدد متن ، پیدا كردن شارژ ایرانسل بانک صادرات روی صفحه و ... نیز وجود دارد. با زوم كردن ورای حداقل اندازه ، حالت مشاهده Tab باز می شود.
این گوشی در دو نسخه‌ی 16 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود و در عین حال از کارت حافظه‌ی MicroSD تا سقف 32 گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند. از نظر پورت‌ها و اتصالات نیز نسبتا خلوت است و بر روی آن یک جک 3.5 میلی متری هدفون، کاور Pop-up که به عنوان درب پورت micro USB کار می‌کند و یک کشویی Pop-up برای میکرو سیم کارت دیده می‌شود. بله میکرو سیم کارت، نوکیا N9 نیز همانند iPhone 4 از سیم کارت نوع micro SIM پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که شما اگر از سیم کارتهای معمولی استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را با ابزار مخصوص Micro SIM Cutter ببرید و آن را به شارژ ایرانسل بانک صادرات یک Micro SIM تبدیل کنید و سپس درون قسمت مربوطه جای بدهید.
معایب: شارژ ایرانسل بانک صادرات
طراحی کمی شارژ ایرانسل بانک صادرات قدیمی
کارایی متوسط شارژ ایرانسل بانک صادرات
نوکیا N9 نخستین گوشی نوکیاست که از سیستم عامل جدید MeeGo بهره می‌برد. بهره گیری از سیستم عامل MeeGo 1.2 بر روی N9 تصمیم بزرگی برای نوکیا در فاصله گرفتن از سیستم عامل Symbian بوده است. این در حالیست که بر روی N8 از آخرین نسخه‌ی سیستم عاملSymbian بهره گرفته شده بود. شاید هنوز زود باشد که در مورد سیستم عامل جدید MeeGo اظهار نظر کرد، اما به هر تقدیر پیش بینی می‌شود که در رقابت با اندروید، ویندوز و شارژ ایرانسل بانک صادرات البته iOS راه سختی را در پیش داشته باشد.
شاسی یکپارچه‌ی پلی کربناتی N9 ، بر خلاف بدنه‌ی آلومینیومی یکپارچه‌ی N8، ممکن است در دست کمی پلاستیکی به نظر برسد؛ ولی فوق العاده مستحکم است و کاملا با پنل 3.9 اینچی AMOLED که نمایشگری از نوع ClearBlack را ارایه می‌کند ترکیب شده. این نمایشگر لمسی خازنی شارژ ایرانسل بانک صادرات رنگ مشکی را بسیار عمیق و رنگ های دیگر را کاملا شفاف نمایش می‌دهد. این نمایشگر، از نمایشگر 3.5 اینچی نوکیا N8 فقط کمی بزرگتر می‌باشد ولی رزولوشن کاملا بالاتری برابر با 854X480 پیکسل را ارایه می‌کند. چنین نمایشگرهای AMOLED کیفیت فوق العاده و مثال زدنی را به خصوص در کیفیت دید از زوایا ارایه می‌کنند. سطح این نمایشگر توسط شیشه‌ی بسیار مستحکم Gorilla Glass پوشیده شده و با اندود ضد بازتابشی که دارد؛
منوی مشترک دوربین، شارژ ایرانسل بانک صادرات فریم بندی را کمی پیچیده می کند.
درست مانند قبل، سال پردازنده های چندهسته ای و همچنین سال صفحه نمایش های بزرگ است. زمانی اندازه 5 اینچ برای صفحه نمایش، اندازه ای خیلی بزرگ محسوب میشد اما اکنون تمامی برندهای مطرح دارای محصولاتی با صفحه نمایش های پنج اینچ Full HD می باشند و ظاهراً تنها راه برای ادامه این روند، عرضه محصولاتی با صفحه نمایش های بزرگتر است. سامسونگ با ارائه Galaxy Mega 6.3 و Galaxy Mega 5.8 بدنبال نامشخص کردن مرز بین گوشی و گوشی- تبلت است و اندازه صفحه نمایش را در محصولات خود بزرگتر می کند. اگر اندازه 6.3 اینچ برای شما خیلی بزرگ است می توانید 5.8 اینچ را انتخاب کنید. علاوه براین بعضی کاربران آن را بعنوان یک گوشی در نظر می گیرند. Galaxy Mega 5.8 شارژ ایرانسل بانک صادرات همچنین دارای قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت است.



:: برچسب‌ها: همراه اول , شارژ همراه اول , خرید شارژهمراه اول , شارژ همراه اول بانک ملی , شارژهمراه اول بانک تجارت , شارژ همراه اول بانک پاسارگاد , شارژهمراه اول بانک ملت , شارژ همراه اول بانک صادرات , شارژهمراه اول بانک مسکن , شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

البته بد نیست بدانید که این دستگاه تنها به عنوان یک الگو و نمونه طراحی تولید شده و برای فروش در اختیار خریداران قرار نمی‌گیرد. این تبلت دارای پردازنده چهار هسته‌ای ۱/۶۶ گیگاهرتزی قدرتمند Bay Trail Atom شرکت Intel، صفحه نمایش از نوع IPS با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، ۲ گیگابایت رم، SSD با ظرفیت ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت به همراه اسلات کارت حافظه، Wi-Fi، دوربین به همراه dual-LED Flash، بدنه‌ای آلومینیومی در چهار رنگ، ضخامت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ۱۱ میلیمتری و وزن ۴۷۰ گرم است.
وشی های هوشمند نوکیا هرچند در مقابل رقبای خود بازار را تقریبا واگذار کردند اما در سال اخیر با ورود گوشی‎های ویندوز فون باز هم نوکیا حرفی برای گفتن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی میان گوشی های هوشمند دارد.
برخی مشخصات این تبلت عبارتند از صفحه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ۱۱٫۶ اینچی ، وضوح صفحه ۱۳۶۶*۷۶۸ ، پردازنده چهار هسته ای Rockchip Cortex A9 ، دو گیگ رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگی قابل ارتقا.
تبلتی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی با قابلیت اجرای بازی های سه بعدی معرفی شد
تبلت معروف Wikipad که مدت‌هاست نام آن در اخبار خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تکنولوژی شنیده می‌شود، بالاخره قرار است در ماه جاری میلادی یعنی ماه ژوئن روانه بازار شود.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نقل از دنیای اقتصاد، این تبلت که به طور ویژه برای گیمرها و طرفداران بازی‌های ویدئویی طراحی و تولید شده است، همراه با یک گیم پد قرار است روانه بازار شده و به فروش عمومی برسد. این دستگاه دارای نمایشگری با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بوده و ضخامت بدنه آن به ۷ اینچ می‌رسد.
باتری این تبلت در هر بار خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شارژ کامل حدود ۳/۵ ساعت کارکرد در حالت تماشای فیلم دارد. بر اساس اخبار اعلام شده در این زمینه، این تبلت قرار است با قیمتی کمتر از ۳۵۰ دلار به بازار عرضه شود و به فروش عمومی برسد.
این دستگاه دارای پردازنده Tegra 3 شرکت Nvidia بوده و از حافظه ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایتی بهره می‌برد. البته کاربران این تبلت هم امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های microSD را در اختیار خواهند داشت. این تبلت مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید نسخه ۴/۱ بوده و از پلی‌استیشن موبایل هم پشتیبانی می‌کند، به همین دلیل کاربران می‌توانند بازی‌های PS را از کتابخانه‌ بازی‌های خرید شارژ ایرانسل بانک ملی Sony دانلود و اجرا کنند.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام وبه نقل از دنیای اقتصاد، در همین راستا در نمایشگاه Computex امسال شرکت مایکروسافت تبلت Lyon را که توسط شرکت Inventec خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ساخته شده است، به عنوان اولین تبلت ۷ اینچی مبتنی بر ویندوز ۸/۱ به نمایش گذاشت.
نکته قابل توجه دیگر در مورد این تبلت این است که می تواند بازی های رایانه ای سه بعدی را نیز اجرا کند از جمله بازی Warfare . قیمت این تبلت هنوز اعلام نشده است اما براساس اعلام شرکت سازنده از خرید شارژ ایرانسل بانک ملی قیمت مناسبی برخوردار خواهد بود.
از آنجا که این تبلت دارای پردازنده Tegra 3هم هست، کاربران آن می‌توانند به بازی‌های موجود در TegraZone خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شرکت Nvidia هم دسترسی داشته باشند. تبلت ویکی‌پد در واقع برای رقابت با تبلت‌های لمسی که گیمرها از کنترل لمسی آن راضی نیستند، عرضه شده است و با توجه به گیم‌پدی که کلیدهای فیزیکی دارد و البته قیمت پایین آن، یک انتخاب مناسب می‌تواند باشد.
حالا قرار است این تبلت ویژه از روز یازدهم ژوئن به صورت رسمی روانه بازار شده و با قیمت ۲۵۰ دلار همراه با گیم پدش خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به فروش عمومی برسد.
منتشر شده توسط:برسام خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بالایخرداد ۱۹, ۱۳۹۲ درآرشیو, اخبار, تبلت نظر شما چیست؟
Wind-Fine11صفحه بزرگ این تبلت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و وضوح صفحه بالای آن برای تماشای برنامه های ویدیویی و انجام بازی های رایانه ای بسیار مناسب است. پشت این تبلت فلزی و سایر بخش های آن از جنس پلاستیک است. کناره های ضخیم این تبلت موجب می شود بخوبی دردست جای بگیرد حتی هنگام انجام بازی های رایانه ای.
تلنا: با توجه به نوسانات نرخ ارز، گوشی‌های عرضه شده در بازار معمولا با اختلاف قیمت بین ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان در مناطق مختلف و با لحاظ کردن گارانتی اصلی و متفرقه نیز خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان اختلاف به فروش می‌رسد که قیمت‌های اعلام شده در جدول زیر میانگین قیمت عرضه شده در مراکز اصلی خرید و فروش تلفن‌همراه تهران است.
تبلت معروف Wikipad که مدت‌هاست خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نام آن در اخبار تکنولوژی شنیده می‌شود، بالاخره قرار است در ماه جاری میلادی یعنی ماه ژوئن روانه بازار شود.
شرکت Wind از جمله شرکت های سازنده تبلت های اندرویدی است خرید شارژ ایرانسل بانک ملی که به تازگی تبلتی با نام تبلت های اندرویدی عرضه کرده است.
شرکت Wind خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از جمله شرکت های سازنده تبلت های اندرویدی است که به تازگی تبلتی با نام Wind Fine11 عرضه کرده است.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

آیا شارژ ایرانسل بانک مسکن این مشکل برای شما رخ داده است؟
- باتری گوشی خراب شده و شارژ نمی‌شود. این مورد بسیار به ندرت اتفاق می‌افتد. ولی به هرحال ممکن است رخ شارژ ایرانسل بانک مسکن بدهد.
iphone-battery-dead-300x144 شارژ ایرانسل بانک مسکن
- آیفون یا شارژ ایرانسل بانک مسکن قسمتی از آن خراب شده است. این مورد معمولاً در مواردی که گوشی برای اثر ضربه یا افتادن در مایعات آسیب دیده باشد رخ می‌دهد.
- کابل شارژ USB، کار نکرده و یا معیوب شده است. در واقع این کابل قادر نیست به اندازه مورد انتظار دستگاه شما را شارژ شارژ ایرانسل بانک مسکن کند. این مشکل معمولاً برای کابل‌های واسطه‌ (و نه اورجینال اپل) اتفاق می‌افتد.
روشن نشدن آیفون می‌تواند علامتی از یک مشکل‌ نرم‌افزاری غیرطبیعی یا حتی تمام شدن باتری باشد. هر چند که ممکن است، پای مشکلی بسیار جدی‌تر در میان باشد، اما بهتر است قبل انجام هر کاری این ترفند‌های عیب‌یابی را دنبال کرده و انجام دهید. شاید شارژ ایرانسل بانک مسکن همین روش‌های ساده، باعث راه‌اندازی مجدد آیفون بشود. درست است که در این مقاله بر روی مشکلات آیفون تأکید کرده‌ایم اما همان‌گونه که مشخص است، این روش‌ها برای حل مشکلاتی مشابه در آیپد و آیپاد تاچ نیز قابل استفاده هستند.
مشکل حالت DFU با کمی حوصله و جستجو حل می‌شود. مسأله کابل‌های USB نیز با تست یک کابل دیگر، که بهتر است کابل اصلی اپل باشد به راحتی قابل حل است. سه مورد بعدی چالش برانگیزتر بوده و به راه‌کارهایی شارژ ایرانسل بانک مسکن حرفه‌ای‌تر نیازمندند.
آیفون را شارژ ایرانسل بانک مسکن برای مدتی شارژ کنید.
راه‌اندازی سخت (Hard Reboot)، راه‌کاری برای حل مشکل هنگ یا کرش آیفون است. در این حالت صفحه‌نمایش آیفون خاموش شده و به هیچ یک از دستورات کاربر پاسخ نمی‌دهد. این مشکل آسانتر و سریعتر از حالت قبل حل می‌شود و نیازی به انتظار هم ندارد. این وضعیت با توجه اتفاقات شارژ ایرانسل بانک مسکن قبلی، بلافاصله برای کاربر قابل تشخیص است.اما آیفون روشن نشد..!
- آیفون در حالت DFU قرار گرفته است.DFU Mode، بخشی از فرآیند جیلبریک دستگاه‌های شارژ ایرانسل بانک مسکن اپلی محسوب می‌شود. اگر در هنگام اجرای پروسه Jailbreak اشکالی رخ بدهد، گوشی در حالت DFU باقی خواهد ماند. برای خروج از این حالت باید به کمک یکی از نرم‌افزارهای جیلبریک، گوشی را مجددا راه‌اندازی (Reboot) کنید.
اگر دو ترفند فوق را انجام داده‌‌اید یعنی با وجود اینکه دستگاه شما به شارژ بوده و کلیدهای پاور و Home را به صورت همزمان گرفته‌اید، هیچ اتفاقی رخ نداده است ممکن است یکی از مشکلات زیر رخ داده باشد: شارژ ایرانسل بانک مسکن
تبلیغات شارژ ایرانسل بانک مسکن متنی
ipad شارژ ایرانسل بانک مسکن itunes connect
اگر مدتی پس از شروع شارژ، تصویر فوق بر روی صفحه‌نمایش پدیدار شد، به این معنی است که دستگاه برای استفاده مجدد، تنها نیازمند شارژ باتری است. در این حالت، شارژ ایرانسل بانک مسکن به صورت ایده‌آل، زمانی در حدود ۴ ساعت برای شارژ کامل آیفون و خروج از این وضعیت لازم است.راه‌اندازی اجباری (Force Reboot)
- موارد دیگر. موارد دیگری نیز ممکن است وجود داشته باشد که با توجه به شرایط خاص رخ داده باشند و ما در این مقاله به آن‌ها اشاره نکرده شارژ ایرانسل بانک مسکن باشیم.
آیفون شما خاموش شده و روشن نمی‌شود. فشردن و گرفتن کلید شارژ ایرانسل بانک مسکن پاور هم هیچ تأثیری ندارد. صفحه‌نمایش همچنان خاموش و سیاه است. شاید شما هم این وضعیت را تجربه کرده باشید. خوشبختانه این مورد، از مشکلاتی محسوب می‌شود که راه‌کارهایی برای حل کردن آن وجود دارد. پس در ادامه با زومیت همراه باشید.
اگر باتری آیفون به طور کامل شارژ ایرانسل بانک مسکن خالی شده باشد، پس از زمانی بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه شما قادر به راه‌اندازی مجدد دستگاه خود خواهید بود. در این حالت، تصویر زیر بر روی صفحه‌نمایش آیفون نمایش داده خواهد شد.
راه‌اندازی اجباری آیفون از طریق فشردن همزمان کلید پاور و Home انجام می‌شود. برای این نوع راه‌اندازی باید این دو کلید را ۱۰ تا ۱۵ ثانیه نگاه دارید تا لوگوی اپل بر روی صفحه پدیدار شود. شارژ ایرانسل بانک مسکن
آیفون خود را به‌ شارژر USB زده شارژ ایرانسل بانک مسکن و آن را به مدت ۱۵ دقیقه از طریق پریز برق و یا ۲۵ دقیقه به کمک رایانه یا لپ‌تاپ شارژ کنید. سپس در حالیکه آیفون همچنان به منبع برق متصل است سعی کنید آن را روشن کنید.
- آیفون خراب است. این مورد بسیار نادر است ولی در صورت وقوع کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های اپل، آیفون خود را به شارژ ایرانسل بانک مسکن صورت رایگان تعویض کنند. با توجه به عدم وجود فروشگاه‌های اپل در ایران، این راه‌حل برای کاربران ایرانی مفید نخواهد بود.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

اگر شما به دنبال تعریف جدیدی از گوشی های شارژایرانسل بانک تجارت با عظمت هوشمند هستید وقت آن رسیده است که به دنبال کهکشان سری جدید سامسونگ S4 بروید و انتظارات خود را در این گوشی هوشمند ببینید.
گوشی شاخص جدید هوشمند با نام تجاری جدیدی ارائه می شود که آخرین ورژن آندروید (Jelly Bean ) را بر روی خود نصب دارد و به میزان قابل توجهی سخت شارژایرانسل بانک تجارت افزار و ویژگی های انبوه آن ارتقا داده شده است.
در نگاه اول گوشی سامسونگ s4 شارژایرانسل بانک تجارت شبیه به GS3 است اما کمی بزرگتر ، دارای همان لبه های گرد و باریک و دکمه صفحه اصلی فیزیکی به عنوان پوشش است، اما کمی سبک تر و نازک تر است بدین صورت که ۱۳۰ گرم وزن دارد.بلندی بدنه این گوشی ۱۳۶٫۶ میلی متر است که در بین گوشی های هوشمند بسیار مناسب است . از لحاظ بصری بسیار جذاب است و با کیفیت ساخت بالا و ظریف باعث کارآیی راحت کاربر می شود.هدف سامسونگ این است که پس از همه این تکنولوژی ها ، از پلاستیک استفاده کند که این امر دلیل مشخصی دارد ( سر و صدا و مشکلات جنس شیشه را ندارد ) و یاعث شده سامسونگ بین منافع تولید خود و قیمت گیر کند.
بسیاری دیگر از شارژایرانسل بانک تجارت نرم افزار های اضافه شده ، ایده های جالبی هستند که ممکن است برخی از کاربران پس از یک بار کشف آن از آن لذت ببرند.
گوشی کهکشانی سامسونگ S4 شارژایرانسل بانک تجارت شما را به آرامش تشویق می کند، با صفحه نمایش بزرگ و تراشه ۸ هسته ای و بله ، مهم تر از همه ردیاب چشمی
سری جدید کهکشان سامسونگ در مقایسه با S3 بسیار موفق تر بوده است شارژایرانسل بانک تجارت که پیش از S4 تولید شده بود و توسط اندازه فوق العاده صفحه نمایش S4 و بسته بندی و نرم افزار های بسیار تخصصی و GS4 خود مجموعه ، جلوتر از آیفن قرار دارد.
به عنوان یک شارژایرانسل بانک تجارت ابزار ترجمه دستی و رد یاب چشم و قابلیت حرکت است که به شما اجازه می دهد به توقف یک ویدیو بپردازید هنگامی که شما نگاه خود را از گوشی می گیرید گوشی را متوجه توقف نگاه خود می کنید و فیلم متوقف می شود و همین طور اجازه دهید انگشت خود را بر روی یک آیکن برای نمایش نگه دارید.
سیستم عامل و شارژایرانسل بانک تجارت برنامه های کاربردی
با توجه به اعتبار سامسونگ که چندین ابزار کاربردی بر روی محصول پرفروش قبلی خود شارژایرانسل بانک تجارت داشت(Galaxy Note 2) دارای حالت چندگانه است که به شما اجازه می دهد که تقسیم صفحه نمایش به تعامل با دو برنامه داشته باشید برای مثال : مرورگر و یادداشت ها.یک بار دیگر تلاش به خارج کردن گوگل از گردانه رقابت، سامسونگ به معرفی ابزار مترجم پرداخته است و همین طور برنامه مسنجر ChatOnکه دارای خصوصیات ویژه ای است: مکالمه تصویری سه طرفه ، صفحه نمایش، به اشتراک گذاری، و تماس های ویدئویی است که دارای قابلیت استفاده از هر دو دوربین می باشد.
هم در بازار قدرت نمایی شارژایرانسل بانک تجارت می کنند.
با این حال، سامسونگ، استفاده از قابلیت TouchWiz برای اضافه کردن یک شارژایرانسل بانک تجارت دسته از پیشرفت های نرم افزار، مانند حرکات، و اطلاعیه ها ارائه می دهدو به سرعت می توان تغییراتی در تنظیمات انجام داد.علاوه بر این ویژگی هایی مثل جابجایی های معمول فایل ها از طریق Wi-Fi، بلوتوث و GPS، و همچنین باید تنظیماتی برای حالت تماس، مسدود کردن و ردیابی حرکات چشم را ببینید.
اما هنگامی که شما از طریق یک چک لیست به بررسی ویژگی های گوشی می پردازید که همچنین شامل مقدار زیادی از فضای ذخیره سازی داخلی و خارجی و RAM است می فهمید که این ویژگی نرم افزارهای سامسونگ است که سامسونگ با تکیه بر گوشی های کهکشانی خود یک گام شارژایرانسل بانک تجارت جلوتر از سایر رقیبان خود برداشته است.
شایعات و نشت پیشگویی ها از این قرار است که : GS4 دارای ینچ اینچ صفحه شارژایرانسل بانک تجارت نمایش فوق العاده HD بر روی صفحه نمایش AMOLED است. در حالی که ، گودی های کوچکتر باعث می شود صفحه نمایش وسیع تر به نظر آید.
در شارژایرانسل بانک تجارت روشنایی کامل، صفحه نمایش تراکم پیکسل ۴۴۱ppi نگاه غنی و واضح است.
گلکسی جدید از آندروید ورژن ۴٫۲٫۲ استفاده می کند ( بالاترین ورژن آندروید تا این لحظه ) که شما شارژایرانسل بانک تجارت می توانید این ورژن را دریافت کنید.همچنین در نظر داشته باشید که بعد از سیستم عامل Android OS ، Key Lime Pie باید در ۱۵ ماه می به بازارآید ، که این زمان خیلی زیادی نیست . پس امیدواریم که سامسونگ s4 به زودی ارتقا یابد.
برنامه کنترل تلویزیون که با IR شارژایرانسل بانک تجارت BLASTER کار می کند یک استثنا است ( که گوشی HTC ONE هم همین ویژگی را داراست.)
صفحه نمایش بزرگ تر شده است ( ۵ اینچ ) و همین طور افزایش وضوح (۱۰۸۰ پیکسل) و همین طور باتری با ظرفیت بالاتر (۲۶۰۰ میلی آمپر)، پردازنده سریعتر (۱٫۹GHz چهار هسته ای و یا OCTA هسته ای شارژایرانسل بانک تجارت ۱٫۶GHz) و در انتها دوربین بسیار قوی برای وضوح عکس و فیلم برداری ( ۱۳ مگا پیکسل)
متقاعد کردن یک خریدار آینده نگر GS4 مشکل است چون گوشی های دیگری مثل :HTC One, Nokia Lumia شارژایرانسل بانک تجارت 920, iPhone 5
گوشی کهکشانی سامسونگ S4 شما را به آرامش تشویق می کند، با صفحه نمایش بزرگ و تراشه ۸ هسته ای و بله ، مهم تر از همه ردیاب چشمی . شارژایرانسل بانک تجارت
طراحی و ساخت: شارژایرانسل بانک تجارت
گوشی کهکشانی s4 تقریبا از همان راه و روش شارژایرانسل بانک تجارت طراحی s3 استفاده کرده است اما هر مشخصه بسیار فوق العاده طراحی شده است.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 خرداد 1392 | نظرات ()