نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

تکنولوژی اپتیک آن هم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی متعلق به کارل زایس است
7. حالا جو در حال نشان دادن قابلیت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به اشتراک‌گذاری Hipstamatic است که از طریق آن می‌توان با شبکه‌های اجتماعی تعامل داشت
با سلام به همه همراهان همیشگی جی اس ام. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی با گزارش زنده مراسم نوکیا در لندن با شما هستیم
13.15. مراسم در خرید شارژ ایرانسل بانک ملی حال شروع شدن است
13.40.آنها از آنتن دهی فوق العاده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نوکیا 925 تعریف می‌کنند
ما آمده‌ایم تا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به شما بگوییم چگونه نوآوری می‌کنیم
13.30. مراسم 3 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دقیقه تاخیر دارد.
13.36.تصویر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نوکیا 920 بر روی پرده نمایش داده می‌شود و جو درباره تکنولوژی دوربین آن صحبت می‌کند
کاربردها خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
13.35.جو هارلو و استفان پننبکر به روی صحنه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی می‌آیند
مهندسان ما هیچ گاه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی راضی نمی‌شوند
این یک گوشی با طراحی فلزی است خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
13.34. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نوکیا لومیا 920 عکس‌های عالی در نور کم می‌گیرد. نوکیا بسیار به این دوربین افتخار می‌کند
کاورهای شارژ در رنگ‌های متنوع خرید شارژ ایرانسل بانک ملی عرضه می‌شوند
وزن این کاور به تنهایی 31 گرم است که می‌توان گفت وزن زیادی را به گوشی اضافه خواهد کرد اما نه در آن حد که شما را اذیت کند. همچنین تا حدودی ضخامت دستگاه را زیاد خواهد کرد که به نظر می‌رسد برای کاوری که قرار است از گوشی شما محافظت کند زیاد مهم نباشد.اما مهمترین قسمت این کاور همان پنجره کوچکی است که سامسونگ در قسمت بالای کاور تعبیه کرده است، این پنجره از پلاستیک شفاف ساخته شده و به اندازه‌ای نازک است که به شما اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش را لمس کنید و از آن پاسخ نیز دریافت کنید و مشکلی در لمس صفحه به وجود نخواهد آورد. بنابراین شما به راحتی می‌توانید با لمس صفحه بدون نیاز به باز کردن درب کاور به تماس‌های خود پاسخ دهید یا آن‌ها خرید شارژ ایرانسل بانک ملی را رد کنید.
این کاور از دو تکه تشکیل شده ، یکی همان درب کاور که خرید شارژ ایرانسل بانک ملی جنسی چرم مانند دارد و دیگری تکه پشتی آن است که درست مانند درب پشتی باتری از پلاستیک مرغوب ساخته شده است. بر روی کاور جلویی نام گلکسی اس 4 نوشته شده است. قسمت جلویی کاور به راحتی کثیف می‌شود و تمیز کردن آن نیز کار راحتی نیست.
یک گوشی با صفحه نمایش 4.5 اینچی که دقیقا به مانند لومیا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی 920 و 928 است
13.30. کنفرانس خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تا 5 دقیقه دیگر شروع خواهد شد
13.36.ما یک اسمارت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی فون نوکیای عالی داریم که به شما نشان دهیم.
به غیر از بدنه فلزی و متفاوت این گوشی، به نظر می‌رسد همه چیزهای دیگر شبیه سایر لومیاهاست خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
13.40.استفان درباره طراحی نوکیا 928 می‌گوید: یک خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شیشه که به زیبایی ساخته شده است
13.45. شارژ وایرلس مستقیم از درون گوشی انجام می‌شود و باید برای شارژ، کاور شارژ را به گوشی متصل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کنید
طراحی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
صفحه نمایش 4.5 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اینچی AMOLED
13.34. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آهنگ معروف و کلاسیک گوشی‌های نوکیا در سالن پخش می‌شود
استفان درباره خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خصوصیات دیگر گوشی صحبت می‌کنند: بدنه یکپارچه، فریم‌های رنگارنگ و ...
925 تنها در سه رنگ سیاه، سفید و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خاکستری عرضه می‌شود
ر مجموع این کاور یک نسخه بهبود یافته از همان Flip Cover است که در بالای خود یک پنجره‌ای دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت و بدون نیاز به باز کردن درب کاور، ساعت و دیگر ناتیفیکیشن‌ها و ... را ببینید. به نظر این کاور بسیار کار را راحت خواهد کرد اما به خاطر داشته باشید برای راحتی زیاد باید هزینه زیادی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نیز بپردازید، قیمتی که برای این کاور درنظر گرفته شده 70 دلار است.
یکی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از مشکلاتی که این کاور دارد این است که فشار دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا توسط آن مشکل است، که به نظر مسئله مهمی نمی‌رسد.
در قسمت پشت درب جلویی کاور که بر روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد پد بسیار نرمی تعبیه شده است که علاوه بر محافظت از صفحه نمایش وظیفه تمیز کردن صفحه نمایش از اثر انگشت باقی مانده بر روی آن را نیز برعهده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دارد.
13.42. ما معتقدیم بسیاری از مردم مثل فلز هستند و به این جهت است که ما این کار را کرده‌ایم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و گوشی فلزی تولید کرده‌ایم. حالا نگاهی نزدیک‌تر داریم به بدنه آلومینیومی نوکیا 925
حالا نوبت نوکیا لومیا 925 است خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
13.46. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بر خلاف انتظار ما، این گوشی، دوربین 41 مگاپیکسلی نداشت و ما را از این جهت ناامید کرد
سه نقطه در پشت گوش، امکان شارژ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی وایرلس را برای گوشی فراهم می‌کند
ما به شارژ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بی‌سیم اصرار داریم
انتظار داریم نوکیا در این مراسم گوشی با دوربین41 مگاپیکسلی را معرفی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کند انتظار داریم نوکیا در این مراسم گوشی با دوربین41 مگاپیکسلی را معرفی کند
13.45. این در حالی است که لومیا 920، خرید شارژ ایرانسل بانک ملی LCD بود

 



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

یاهو همچنین شارژایرانسل بانک تجارت ماه گذشته اعلام کرد که برای ارایه نرم افزار موبایلی جدیدی سرمایه گذاری کرده است.
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و زمان عرضه این گوشی منتشر نشده شارژایرانسل بانک تجارت است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که در کشور شارژایرانسل بانک تجارت ما از دیرباز به موضوع پیشرفت و توسعه در سایر حوزه‌ها توجه شده است، تصریح کرد: ایران جزو اولین کشورهایی است که در اتحادیه جهانی مخابرات عضو شد تا بتواند از تجربه و راهبردهای سایر کشورهای عضو بهره‌مند شود.
استفن الوپ، گزارش داده شارژایرانسل بانک تجارت که در حال برنامه ریزی برای تغییراتی در این شرکت با تغییر نیمی از اعضای هیات مدیره این شرکت است.
انتظار می رود پورتال یاهو تا شارژایرانسل بانک تجارت هفته آینده رونمایی شود.
او افزود: امروزه ICT در جهت حرکت به سمت جوامع دانش‌بنیان قرار گرفته که می‌تواند نقش بسیار اساسی در سایر حوزه‌ها ایفا کند و ما نیز اگر در این راستا نتوانیم حمایت‌ها و هدایت‌های خود را در جهت محورهای توسعه این بخش ایفا کنیم، نه شارژایرانسل بانک تجارت تنها در راستای تعالی این حوزه گام برنداشته‌ایم بلکه موجب مانعی برای پیشرفت سایر حوزه‌ها نیز خواهیم بود.
مدیر جدید نوکیا برای جایگزینی شارژایرانسل بانک تجارت مدیران ارشد این شرکت در حال برنامه ریزی است.
اطلاعات بیشتر راجع به E6-00 شارژایرانسل بانک تجارت منتشر نشده، اما شنیده ها حاکی است که این گوشی در کنگره جهانی موبایل بارسلون هفته آینده رونمایی خواهد شد.
دوربین گوشی هشت مگاپیکسلی با پشتیبانی از فلش LED و زوم ثابت است.از شارژایرانسل بانک تجارت دیگر ویژگی های E6-00 می توان به دوربین ثانویه، اتصالات 3G و Wi-Fi و بلندگوی استریو اشاره کرد.
به گزارش منابع آگاه، این پورتال امکان تشکیل صفحه وب شخصی را بر اساس انتخاب کاربران شارژایرانسل بانک تجارت دارد و اطلاعات و اخبار را از منابع خبری و رسانه های اجتماعی جمع آوری می کند.
از آنجا که نوکیا قرار است آخر همین هفته جلسه ای برگزار کند و استراتژی های جدیدش را اعلام کند، به نظر می رسد تغییر مدیریت در بخش شارژایرانسل بانک تجارت های مختلف این شرکت هم بی ارتباط با این موضوع نباشد.
بر اساس شارژایرانسل بانک تجارت تصاویری که از گوشی E6-00 نوکیا منتشر شده، دارای صفحه کلید کشویی QWERTY است.
بر اساس تصاویری که از این گوشی، منتشر شده، دارای دو صفحه نمایش است که به نظر می رسد قابلیت تفکیک شارژایرانسل بانک تجارت دارد و می توان هنگام بازی، مرورگری یا تایپ پیام از یکی از صفحات به عنوان صفحه کلید استفاده کرده و صفحه دیگر نقش صفحه نمایش را بازی می کند.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) رضا تقی‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در پنجمین همایش ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب گفت: امیدواریم رگولاتوری با نظام‌دهی و ایفای نقش تاریخی در این شارژایرانسل بانک تجارت برهه حساس کشور شرایطی را فراهم کند تا استعدادها و ظرفیت‌ها و توان داخلی کشور در اخبار تمام جوامع دنیا قرار گیرد.
شرکت کیوسرا اقدام به شارژایرانسل بانک تجارت ساخت یک دستگاه گوشی ویژه بازی با طراحی جالب دو تکه ای کرده است.
گوشی جدید کیوسرا از سیستم عامل اندرویید گوگل پشتیبانی می شارژایرانسل بانک تجارت کند و ویژه کاربران علاقه مند به بازی تولید شده است.
صفحه نمایش گوشی لمسی است اما سایز آن هنوز شارژایرانسل بانک تجارت مشخص نشده است.
تقی‌پور اظهار کرد: تأثیری که امروزه ICT در جوامع سیاست، فرهنگ برعهده دارد، بر کسی پوشیده نیست و به عنوان حوزه تحول‌ساز که شارژایرانسل بانک تجارت در زمینه‌های مطرح شده می‌تواند به عنوان یک موتور اصلی و محرک ایفای نقش کند.
این شرکت اعلام کرده تیمی متشکل از 50 مهندس را از چند ماه پیش شارژایرانسل بانک تجارت برای کار بر روی این پورتال به خدمت گرفته است.
شرکت یاهو گزارش داده که در حال کار بر روی پورتال محتوایی جدیدی ویژه تلفن های همراه است که بتواند سهم بیشتری شارژایرانسل بانک تجارت از بازار اینترنت موبایلی را از آن خود کند.
سایز صفحه نمایش اعلام نشده، اما به نظر می رسد بیشتر از 3.5 اینچ شارژایرانسل بانک تجارت باشد و احتمال می رود از پردازنده گرافیکی و سرعت بالایی برخوردار باشد.
به تازگی تصاویر و اطلاعاتی درباره گوشی شارژایرانسل بانک تجارت جدید نوکیا با نام E6-00 منتشر شده که حاکی از عرضه آن تا پیش از پایان سه ماهه نخست سال 2011 است.
بر اساس گزارش یک هفته نامه تجاری آلمانی، استفن الوپ مشاوران کاریابی را برای جایگزین و تعویض مدیران نوکیا به خدمت گرفته است.بر اساس این گزارش، حدود نیمی از اعضای هیات مدیره نوکیا که اکثرا فنلاندی هستند و از جمله مدیر سابق نوکیا اولی پکاکالاسوو تهدید به اخراج شارژایرانسل بانک تجارت از این شرکت شده اند.
این گوشی همچنین از نسخه سوم سیستم عامل سیمبیان بهره می برد و دارای صفحه شارژایرانسل بانک تجارت نمایش VGA است اما می تواند تصاویر را با کیفیت HD نمایش دهد.
"ترو اوجانپرا"، مدیر اجرایی بخش تجاری راهکارهای موبایلی سرویس های نوکیا است و "کای اویستامو"، شارژایرانسل بانک تجارت مدیر توسعه این شرکت هم در این گروه هستند.
گفته می شود نوکیا احتمالا سیستم عامل اندرویید گوگل شارژایرانسل بانک تجارت یا پلاتفورم ویندوز فون هفت مایکروسافت را جایگزین سیمبیان خواهد کرد. کشور در حوزه ارتباطات صوتی و دیتا، جایگاه ویژه و مناسبی دارد!
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: با توجه به رسالت رگولاتوری در مدیریت دانش شارژایرانسل بانک تجارت در سطح ملی، گسترش این حوزه می‌تواند در راهیابی دانش و تفکر ملی به دنیا مؤثر بوده و زمینه تأثیرگذاری و الهام‌بخشی تنظیم مقررات را در کشور تقویت کند.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

همانطور که در ابتدا اشاره شد یکی از قابلیت های جدید N8 امکان اتصال حافظه های خارجی یا خرید شارژایرانسل بانک کشاورزی هارد دیسک ها به پورت USB از طریق قابلیت USB OTG یا USB On the Go است این قابلیت که از طریق مبدل Micro USB به USB حاضر در جعبه دستگاه صورت می پذیرد علاوه بر امکان دسترسی و کپی کردن فایل های درون حافظه جانبی امکان پخش مستقیم فایل های صوتی و تصویری حاضر در حافظه متصل شده را نیز فراهم می آورد. البته این پخش مسقیم مخصوصا در رابطه با فایل های سنگین تصویری گه گاه با کندی های محسوسی همراه است که این موضوع نیز با کپی کردن آنها در حافظه داخلی دستگاه به راحتی قابل حل کردن است. انتقال فایل های حاضر در حافظه Micro SD گوشی بروی یک حافظه جانبی برای انتقال سریع آنها به کامپیوتر بدون نیاز به کارتخوان از دیگر کارکردهائی ست که می توان برای USB OTG در نظر گرفت.
پخش کننده ویدئوی حاضر در N8 یکی دیگر از بهترین های این گوشی ست این پخش کننده تقریبا هر فرمتی از جمله DivX و XviD را به راحتی و بدون نیاز به هیچگونه تبدیلی پخش می کند البته بالاترین کیفیت این پخش کننده ویدئو ظاهرا با فرمت WMV بدست می آید چرا که در ویندوز هفت و به هنگام انتقال فایل های ویدئویی مختلف، خود گوشی پیشنهاد تبدیل آنها به WMV را می دهد. از جمله فایل های غیر قابل پخش در بخش ویدئویی می توان به M4V و در بخش صوتی به OGG اشاره کرد. کیفیت صفحه نمایش دستگاه در حین پخش ویدئو علیرغم رزولوشن پائین تر نسبت به دیگر اسمارت فون های فعلی بازار در سطح بسیار بالائی قرار دارد و به هیچ عنوان اثری از پائین خرید شارژایرانسل بانک کشاورزی بودن وضوح دستگاه دیده نمی شود. یکی از جذابیت های اصلی در این قسمت خروجی Mini HDMI در نظر گرفته شده برای انتقال فایل های صوتی و تصویری به گیرنده های دارای این پورت است که نمایش محتویات صوتی و تصویری حاضر در گوشی را به امر ساده ای بدل کرده است این پورت برخلاف اکثر دیگر نمونه های حاضر در این کلاس از وضوح 720p پشتیبانی می کند و به همین علت تصویر بسیار با کیفیت تری نسبت به دیگر مدل های دارای این پورت (همچون Motorola Milestone XT720) ارائه می دهد البته داستان پورت HDMI حاضر در N8 به قابلیت های تصویری محدود نمی شود چرا که از طریق این پورت و برای اولین بار در دنیای موبایل ها صدای بسیار با کیفیت Dolby 5.1 نیز منتقل می شود که این برای دستگاهی با پردازنده نچندان رویائی 680 مگاهرتزی نکته بسیار فوق العاده ای محسوب می شود. همراه با معرفی گوشی نسخه ای از ویدئوی دارای صدای دالبی 5.1 ارائه شده و نوکیا همچنین سرویسی برای دانلود ویدئوهای اینچنینی در نظر گرفته است. از دیگر قابلیت های بخش ویدئویی N8 باید به امکان DLNA برای اشتراک محتوا بر بستر Wi-Fi با پخش کننده های دارای این فناوری اشاره کرد.
رادیوی FM با ظاهری ساده و با پشتیبانی از RDS از خرید شارژایرانسل بانک کشاورزی دیگر حاضران بخش مولتی مدیائی N8 است.
8 با مشکل جدی در پخش روان و بدون پرش اینگونه سایت ها خرید شارژایرانسل بانک کشاورزی روبرو ست علاوه بر این همچنان امکان نمایش نسخه HTML5 سایت یو..ت..یوب که در خانواده آیفون ها و مدل های آندروید پشتیبانی می شود در N8 وجود ندارد. حضور گزینه ای برای غیر فعال کردن فلش برای لودینگ سریعتر سایت ها از مواردی ست که می تواند در آپدیت های آینده این مرورگر در نظر گرفته شود. از موارد فنی حاضر در مرورگر که بگذریم ظاهر این قسمت نسبت به قبل تغییر چندانی را تجربه نکرده است جائیکه همچنان گزینه های بسیار معدودی پیش چشم کاربر قرار گرفته و تقریبا همه چیز به درون منوهای تو در تو منتقل شده است در اینجا و در حین لودینگ یک وب سایت و برای استفاده از تمامی فضای صفحه نمایش حالت این قسمت بصورت خودکار به نمایش تمام صفحه تغییر می کند و تنها کنترل در دسترس کاربر یک فلش دو سر در پائین صفحه است که با زدن آن منوهای مرورگر به نمایش در می آیند تصمیم عجیبی که تنها برای یک Reload کردن ساده صفحه، چندین و چند مرحله را پیش روی کاربر می گذارد (زدن فلش دو طرفه برای ظاهر شدن منوها، زدن منوی Option برای نمایش کل تنظیمات، ورود به تب Menu برای نمایش دستورات و در نهایت یافتن آیکون Reload) طی تمامی این مراحل در حالیست که اغلب دیگر مرورگرهای محبوب بازار آیکون Reload را بعنوان یکی از اصلی ترین کنترل های این قسمت در صفحه اصلی مرورگر قرار داده اند. اما جدا از موارد گفته شده نکات مثبت متعددی نیز در این مرورگر به چشم می خورد که سرعت بالا، امکان افزودن مستقیم فید یک سایت به صفحه Stand-by، نمایش Thumbnail از وب سایت های استفاده شده در History، دقت در حفظ فرم وب سایت ها و بلاخره امکان جستجوی مستقیم در گوگل و بینگ از جمله این موارد مثبت به حساب می آیند.
nokia_n8_mobile_review_16.jpgبدون شک یکی از قابلیت های اصلی N8 به امکانات متعدد و پر شمار این گوشی در رده مولتی مدیائی باز می گردد جائیکه علاوه بر موارد سخت افزاری قدرتمند بکار گرفته شده در این مدل در رده نرم افزاری نیز با گزینه های مناسبی روبرو هستیم. پخش کننده موسیقی N8 تغییرات چندانی را نسبت به قبل تجربه نکرده است اما این موضوع به خودی خود لزوما نکته بدی به حساب نمی آید چرا که پخش کننده های موسیقی نوکیا در این کلاس همواره از بهترین نمونه ها به حساب آمده اند و پخش کننده N8 نیز طبیعتا از این قاعده مستثنی نیست. از جذابیت های بصری فوق العاده زیبای این قسمت باید به نمایش کاور آلبوم ها در حالت افقی که به لطفا شتاب دهنده گرافیکی تعبیه شده در دستگاه بسیار روان و بدون کوچکترین مشکلی در زیر دست حرکت می کنند اشاره کرد. دیگر موارد همیشگی این قسمت همچون اکولایزرهای متعدد و دسته بندی خودکار آهنگ ها در Playlist های اتوماتیک در اینجا نیز تکرار شده اند. همچنین در این قسمت یک FM Transmitter با کیفیت دیده می شود که به راحتی آهنگ در حال خرید شارژایرانسل بانک کشاورزی پخش را بروی فرکانس مورد نظر کاربران انتقال می دهد نکته جالب در این قسمت زمانی ست که امکان RDS در رادیوی دریافت کننده این امواج فعال باشد که در این حالت اطلاعات آهنگ در حال پخش نیز به همراه صدا به گیرنده منتقل می شود. کیفیت صدای خارج شده از اسپیکر دستگاه نیز کاملا راضی کننده به نظر می رسد.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

آیا صفحه نمایش ایفون بزرگتر می شود؟ این سوالی هست که خیلی ها از شرکت اپل می پرسند. ایفون که همیشه در اندازه ۳٫۵ اینچ معرفی می شد ، بالاخره در سال قبل سنت شکنی کرد و صفحه نمایش خود را ۴ اینچی کرد. اما این روز ها کاربران صفحه نمایش هایی با رزلوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ می خواهند. بله این رزولوشن به لطف شرکت HTC برای اولین بار شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد وارد صفحه نمایش های موبایل شد و اکنون کاربران از هر موبایل پر ادعا این انتظار را دارند.
iOS سیستم عامل اختصاصی شرکت اپل می باشد که بر روی ایفون ها و ایپد ها نصب می شود و به گفته ی خیلی از حرفه ای ها سیستم عامل اندروید نیز یک کپی ناقص از همین سیستم عامل بسیار قوی اپل می باشد که خبر شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد ها حاکی از این است که نسخه ی هفتم ان نیز همزمان با انتشار ایفون بعدی معرفی خواهد شد.
یکی دیگر از دلایل قدرتمندی این گوشی پردازنده شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد s سامسونگ است که به طور دقیق تمام عملکرد ها را مدیریت و پردازش می کند.
گوشی Galaxy شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد Note یک نوع جدید دیگر از گوشی های سامسونگ است که درواقع جفت یا زوج تبلت ها به شمار می رود.
و فوق العاده تر از همه این که میتوانید این نمایشگر را شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد برای دو عملکرد و برنامه مجزا استفاده کنید.
انگری بیردز را همه می شناسند! بهترین بازی سال گذسته که هنوز هم جزو بهترین هاست مخصوصا از زمانی که در ان بازی دو طرفه و رقابتی ایجاد شده ، ماندگاری ان بازی افزایش پیدا کرده! اکنون شرکت Rovio که با ساخت بازی انگری بیردز به ثروت بزرگی رسیده است ، دیروز شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد نسخه ی جدیدی از این بازی منتشر کرد که کاملا رایگان می باشد.تفاوت این نسخه از بازی از نسخه های دیگر این می باشد که تکی نیست و شما در این نسخه انلاین خواهید بود و با افراد واقعی بازی خواهید کرد. این بازی با فیس بوک در ارتباط است و شما با دوستان خود در این شبکه ی اجتمائی می توانید انگری بیردز بازی کنید و نهایت لذت را از این بازی ببرید. شما هم اکنون می توانید از فروشگاه اپل و همینطور گوگل پلی این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید.
شرکت اپل امروز اپدیت جدیدی را برای سیستم عامل iOS خود منتشر کرده است که نسخه ی ان را به ۶٫۱٫۴ تغییر می کند. حجم این اپدیت تنها ۱۱٫۵ مگابایت می باشد و تنها اختصاصی برای ایفون ۵ می باشد و ایپد و ایپد مینی این اپدیت را هنوز نمی توانند دریافت کنند. این اپدیت برای هماهنگی بیشتر پروفایل شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد صوتی شما در گوشی خود با اسپیکر ها می باشد و تغییر خاصی را اینجاد نمی کند.
اما اکنون هنوز هیچ شرکتی نتوانسه این رزولوشن را در صفحه نمایشی کوچکتر شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد از ۴٫۸ اینچی بگذارد. اگر احتمال ان را دهیم که ایفون بتواند کمی نیز جلو برود و این روزولوشن را در صفحه نمایش کوچکتر از این بگذارد ، می شود گفت که ایفون ۶ ممکن است ۴٫۵ اینچی خواهد بود.
پزدازنده ۱٫۴GHz دو هسته ای فشرده که بر روی این را مدیریت و برنامه ها را پردازش می کند موجب می شود که شما بتوانید با کمترین تاخیر یا اختلال در تاخیر به شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد طور آنلاین بازی کنید .
احتمال می رود که سامسونگ این گوشی را در نمایشگاه IFA در ماه سپتامبر معرفی کند. با این مشخصاتی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد که برای این گوشی گفته شده ، می توان گفت قوی ترین گوشی خواهد بود اما خب خریدار باید به کار کردن با این گوشی با دو دست خود عادت کند و همینطور جیب بزرگی داشته باشد تا این گوشی در ان جا بشود!
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایتکا، این نام زوج تبلت از آنجایی گرفته شده است که ظاهر و عملکردی شبیه به تبلت ها دارد و علاوه بر این دارای عملکرد تلفن همراه نیز می باشد.( میتوان گفت هم گوشی هم تبلت ) یا همان یک تیرو دو نشان خودمان.و شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد این خلاصه ای از ویژگی های فوق العاده این گوشی است.
Galaxy Note دارای صفحه نمایش مسطح AMOLED شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد است که اندازه آن ۵٫۳ اینچ است. و این یعنی Galaxy Note یک نمایشگر فوق العاده و واضح را در اختیار شما قرار می دهد.
نمایشگر ۵٫۳ اینچی این دستگاه به شما اجازه می دهد تا به بهترین روش و با بهترین کیفیت صفحات اینترنتی را مشاهده کنید و به وبگردی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد بپردازید.دیدن فیلم و خواندن کتاب های الکترونیکی بدون بزرگنمایی زیاد یا اسکرول از دیگر موهبت های این صفحه نمایش فوق العاده است.
همانطور که می دانید ، تعداد اندکی از گوشی های گلگسی اس ۴ هشت هسته ای خواهند بود و بقیه همان چهار هسته را خواهند داشت اما سامسونگ قصد دارد گلگسی نوت بعدی خودش را در به چیپ Exynos شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد 5 مجهز کند که می تواند یک پردازنده ی هشت هسته ای و یا دو پردازنده ی چهار هسته ای را ساپورت کند. این تنها چیزی نیست که در مورد این گوشی شنیده می شود. گفته می شود گلگسی نوت سوم دارای ۳ گیگابایت رم خواهد بود. پردازنده ی گرافیکی این گوشی هم در نقطه ی ابهام قرار دارد اما گویا سامسونگ می خواهد از پردازنده ی گرافیکی Mali-450 استفاده کند که بسیار قدرتمند می باشد.صفحه نمایش این فبلت نیز ۶ اینچی از نوع AMOLED خواهد بود که رزولوشن ان ۱۰۸۰p خواهد بود و در واقع FullHD خواهد بود. همچنین این گوشی دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت و از همان S-pen استفاده خواهد کرد که در گلگسی نوت دوم بود.
این صفحه نمایش گسترده دقیقا بیانگر نام این گوشی است .note درواقع بیانگر این است که با بزرگ نمایش دادن note های رو گوشی باعث می شود بیشتر به آنها توجه کنید.نوع قلم جدید برای نوشتن در شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد این گوشی نیز از ویژگی های دیگر آن است.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 ا

 

گر شما نسخه ی ۶۴ گیگابایتی این گوشی را خریداری بکنید و یک کارت microSD با ظرفیت ۶۴ گیگابایتی به ان وصل کنید ، شارژ ایرانسل بانک صادرات به حافظه ای بسیار زیاد خواهید رسید که می توان شما را راضی نگه دارد. مشکل حافظه در گوشی های هوشمند بسیار مشهود می باشد ام شرکت های سازنده ی کارت های microSD قول داده اند این کارت ها را تا ۲ ترابایت ارتقا دهند!
ظاهراً سامسونگ برای گوشی های سری گلکسی که بهترین گوشی های دنیا را به چالش کشیدند پایانی قایل نیست چراکه هر روز مدلی جدیدتر با قابلیت های خاص تر به بازار عرضه می نماید. SIII قبل از عرضه حواشی زیادی داشت که البته به نوع انتخاب تبلیغ سامسونگ برای این گوشی باز می گشت که تا حدی به دارندگان گوشی های غیر سامسونگ توهین کرده بود. سامسونگ قصد دارد با این مدل تیر خلاص را به سمت آیفون های اپل شلیک کند و به کاربران ثابت کند که حرف اول را در این بازار این برند است که می زند. به دلیل اندازه مانیتور، بدنه این گوشی هم دراز و هم پهن است ولی در عین حال بسیار بسیار نازک طراحی شده است. طول این گوشی 136.6 میلی متر و عرض آن هم 70.6 میلی متر می باشد. با وجود این اندازه ها، ضخامت این مدل تنها 8.6 میلی متر است که با این ضخامت Galaxy SIII در زمره نازک ترین گوشی های دنیا جای می گیرد. این گوشی از مانیتور بسیار بزرگ لمسی 4.8 اینچی برخوردار است که می تواند تصاویر را با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل نمایش دهد و این به معنای تراکم 306 پیکسل در هر اینچ است. تراکم رنگ این مانیتور نیز 16 میلیون رنگ را شامل می شود. چنین تراکم رنگی و پیکسلی روی مانیتوری با این اندازه دقت و کیفیت تصویری بی نظیری را در اختیار کاربران قرار داده است. SIII از دو دوربین برخوردار است که دوربین اول در بالا مانیتور قرار داشته و از کیفیت 1.9 مگاپیکسل برای تماس های تصویری بهره می برد. دوربین دوم و اصلی گوشی در پشت گوشی بوده و از کیفیت 8 مگاپیکسل بهره می برد. این گوشی با وجود آخرین نسخه سیستم عامل آندروید در آن به قابلیت های فوق هوشمندی مجهز شده که هیچ از رقبا از آنها بهره نمی برند. این گوشی از تکنولوژی Smart Stay بهره می شارژ ایرانسل بانک صادرات برد که با در نظر گرفتن چشمان کاربر هر گاه کاربر به مانیتور گوشی نگاه نکند مانیتور خاموش و هرگاه نگاه کند دوباره روشن می شود. تکنولوژی پیشرفته تشخیص صوت و پاسخ گویی به سوالات با نام S Voice در این مدل مانند Siri در آی فون اپل عمل می کند با این تفاوت که با زبان های بیشتری سازگار است.
2- SAMSUNG شارژ ایرانسل بانک صادرات Galaxy SIII
این محصول در ادامه موفقیت های مدل های قبلی اپل و با الهام از تجربیات گذشته این شرکت در ساخت گوشی های تلفن همراه خود عرضه شد. این گوشی نسبت به آی فون های قبلی پیشرفت بسیاری کرده که بزرگ شدن مانیتور آن اصلی ترین نقطه این پیشرفت هاست. بدنه آی فون 5 به صورت کلی مشابه مدل قبلی یعنی 4S طراحی شده است. این گوشی هم همانند سلف خود از پنل های پشت و جلوی صاف با یک نوار فلزی در کنار آن شکل گرفته است. اولین نکته در طراحی این گوشی این است که جنس بدنه آن از فلز و شیشه است و در ساخت بدنه از پلاستیک بهره گیری نشده است. البته یکی از معایب این کار پس از عرضه این گوشی به بازار مشخص شد. متاسفانه روی نوار فلزی کناری این گوشی با کشیده شدن کلید و اجسامی نظیر آن خط و خش ایجاد می شارژ ایرانسل بانک صادرات شود که این امر به مرور زمان ظاهر این مدل را بسیار زشت می کند. مانیتور این با 0.5 اینچ بزرگ تر شدن نسبت به آی فون 4S به چهار اینچ رسیده است و تصاویر را با رزولوشن 640 در 1136 پیکسل نمایش می دهد که این به معنای تراکم 326 پیکسل در هر اینچ مربع است. این مانیتور از تراکم رنگی 16 میلیون عددی برخوردار است و شفافیت رنگ ها روی آن نسبت به آی فون 4S بهبود قابل ملاحظه ای پیدا کرده است. این گوشی به دو دوربین مجهز شده است. دوربین اول آن در بالای مانیتور تعبیه شده و از کیفیت 1.2 مگاپیکسل برای تماس های تصویری بهره می برد. دوربین دوم این گوشی هم در پشت آن در کنار فلاش LED این گوشی با کیفیت 8 مگاپیکسل تعبیه شده است. سیستم عامل این گوشی iOS نسخه 6 بوده و از امکانات ارتقا یافته ای نسبت به نسخه قبلی این سیستم عامل برخوردار است. Siri هم در این مدل باهوش تر شده و پاسخ گوی سوالات بیشتری است. سیستم حذف نویز محیط هم با میکروفون های اختصاصی آن به خوبی عمل می کند. تنها نکته بد نرم افزاری این گوشی نرم افزار نقشه آن است که به واقع ضعیف عمل می کند!
سخنگوی سامسونگ همچین حرفی زده است و گفته که گلگسی اس ۴ هیچ وقت حافظه اش پر نخواهد شد. این در حالی است که خود سیستم عامل اندروید نصب شده روی کهکشان چهارم نزدیک به ۸ گیگابایت حجم دارد و از حافظه ی داخلی گوشی استفاده شارژ ایرانسل بانک صادرات می کند و اگر شما نسخه ی ۱۶ گیگابایت این گوشی را خریداری بکنید ، خیلی زود با پر شدن حافظه برخورد خواهید کرد.
این روز ها بازی شارژ ایرانسل بانک صادرات های اندروید حجم دار شده اند و حتی این روز ها بازی هایی وجود دارند که نزدیک به یک گیگابایت حجم دارند و این حافظه نمی تواند دووام بیاورد. البته کهکشان چهارم از کارت های microSD پشتیبانی می کند و شما می توانید حافظه جانبی خوبی را به ان وصل کنید. سامسونگ ادعا کرده که هر گونه کارت های microSD را پشتیبانی می کند چون این روز ها کارت های microSD تا ۶۴ گیگابایت پیش رفته اند.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

خوب بالاخره مراسم تمام شد و همگان آیفون ۵ را دیدند. این تاپیک مقایسه ای بین Apple iPhone 5 و Samsung Galaxy خرید شارژ ایرانسل بانک ملی SIII است. این ۲ گوشی بیشترین قسمت بازار را از آن خود کرده اند. همگان می دانیم مطمئنا آیفون ۵ فروش بسیار بالایی خواهد داشت پس مقایسه این ۲ گوشی اصلا کار غلطی نیست. متاسفانه آیفون ۵ قبل از معرفی کاملا لو رفته بود و تقریبا همگان می دانستند که این آیفون چه خواهد بود، اماهیچ کس جز اپل نمی تواند به خوبی امکانات این آیفون را توضیح دهد!
همانطور که می بینید اختلاف بین این ۲ گوشی واقعا کم است اما تنها چیزی که بسیار آیفون را عقب می اندازد نداشتن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی NFC است . جالب است که در حال حاضر بازی های آندروید تقریبا با آی او اس برابری می کند و این دیگر مزیتی برای اپل به حساب نمی آید.
اگر به خرید آیفون ۵ علاقمند شده‌اید اما با شنیدن اینکه بدنه آلومینیومی این گوشی به طور عجیبی به خط و خش علاقمند است تا مرز انصراف پیش رفته‌اید شاید با خواندن این مطلب دوباره به خرید محصول جدید اپل علاقمند شوید! البته احتمالا این علاقمندی مجدد برای شما گران تمام خواهد شد چون ناچار به خرید آیفون ۵ نه با پوشش آلومینیومی بلکه با پوششی از طلای ۲۴ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی عیار خواهید شد!
روی این دو گوشی هوشمند نسخه 1/4 سیستم‌عامل آندروید یا همان Jelly Bean خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به همراه رابط کاربری ویژه سامسونگ موسوم به Touchwiz نصب شده است. هر دو گوشی به کاربران امکان می‌دهند که به راحتی بتوانند به صورت همزمان از ابزارها استفاده کنند، عکس بگیرند و آنها را به‌اشتراک بگذارند و صفحه اصلی گوشی را بر اساس سلیقه شخصی خود تغییر دهند.
هر دو این گوشی‌ها به حسگرهایی مجهز هستند که نسبت به حرکت‌های کوچک عکس‌العمل نشان می‌دهند. به عنوان مثال زمانی که کاربر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی با یک تماس ناخواسته مواجه می‌شود، می‌تواند با حرکت کوچک گوشی آن را روی حالت بی‌صدا بگذارد
این بار 6 مورد خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از شارژرهای بی سیم براتون معرفی می کنیم که امسال به انتخاب کارشناسان بهترین گزینه ها برای خرید در بین شارژرهای بی سیم هستند.
اگه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی می خواین یه شارژر داشته باشین که کار باهاش راحتر باشه و باطری گوشیتون شارژ کنین قطعا شارژر های بی سیم جانشین بسیار خوبی برای شارژر های معمولی خواهند بود.
این دو گوشی هوشمند Galaxy Star و Galaxy Pocket Neo نام دارند که به‌ترتیب به پردازنده‌های یک گیگاهرتزی و 850 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مگاهرتزی مجهز شده‌اند و حافظه‌های داخلی آنها 4 گیگابایت است که البته می‌توان از طریق کارت حافظه آن را تا 32 گیگابایت افزایش داد.
دو گوشی گلكسی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ارزان سامسونگ وارد بازار شد
حالا اگر با دیدن این عکس‌ها و خواندن چند خط بالا برای خرید آیفون ۵ طلایی علاقمند شده‌اید باید به عرض شما برسانم که این مدل‌های طلایی آیفون ۵ به زودی در فروشگاه‌های شرکت گلداندکو در بریتانیا و دوبی عرضه خواهند شد و ما هم مانند شما خبری از قیمت این مدل‌ها نداریم و شاید قیمت رو به افزایش طلا در بازارهای جهانی دلیل آن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی باشد.قیمت آیفون طلایی هر چقدر باشد به نظر چندان هم از قیمت فعلی آن در بازار ایران بالاتر نخواهد بود اگر چه به نظر بیش از مدل معمولی آیفون ۵ جلب توجه خواهد کرد.
توانایی کار با گوشی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی در عین شارژ و حمل و جابجایی و حرکت با گوشی در هنگام شارژ از جمله مزیت هایی که شارژر بی سیم در اختیارتون قرار می دهد و صد البته که شارژر های معمولی از این ویژگی ها برخوردار نیستند.
شارژر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بی سیم این روز ها نظر بسیاری را به خودش جلب کرده و قطعا داشتن یه شارژر بی سیم خوب یه مزیت به حساب می آید.
شرکت سامسونگ از دو گوشی هوشمند جدید که در خانواده گوشی‌های هوشمند معمولی طبقه‌بندی می‌شوند، رونمایی کرد و توضیح داد که این محصولات جدید با قابلیت پشتیبانی همزمان از خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دو سیم‌کارت به دست کاربران می‌رسند.
بله! تنها در کمتر از یک خرید شارژ ایرانسل بانک ملی هفته از عرضه آیفون ۵، مدل طلایی آن نیز البته نه از سوی اپل بلکه از سوی شرکت گلداندکو (Gold & Co) آماده عرضه شده است.
این آیفون ۵ طلایی در دو مدل طلای ۲۴ عیار و مدل رز طلایی!! عرضه می‌شود که هر کدام از آنها با شماره جداگانه‌ای عرضه خواهند شد و البته هر دو از جعبه چوبی مخصوص خود که صنایع دستی به حساب خرید شارژ ایرانسل بانک ملی می‌آید برخوردارند.
بسیاری گلکسی اس ۳ را با آیفون ۴اس مقایسه می کردند و با این حال باز هم آیفون ۴اس در بسیاری از چا ها از گلکسی اس ۳ بهتر بود اما می توان با قاطعیت گفت ایفون ۵ اپل با قدرت بسیار بالای خود به راحتی می تواند رقیب کره ای خود را پشت سر بگذارد. تراکم پیکسل در آیفون اپل بسیار خیره کننده است و این مقدار در آیفون ۵ بسیار بیشتر از گلکس اس ۳ هست. با پردازنده قوی A6 هم می توان آیفون ۵ را یک کنسول بازی تلقی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کرد.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

دانشمندان درصددند شارژایرانسل بانک مسکن روش جدیدی برای شارژ تلفن‌های همراه ارایه کنند که امکان تغذیه گوشی را با ذغال فراهم می‌کند.
به گزارش اخبار خارجی شارژایرانسل بانک مسکن موبنا، نوآوری در فضای موبایل باعث شده که مردم در سراسر دنیا به امکاناتی دسترسی داشته باشند که تا پیش از آن شاید خیلی بعید به نظر می‌رسید.
سرطان پوست نوعی سرطان است که با توجه به نوع سلول پوستی رخ می‌دهد. شارژایرانسل بانک مسکن یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد به سرطان پوست مبتلا می‌شوند، قرار گرفتن در معرض پرتو فرابنفش خورشید است.
گزارش‌ها حاکی است، هم‌اکنون بیش شارژایرانسل بانک مسکن از 1.5 میلیارد نفر روی کره زمین به انرژی الکتریسیته دسترسی ندارند. بر این اساس بسیاری از کاربران تلفن‌همراه مجبورند مسافت زیادی را برای شارژ دستگاه موبایل خود طی کنند.
این برنامه علایم بیماری را تشخیص داده و به کاربران هشدار می‌دهد.بر این اساس کاربران لازم است که از خال‌های سیاهی که روی پوست‌شان وجود دارد و به آنها مشکوکند، با گوشی هوشمند خود عکس بگیرند.سپس این نرم‌افزار عکس‌ها را مورد بررسی قرار داده و شارژایرانسل بانک مسکن تصاویر مختلف از همان بخش پوست را روی با هم مقایسه می‌کند.
بر این اساس تاکنون تعداد زیادی کتاب الکترونیکی برای کودکان آفریقایی ارایه شده که دسترسی به شارژایرانسل بانک مسکن این کتاب‌ها از طریق اتصالات نسل دوم و گوشی‌های ساده فراهم می‌شود.
در این روش محققان از یک مشغل بوتانی برای گرم کردن یک سلول سوختی که به اندازه یک شارژایرانسل بانک مسکن سکه است، استفاده می‌کنند و دمای آن را به 700 درجه سلسیوس می‌رسانند. زمانی که دستگاه در دمای مناسب قرار می‌گیرد، چراغ‌های LED متصل شده به آن روشن می‌شوند.
شرکت کره‌ای سامسونگ در حال طراحی و تولید موبایل‌ها و تبلت‌هایی است که امکان کنترل با مغز را داشته شارژایرانسل بانک مسکن باشند.
به تازگی برنامه‌ای برای شارژایرانسل بانک مسکن گوشی‌های تلفن همراه ارایه شده که در تشخیص بیماری‌های پوستی از جمله سرطان به کاربران کمک می‌کند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، دانشمندان موسسه تحقیقاتی Point Source Power شارژایرانسل بانک مسکن قصد دارند با استفاده از دستگاهی با نام VOTO شارژ گوشی تلفن همراه را با استفاده از ذغال امکان‌پذیر کنند.
آمارها نشان داده که پنج میلیارد نفر از مردم از گوشی‌های مبتنی بر شبکه شارژایرانسل بانک مسکن نسل دوم و ساده استفاده می‌کنند و تقریبا 1.5 میلیارد نفر از مردم دنیا گوشی هوشمند دارند.
همچنین پیش‌بینی می‌شود شارژایرانسل بانک مسکن تا سال 2017 باز هم 75 درصد مردم آفریقا از گوشی‌های ساده و مبتنی بر شبکه‌های 2G استفاده کنند.
آفریقا دومین قاره پهناور جهان پس از آسیا است. این قاره مساحتی بیش از 20 درصد از مجموع خشکی‌های زمین را در بر می‌گیرد. عرض این قاره حدود ۸ هزار کیلومتر است. آفریقا با بیش از یک میلیارد نفر جمعیت در ۶۱ کشور شارژایرانسل بانک مسکن و قلمرو حدود یک هفتم از جمعیت جهان را در خود جای داده ‌است.
همچنین دستورات صوتی نیاز به تمرکز بیشتری دارد که کلمات درست ادا شوند. بنابراین در موارد زیادی باعث حواسپرتی و گیجی راننده می‌شوند.به گفته کارشناسان حتی استفاده از هندزفری هم باعث حواسپرتی رانندگان می‌شود. زیرا استفاده از هندزفری و بلندگو در اتومبیل شارژایرانسل بانک مسکن باعث برهم زدن سکوت می‌شود، بنابراین امنیت کاذبی در اتومبیل ایجاد می‌شود که بسیار خطرناک است.
به شارژایرانسل بانک مسکن گزارش اخبار خارجی موبنا، محققان سامسونگ با همکاری دانشگاه تکزاس به دنبال روش‌هایی برای استفاده از نرم‌افزارها، ‌انتخاب یک شماره برای تماس، پیدا کردن یک آهنگ از میان لیست آهنگ‌ها و روشن و خاموش کردن دستگاه با استفاده از فرمان مغزی افراد هستند.این اساس محققان فعالیت‌های مغز را هنگامی که سوژه‌های بصری تکرار می‌شوند مورد بررسی قرار می‌دهند و موضوع مورد نظر که می‌تواند یک نرم‌افزار یا پخش یک موسیقی باشد با متمرکز شدن چشم روی آن یا پلک‌زدن مکرر انتخاب می‌شود.
بر اساس این تحقیقات، 15 میلیون نفر شارژایرانسل بانک مسکن در آفریقا امکان دسترسی به گوشی‌های هوشمند را دارند این در حالی است که جمعیت موبایل به دست این قاره نیم میلیارد نفر برآورد شده است.
بر این اساس یک‌هزار و 400 کتاب الکترونیکی به شکل رایگان برای کاربران آفریقایی ارایه شارژایرانسل بانک مسکن شده است.
سپس این تصاویر را همانند پزشک بررسی می‌کند و در هر مورد تغییر رنگ و تغییرات پوستی شارژایرانسل بانک مسکن قادر است بیماری و میزان پیشرفت آن را تشخیص دهد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، نرم افزار ارایه شده برای تشخیص بیماری‌های پوستی Skin Prevention” " نام دارد و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که با استفاده از موبایل خود بتوانند به سرعت هر نوع تهدید را شارژایرانسل بانک مسکن در مورد پوست خود تشخیص دهند.
آمارها نشان داده رشد و توسعه گوشی‌های شارژایرانسل بانک مسکن تلفن همراه باعث ترویج هر چه بیشتر فرهنگ کتاب‌خوانی در کشورهایی مثل آفریقا شده است.
به گفته محققان، اگرچه در کشورهای توسعه یافته این چنین مشعل‌های وجود ندارد و همه کاربران به برق دسترسی دارند، اما این روش برای میلیون‌ها نفر که از این انرژی محرومند کاربردی خواهد شارژایرانسل بانک مسکن بود.
این دانشمندان با استفاده از فناوری سلول‌های سوختی انرژی مورد شارژایرانسل بانک مسکن نیاز دستگاه‌های الکترونیکی را تامین می‌کنند.
اگرچه بسیاری از امکانات برای گوشی‌های هوشمند ارایه شده و بسیاری از افراد، به‌ویژه مردم آفریقا استطاعت و امکان خرید گوشی‌های هوشمند را ندارند و از گوشی‌های نسل دوم و ساده‌تر استفاده می‌کنند. با این حال برنامه‌های آموزشی و کتاب‌خوانی ارایه شده که شارژایرانسل بانک مسکن امکان دسترسی به آنها از طریق گوشی‌های ساده‌تر فراهم می‌شود.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

ه تازگی شایعاتی مبنی بر رونمایی از نسخه بعدی آی‌فون منتشر شده که قرار است اوایل تابستان به شکل رسمی از سوی شرکت اپل معرفی شود.به گزارش اخبار خارجی موبنا، خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بر اساس شایعاتی که درباره آی‌فون جدید منتشر شده،‌ با نام آی‌فون 5S در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.گزارش‌ها حاکی است، یک اپراتور مخابراتی ژاپنی اعلام کرده که شرکت اپل قصد دارد مدل جدید گوشی هوشمند آی‌فون را تا تابستان یعنی کمتر از دو ماه دیگر به دست کاربران جهانی برساند.
تاکنون شارژرهای خورشیدی هم برای گوشی‌های خرید شارژ ایرانسل بانک ملی موبایل ارایه شده که به موقعیت نور و خورشید بستگی دارد و شب هنگام نمی‌توان از آنها استفاده کرد. اما شارژرهای آبی با این مشکلات روبه‌رو نیستند و به اندازه یک قاشق غذاخوری می‌تواند برای شارژ گوشی کافی باشد.
در قسمت جلویی این گوشی، صفحه نمایش خرید شارژ ایرانسل بانک ملی 99/4 اینچی Super AMOLED با وضوح 1920×1080 پیکسل تعبیه شده که تراکم پیکسلی 441 دارد.
به گزارش فاکس‌نیوز، شارژرهای دستی و قابل حمل برای خرید شارژ ایرانسل بانک ملی افرادی که در مناطق جنگی زندگی می‌کنند یا دور از شهر به کاری مشغولند و به الکتریسیته دسترسی ندارند، مناسب است.
گزارش‌ها حاکی است که قیمت Galaxy S4 تا 6 ماه آینده تا 25 درصد کاهش خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خواهد یافت.
البته آب زیادی لازم نیست فقط به اندازه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی یک قاشق غذاخوری آب نیاز است.
محققان سوئدی تکنیک جدیدی ارایه کرده‌اند که می‌توان بدون نیاز به منبع الکتریسیته گوشی‌های موبایل را فقط به وسیله آب شارژ کرد.به گزارش اخبار خارجی موبنا، محققان سوئدی اعلام کرده‌اند که برای شارژ گوشی‌های موبایل نیازی به منبع الکتریسیته نیست و لازم است به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آب دسترسی وجود داشته باشد.
این خرید شارژ ایرانسل بانک ملی گوشی در سه مدل 16، 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود و تمامی مدل‌ها دارای شکاف کارت حافظه microSD خواهند بود.
این شارژر قادر است 25 تا 100 درصد ظرفیت گوشی آی‌فون را شارژ کند و از آب‌ جوی گرفته تا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آب خوردن می‌توان برای شارژ گوشی‌های موبایل استفاده کرد.
شارژر آبی توسط تیمی از محققان موسسه فناوری KTH Royal سوئد ارایه شده و نخستین شارژری است که می تواند با استفاده از آب شور یا شیرین دستگاه‌های خرید شارژ ایرانسل بانک ملی موبایل را شارژ کند.
این اسناد و مدارک توسط یک پایگاه اینترنتی فرانسوی منتشر شده و فروشگاه اینترنتی KDDI نیز برخی اطلاعات خرید شارژ ایرانسل بانک ملی فنی مربوط به آن را تایید کرده است.
Galaxy S4 به طور پیش فرض از نسخه 4.2.2 سیستم عامل آندرویید بهره می‌برد که به رابط کاربری خرید شارژ ایرانسل بانک ملی انحصاری سامسونگ یعنی TouchWiz نیز مجهز شده است.
Galaxy S4 شبیه مدل Galaxy S3 است. عرض گوشی کم بوده و لبه‌ها دارای خرید شارژ ایرانسل بانک ملی انحنا هستند. ضخامت این گوشی فقط 9/7 میلی‌متر است و کمی باریک‌تر از مدل قبلی است. وزن آن نیز تنها 130 گرم است که برای یک گوشی 5 اینچی، فوق‌العاده به نظر می‌رسد. بدنه این گوشی از پلی کربنات ساخته شده است.
بنابراین خط سیر قیمت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی این دستگاه به تدریج با افت نزولی همراه خواهد شد، بنابراین به کاربران پیشنهاد می‌شود که اگر تصمیم به خرید Galaxy S4 دارند فعلا از گوشی‌های فعلی خود استفاده کنند تا چند ماه آینده با افت همراه شود.
پردازنده Galaxy S4، Exynos 5 Octa است و از خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پردازشگر چهار هسته‌ای Cortex-A15 با فرکانس 6/1 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی PowerVR SGX 544MP3 پشتیبانی می‌کند. البته مدل دیگری از این گوشی برای بازارهای خاص نیز عرضه خواهد شد که از چیپ Snapdragon 600 کوآلکام استفاده خواهد کرد. هر دو مدل دارای دو گیگابایت حافظه RAM بوده و از شبکه‌های پرسرعت LTE نیز پشتیبانی می‌کنند. باتری 2600 میلی‌آمپری در پشت گوشی جاسازی شده است.
بر اساس این گزارش، گوشی آی‌فون در تاریخ 20 ژوئن به صورت رسمی توسط شرکت اپل معرفی می‌شود و پیش‌فروش آن مدت کوتاهی پس از آن آغاز می‌شود تا فروش این محصول از ماه بعد به طور رسمی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آغاز شود.
دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی است و از دوربین ثانویه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی 1/2 مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری، ردیاب چشمی و دست کاربر پشتیبانی می‌کند.
این شارژرها خرید شارژ ایرانسل بانک ملی با نام PowerTrekk ارایه شده‌اند و لازم است که به اندازه یک قاشق غذاخوری داخل محفظه آن آب ریخت، سپس درب آن را بسته و کابل یواس‌بی را به دستگاه موبایل وصل ‌کنید. به این ترتیب دستگاه شروع به آزاد کردن هیدروژن کرده و این گاز با اکسیژن ترکیب می‌شود و انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود.این دستگاه با گوشی‌های هوشمند، دوربین‌های دیجیتال، آی‌پد و GPS سازگار است.
تحلیلگران با توجه به روند قیمت گذاری نسخه‌های قبلی همچون Galaxy S3 و Galaxy S2 که در طول چند ماه کم‌کم با کاهش قیمت مواجه شدند، پیش‌بینی کرده‌اند که تا چند ماه آینده این دستگاه با افت شدید قیمت در اختیار مشتریان قرار گیرد. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
به گزارش اخبار خارجی موبنا، گوشی Galaxy S4 با قیمت حدود 900 دلار به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بازار جهانی عرضه شد. بر این اساس انتظار می‌رود در طول سه ماه آینده قیمت این گوشی 15 درصد و تا شش ماه آینده تا 25 درصد کاهش یابد.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

سامسونگ: کمپانی سامسونگ در سه ماهه نخست سال 2013 همانند سه ماهه پایانی سال 2012 به صدر نشینی قاطع خود در بازار گوشی های هوشمند ادامه داد. در این سه ماهه سامسونگ توانست به تنهایی تعداد اسمارت فون های بیشتری را نسبت به مجموع چهار کمپانی بعدی به فروش رساند. سامسونگ همچنین پرچم دار 2013 خود یعنی گلکسی اس 4 را معرفی نمود که مجموعه ای از ویژگی های جدید و بهبود ها را نسبت به نسل پیشین در خود جای داده است و نتایج عرضه آن به بازار را طی سال 2013 خواهیم دید. در ادامه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی سال 2013 باید دید که سامسونگ چگونه می خواهد اسمارت فون های مبتنی بر سیستم عامل Tizen را به سبد محصولات خود اضافه نماید و ویژگی های ظاهری و فنی این اسمارت فون ها چگونه خواهد بود.
هواوی: هرچند کمپانی هواوی در سه ماهه نخست سال 2013 نتوانست رتبه سوم خود را که در سه ماهه پایانی سال 2012 بدست آورده بود حفظ نماید و با واگذار نمودن آن به کمپانی ال جی به رتبه چهارم در میان تولید کنندگان گوشی های هوشمند بسنده کرد، اما در مقایسه با سال گذشته رشد چشم گیری را بازار گوشی های هوشمند شاهد بوده است. این کمپانی نسبت به سال قبل مجموعه اسمارت فون های سری Ascend خود را گسترش داد تا بتواند بخش های بزرگتری از بازار را پوشش داده و از سوی دیگر وابستگی خود را به عرضه فیچرفون ها کاهش دهد. هواوی در سه ماهه نخست سال خرید شارژ ایرانسل بانک ملی 2013 نسبت به سه ماهه مشابه سال 2012 توانست فروش خود را در بخش های خارج از ناحیه آسیا/پاسیفیک تقریباً دو برابر نماید.
ال جی: کمپانی ال جی توانست پس از دو ماه عدم حضور در میان 5 کمپانی برتر تولید کننده گوشی های هوشمند، به این جمع بپیوندد و با پشت سر گذاشتن هواوی، سونی و زد تی ئی رتبه سوم جدول را به خود اختصاص دهد. افزایش فروش اسمارت فون های ال جی به واسطه فروش مناسب مجموعه گوشی های 3G این کمپانی -- منجمله گوشی های سری L و نکسوس 4 بود. اسمارت فون های دارای قابلیت ارتباطی LTE ال جی نیز -- منجمله سری اپتیموس جی -- نیز در موفقیت این کمپانی سهیم بودند. ال جی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی امیدوار است تا مسیر ترقی خود را با عرضه اسمارت فون هایی از سری F و L که بخش های میانی و پائینی بازار را هدف قرار می دهند ادامه دهد.
از سوی دیگر نوآوری‌های بسیاری نظیر شارژ بی سیم، صفحه نمایش پیشرفته که خود مملو از تکنولوژی‌های جدید است و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دوربین متفاوت با لرزش گیری کارآمد، همگی Lumia920 را به یکی از متفاوت‌ترین تلفن همراه‌های هوشمند تبدیل کرده است.
روی هم رفته Lumia920 گوشی است ایده‌آل که امیدواریم مشکلات کوچک آن با اصلاحیه‌هایی که نوکیا می‌دهد حل شود اما برای دیدن نتیجه‌ی رقابت بین آن و HTC 8X باید صبر کرد تا benchmark معتبری برای آنان منتشر شود و تا آن زمان ما قضاوت را به خود شما واگذار می‌کنیم.تحلیل گر ارشد IDC در این مورد می گوید: «کاربران گوشی ها دوست دارند در جیب هایشان کامپیوتر داشته باشند. اکنون به سرعت در حال سپری شدن و پایان روزهایی هستیم که گوشی ها عمدتاً برای تماس های تلفنی و ارسال پیام های متنی مورد استفاده قرار می گرفتند. یکی از نتایج این روند این است که بالانس قدرت در بازار اسمارت فون ها خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به سمت سازندگان گوشی که به اسمارت فون ها وابستگی بیشتری دارند سوق داده شده.»
نوکیا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی با Lumia920 و سخت افزارش حرکتی تهاجمی برای بدست آوردن نبض بازار ویندوزفون‌ها انجام داده است. اگرچه یک حریف قدرتمند به نام ۸X بر سر راه خود دارد اما Lumia920 جذاب‌تر به نظر می‌رسد. البته هر کدام از این دو گوشی دارای مزایا و معایبی هستند که قضاوت نهایی را بسیار دشوار می‌کند. برای مثال عملکرد دوربین Lumia920 در نور کم و یا ثبات آن در فیلم‌برداری قابل تقدیر است اما از طرفی دیگر آنچه از تکنولوژِی PureView انتظار داشتیم در آن ندیدیم.
اپل: سه ماهه نخست سال 2013 پنجمین فصل متوالی بود که اپل مکان دوم را در جدول فروشندگان گوشی های هوشمند در اختیار داشت. کمپانی اپل با عرضه آیفون 5 توانست در سه ماهه نخست سال 2013 بهترین فروش اسمارت فون های خود را نسبت به سه ماهه های نخست سال های گذشته شاهد باشد و در مقایسه با سه ماهه نخست سال 2012 نیز رشد فروش 6.6 درصدی را تجربه کند. البته آخرین باری که این کمپانی به رشدی تک رقمی در فروش سه ماهه خود نسبت به سه ماهه مشابه سال پیشین بسنده کرده بود سه ماهه سوم سال 2009 بود. با توجه به آنکه اپل در صدد است تا مشتریان جدیدی را جذب نماید، احتمالاً شاهد افزایش تدریجی تنوع اسمارت فون های این کمپانی در بازار خواهیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بود.
در زیر نگاهی داریم به وضعیت 5 تولید کننده برتر گوشی های خرید شارژ ایرانسل بانک ملی هوشمند در سه ماهه نخست سال 2013:
Ramon Llamas -- مدیر تحقیقات تیم موبایل IDC نیز می گوید: «علاوه بر پیشی گرفتن اسمارت فون ها از فیچر فون ها، تغییر اساسی دیگری که در صنعت [موبایل] شاهد آن هستیم حضور کمپانی های چینی در میان فروشندگان برتر اسمارت فون ها است.» وی در ادامه می افزاید: «سال گذشته حضور خرید شارژ ایرانسل بانک ملی رهبران پیشین بازار نظیر نوکیا، بلک بری (که در آن موقع ریسرچ این موشن نام داشت) و اچ تی سی در میان 5 کمپانی برتر امری عادی بود. در حالی که از آن زمان این کمپانی ها مراحل مختلفی از دگرگونی را پشت سر گذاشته اند، فروشندگان چینی -- منجمله هواوی و زد تی ئی و نیز کول پد و لنوو -- با عرضه گوشی های هوشمند گام های بلندی را در بدست آوردن مشتریان جدید برداشته اند.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

 با استفاده از این سرویس رمز تولید شده به گوشی مشترک ارسال می‌شود و باتوجه به ماهیت خدمات، دو نوع رمز یکبار مصرف و رمز دوم شارژ ایرانسل بانک صادرات روی آنها تعریف شده است.
قراردادن نشانکها روی صفحه اصلی شارژ ایرانسل بانک صادرات
کمپانی فنلاندی تولید کننده گوشی های موبایل ، نوکیا ، گوشی هوشمند Lumia 510 خود را به بازار موبایل هند می آورد. برخی منابع نوکیا لومیا 510مانند BGRIndia اعلام کردند که نوکیا Lumia 510 در مقایسه با سایر گوشی های Lumia می تواند تجربه بهتری را برای کاربران فراهم شارژ ایرانسل بانک صادرات کند. این گوشی دارای یک صفحه اصلی جدید است و امکان تغییر اندازه Tiles را برای کاربران فراهم می کند.همچنین گزینه ای برای به اشتراک گذاشتن فایل ها از طریق بلوتوث و یک سری ویژگی های جدید نیز وجود دارد. نوکیا Lumia 510 با ویندوزفون ۷٫۸ دارای لنز جدید دوربین است که برای ویندوزفون ۸ معرفی شده بود. تمامی گوشی های Lumia بعنوان بخشی از ارتقای OS آن را دریافت می کنند با اینحال زمان دقیق برای ارتقای سایر گوشی ها به این لنز مشخص نشده است.
عد از نگارش فارسی برای جاوا و سیمبیان، بلاخره اولین نگارش فارسی مرورگر یو سی (UC Browser) برای گوشیهای اندروید نیز عرضه شد. بنا به گفته کمپانی UCWeb — سازنده مرورگر یو سی — کاربران ایرانی تاکنون استقبال گسترده ای از محصولات پیشین این کمپانی به شارژ ایرانسل بانک صادرات عمل آورده اند و این کمپانی امیدوار است که نسخه فارسی مرورگر یو سی ویژه اندروید نیز مورد استقبال ایرانیان قرار گیرد.
حالت پرسرعت شارژ ایرانسل بانک صادرات
سونی شارژ ایرانسل بانک صادرات اکسپریا سری ایگوشی های هوشمند مقرون به صرفه سونی Xperia E و Xperia E Cloud کمتر از دو هفته قبل بطور رسمی معرفی شدند اگرچه این گوشی ها تا سه ماهه نخست ۲۰۱۳ موجود نمی شوند. کمپانی سونی در آلمان پیش از این قیمت این گوشی های آندروید را تعیین کرد اگرچه تاریخ دقیق عرضه آنها تاکنون مشخص نشده است.
پیش از این نیز اعلام شده بود که Xperia E و Xperia E Cloud به ترتیب با قیمت ۱۵۹ یورو معادل ۲۰۵ دلار و ۱۶۹ یورو معادل ۲۱۸ دلار در آلمان موجود می شوند. این در حالی است که کمپانی انگلیسی Carphone Warehouse نیز گوشی سونی Xperia E را در فروشگاه آن لاین خود ارائه داده است و شارژ ایرانسل بانک صادرات اعلام نمود که این گوشی از فوریه ۲۰۱۳ در اختیار کاربران قرار می گیرد. ظاهرا تاریخ عرضه گوشی تغییر می کند اما این اطمینان وجود دارد که اوایل ۲۰۱۳ در انگلیس به فروش می رسد.
شرکت ارتباطات سیار ایران سرویس رمز یکبار مصرف (OTP) را با شارژ ایرانسل بانک صادرات نام تجاری کلید همراه به مشترکان خود عرضه کرد.
رمز یکبار مصرف، رمزی است که مشترک در هنگام مراجعه به دفاتر خدماتی و به منظور دریافت خدمات ذیل ارائه می‌کند و پس از دریافت رمز، مشترک زمان معینی فرصت دارد تا خدمت درخواستی را دریافت کند شارژ ایرانسل بانک صادرات و بعد از آن رمز منقضی خواهد شد.
این روش با رویکرد افزایش نقاط سرویس‌دهی به مشترکان، تسهیل در ارائه خدمت، افزایش شارژ ایرانسل بانک صادرات امنیت خدمت‌رسانی و حفظ محرمانگی اطلاعات شخصی مشترکان، موجب ارتقای ضریب اطمینان آنها خواهد شد.
منوی فارسی، بخش ناوبری همراه با سایتهای جذاب و پرطرفدار و نمایش درست و کامل سایتهای فارسی از جمله ویژگیهای این نگارش جدید می باشد. مرورگر UC Mini 8.1 شارژ ایرانسل بانک صادرات مختص کاربران عزیز ایرانی تهیه شده است.
سرویس کلید همراه روشی نوین شارژ ایرانسل بانک صادرات در ارائه خدمات به مشترکین همراه اول است که در آن بستری فراهم شده تا مشترکان از طریق ارائه رمز بتوانند خدمات خود را دریافت کنند.
کلیدهای ولوم شارژ ایرانسل بانک صادرات برای پیمایش صفحات
مرورگر UC Mini 8.1 به عنوان اولین نگارش فارسی شارژ ایرانسل بانک صادرات این مرورگر قابلیتهای جدید زیادی دارد:
برای دریافت رمز یکبار مصرف نیز باید عدد ۲ را به سامانه پیام کوتاه ۸۹۶۹ ارسال کرد یا از سوی اپراتور دفتر خدماتی در هنگام درخواست خدمت رمز به شارژ ایرانسل بانک صادرات گوشی مشترک ارسال شود. همچنین از طریق کدهای میانبر*۱۱۱*۲۱۱# نیز دسترسی به این سرویس ممکن است.
بعد از نگارش شارژ ایرانسل بانک صادرات فارسی برای جاوا و سیمبیان، بلاخره اولین نگارش فارسی مرورگر یو سی (UC Browser) برای گوشیهای اندروید نیز عرضه شد.
سرویس کلید همراه روشی نوین شارژ ایرانسل بانک صادرات در ارائه خدمات به مشترکین همراه اول است که در آن بستری فراهم شده تا مشترکان از طریق ارائه رمز بتوانند خدمات خود را دریافت کنند.
منوی فارسی، بخش شارژ ایرانسل بانک صادرات ناوبری همراه با سایتهای جذاب و پرطرفدار و نمایش درست و کامل سایتهای فارسی از جمله ویژگیهای این نگارش جدید می باشد. مرورگر UC Mini 8.1 مختص کاربران عزیز ایرانی تهیه شده است.
خدمات قابل ارائه با رمز یکبار مصرف از طریق دفاتر شامل قطع و وصل سرویس ویژه، شارژ ایرانسل بانک صادرات تغییر نام، تغییر آدرس و اصلاح آدرس و اصلاح کد ملی هستند.
کلید شارژ ایرانسل بانک صادرات همراه
اسکن کد شارژ ایرانسل بانک صادرات QR
کمپانی سازنده این مرورگر — که مرکز آن شارژ ایرانسل بانک صادرات در شهر گوانگ ژو چین است — می گوید: «مرورگر UC Mini 8.1 برای کاربرانی است که به دنبال تجربه وبگردی سریع و انعطاف پذیر هستند تا از مرورگر موبایل کم حجمی که عملکردهای عالی، سرعت وبگردی بالا و کارکرد نرم و آسان د



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

همچنین ویژگی Floating Touch گوشی Xperia sola (که به کمک آن می‌توان بدون لمس صفحه و با فاصله‌ای اندک از نمایشگر با حرکت انگشت، گوشی را کنترل نمود) در نسخه جدید بهبود یافته و ویژگی جدیدی که سونی آن را حالت دستکش (Glove Mode) می‌نامد کار با این فناوری را روان‌تر کرده است. در زیر شارژایرانسل بانک مسکن می‌توانید ویدئویی را مشاهده کنید که کاربر در حالی که دستکش‌های ضخیمی به دست دارد، می‌تواند به راحتی با Xperia sola کار کند.
دفتر مرکزی شرکت در منطقه همراسمیت شهر لندن قرار دارد. این شرکت تیم‌های توسعه و تحقیقی دیگری در کشورهای سوئد، ژاپن، چین، کانادا، هلند، ایالات متحده، هند و شارژایرانسل بانک مسکن بریتانیا هم دارد.
سونی اریکسون اولین سود خود را در نیمه دوم ۲۰۰۳ اعلام کرد. در سال ۲۰۰۵، سونی اریکسون بیش از ۵۰ میلیون تلفن همراه فروخت. در ۲۰۰۶، تلفن‌های همراه شارژایرانسل بانک مسکن بیش از ۷۴٫۸ میلیون فروش داشتند.
ارتباطات همراه سونی (به انگلیسی: Sony Mobile Communications)‏ بخش موبایل و تجهیزات ارتباطی همراه شرکت ژاپنی سونی است، این شرکت سابقاً تحت نام سونی اریکسون (به انگلیسی: Sony Ericsson)‏ فعالیت می‌کرد، شرکتی که مشترکاً توسط دو شرکت سونی ژاپن و شرکت ارتباطاتی سوئدی اریکسون در شارژایرانسل بانک مسکن سال ۲۰۰۱ برای تولید موبایل تأسیس شده بود.
ارتباطات همراه سونی بیش از شارژایرانسل بانک مسکن ۹۰۰۰ کارمند در سرتاسر جهان دارد. پس از خرید شرکت سوئدی اریکسون توسط سونی رئیس شرکت هیدکی کومیاما و قائم مقام آن آندرس رونواد شد.
سونی و اریکسون تجارت خود را در مارس ۲۰۰۲ با هم ترکیب کردند و آنها هم اکنون محصولات کاملی برای همه گروها در زیر چتر «سونی اریکسون» دارند. سونی اریکسون در سال ۲۰۰۵ سری W گوشی‌های موسیقی مارک Walkman را معرفی کرد. گوشی‌های موسیقی سری-W سونی اریکسون را می‌توان به عنوان اولین گوشی‌های موبایل که مرکزیت آن‌ها موسیقی هستند، معرفی کرد، این باعث ایجاد بازار جدید موسیقی قابل حمل در زمان خود شد. سونی اریسکون در سال ۲۰۰۶ گوشی‌هایی با مارک سایبرشات را، شارژایرانسل بانک مسکن یعنی تلفن‌هایی که دارای قابلیت‌های پیشرفته در عکاسی بودند معرفی کرد. سونی در سال ۲۰۰۸ اولین سری تلفن‌های هوشمند را با نام تجاری اکسپریا (به انگلیسی: XPERIA)‏ روانه بازار کرد.
سونی بروزرسانی ساندویچ بستنی برای Xperia go، Xperia U و Xperia sola را آغاز کرد – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز سونی این هفته ارائه نسخه ۴ اندروید را برای گوشی‌های مدل Xperia go، Xperia U و شارژایرانسل بانک مسکن Xperia sola ارائه می‌کند. علاوه بر ویژگی‌های ساندویچ بستنی می‌توانید ویژگی‌های خاص جدیدی را نیز تجربه کنید.
این کمپانی طی بیانیه ای اعلام کرد که سایر ویژگی های شارژایرانسل بانک مسکن این تبلت بخوبی کار می کند و کاربران به راحتی می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند.
سونی اعلام کرده که وضعیت ارائه اندروید ۴ در بازارهای مختلف، متفاوت خواهد بود و شارژایرانسل بانک مسکن این مساله به سرویس‌دهنده مخابراتی نیز بستگی دارد. بگذارید امیدوار باشیم که ساندویچ بستنی برای گوشی اکسپریا شما نیز ارائه گردد.
به گزارش وب پایگاه اینترنتی فناوری اسلش گیر، شرکت سونی هنوز شارژایرانسل بانک مسکن قیمت این محصول را اعلام نکرده است.
به نظر می‌رسد که سونی این هفته را بهترین فرصت برای ارائه بروزرسانی اندروید ساندویچ بستنی بر روی سه گوشی Xperia خود تشخیص داده است. پس از بروزرسانی Tablet S و Xperia Ion (در آمریکا)، حالا این غول شارژایرانسل بانک مسکن محصولات الکترونیکی قصد دارد تا نسخه ۴ اندروید را برای برخی گوشی‌های خود مثل Xperia go، Xperia U و Xperia sola ارائه نماید.
این محصول از لنز E-Mount‌،‌ فلاش، صفحه LCD با قابلیت چرخش شارژایرانسل بانک مسکن ۱۸۰ درجه، پردازشگر BIONZ و حسگر Exmor APS HD CMOS 16.1 مگاپیکسلی برخوردار است.
سونی فروش تبلت های شارژایرانسل بانک مسکن آندروید را به حالت تعلیق درآورد – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
دوربین تازه سونی معرفی شد – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز دوربین شارژایرانسل بانک مسکن NEX-3N با وزن ۲۱۰ گرم و سرعت فریم ۱۶ هزار، دارای ویژگی‌های بسیاری در قسمت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است.
بر طبق مجله سوئدی M۳ چاپ شارژایرانسل بانک مسکن ۷/۲۰۰۶، سونی اریکسون بهترین مارک فروش رفته در کشورهای شمال است، پیرو نوکیا.
کمپانی سونی بدنبال مشکلات تولید در تبلت های Xperia اعلام کرد که فروش تبلت های آندروید خود را فعلا متوقف کرده است. سونی به این شارژایرانسل بانک مسکن نتیجه رسید که ویژگی متفاوت در برابر تراوش که باید تبلت را در برابر مقادیر کمی از آب محافظت نماید از کارایی لازم برخوردار نیست و آن طور که انتظار میرفت موثر نمی باشد.
سونی برنامه ای را ارائه داده است که درصورت نیاز دستگاه های دارای مشکل را بررسی و جایگزین می کند. انتظار می ورد رفع کامل این مشکل تا پایان ماه طول بکشد. کاربران تبلت سونی برای دریافت به روزرسانی باید در قسمت مربوطه در سایت کمپانی شارژایرانسل بانک مسکن ثبت نام کنند.
این بروزرسانی علاوه بر تمام ویژگی‌های اندروید جدیدتر، چند ویژگی شارژایرانسل بانک مسکن خاص دیگر نیز به این گوشی‌ها می‌افزاید. از این موارد می‌توان به تجربه جدیدی در کار با موزیک‌ها، تصاویر و ویدئوها، بهبود صفحه قفل، قابلیت تغییر سایز ویجت‌ها و افزودن یک دکمه چندوظیفه‌ای (Multitasking) اشا



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 


In an event held in Tabriz on 17 April 2013 to give the prizes of the “Eid-to-Eid” contest lucky draw as well irancel as Irancell Winter Promotion 1391, the winners of the gold bars were announced.
During Irancell Winter Promotion 1391 the draw of which was held in the same ceremony, all Irancell subscribers who had recharged their SIM cards up to the minimum amount of IRR 100.000 during the Offer Period were allowed into the contest for three 100 gram gold bars, and the subscribers, both old and new, who had recharged their SIM cards up to IRR 100.000 in a month, totaling the minimum amount of IRR 300.000 by the end of irancel Winter, did contest for 1 Kilo gold bar. Now, the contest knows its winners.
The first round of Irancell SMS Eid-to-Eid contest, from the date marking birthday anniversary of Imam Mahdi (PBUH) to the advent irancel of “Fitr Feast”, centered on the participants’ public information about Ramadan and Imam Mahdi (PBUH), is now closed. The happy winner of this event comes from Shahin Dej city, as announced after the results of the lucky draw and received the respective prize in the said get-together.
Moreover, Irancell technical team and representatives were dispatched to the region only one hour after the incident, to ensure provision of sustainable services to the people irancel in the quake-hit region.
Implementation of the Disaster Recovery Plan in Irancell network from the very beginning of the network launch has helped irancel prevention of network outage, just like when an earthquake struck the East Azerbaijan Province, says the report
In this first phase, the subscribers need to dial *898*8# to find the nearest restaurant or Irancell service center. The subscribers may choose to recieve the address of the intended place through text message or recive its location on irancel the map through MMS. Once more it is emphasized that this service requires no software/hardware to be installed on the handset
The 1st phase of Irancell Info-Finder service was launched and for the first time in Iran Irancell subscribers can find the address and map irancel of the nearest restaurant and Irancell service center based on their location, no need for any hardware and software.
Irancell Spring Promotion (16 April - 21 June 2013) is presently open and the new subscribers who register and recharge their SIM cards on the same day for IRR 50.000 during the Offer Period, are allowed into the Daily Lucky Draw for the IRR irancel 10 million prize. It comes while, the subscribers, both old and new, who recharge their SIM cards up to IRR 100.000 in a month, totaling the minimum amount of IRR 300.000 by the end of the Offer Period, will enter the lucky draw for 1 Kilo gold bar prize, set to be decided and disclosed by the end of Spring, the report continues.
In spite of the irancel very high rate of the traffic requested after an earthquake with the 1.6magnitude on the Richter scale rocked Southeast of Boushehr province, the services continue to be normally provided to the affected subscribers.
An SMS system called “Public Contribution System 8115” was established for collecting irancel the public cash contribution to help the earthquake victims of Boushehr, through cooperation of Irancell and Iranian Red Crescent Society.
The lucky draw for deciding the 10 gold bars winners of Irancell Winter Promotion was held in Shahriar Hotel of Tabriz, at the presence of the media reporters plus the Supervision Panel, after presentation of Eid-to-Eid first irancel round winner’s prize, reports Irancell Public Relations.
According to Irancell Public Relations, all Irancell subscribers can directly give their donations by sending a free of charge blank SMS to 8115. The contribution amount will be deducted from the airtime of the prepaid subscribers and added to the bill irancel issued for the postpaid ones.
According to Irancell Public Relations, Irancell Info-Finder provides the information needed by the subscribers based on their geographical location. Using this service, Irancell subscribers will be able to receive, through SMS or MMS, the location information and map of the nearest irancel restaurants and Irancell service centers.
Additionally, the prepaid subscribers, again irancel both old and new, who make 5 minutes of call in each day of the week during the Spring Offer Period, are welcomed to the Weekly Lucky Draw which gives its participants a prize of IRR 20 million every week.
This system irancel has been established through cooperation between Irancell and Iranian Red Crescent Society f



:: برچسب‌ها: Irancell iran , mtn irancell , irancell mtn , irancel , irancell mms , mms irancell , sharj irancell , irancell sharj , irancell charge , charge irancell , iran sharj , kharid sharj , kharide sharj , e sharj , kart sharj ,
:: بازدید از این مطلب : 652
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

همانطور که در عکس ها نیز ملاحظه می کنید این گوشی از یک صفحه کلید کامل QWERTY در زیر مانیتور برخوردار است. این امر موجب شده که همانند سایر گوشی های به این شکل نوکیا مانیتور این مدل را به صورت افقی روی بدنه جاگذاری نماید. اندازه این بدنه این گوشی به نحوی است که شما می توانید این مدل را در هر جیبی جای دهید. طول این گوشی 115.2 میلی متر و عرض آن هم 58.9 میلی متر می باشد. ضخامت این مدل هم به 13.5 میلی متر رسیده است. با توجه به جنس پلاستیکی بدنه این گوشی وزن آن تنها 105 گرم می باشد.نوکیا این گوشی را با تنوع رنگی مناسبی در رنگ های آبی، خاکستری، قرمز، سفید و طلایی به بازار عرضه کرده است. روی کمتر مدلی چنین تنوع رنگی دیده می شود که این امر برای این گوشی مزیت مثبتی محسوب می خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شود. نوکیا در کناره های بدنه این مدل نوار نقره ای رنگ براقی را پیش بینی کرده که زیبایی ظاهری آن را دو چندان کرده است.
مانیتور: خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
طراحی: خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
در سمت راست بدنه این گوشی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی المان خاصی تعبیه نشده است ولی در سمت چپ اسلات کارت حافظه قرار گرفته است که این اسلات از روکش هم رنگ بدنه برخوردار است. در قسمت بالای این گوشی پورت های microUSB در کنار جک شارژ گوشی و جک 3.5 میلی متری هدفون قرار گرفته است. با وجود این جک هدفون می توانید از هر هدفون دلخواهی روی این گوشی بهره بگیرید
در سمت راست بدنه این گوشی دکمه های نقره ای رنگ کم و زیاد کردن صدا به همراه دکمه های شاتر دوربین خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و پاور گوشی دیده می شود. دکمه پاور گوشی برای قفل کردن عملکرد مانیتور گوشی نیز کاربرد دارد. در قسمت زیر گوشی اسپیکر تقریباً بزرگ آن و در بالای گوشی هم جک هدفون 3.5 میلی متری به همراه پورت microUSB دیده می شود که متاسفانه روکشی برای آن در نظر گرفته نشده است. در این قسمت میکروفون دوم گوشی هم برای گرفتن نویز محیط از صدا نیز تعبیه شده است. در کنار میکروفون نویز گیر در بالا اسلات سیم کارت نیز قرار گرفته است.
یکی از اصلی ترین نقاط خرید شارژ ایرانسل بانک ملی قوت این گوشی مانیتور بزرگ 4.3 اینچی لمسی آن است که می تواند تصاویر را با رزولوشن 480 در 800 پیکسل نشان دهد که این معنای تراکم 217 پیکسل در هر اینچ است. ای مانیتور که از تکنولوژی ساخت AMOLED بهره می برد با فناوری Gorilla Glass در برابر خط و خش و تا حدی ضربات فیزیکی مقاوم شده است. تکنولوژی لمسی مانیتور Lumia 900 از نوع خازنی یا Capacitive است که بسیار روان و حساس در این گوشی عمل می کند. همچنین تکنولوژی انحصاری نوکیا با نام Nokia Clear Black با ایجاد کنتراست بیشتر موجب شده تصاویر بسیار شفاف روی مانیتور نمایش داده شوند. این مانیتور از تفکیک رنگی 16 میلیون عددی پشتیبانی می کنند. در زیر مانیتور هم سه دکمه لمسی خازنی برای دسترسی به منوی ویندوز، بازگشت به صفحه قبلی و جستجو دیده می شود.این شرکت در حال عرضه گوشی های جدیدی است که بتواند جایگاه قبلی خود را باز پس گیرد. یکی از مدل هایی که این شرکت به تازگی روانه بازار کرده است Asha 302 نام دارد که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.
طول این گوشی 127.8 میلی متر و عرض آن هم 68.5 میلی متر است. این طول و عرض زیاد به دلیل مانیتور 4.3 اینچی این گوشی است. ضخامت این مدل هم به 11.5 میلی متر رسیده است که البته نازک ترین در نوع خود نیست ولی با توجه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به قابلیت های گوشی ضخامت قابل قبولی است. وزن این گوشی با وجود روکش فلزی بدنه 160 گرم می باشد. نوکیا این گوشی را در رنگ های مشکی، آبی و سفید به بازار عرضه کرده است.
طراحی: خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
طراحی بدنه در این گوشی به صورت کاملاً یکپارچه صورت پذیرفته است که این امر زیبایی این مدل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی را دو چندان کرده است. البته این سبک طراحی امکان تعویض باتری را از کاربران گرفته است.
نوکیا با عرضه گوشی های N8، E7 و در آخر هم N9 فرم طراحی جدیدی را وارد گوشی های هوشمند خود کرد که ادامه آن در سری Lumia هم همچنان مشاهده می شود. این فرم طراحی که در Lumia 900 هم آن را می بینید بنا شده به تاکید روی نازک سازی گوشی و ایجاد لبه های کاملاً منحنی در کناره های گوشی به همراه حذف زواید از اطراف مانیتور برای تاکید روی بزرگی مانیتور گوشی که به خوبی هم صورت گرفته است. حاصل کل این تلاش ها این شده که خرید شارژ ایرانسل بانک ملی این گوشی با وجود اندازه بزرگ به مانند یک گوشی خوش دست در دستان شما جای بگیرد.
البته مدیرعامل جدید خرید شارژ ایرانسل بانک ملی این شرکت معظم اقدامات تقریباً موثری در این مسیر به انجام رسانده که روزآمد کردن طراحی نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های هوشمند نوکیا جزو اصلی ترین این اقدامات است. ایجاد سری Lumia هم در بین سایر گوشی های نوکیا در همین راستا ارزیابی می شود که اقدام هوشمندانه، به موقع و تا حدی موثر نیز بوده است. بنا بر آخرین آمار فروش نوکیا این شرکت از این سری توانسته 2 میلیون محصول را به فروش برساند. بارزترین خصوصیت نرم افزاری این گوشی هم سیستم عامل ویندوز آن است که حاصل توافق نوکیا و مایکروسافت می باشد. در ادامه با جدیدترین مدل این سری با نام Lumia 900 بیشتر آشنا می شویم.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

این گوشی یک مرورگر بسیار مناسب دارد که شارژ ایرانسل بانک صادرات صفحه آغازین آن دارای نوارهای URL و جستجو است و زیر آنها سه پنل وجود دارد که امکان مرور در کنار صفحه آنها فراهم شده است.
در حالی که اوایل هفته گذشته مدیر عامل نوکیا برکنار و مدیر بخش کسب و کار مایکروسافت را که سرپرستی خط تولید Office این شرکت را برعهده داشته جایگزین وی شد، مدیر بخش گوشی‌های شارژ ایرانسل بانک صادرات هوشمند این شرکت نیز استعفا کرد.
گفته می‌شود طی چهار سال گذشته اولی پکا کالاسوو باعث کاهش درآمد شارژ ایرانسل بانک صادرات و سهم بازار نوکیا شد.
به گفته جورما اولیلا (Jorma Ollila)، سخنگوی نوکیا، هم اکنون زمانی برای سرعت بخشیدن به فعالیت و تجدید حیات نوکیا است. این شرکت 35 درصد کل گوشی‌های عرضه شده در سراسر دنیا را به فروش می‌رساند و سال گذشته در آمد خود را 1/56 میلیارد دلار برآورد کرد.بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، در ماه ژوییه نوکیا به دنبال جایگزینی برای کالاسوو بود اما شارژ ایرانسل بانک صادرات معرفی استفان الوپ تا چند روز پیش از معرفی استراتژی‌های شرکت و رونمایی از محصول در نشستی در لندن توسط این شرکت فنلاندی غیر منتظره بود.
این گوشی دارای شش شارژ ایرانسل بانک صادرات بازی از پیش نصب شده است که شامل Golf Tour ، Memorize ، Music Guess ،Nature Park ، Picture Puzzle و Solitaire است.
الوپ سابقه درخشانی در صنعت نرم افزار، مدیریت بخش توسعه نرم شارژ ایرانسل بانک صادرات افزار گرافیک ماکرومدیا و در آخر به عنوان رییس بخش اجرایی Adobe Systems دارد.
نرم افزار Communities در نوکیا C2-03 در مرکز SNS است و با حساب های فیس بوک و توییتر کار می کند که دارای چندین شارژ ایرانسل بانک صادرات حساب از هر نوع است.
الوپ می‌گوید: به محض تحویل گرفتن این پست نقش من به عنوان مدیر نوکیا رهبری این تیم در دوره تغییر و شارژ ایرانسل بانک صادرات همراهی این سازمان و گذر از زمان رکود است. به این ترتیب در تلاشیم در حالی که عملکرد بالایی به لحاظ مالی داشته باشیم به نیاز مشتریان همان زمان پاسخ دهیم.تحلیلگران می‌گویند اولین اقدام وی سازماندهی رقابتی شدید با آیفون اپل خواهد بود، پروژه‌ای که کالاسوو در طول سال‌های فعالیتش در نوکیا همواره با شکست مواجه شد.
استفاون الوپ (Stephen Elop) به عنوان اولین مدیر غیر فنلاندی نوکیا با شارژ ایرانسل بانک صادرات قدمتی 145 ساله که عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن همراه در دنیا را یدک می‌کشد، منصوب شد.
مهمترین ویژگی گوشی N8 پشتیبانی از دوربین 12 مگاپیکسلی است که از کیفیت HD ، لنز کارل زایس و فلش زنون برخوردار است و به کاربران امکان عکسبرداری در شرایط نور شارژ ایرانسل بانک صادرات کم را می دهد.
در شرکت مایکروسافت، الوپ در یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های سودآوری مایکروسافت یعنی بخش تجاری این شرکت و تولید نرم افزارهای Office شارژ ایرانسل بانک صادرات فعالیت می‌کرد.
این گوشی همچنین از فناوری Dolby Digital Plus بهره می برد که با سیستم سینمای خانگی سازگار بوده و صداها را با کیفیت عالی پخش می کند.این شارژ ایرانسل بانک صادرات گوشی امکان دسترسی به شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک و توییتر را دارد و کاربران می توانند تصاویر و ویدیوها را در همان لحظه تصویربرداری به اشتراک بگذارند و تمام رویدادهای فیس بوک فقط با یک کلیک به تقویم گوشی شما اضافه می شود و بر روی صفحه نمایش گوشی نشان داده می شود و به این شکل شما همیشه با تمامی دوستان خود در تماس هستید.
N8 نوکیا از اتصالات HDMI برخوردار است که می تواند به سینمای خانگی یا پروژکتور متصل شارژ ایرانسل بانک صادرات شده و تصاویر، ویدیو و موسیقی را به نمایش بگذارد.
البته شارژ ایرانسل بانک صادرات به گفته سخنگوی نوکیا ملیت معیار این انتخاب نبوده است.
پیش‌بینی می‌شود، شارژ ایرانسل بانک صادرات الوپ که اصالتا کانادایی است با مشکلات فرهنگی و سازمانی به عنوان مدیر بزرگ‌ترین تولید کننده تجهیزات مخابراتی اروپا دست و پنجه نرم کند.
بسیاری از تحلیلگران معتقدند که نوکیا با موفقیت آیفون سرکوب شد و ضعف این شرکت را در بخش گوشی‌های هوشمند در سه سال گذشته با شارژ ایرانسل بانک صادرات افت 70 درصدی یا 90 میلیارد دلاری می‌دانند.
به گفته یک منبع آگاه، یکی از دلایلی که نوکیا شارژ ایرانسل بانک صادرات الوپ را به عنوان مدیر منصوب کرد؛ کانادایی الاصل بودن وی بوده است. زیرا بسیاری از کارشناسان به دلیل انتخاب مدیران آمریکایی برای انتصاب به عنوان مدیر این شرکت به نوکیا انتقاد کرده بودند.
انتصاب یک مدیر نرم افزاری در یک شرکت تولید کننده تلفن همراه نشان شارژ ایرانسل بانک صادرات دهنده تحول بزرگی در بازار موبایل است. اپل با عرضه آیفون، تلفن همراه را به یک رایانه قابل حمل تبدیل کرد. این امکان نصب هزاران نرم افزار، اجرای بازی‌های ویدیویی، فیلم‌برداری و پخش فیلم و امکان پیدا کردن مکانی برای خوردن غذا را بر روی این دستگاه ممکن کرد.
استیو بالمر در سال 2008 در آستانه به انتخاب الوپ به عنوان شارژ ایرانسل بانک صادرات مدیر شرکت Juniper Networks وی را که به عملگرایی و قاطعیت معروف بود به مایکروسافت کشاند.
دوربین در وضوح QCIF در 15fps فیلمبرداری شارژ ایرانسل بانک صادرات می کند که کیفیت مطلوبی ندارد. ویدئوهای حاصل فقط برای پیام های MMS مناسب است.
بنابراین آمریکایی شارژ ایرانسل بانک صادرات نبودن در این انتخاب وی دخیل بوده و گفته می‌شود دست‌کم روح فنلاندی بودن را در وی بیدار می‌کند.
نوکیا C2-03 از گزینه های اصلی برای برقراری اربتاط برخوردار است. این گوشی از دو باند GSM / GPRS / EDGE پشتیبانی می کند. بلوتوث 2.2 با A2DP نیز وجود دارد . این گوشی Wi-Fi و پشتیبانی On-The-Go ، USB ندارد و پورت شارژ ایرانسل بانک صادرات MicroUSB نیز گوشی را شارژ نمی کند.
ه گزارش اخبار خارجی موبنا شارژ ایرانسل بانک صادرات به نقل از نوکیا، بر اساس این گزارش این دومین بار است نوکیا اقدام به عرضه یک گوشی به شکل مجازی در سراسر جهان عرضه می کند.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

در عین حال Korea Times گزارش می دهد که LG نیز در حال توسعه ساعت هوشمند است. فراتر اینکه، شرکت کره ای قصد دارد برای گوگل گلس هم رقیب بتراشد و منبع خبر می گوید این دو گجت شارژایرانسل بانک مسکن پوشیدنی جزو طرح های بلند مدت ال جی هستند که هنوز به طور عمومی معرفی نشده اند.
غیر از سامسونگ که رسماً کار بر روی ساعت هوشمند را تایید کرده، سه شرکت دیگر (اپل، گوگل و ال جی) توسعه این گجت را تایید نکرده اند ولی به نظر می رسد در نهایت امسال شارژایرانسل بانک مسکن را باید سال ساعت های هوشمند نامید.
شرکت SOS Ready که نخستین بار شارژر دستی SOSCharger را در نمایشگاه فناوری لاس‌وگاس (یا CES 2013) معرفی کرده، شارژایرانسل بانک مسکن امیدوار است تا با جمع‌آوری ۲۷۰۰۰ دلار کمک‌های مالی، بودجه‌ی لازم برای آغاز تولید انبوه این دستگاه کاربردی را بدست آورد تا تولید این شارژر را از تابستان آینده آغاز کند. گفتنی است، آن‌ها تاکنون با پیش‌فروش‌های ۲۵ دلاریشان نزدیک به ۱۷۰۰۰ دلار جمع‌آوری کرده‌اند.
دیگر محصولات کاربردی از این دست، شارژرهای شارژایرانسل بانک مسکن خورشیدی هستند که هر چند می‌توانند به رایگان از انرژی موجود در طبیعت و پرتوهای خورشید انرژی الکتریکی تولید کنند، اما قابلیت SOSCharger سرعت بالا و کاربری ساده در مواقع بروز بلایای طبیعی؛ شرایط اضطراری یا خارج از شهر است. از نقاط ضعف شارژرهای خورشیدی می‌توان به کند بودن روند شارژ، عدم دسترسی دائمی‌به نور خورشید، ظرافت و حساسیت بالای دستگاه و مواردی از این دست اشاره کرد
جالب این است که ساعت مورد ذکر از آزمایشگاه X گوگل -که مسئول گوگل گلس است- بیرون نیامده شارژایرانسل بانک مسکن بلکه گزارش اخیر آن را حاصل کار تیم اندروید می داند، بنابراین به احتمال فراوان سیستم عامل آن هم اندروید خواهد بود. آیا از دستورات صوتی هم پشتیبانی می کند؟ چه نوع سنسورهایی خواهد داشت؟ و سوالات بسیار دیگر.
فایننشال تایمز گزارش می دهد که تیم اندروید (در کمپانی گوگل) مشغول کار بر روی یک ساعت هوشمند است. در این گزارش آمده که قرار است این دستگاه به عنوان یک همراه برای تلفن های هوشمند کار کند ولی جزئیات زیادی درباره آن منتشر نشده. بعد از اپل و سامسونگ، گوگل سومین شرکتی است که گفته شده می خواهد وارد کار و بار ساعت شود. طبق شنیده ها ساعت گوگل در پایان تابستان رونمایی خواهد شد و شارژایرانسل بانک مسکن یکپارچگی کاملی با ایکس فون خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر در ادامه با مجله فناوری همراه باشید.
این ژنراتور جیبی همچنین دارای یک باتری ۱۵۰۰ میلی آمپری از نوع لیتیوم – پلیمری است که با توجه به نوع گوشی تلفن همراهی که دارید با سه تا پنج دقیقه شارژ دستی، می‌توانید پنج تا ۱۲ دقیقه انرژی لازم برای برقرار تماس‌های ضروری را داشته باشید. در ضمن این شارژر دستی که هم قد و شارژایرانسل بانک مسکن قواره‌ی تبلت آی‌پد اپل است، دارای نشانگرهای LED برای تعیین میزان شارژ و سطح باتری دارد.
شرکت SOS Ready که مقر آن در شهر سیاتل واقع در غرب ایالات متحده است پس از بروز طوفان‌های متعدد در امریکا و عدم دسترسی میلیون‌ها نفر به برق شهری برای چندین روز متوالی به فکر ابداع دستگاهی کوچک و ساده برای شارژ گجت‌هایی افتاده که شارژایرانسل بانک مسکن امروزه هر کسی از آن‌ها بهره می‌برد.
ابزاری که امروز معرفی می‌کنیم به شما اجازه می‌دهد تا در مواقع اضطراری و بحرانی و حتی خارج از شهر که کاربر دسترسی به برق شهری ندارد، گوشی‌های هوشمند و شارژایرانسل بانک مسکن سایر گجت‌های خود را شارژ کنید. تنها کافی است کابل USB مخصوص این شارژر را به گوشی‌تان زده و دسته‌ی آن را چند دوری بچرخانید؛ به همین سادگی! در ادامه با مجله فناوری همراه باشید.
یکی از پتنت های کاربردی گوگل که مربوط به سال ۲۰۱۱ است هم به توصیف ساعتی پرداخته که دو شارژایرانسل بانک مسکن نمایشگر دارد و یکی از آنها با چرخش رو به بالا باز می شود، رابط کاربری آن لمسی است و یک دوربین هم دارد. یک یا تمام این ویژگی ها می تواند در طراحی نهایی ساعت هوشمند گوگل هم وجود داشته باشد.
دیگر محصولات کاربردی از این دست، شارژرهای خورشیدی هستند که هر چند می‌توانند به رایگان از انرژی موجود در طبیعت و پرتوهای خورشید انرژی الکتریکی تولید کنند، اما قابلیت SOSCharger سرعت بالا و کاربری ساده شارژایرانسل بانک مسکن در مواقع بروز بلایای طبیعی؛ شرایط اضطراری یا خارج از شهر است. از نقاط ضعف شارژرهای خورشیدی می‌توان به کند بودن روند شارژ، عدم دسترسی دائمی‌به نور خورشید، ظرافت و حساسیت بالای دستگاه و مواردی از این دست اشاره کرد
این شارژر جیبی که SOSCharger نام دارد، برای تولید جریان الکتریکی از توان فیزیکی کاربر استفاده می‌کند. گفتنی شارژایرانسل بانک مسکن است، این دستگاه که در داخل خود یک ژنراتور کوچک دارد، می‌تواند به کمک نیرویی که کاربر از طریق چرخاندن دسته‌های آن ایجاد می‌کند برق تولید کرده و با کابل مخصوص USB آن را به گوشی یا تبلت شما برساند.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

collecting the public cash contribution to help the earthquake victims of Boushehr, through cooperation of Irancell and Iranian Red Crescent Society.
According to Irancell Public Relations, all Irancell subscribers can directly give their donations by sending a free of kart sharj charge blank SMS to 8115. The contribution amount will be deducted from the airtime of the prepaid subscribers and added to the bill issued for the postpaid ones.
The first round of Irancell SMS Eid-to-Eid contest, from the date marking birthday anniversary of Imam Mahdi (PBUH) to the advent of “Fitr Feast”, centered on the participants’ public information about Ramadan and Imam Mahdi (PBUH), is now closed. The happy winner of this event comes from Shahin Dej city, as announced after the kart sharj results of the lucky draw and received the respective prize in the said get-together.
Implementation of the Disaster Recovery Plan in Irancell network from the very beginning of the network launch has kart sharj helped prevention of network outage, just like when an earthquake struck the East Azerbaijan Province, says the report.
In kart sharj this first phase, the subscribers need to dial *898*8# to find the nearest restaurant or Irancell service center. The subscribers may choose to recieve the address of the intended place through text message or recive its location on the map through MMS. Once more it is emphasized that this service requires no software/hardware to be installed on the handset.
Irancell Spring Promotion (16 April - 21 June 2013) is presently open and the new subscribers who register and kart sharj recharge their SIM cards on the same day for IRR 50.000 during the Offer Period, are allowed into the Daily Lucky Draw for the IRR 10 million prize. It comes while, the subscribers, both old and new, who recharge their SIM cards up to IRR 100.000 in a month, totaling the minimum amount of IRR 300.000 by the end of the Offer Period, will enter the lucky draw for 1 Kilo gold bar prize, set to be decided and disclosed by the end of Spring, the report continues.
According to Irancell Public Relations, Irancell kart sharj Info-Finder provides the information needed by the subscribers based on their geographical location. Using this service, Irancell subscribers will be able to receive, through SMS or MMS, the location information and map of the nearest restaurants and Irancell service centers.
This system has been established through cooperation between Irancell and Iranian Red Crescent Society for attaining the maximum public contribution and fulfilling social kart sharj responsibilities.
Additionally, the prepaid subscribers, again both old and new, who make 5 minutes of call in each day of the week during the Spring Offer Period, are welcomed to the Weekly Lucky Draw which gives its participants a prize of IRR 20 million every kart sharj week.
The 1st phase of Irancell Info-Finder service was launched and for the first time in Iran Irancell subscribers can find the address and map of the nearest restaurant and Irancell service center based on their kart sharj location, no need for any hardware and software.
Moreover, Irancell technical team and representatives were dispatched to the region only one hour after the incident, to ensure provision of sustainable services kart sharj to the people in the quake-hit region.
The kart sharj lucky draw for deciding the 10 gold bars winners of Irancell Winter Promotion was held in Shahriar Hotel of Tabriz, at the presence of the media reporters plus the Supervision Panel, after presentation of Eid-to-Eid first round winner’s prize, reports Irancell Public Relations.
Cash kart sharj Contribution of Irancell Subscribers to Help Boushehr Earthquake Victims through SMS
In spite of the very high rate of kart sharj the traffic requested after an earthquake with the 1.6magnitude on the Richter scale rocked Southeast of Boushehr province, the services continue to be normally provided to the affected subscribers.
During Irancell Winter Promotion 1391 the draw of which was held in the same ceremony, all Irancell subscribers who had recharged their SIM cards up to the minimum amount of IRR 100.000 during the Offer Period were allowed into the contest for three 100 gram gold bars, and the subscribers, both old and new, who had recharged their SIM cards up to IRR 100.000 in a month, totaling the minimum amount kart sharj of IRR 300.000 by the end of Winter, did contest for 1 Kilo gold bar. Now, the contest knows its winners.
In an event held in Tabriz on 17 April 2013 to give the prizes of the “Eid-to-Eid” contest lucky draw as well as Irancell Winter Promotion kart sharj 1391, the winners of the gold bars were announced.



:: برچسب‌ها: Irancell iran , mtn irancell , irancell mtn , irancel , irancell mms , mms irancell , sharj irancell , irancell sharj , irancell charge , charge irancell , iran sharj , kharid sharj , kharide sharj , e sharj , kart sharj ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 | نظرات ()