نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور به دلیل راه اندازی موفقیت آمیز فازهای صفر تا سه دومین شبکه اپراتوری تلفن همراه کشور در طول سه سال گذشته موفق به دریافت این جایزه ملی شد. براساس بیانیه kharid sharj هیات داوران جایزه ملی مدیریت پروژه ایران، به دلیل مدیریت ریسک، انتقال موفق فناوری، مدیریت یکپارچه ایرانی-خارجی، مدیریت زمان و منابع، بازاریابی موفق و دسترسی به اهداف از پیش تعیین شده، جایزه ملی مدیریت پروژه به ایرانسل اهدا شد.
4,5 آبان 1388:ایرانسل برنده جایزه ملی مدیریت پروژه ایران شد kharid sharj
براساس اعلام ایرانسل، در فاز بعدی، خدمات پیشرفته تلفن اینترنتی (VoIP) نیز به kharid sharj کاربران خانگی و تجاری وایمكس ایرانسل عرضه خواهد شد.
هزینه اندک توسعه و نگهداری، مودم کوچک و قابل حمل، عدم kharid sharj تداخل امواج، امنیت بالای شبکه، یکپارچگی مودم، ایجاد زیرساخت های لازم جهت گسترش شبکه انتقال داده، توسعه ظرفیت تجارت الکترونیک، عدم نیاز به کابل کشی و خطوط تلفن از جمله مزایا و برتری های فناوری وایمکس به شمار می روند.
kharid sharj
براساس این گزارش، ثبت نام آسان، عرضه پهنای باندهای مختلف بین 64 کیلوبیت بر ثانیه تا 2 مگابیت و بر ثانیه بر اساس نوع درخواست کاربر، تنوع در نحوه پرداخت هزینه ها، امکان پرداخت هزینه اینترنت از طریق کارت های شارژهای ایرانسل موجود در بازار، امکان استفاده از چندین مودم برای یک حساب و پرداخت متمرکز، بازپرداخت مبلغ خرید در صورت عدم رضایت کاربر و پشتیبانی نصب و راه اندازی مودم های kharid sharj وایمکس از جمله مزایای اشتراک وایمکس ایرانسل هستند.
مشتركین این سرویس نوین و منحصر به فرد همیشه و در هر مکانی که تحت پوشش شبکه وایمكس ایرانسل باشد، به اینترنت با سرعت و استانداردی مناسب دسترسی خواهند داشت. ایرانسل امکان دسترسی و بهره مندی از این سرویس منحصر به فرد را در تمامی شهرها و مناطقی که تحت پوشش شبکه وایمکس ایرانسل هستند، فراهم کرده است.برای استفاده از وایمکس ایرانسل، نیازی به نزدیکی kharid sharj و یا دید مستقیم نسبت به آنتن ارسال کننده نیست و با بهره گیری از انواع مودم های وایمکس ایرانسل، امکان دسترسی به این سرویس چه در داخل ساختمان و چه در فضای باز فراهم خواهد بود.
شایان ذکر است که برترین ها در بخش اصلی جوایز فناوری ایران از میان 28 نامزد انتخاب شدند. در این میان شبکه تلفن همراه ایرانسل به سبب پیشرو بودن در ارائه خدمات نوین تلفن همراه موفق به کسب عنوان "برترین سرویس دهنده مخابراتی کشور در سال kharid sharj 1387" شد.
ایرانسل برترین kharid sharj سرویس دهنده مخابراتی سال کشور شد
در نخستین دوره "جوایز فناوری ایران" (ITA)، شركت خدمات ارتباطي ایرانسل به عنوان برترین kharid sharj سرویس دهنده مخابراتی کشور انتخاب و معرفی شد.
عرضه خدمات اینترنت پرسرعت بی سیم از kharid sharj طریق وایمکس ایرانسل برای نخستین بار در ایران در هفت شهر آغاز شد.
برای نخستین بار در ایران: عرضه kharid sharj خدمات وایمكس ایرانسل در 7 شهر آغاز شد
ترغیب سازمان پروژه برای انجام خودارزیابی، تبادل تجربیات الگوهای برتر، ایجاد رقابت سالم در کشور جهت تعالی و بالندگی و ارزیابی و شناخت نقاط قوت در زمینه های بهبود از مهمترین اهداف اهدای kharid sharj جایزه ملی مدیریت پروژه بوده است.
به مناسبت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تعرفه های استفاده از سرویس وایمکس، از تاریخ 1 تا 22 بهمن ماه، به صورت تشویقی ارائه شده و پس از این تاریخ، مشتركین این سرویس می توانند در صورت تمایل و تا هر زمان که مایل باشند، با همان طرح تعرفه فعال به استفاده از سرویس وایمکس ایرانسل ادامه داده و یا در غیر این صورت، با انتخاب یکی از طرح های تعرفه تشویقی جدیدی که متعاقباً اعلام kharid sharj خواهد شد، نسبت به تغییر طرح تعرفه خود اقدام کنند.طرح تعرفه در واقع بسته ای است متشکل از سرعتی که مشترك برای اتصال انتخاب می كند و میزان ترافیک ماهانه ای که مایل به استفاده از آن می باشد، بعنوان مثال مشترکین، امکان انتخاب طرح تعرفه ای با سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه و ترافیک ماهانه 3 گیگابایت را خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این سرویس نوین ایرانسل به مناسبت سی و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارك فجر، برای اولین بار در ایران با پهنای باندهایی بین 64 کیلوبیت بر ثانیه تا 2 مگابیت بر ثانیه، در شهرهای اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، کرج و مشهد مقدس راه اندازی و عرضه آن آغاز شد. پس از تجربه ایرانسل در kharid sharj زمینه ارایه خدمات مختلف تلفن همراه، اکنون این اپراتور قصد دارد تجربه ای کاملاً متفاوت از اینترنت پرسرعت بی سیم را با سرویس جدید وایمکس و با کیفیتی مطلوب در اختیار کاربران اینترنت كشور قرار دهد. متقاضیان می توانند با استفاده از وایمكس ایرانسل و تنها از طریق یک مودم وایمکس و با استفاده از رایانه خود، به اینترنت پرسرعت بی سیم دسترسی داشته باشند.
در بخش اصلی مراسم اهدای جوایز فناوری ایران (ITA) که به همت هفته نامه تخصصی عصرارتباط و با حضور مدیران ارشد شرکت های خصوصی و kharid sharj دولتی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در محل مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد هیئت داوران جوایز فناوری ایران، شركت خدمات ارتباطي ایرانسل را به سبب پیشرو بودن در ارائه خدمات نوین تلفن همراه، به عنوان سرویس دهنده برتر مخابراتی کشور در سال 1387 معرفي كرد.



:: برچسب‌ها: Irancell iran , mtn irancell , irancell mtn , irancel , irancell mms , mms irancell , sharj irancell , irancell sharj , irancell charge , charge irancell , iran sharj , kharid sharj , kharide sharj , e sharj , kart sharj ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

دوشنبه، ۱۲ خرید شارژ ایرانسل مردادماه ۱۳۸۸
معاون فني شرکت ايرانسل درباره برگشت پيام ها و يا ارسال پيام به خرید شارژ ایرانسل غير از مقصد گفت: چنين مشکلي تاکنون نداشتيم.
علي‌اصغر عيني‌پور در گفت‌وگو با ايسنا با اعلام اين مطلب افزود: از عصر روز گذشته عمليات به‌روزرساني و ارتقاء بخشي از خرید شارژ ایرانسل تجهيزات فني شبکه تلفن همراه ايرانسل آغاز شده و براساس برنامه بخش اول اين عمليات تا 72 ساعت آينده پايان مي‌يابد.
مدير روابط عمومي ايرانسل تصريح کرد: طي اين پيامک به مشترکان اطلاع‌رساني شده در صورتي که بعد از پايان اين عمليات خرید شارژ ایرانسل همچنان با اختلالي مواجه بودند لازم است يک بار گوشي تلفن همراه خود را خاموش و سپس روشن كنند و در صورتيکه احيانا همچنان با اختلالي مواجه بودند مي‌توانند از طريق تماس با مرکز تماس ايرانسل مشکل خود را حل و فصل كنند.
اختلال در شبکه و خرید شارژ ایرانسل عذرخواهی ايرانسل
آرش کريم‌بيگي تصريح کرد: طي اين پيامک به مشترکان اطلاع‌رساني شده در صورتي که بعد از پايان اين عمليات همچنان با اختلالي مواجه بودند لازم است يک بار گوشي تلفن همراه خود خرید شارژ ایرانسل را خاموش و سپس روشن كنند و در صورتي که احيانا همچنان با اختلالي مواجه بودند مي‌توانند از طريق تماس با مرکز تماس ايرانسل مشکل خود را حل و فصل كنند.
به گزارش ايلنا، آرش كريم بيگي با اعلام خرید شارژ ایرانسل اين خبر گفت: در زمان اجراي دومين مرحله از عمليات به‌روز رساني و ارتقاء تجهيزات فني ايرانسل ممكن است برخي از مشتركين در برخي از مناطق با اختلالاتي مواجه شوند به همين سبب تصميم گرفتيم اين عمليات را در نيمه شب 5شنبه انجام دهيم تا اختلال احتمالي بر روي ارتباطات مشتركين را در مدت اجراي اين عمليات به حداقل برسانيم.
بر اساس اين گزارش، هم اكنون امكان خريد شارژكارت‌هاي ايرانسل از طريق پايانه‌هاي فروشگاهي بانك ملت در مراكز فروش اين شركت فراهم شده است و دارندگان سيم كارت‌هاي ايرانسل مي‌توانند شارژ كارت‌هاي مورد نظر را در مبالغ 10، خرید شارژ ایرانسل 20، 50 ،100 و 200 هزار ريالي از طريق اين سامانه خريداري كنند.
به گفته وي مرکز تماس شبانه‌روزي ايرانسل به شماره‌هاي 130 براي مشترکان سيم‌کارت‌هاي دائمي براي تماس از خطوط ايرانسل و 09351300000 براي تماس از ساير خطوط و همچنين 140 براي مشترکان سيم‌کارت‌هاي اعتباري براي تماس از خطوط ايرانسل خرید شارژ ایرانسل و 09351400000 براي تماس از ساير خطوط در کليه ساعات شبانه روز و 7 روز هفته آماده پاسخگويي به مشترکان ايرانسل است.
اين گزارش حاكي است، پيش از اين نيز ارائه خدمات فروش شارژ ايرانسل در محيط اينترنت و همچنين سايت بانكداري اينترنتي بانك ملت به خرید شارژ ایرانسل نشاني [Only registered and activated users can see links] فراهم شده است.
به گفته مدير روابط‌عمومي ايرانسل بخش اول عمليات به‌روز رساني و ارتقاء شبکه تا 72 ساعت آينده پايان مي‌يابد و بخش‌هاي بعدي فرآيند به‌روزرساني خرید شارژ ایرانسل و ارتقاء شبکه ايرانسل در هفته‌هاي آينده و با اعلام قبلي از طريق پيام کوتاه به مشترکاني که ممکن است اختلالاتي در شبکه احساس کنند دنبال خواهد شد.
وي گفت: اگر پيامي بعد از ارسال به مقصد نرسد، در صورتي که مشترک از سيم کارت دائمي ايرانسل استفاده مي کند، در صورت حساب منظور نمي شود و اگر از سيمکارت اعتباري استفاده مي کند در صورت ارسال ناموفق، هزينه آن به حساب خرید شارژ ایرانسل مشترک بر مي گردد.
در عين حال، بانك ملت در نظر دارد امكانات جديدي را به پايانه‌هاي فروشگاهي اضافه كند كه در اين زمينه، پيشتر امكان پرداخت تمامي قبوض شركت‌هاي خدماتي از خرید شارژ ایرانسل طريق اين پايانه‌هاي عملياتي شده است
هزینه SMSهای ناموفق از مشترکین ایرانسل دریافت خرید شارژ ایرانسل نمی شود
ICTna.ir - بانك ملت در راستاي ترويج استفاده خرید شارژ ایرانسل از پول الكترونيك در مبادلات روزمره، خريد شارژ كارت‌هاي شركت ايرانسل را از طريق پايانه‌هاي فروشگاهي خود، امكان پذير كرد.
وي با خرید شارژ ایرانسل عذر خواهي مجدد از مشترکان به دليل وقوع اختلالات احتمالي طي 24 ساعت آينده ايرانسل به سبب آغاز عمليات بروزرساني تجهيزات، گفت: اين موضوع از روز گذشته و از طريق پيام کوتاه به آن دسته از مشترکاني كه ممكن است در برخي از ساعات و در برخي از مناطق با اختلالاتي مواجه شوند اطلاع رساني شده است.
احتمال اختلال در شبكه ايرانسل بعلت بروز رسانی و ارتقاء خرید شارژ ایرانسل تجهیزات فنی
از سوي ديگر مدير روابط‌عمومي ايرانسل نيز با عذر خواهي از مشترکان به دليل وقوع اختلالات احتمالي 72 ساعت آينده ايرانسل به خرید شارژ ایرانسل سبب آغاز عمليات به‌روزرساني تجهيزات به ايسنا گفت: با اجراي عمليات به‌روز رساني و ارتقاء شبکه، احتمال دارد طي 72 ساعت آينده برخي از مشترکان در برخي از مناطق با اختلالاتي مواجه شوند که اين موضوع از روز گذشته و از طريق پيام کوتاه به اين دسته از مشترکان اطلاع‌رساني شده است.
به گزارش خرید شارژ ایرانسل آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومي بانك ملت اعلام كرد: با عملياتي شدن اين طرح، از اين پس متقاضيان قادر خواهند بود تا با استفاده از تمامي كارت‌هاي بانكي عضو شتاب، نسبت به خريد شارژكارت‌هاي مورد نظر خود اقدام كنند.
معاون فني ايرانسل با اعلام آغاز عمليات به‌روزرساني و ارتقاء تجهيزات فني شبکه ايرانسل، از احتمال بروز برخي اختلالات براي برخي از مشترکان طي 72 ساعت خرید شارژ ایرانسل آينده خبر داد.
بر اين اساس، بانك ملت خرید شارژ ایرانسل در يك برنامه مدون، در آينده اي نزديك اين امكان را براي همه پايانه‌هاي فروشگاهي منصوب در سطح كشور فعال خواهد كرد.
شارژ كارت‌هاي ايرانسل از طريق پايانه‌هاي خرید شارژ ایرانسل فروشگاهي بانك ملت
مدير روابط عمومي ايرانسل گفت: پس از اجراي موفقيت‌آميز نخستين مرحله از عمليات به‌روز رساني و ارتقاء تجهيزات فني شبكه ايرانسل، دومين مرحله اين عمليات از نيمه شب پنجشنبه 15 مرداد آغاز مي‌شود و حداكثر تا 24 ساعت به طول مي‌انجامد. خرید شارژ ایرانسل
علي اصغر عيني پور در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزي خبر افزود: اگر کسي درباره برگشت پيامک به ارسال کننده يا ارسال به شخصي غير خرید شارژ ایرانسل از مقصد، ادعا و يا مصداقي دارد به شرکت ايرانسل براي پيگيري اعلام کند.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژ ایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژ ایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژ ایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1391 | نظرات ()