نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد نیم نگاهی به معایب Galaxy S4
fov video نیم نگاهی به معایب Galaxy شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد S4
روشی کهGalaxy Note 2 عکس میگیرد را دوست داریم، شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد اما با حالت HDR یا Panorama میتوانید کمی فراتر از دوربین بروید. برای فعال کردن آن، برنامه دوربین را اجرا کنید، بر روی دکمه حالت Shooting ضربه بزنید. با HDR و Panorama امکان به اشتراک گذاری عکس دوستان، گرفتن عکس هنگام لبخند زدن و غیره خواهد بود.- عکس های بهتر بگیرید:
سامسونگ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد چندی پیش چهارمین نسخه از غول های سری گلکسی اش را معرفی کرد . اما این پرچم دار جدید چندان هم بی عیب نیست …
در نگاه اول Galaxy S IV یک اسمارت فون فوق العاده با قابلیت های فوق العاده است که به راحتی نمیتوان از کنار این قابلیت ها گذشت . اما در زمانی که همه از قابلیت های خارق العاده ی این اسمارت فون صحبت میکنند ما شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در این پست سعی در بررسی نقاط ضعف این اسمارت فون فوق العاده داریم . با ما همراه باشید .
در نهایت Samsung I9500 Galaxy S4 را میتوان یکی از غول های بازار دانست که در تلاش است تا خود را به عنوان برنده ی بلامنازع میدان معرفی کند . اما خب بعضی اوقات یک عیب شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد هر چند کوچک میتواند شما را از خرید یک پرچم دار منع کند .
حداقل برای کاربران ایرانی که از نعمت رادیوهای ایرانتی بی بهره اند رادیو میتواند قابلیت خوب و مفیدی باشد شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد . اما سامسونگ پرچم دار جدید خود را بدون رادیو ی FM رونمایی کرده است . کاری که در سری گلکسی اس بی سابقه بوده و این اولین بار است که پرچم داری بدون رادیو را می بینیم .
آپلود(بارگذاری) شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد تصاویر به صورت خودکار:
طراحی چندان خلاقانه نیست شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در حقیقت همان طراحی نسخه ی قبلی ست
شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد میدان دید بسیار محدود
s3 s4 3 شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد نیم نگاهی به معایب Galaxy S4
ما چندین مقاله در مورد اینکه چگونه از گوشی هوشمند خود برای شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد گرفتن عکس هایی بهتر اسفتاده کنید، منتشر کرده ایم، پس حتما از آنها بازدید کنید. شامل آموزشی در مورد چگونگی جذب بهتر نور و چگونگی ارسال عکس خود، میباشد.
۲۹- روشن شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد کردن Panorama یا HDR:
من بسیار به پشتیبان گیری از فایل ها در هر زمان ممکن اعتقاد دارم که در مورد پشتیبان گیری از تصاویر چندین راه برای آپلود آنها به صورت خودکار وجود دارد. شما میتوانید از Google+، Facebook یا برنامه های Dropbox برای آپلود خودکار عکس ها در پوشه شخصی آنلاین استفاده کنید که همه این سرویس ها رایگان است. از تنظیم بودن آپلود عکس ها فقط شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در زمان متصل بودن Wi-Fi اطمینان حاصل کنید تا حجم شبکه داده سیم کارت هدر نرود.
دوربین Galaxy S4 دارای اینترفیسی همانند Galaxy Camera شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد دارد . تصاویر ۱۳ مگاپیکسلی میتواند بگیرد . میتواند ۱۰۸۰ ضبط کند و قابلیت های بسیار خوبی دارد اما این بین یک نکته ی آزار دهنده وجود دارد و آن میدان دید است ! بله درست حدس زدید در این صفحه ی بزرگ محیط بزرگی را نمیتوانید ببینید . نکته ی وحشتناک تر این قسمت این است که میدان دید Galaxy S4 از Galaxy S III هم کمتر است ، بماند که از HTC One هم کمتر است ! شاید با دیدن تصویر زیر بهتر منظورم را متوجه بشوید :
دیگر نرم افزار خاص سامسونگ Share Shot نام دارد که امکان به اشتراک گذاری تصاویر با افراد در نزدیکی شما به صورت همزمان را میدهد. در نرم افزار دوربین، بر روی کلید shooting mode کلیک کرده سپس تیک گزینه Share Shot را بزنید. با این کار، دیگر کاربرانGalaxy Note 2 و Galaxy S3 که در شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد حدود ۱۰۰ متری شما قرار دارند، میتوانند تصاویر گرفته شده توسط شما را ببینند.
طراحی گلکسی اس ۴ به خودی خود خیلی جذاب نیست . مخصوصا این که طراحی نسبت به گلکسی اس قبلی نیز تغیری نکرده است . در کل به نظر می رسد سامسونگ در سری گلکسی خلاقیتی از خود نشان نداده . با نگاهی به دو اسمارت شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد فون گلکسی اس ۳ و گلکسی اس ۴ بیشتر به شباهت این دو پی میبریم .
۲۸- پخش گروهی: شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
با فعال کردن این گزینه، به گروهی از افراد این امکان داده میشود که با یک دستگاه به صورت همزمان در تعامل باشند. جهت فعال کردن شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد این قابلیت، مطمئن شوید که همه افراد در یک شبکه Wi-Fi متشرک قراردارند و سپس یک عکس را باز کنید، روی کلید Share کلیک کنید، سپس روی Group Cast ضربه بزنید. این قابلیت با گوشی های Galaxy Note 2 و Galaxy S3 سازگاری دارد.
samsung galaxy s41 شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد نیم نگاهی به معایب Galaxy S4
۲۷- Share Shot برای به اشتراک شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد گذاری عکس ها:
Hyperglaze به خوبی آلومینیوم در HTC One یا شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد شیشه در XPeria Z نیست.شاید جنس بدنه ی گلکسی اس ۴ که Hyperglaze است خیلی بد نباشد اما بهتر است نگاهی به رقبا بندازیم . آیا Hyperglaze به اندازه ی آلومینیوم احساس خوبی را منتقل میکند ؟
شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در نهایت …



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 29 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

این صفحه شارژ ایرانسل بانک صادرات نمایش مثل دیگر صفحه نمایش ها از سه رنگ ابی ، قرمز و سبز پشیبانی می کند و کیفیتی بسیار زیاد برای کاربر فراهم می کند. بدون شک این صفحه نمایش در گوشی optimus G2 بکار خواهد رفت چراکه در مشخصات این گوشی صفحه نمای ۵٫۲ اینچی قرار دارد و ما می توانیم توانایی این صفحه نمایش را در ان گوشی ببینیم
هنوز مشخصات این گوشی ها منتشر نشده است اما همانظور که از نامشان پیداست ، یکی از انها کوچک خواهد بود و یکی امکنات بسیار زیادی خواهد داشت و در نهایت یک%NL/BM5نیز به احتمال زیاد امکانات متوسط خواهد داشت. طرز کار گوگل همیشه همینطور می باشد و دوست دارد یه خانواده از یک محصول را درست کند. بعد از نکسوس حالا نوبت به دروید موتورولا رسیده است. باید منتظر شارژ ایرانسل بانک صادرات ماند و دید که گوشی های گوگل چگونه در بازار به فروش می رسند
شرکت ال جی به تازکی یک صفحه نمایش LCD در سایز ۵٫۲ اینچ ساخته که نازکترین صفحه نمایش ساخته شده می باشد و تنها ۲٫۲ میلیمتر ضخامت دارد و به احتمال زیاد همان صفحه نمایشی خواهد بود که در گوشی Optimus G2 بکار شارژ ایرانسل بانک صادرات خواهد رفت. این صفحه نمایش روزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ دارد و بر خلاف نازکی ، تاچ بسیار روانی دارد. این صفحه نمایش بسیار نازک طبیعتا باعث می شود ، موبایلی که حامل این صفحه نمایش می باشد ، ضخامت کمی داشته باشد و نازکتر باشد.
این اتفاق برای گوشی های سامسونگ اولین نمی باشد و مدتی قبل شارژ ایرانسل بانک صادرات نیز گلگسی نوت در جیب یک نفر منفجر شده بود و بعد از گذشت بیش از یک سال از ان اتفاق هنوز از طرف سامسونگ علت ان اعلام نشد. پیشنهاد می کنم کسانی که گوشی ساسونگ دارند ، مراقب خود باشند چون ممکن است گوشی انها نیز منفجر شود.
موتورلا که یکی از شرکت های موفق ساخت موبایل می باشد و چندی پیش توسط گوگل خریداری شد و اکنون گوگل در حال پیاده کردن شارژ ایرانسل بانک صادرات برنامه های خود با این شرکت می باشد و اکنون خبر ساخت سه گوشی با امکانت مختلف از این شرکت به گوش می رسد. این سه گوشی سر گوشی های DROID می باشد و هر کدام مشخصات خاص خود را دارند و برای افراد مختلف ساخته شده اند. این گوشی ها نام های Droia mini و Droid Maxx و در نهایت Droid Ultra را یدک می کشند.
دوربین این گوشی همانقدر که با کیفیت می باشد ، همانقدر قوی می باشد و شما در یک لحظه می توانید یک عکس با کیفیت ۴۰ مگاپیکسل بگیرید و در همان لحظه یک عکس ۵ ماگپیکسلی نیز بگیرید. برای این دوربین با کیفیت نوکیا یه برنامه ریزی دقیق هم انجام شده و شما می توانید به همه تنظیمات دوربین دسترسی داشته باشید. شما می توانید با این دوربین با کیفیت ۱۰۸۰ و یا ۷۲۰ به دلخواه خودتان فیلم برداری بکنید. این گوشی همچنین یک دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی در جلو دارد. این گوشی در داخل خود یک چیپ Snapdragon S4 را دارد و پردازنده ی دو هسته ای Krait را روی ان سوار کرده است که سرعت ۱٫۲ گیگاهرتزی دارد. رم این گوشی اینبار برخلاف دیگر گوشی های نوکیا افزایش یافته و دو گیگابایت رم دارد. پردازنده ی گرافیکی این گوشی نیز Adreno 225 می باشد. حافظه ی داخلی این گوشی نیز ۳۲ گیگابایت می باشد.صفحه نمایش این گوشی نیز ۴٫۵ اینچی از نوع AMOLED می باشد و رزولوشن ان ۷۲۰*۱۲۸۰ می باشد. باتری این گوشی نیز ۲۰۰۰ میلی امپر می باشد و قابلیت شارژ وایرلس را دارد و شما می توانید گوشی خود را بدون وصل کردن شارژر ، شارژ کنید. امکانات دیگری همچون وای فای و بلوتوث نیز در این گوشی قرار دارند. سیستم عامل گوشی را نیز همانطور که می دانید ویندوز فون ۸ می باشد. ضخامت این گوشی تنها ۱۰ میلیمتر می باشد و وزن ان ۱۵۸ گرم می باشد. شارژ ایرانسل بانک صادرات قیمت این گوشی نیز فعلا ۲۹۹ دلار بیان شده است. در ادامه مطلب می توانید عکس هایی از این گوشی را ببینید.
وکیا بالاخره گوشی ای خیلی وقت بود قولش شارژ ایرانسل بانک صادرات را داده بود را معرفی کرد. نام این گوشی Lumia 1020 می باشد و مهمترین مشخصه ی ان دوربین ۴۱ مگاپیکسلی ان می باشد. دوربین ۴۱ مگاپیکسلی با ویژگی PureView که بسیار با کیفیت می باشد و نه تنها با کیفیت ترین دوربین موبایل می باشد ، بلکه در بین دوربین های عکاسی نیز با کیفیت ترین دوربین می باشد و یا خرید این گوشی شما حتی برای عکاس شدن نیز به یک دوربین عکساسی نیاز ندارید. در کنار دوربین این گوشی یک فلش LED و یک فلش Xenon نیز وجود دارد که باعث می شود شما در شب نیز بدون هیچ افت کیفیت ، عکاسی بکنید. رزولوشن و کیفیت عکس ها را می توانید در این گوشی تغییر دهید اما در اخرین کیفیت ، این گوشی عکس هایی با رزولوشن ۵۳۶۸*۷۱۵۲ می گیرد و حجم بالایی دارند.
ه خبر جالب برای دوستداران سامسونگ داریم! در طی یک حادثه گوشی گلگسی اس ۳ در شلوار یک دختر ۱۸ سوئیسی منفجر شده و پای این دختر را سوزانده است و او را راهی بیمارستان کرده است. هنوز علت وقوع این اتفاق مشخص نشده است اما نمایندگی اصلی سامسونگ شارژ ایرانسل بانک صادرات در سوئیس گفته است که تحقیقات برای کشف علت این اتفاق ادامه دارد و گوشی منفجر شده نیز به کره ارسال می شود تا بر روی ان تحقیقاتی انجام شود.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

مورد دوست داشتنی دیگر اندروید که کاربران iOS همواره حسرت آن را خواهند خورد، امکان دسترسی آسان به حافظه گوشی در زمان اتصال آن به کامپیوتر است. در واقع در iOS دسترسی به فایل‌های موجود بر روی حافظه گوشی از طریق ابزارهای دیگر بسیار مشکل است! پشتیبانی شارژ ایرانسل بانک تجارت از فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری نیز جزو دیگر محدودیت‌های آیفون است، مشکلی که کاربران اندروید هرگز آن را حس نکرده‌اند و به راحتی می‌توانند فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری را برروی تلفن یا تبلت خود پخش کنند.
map iphoneاپلیکیشن نقشه جدید برخلاف تمامی تردیدها و اخبار منفی که در جای جای اینترنت دیده می‌شود زیبا است و روان اجرا می‌شود. این اپلیکیشن سیستم راهنمای قدم به قدم یا Turn-by-Turn مجانی را همانند سرویس نقشه شرکت‌های دیگر مانند گوگل و نوکیا ارایه می‌کند و شارژ ایرانسل بانک تجارت شما را لحظه‌به‌لحظه به سوی مقصد راهنمایی می‌نماید. اما انتظار پشتیبانی صد در صد و کامل این اپلیکیشن در ایران را نداشته باشید، این برنامه در این زمینه با بهترین‌ها مانند نقشه گوگل فاصله چشمگیری دارد. اما اگر در ایران زندگی نمی‌کنید نقشه اپل با وجود مشکلات کوچک و بزرگ فعلی می‌تواند نیازهای شما را پاسخ دهد. در حال حاضر از نظر اطلاعات نقشه واقعا دو شرکت گوگل و نوکیا در جایگاه بالاتری نسبت به اپل قرار دارند و اپل برای رسیدن به آنها باید بسیار تلاش کند.
از سرعت عمل و سادگی این سیستم عامل که بگذریم به این موضوع می‌رسیم که چرا اپل فرصت بهبود بسیاری از موارد حیاتی را از دست می‌دهد. اپل همیشه شارژ ایرانسل بانک تجارت بر یکپارچه سازی سیستم‌های به اشتراک‌گذاری در سیستم عامل تاکید داشته است اما به جز فیس‌بوک و توییتر بقیه شبکه‌های اجتماعی به فراموشی سپرده شده‌اند. به عنوان مثال اگر شما قصد اضافه کردن یک لینک به Pocket را دارید یا می‌خواهید یک فایل را در اکانت Dropbox خود ذخیره کنید، نمی‌توانید این کار را بصورت مستقیم و در نرم افزارهای مختلف انجام دهید. قابلیتی که در اندروید به راحتی امکان پذیر است. اپل حتما روزی به فکر پیاده سازی این مسائل در سیستم عامل خود خواهد افتاد، اما اینکه تا کنون این موضوع اتفاق نیافتاده بسیار عجیب است.
مورد دیگر بسته ماندن دست توسعه‌دهندگان برای تولید ویجت برای این سیستم عامل است. شاید در سال 2013 نداشتن ویجت بیشتر به چشم بیاید. به راستی که تنها یک جعبه برای نشان دادن یک عدد در گوشه آیکون یا دسترسی محدود در مرکز اطلاع رسانی‌ها (Notification Center) نمی‌تواند برای توسعه دهندگان و کاربران کافی باشد. البته تمام این امکانات در اندروید به بهای برخی از باگ‌‌ها و ناپایداری‌ها در عملکرد سیستم تمام شده است، که معمولا به مرور زمان در نسخه‌های مختلف برطرف می‌شوند. نکته دیگر تغییر نسبت‌ تصویر و رزولوشن آیفون 5 است که باعث شده، بسیاری از برنامه‌ها قدیمی در این سیستم عامل با نوار سیاه رنگی در دو طرف بالا و پایین اجرا شوند که البته آنقدرها موضوع مهمی نیست و احتمالا بسیاری از اپلیکیشن‌ها به زودی برای شارژ ایرانسل بانک تجارت استفاده از آن فضا بروزرسانی خواهند شد.
در گذشته در زومیت به معرفی امکانات جدید iOS 6 پرداخته‌ بودیم. اما نکته‌ای که شارژ ایرانسل بانک تجارت بدون تغییر مانده است، مسئله سادگی و سرعت عمل این سیستم عامل است، سادگی و روان بودنی که به قیمت عدم بروز تغییر اساسی در رابط کاربری، طی 5 سال اخیر تمام شده است.اختلاف بین نسخه 5 iOS و 6 iOS تا حدی نامحسوس است که کاربران نسخه‌های قبلی متوجه تغییرات نسخه جدید نمی‌شوند. در صورتی که مثلا در اندروید هر از چند گاهی تغییرات اساسی در رابط کاربری ایجاد می‌شود که هم خوب است و هم بد و بحث در مورد آن در قالب این بررسی نمی‌گنجد.
سیستم سه بعدی Flyover نیز بسیار زیبا است ولی در بعضی موارد تا حدی خنده‌دار به نظر می‌رسد و ساختمان‌ها و پستی و بلندی‌ها را به اشتباه تخت نشان می‌دهد یا بالعکس یک سطح صاف را موج دار به نمایش می‌گذارد. با این حال این اپلیکیشن عملکرد بسیار خوبی دارد، سرعت عمل و طراحی آن مثال زدنی است و به احتمال بسیار زیاد با بروزرسانی‌هایی که در طول یک سال آینده انجام خواهد شد تجربه بی نظیری به کاربران هدیه خواهد کرد. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که شما با خرید آیفون هم به اپلیکیشن نقشه گوگل دسترسی خواهید داشت و هم به اپلیکیشن نقشه نوکیا، در نتیجه مشکلات فعلی مربوط به نقشه شارژ ایرانسل بانک تجارت اپل خیلی مشکل ساز نخواهند بود.اپلیکیشن ایمیل تقریبا دست نخورده باقی، اما اپل امکانات کاربردی را به آن افزوده است. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم رفرش با استفاده از کشیدن منو به سمت پایین اشاره کرد که در نسخه های قبلی وجود نداشت و شما باید روی دکمه رفرش واقع در پایین سمت چپ کلیک می‌کردید. امکان جدید دیگر سیستم VIP است که به شما اجازه می‌دهد بعضی افراد را به لیست افراد مهم بیافزایید و در صندوقی جداگانه ایمیل آنها را دریافت نمایید. این امکان شبیه سیستم Inbox Priority گوگل است.
با این حال اپل همیشه سعی در بهینه سازی و بهبود تجربه کاربر داشته است. به طور مثال در iOS 6 شما امکان ارسال پیامک به تماسی که نمی‌خواهید به آن پاسخ دهید را یافته‌اید. یا امکانی مانند Do Not disturb ("مزاحم نشوید" ) که با فعال کردن آن، زنگ تلفن فقط برای تماس از اشخاص خاصی شارژ ایرانسل بانک تجارت که از پیش تعیین کرده‌اید، به صدا در می‌آید.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

سونی اکسپریا ال - شارژ ایرانسل بانک ملی Sony Xperia L
یک تفاوت مشهود این بخش با دوربین XPERIA Z نبود حالت Superior Auto است که با یک آیکون طلایی در مدل‌های پیشرفته‌تر سونی حضور دارد. یکی از امکانات اصلی این دوربین به‌جز موارد معمول و همیشگی قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری با امکان HDR است که در مورد سوژه‌های با نور و قسمت‌های حاضر در سایه جزئیات بیشتری را نمایان می‌کند. حداکثر وضوح عکاسی با فعال کردن HDR به 7 مگاپیکسل کاهش پیدا می‌کند. HDR در XPERIA L در آزمایش عملی تا حدود زیادی موفق عمل می‌کند و بعنوان مثال تصویرهای بسیار قابل قبولی از آن در شب و سوژه‌های با نور بسیار اندک ثبت می‌شود تنها مشکل در این میان تاخیر شاتر بسیار زیاد دوربین در شب با فعال شدن HDR است که این زمان حتی تا نزدیک به 9 ثانیه نیز ادامه پیدا می‌کند در این حالت با اینکه در همان یکی دو ثانیه اول تصویر ظاهرا گرفته شده و روی صفحه‌نمایش بصورت ثابت به نمایش گذاشته شده است اما پروسه ذخیره شدن و اعمال HDR در آن ادامه داشته و هرگونه حرکت دست تا شارژ ایرانسل بانک ملی زمان ذخیره نهایی منجر به خراب شدن تصویر خواهد شد. XPERIA L در اعمال HDR به‌ویژه در مورد سوژه‌های بسیار تاریک ظاهرا از ترکیب زمان بازگشایی بیشتر دیافراگم و الگوریتم نرم‌افزاری نورگیری بیشتر استفاده می‌کند.
عکس با ابعاد اصلی را در اینجا مشاهده نمائید شارژ ایرانسل بانک ملی
کیفیت تصاویر شارژ ایرانسل بانک ملی معمول دوربین XPERIA L طبق انتظار مناسب است و سرعت مطلوبی را نیز ثبت می‌کند. مشکل اصلی این دوربین در برخورد با سوژه‌های نزدیک مسئله فوکوس دقیق است که از دقت مناسبی برخوردار نیست و با نبود گزینه‌ای برای تصویربرداری ماکرو، عکاسی از این سوژه‌ها مشکل خواهد بود. به‌جز این مورد از تصویربرداری L بعنوان یک گوشی میانی می‌توان رضایت کامل داشت.
ساختار منویی این دوربین نمونه ساده شده‌ای از اینترفیس XPERIA Z است و به‌جز برخی تنظیمات و تغییرات ظاهری، تفاوت خاص دیگری بین آن‌ها دیده نمی‌شود. دو شاتر مجزا برای عکاسی و فیلم‌برداری، تعویض‌کننده دوربین اصلی و دوربین دوم و آخرین عکس‌های گرفته شده اجزای حاضر در ستون سمت راست این دوربین را تشکیل می‌دهند. از کلیدهای پنج‌گانه ستون سمت چپ نیز سه کلید میانی شارژ ایرانسل بانک ملی به دلخواه کاربر قابل تغییر و جایگزینی هستند و دو کلید دیگر غیر قابل تغییر هستند. این دو کلید یکی در پایین برای دسترسی به تمامی تنظیمات و دیگری در بالا برای دسترسی مستقیم به 7 حالت مختلف از جمله عکاسی، فیلم‌برداری، افکت‌های تصویری، عکاسی پانوراما و Sceneهای آماده در نظر گرفته شده است.
عکس با ابعاد اصلی را در اینجا شارژ ایرانسل بانک ملی مشاهده نمائید
سونی اکسپریا ال - شارژ ایرانسل بانک ملی Sony Xperia L
زمان بوت سیستم‌عامل در XPERIA L پس فشردن دکمه پاور و حس کردن ویبره اولیه نزدیک به 30 ثانیه است ولی در خاموش کردن تنها به 5 ثانیه زمان احتیاج دارد. ورژن سیستم‌عامل دستگاه نسخه 4.1.2 اندروید است که در حال حاضر معمول‌ترین نسخه اندروید برای گوشی‌های جدید سال 2013 به حساب می‌آید. در این مدل طبق انتظار شارژ ایرانسل بانک ملی از لانچر پیش‌فرض سونی استفاده شده که بدون استثنا در تمامی اندرویدفون‌های این برند دیده می‌شود.
سیستم‌عامل و ساختار شارژ ایرانسل بانک ملی منوی
سونی اکسپریا ال - Sony Xperia L شارژ ایرانسل بانک ملی
زیر باتری L و درست در زیر سیم‌کارت، اسلات کارت حافظه دستگاه قرار گرفته است که با کمک آن می‌توان تا 32 گیگابایت به ظرفیت حافظه داخلی افزود. دسترسی به کارت حافظه بدون درآوردن باتری شارژ ایرانسل بانک ملی و خاموش کردن دستگاه طبیعتا امکان‌پذیر نیست.
سونی اکسپریا شارژ ایرانسل بانک ملی ال - Sony Xperia L
در صفحه قفل یا Lock Screen، زمان و تاریخ در مرکز و دو میانبر کنترلرهای موسیقی و دسترسی مستقیم به دوربین در دو سمت آن دیده می‌شود. فعال کردن دوربین از این طریق تابع دستورالعمل Quick Launch می‌تواند منجر به گرفتن عکس یا ویدئوی فوری یا تنها احضار اپلیکیشن دوربین شود. دو میانبر دوربین و موسیقی شارژ ایرانسل بانک ملی این قسمت ثابت بوده و از طریق منوها نمی‌توان آن‌ها را تغییر داد. بخش قابل اسکرول بالای صفحه‌نمایش نیز در این حالت در دسترس قرار دارد. برای بازگشایی قفل در این حالت می‌توان از حرکت آزادانه دست رو به بالا و پائین استفاده کرد.
فیلم‌برداری XPERIA L با وضوح 720p با فرمت MP4 و با بیت‌ریت نزدیک به 11.5Mbps‌ انجام می‌شود که برای این وضوح عدد مناسبی است. شارژ ایرانسل بانک ملی دقت فوکوس در فیلم‌برداری این دوربین بسیار بهتر از بخش عکاسی آن است و با اینکه رنگ‌ها تا حدودی سردتر از معمول ضبط می‌شوند اما میزان جزئیات و کنترل نویز در محیط‌های خارجی مطلوب ارزیابی می‌شود. در حین فیلم‌برداری با این دوربین امکان عکاسی با وضوح 1 مگاپیکسل نیز وجود دارد.
سونی اکسپریا ال - Sony Xperia L شارژ ایرانسل بانک ملی
دوربین استفاده شارژ ایرانسل بانک ملی شده در XPERIA L یک نمونه 8 مگاپیکسلی اتوفوکوس است که در حالت 4:3 قادر به برداشت تصاویری با وضوح 2448×3264 پیکسل است و در حالت 16:9 حداکثر با وضوح 5 مگاپیکسل یا 1746×3104 پیکسل عکاسی می‌کند.
مجموعه دوربین شارژ ایرانسل بانک ملی
عکس با ابعاد اصلی را در اینجا شارژ ایرانسل بانک ملی مشاهده نمائید
سونی اکسپریا ال - شارژ ایرانسل بانک ملی



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

آنچه از برآیند شارژ ایرانسل بانک ملی عملکرد فعلی نهاد فیلترینگ مشاهده می‌شود ارسال دعوتنامه غیررسمی برای کاربرانی ایرانی جهت استفاده از سرویس‌های خارجی است. متأسفانه کاربرانی که با توجه به روند فعلی فیلترینگ استفاده از سرویس‌های وبلاگ خارجی را مطمئن‌تر از نمونه‌‌های داخلی می‌دانند هر روز بیشتر می‌شوند.
انتقاد بر نحوه فعلی پیگیری فیلترینگ آن است که از بین هزاران وبلاگ مسدود یا فیلتر شده فقط تعداد انگشت‌شماری از وبلاگ‌ها رفع فیلتر شده‌اند، کمی(قلت) این مقدار ناشی از پیچیدگی نحوه رفع فیلترینگ است. وبلاگ‌نویسی که در فضای مجازی وبلاگ خود را ثبت و فعالیت می‌کند. برای دانستن دلیل مسدودسازی یا محتوایی که باعث فیلترینگ شارژ ایرانسل بانک ملی وبلاگش شده است مجبور به مراجعه حضوری به دبیرخانه کارگروه و ارائه مشخصات و تعهد است. درصد بسیار پایین وبلاگ‌هایی که رفع فیلتر شده‌اند نشان از ناکارآمدی شیوه کنونی دارد.
اگر هدف از فیلترینگ، هشدار به نویسنده وبلاگ است آیا معقول‌تر نیست که این هشدار از طریق سرویس‌های وبلاگ شارژ ایرانسل بانک ملی که رابطه نزدیک‌تری با کاربران خود دارند انجام شود؟
۵٫ صفحه فیلترینگ، حمایت شارژ ایرانسل بانک ملی یا دخالت در رقابت
اگرچه در چند سال گذشته شاهد ارسال فهرستی از وبلاگ‌ها به سرویس دهندگان توسط نهادهای مرتبط بوده‌ایم اما در چند ماه گذشته درخواست مسدودسازی وبلاگ‌ها افزایشی چند صد در صدی داشته است. مطمئناً چنین حجم بالایی از مسدودسازی در تضعیف فضای کلی وبلاگ‌های فارسی موثر بوده و بالطبع و در عمل باعث دلسردی بسیاری از وبلاگ نویسان و نگرش منفی به سرویس‌های وبلاگ ایرانی شارژ ایرانسل بانک ملی شده است.
نکته مهم دیگر محتوای صفحه جدید فیلترینگ می‌باشد که گویی قرار است از سایت‌های ایرانی حمایت نموده و کاربران را به سایت‌‌های جایگزین مشابه راهنمایی کند. در حالی که عملاً با شارژ ایرانسل بانک ملی سیاست جدید کارگروه تعیین مصادیق، که نامشان در صفحه فیلترینگ نیامده است وارد رقابت سایت‌‌های داخلی شده است و اقدام مزبور نقض حقوق سایر سایت‌‌های ایرانی است.
ظاهراً بررسی محتوا، فیلترینگ و همچنین پیگیری برای شارژ ایرانسل بانک ملی رفع فیلترینگ در سرویس‌های خارجی و ایرانی مشابه است. ولی تفاوت در این است که کارگروه تعیین مصادیق پس از ملاحظه محتوای مجرمانه در سرویس دهنده خارجی فقط می‌تواند آن را فیلتر نماید، در این حالت وبلاگ همچنان با ابزار فیلترشکن در دسترس است و ضمن حفظ و دسترسی به داده‌ها توسط وبلاگ‌نویس، امکان ادامه فعالیت نیز وجود دارد. اما در مورد سرویس‌دهندگان داخلی ،پس از اعمال فیلترینگ، وبلاگ به دستور کارگروه توسط سرویس دهنده مسدود می‌شود تا دسترسی بلاگر به وبلاگش کاملا قطع گردد. لذا با شیوه فعلی فیلترینگ، وبلاگ نویسان ترجیح می‌دهند از سرویس دهندگان خارجی استفاده نمایند تا لااقل دسترسی به محتوای وبلاگشان را داشته باشند.
٫ موج فیلترینگ، سونامی شارژ ایرانسل بانک ملی مسدودسازی!
۲٫ شارژ ایرانسل بانک ملی پیگیری فیلترینگ، روشی ناکارآمد
فیلترینگ مخابرات زمانی بامعنا و موثر خواهد بود که مسدودسازی کامل یا حذف مطلب محتوی مجرمانه امکان‌پذیر نیست و این در مورد سرویس دهندگان خارجی مصداق دارد، در حالی که در سرویس دهندگان ایرانی اینگونه نیست، لذا خواستار حذف فیلترینگ در مورد وبلاگ‌های زیرمجموعه سرویس شارژ ایرانسل بانک ملی دهندگان داخلی هستیم.
وظیفه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه همانطور که شارژ ایرانسل بانک ملی از نامش مشخص است تشخیص محتوای مجرمانه و پالایش فضای مجازی است و سرویس دهنده وبلاگ فارسی نیز ملزم به رعایت قانون و مساعدت در سالم سازی فضای مجازی از طریق حذف محتوای مجرمانه اعلام شده توسط کارگروه یا مسدودسازی هستند هر چیز دیگری خارج از روند فوق به معنای عدول کارگروه تعیین مصادیق و سرویس دهندگان از وظایف قانونی است.
اگر هدف کارگروه مقابله با محتوای مجرمانه است چرا به جای ارسال مستقیم وبلاگ‌های متخلف به سرویس دهندگان وبلاگ، مدت‌ها شارژ ایرانسل بانک ملی آن را فیلتر می‌کند تا چنین محتوایی همچنان از طریق جست‌وجوگرها و فیلترشکن‌ها باز هم در دسترس باشد بهتر نیست آیا به محض شناسایی محتوای مجرمانه مراتب را جهت حذف مطلب و در صورت ضرورت مسدودسازی به سرویس دهنده وبلاگ ارسال نمایند؟
۶٫ ورود کارگروه در حوزه شارژ ایرانسل بانک ملی مدیریت و سیاستگذاری سرویس‌های وبلاگ
فیلترینگ وبلاگ، راه شارژ ایرانسل بانک ملی حلی نامناسب و غیرضروری
کارگروه تعیین مصادیق در ارتباط مستقیم با شارژ ایرانسل بانک ملی سرویس دهندگان داخلی است. زمانی که دسترسی به مدیران سرویس‌های وبلاگ داخلی امکان‌پذیر است و بصورت روزانه فهرست مسدودسازی برایشان ارسال می‌شود دیگر چه نیازی به فیلتر نمودن وبلاگی بخاطر داشتن پستی نامناسب توسط مخابرات است؟
بسیاری از وبلاگ‌هایی که در فهرست‌های جدید فیلترینگ دیده می‌شود مواردی‌اند که به نظر می‌رسد از نتایج جست‌وجو در موتور‌های جست‌وجوگر به دست آمده‌اند و از این رو ممکن است وبلاگی به خاطر پستی که چند سال قبل منتشر کرده است امروز فیلتر و مسدود شود. از این رو علیرغم آنکه با توجه به قانون جرایم رایانه‌ای ممکن است برخی شارژ ایرانسل بانک ملی مطالب وبلاگ‌ها تخلف به شمار آید اما آیا پسندیده‌تر نیست حداقل در شروع کار به جای مسدودسازی، با فرهنگ‌سازی در مورد مصادیق محتوای مجرمانه و همچنین اخطار به کاربران متخلف، به حفظ و گسترش فضای سالم وبلاگ‌های فارسی کمک کنیم؟
مدیران سرویس‌های وبلاگ فارسی معتقدند صفحه فعلی فیلترینگ برازنده کاربر ایرانی نبوده و در فضای رقابت سایت‌های بخش خصوصی نیز شارژ ایرانسل بانک ملی نتیجه مطلوبی نخواهد داشت. همچنین امضاء کنندگان نامه فوق برای ممانعت از تضییع احتمالی حقوق دیگران، خواستار حذف لینک و نام سایت خود از صفحه فیلترینگ هستند.
۳٫ عملکرد اینچنینی به نفع سرویس‌های وبلاگ خارجی است شارژ ایرانسل بانک ملی



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، شارژ ایرانسل بانک صادرات برخلاف تصور برخی مشترکان فرصت طلب که به زعم خود می پندارد پیگیری مزاحمت از طریق سیم کارتهای اعتباری امکان پذیر نیست و به راحتی می توانند از هر نقطه ای از کشور برای سایر افراد مزاحمت ایجاد کنند ، یک وکیل پایه یک دادگستری گفت: برای پیگیری این موضوع آیین دادرسی کیفری وجود دارد.
یک کارشناس مخابرات با اشاره به اعلام حذف هزينه پيامك‌های به مقصد نرسيده همراه اول از صورتحساب مشتركان ، در این باره می گوید: ايجاد عرصه رقابت در حوزه تلفن همراه به تلاش‌ اپراتور اول برای جلب رضايت مشتركان منجر شد که حذف هزينه پيامك‌های به مقصد نرسيده شارژ ایرانسل بانک صادرات نيز از جمله آنها محسوب می شود.
گفتنی است مسئولان خاموش بودن گوشی گيرنده، ارسال پيامك به شماره‌های اشتباه از سوي فرستنده و يا پر بودن صندوق شارژ ایرانسل بانک صادرات پيام كوتاه گيرنده را دليل نرسيدن پيامك‌های ناموفق می دانند و معتقدند که درصد کمی از پیامک های به مقصد نرسیده ناشی از اشكالات شبكه است.
به گفته این وکیل دادگستری ، با همه این اوصاف و با وجودی که زمان طولانی از عمر تلفن همراه در کشور ما نمی گذرد مسئولان باید برای تدوین آیین نامه ویژه و مدون این وسیله ارتباطی اقداماتی را شارژ ایرانسل بانک صادرات انجام دهند.
به اعتقاد کارشناسان بسياری از مواردی كه به‌ عنوان رفتار مشترک و عامل نرسيدن پيامك به مقصد از آن ياد می‌شود، ناشی از افزايش تعداد مشتركان است كه موجب كاهش سهم مشتركان از استفاده از منابع و امكانات موجود شارژ ایرانسل بانک صادرات می‌شود.
به نقل از موبنا بنابر آمارهای اعلام ‌شده از سوی مديران شركت ارتباطات سيار ، 20 الی 30 درصد پيامك‌‌‌‌ها به مقصد نمی‌رسند که با به تاخير شارژ ایرانسل بانک صادرات انداختن حذف هزينه پيامك‌های به مقصد نرسيده، درآمد هنگفتی را برای همراه اول مهيا می‌سازد.
رامین خدارحمی با اشاره به مسائلی چون مشکلات شبکه كه مسئولان تلفن همراه دولتی براي تأخير در شارژ ایرانسل بانک صادرات اجراي اين امر اعلام می‌كنند، می افزاید : موارد مطرح شده برای عدم اجرای این مهم از سوي مسئولان دولتی بسيار مبهم است.
ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، در حالی که از مدت ها پیش قرار بود هزینه پیامک های به مقصد نرسیده مشترکان همراه اول محاسبه نشود ، اما هنوز وعده های شرکت دولتی ارتباطات سیار در این خصوص عملی شارژ ایرانسل بانک صادرات نشده است.
وی اظهار شارژ ایرانسل بانک صادرات داشت: چنانچه شاکی در محل اقامتش نسبت به مزاحمت هایی خارج از حوزه قضایی خود طرح شکایت کند دادسرا تحقیقات مقدماتی را آغاز و در صورت لزوم با صدور نیابت های قضایی یا در صورت ثبوت با قرار عدم صلاحیت قضایی تشریفات قانونی لازم را اعمال می کند .
به اعتقاد برخی کارشناسان، مشتركان همراه اول نبايد انتظار كاهش هزينه‌های صورتحساب خود را به ‌دليل حذف هزينه پيامك‌‌‌‌های به مقصد نرسيده داشته باشند، چرا كه شركت ارتباطات سيار بايد همچنان يك شركت دولتی سودآور با رشد چشمگير باقی شارژ ایرانسل بانک صادرات بماند.
این کارشناس حقوقی خاطر نشان کرد: تلفن همراه یک تکنولوژی وارداتی است که در کنار امتیازات و شارژ ایرانسل بانک صادرات مزایای گوناگون مسائل خاص خود را به همراه داشته و نیاز است تا قوانین خاصی در این خصوص در دادسراهای ویژه تعریف شود.
به گفته این کارشناس با توجه به افزايش تعداد مشتركان، همراه اول اقدام به كاهش فوق‌العاده زمان ذخيره‌سازی‌ و به تبع آن شارژ ایرانسل بانک صادرات كاهش تعداد دفعات تلاش جهت ارسال پيامك كرده است.
خدارحمی در این باره معتقد است هرچند موارد مذكور نيز می‌تواند دلیلی بر نرسيدن پيامك به مقصد باشد اما به نظر می‌رسد كه شارژ ایرانسل بانک صادرات بيشترین اشکال مربوط به فروش بيش از حد سيم كارت، بدون توجه به ظرفيت فعلی شبكه است.
به نقل از موبنا ، محمد حسین پور ابتهاج افزود : اصول محاکمات جزایی و قوانین شارژ ایرانسل بانک صادرات شکلی دادرسی دادگاه های عمومی در خصوص ارتکاب این تخلفات موجود است.
این در حالی است که طبق آخرین آمار 27 میلیون مشترک همراه اول روزانه 40 ميليون پيامك مبادله می کنند که نرخ هر پيامك لاتین 222 ریال و نرخ پیامک فارسی 89 شارژ ایرانسل بانک صادرات ریال است.
وی می گوید: اگر گوشی تلفن همراه گيرنده پيامك خاموش باشد و يا صندوق پيامك آن شارژ ایرانسل بانک صادرات ظرفيت دريافت پيام جديد را نداشته باشد با توجه به ماهيت ذاتی پيامك يعني ذخيره و ارسال، شركت ارتباطات سيار باید با ذخيره كردن و ارسال آن در زمان در دسترس بودن گيرنده در شبكه، از ناموفق بودن در ارسال جلوگيری كند.
وی با اشاره به این که در ابتدا لازم است که قوانین و مقررات کشور تولید کننده و صادر کننده این تکنولوژی های جدید بررسی و مورد مطالعه قرار گیرد ، ادامه داد: سپس می توانیم با یک نگاه تطبیقی در خصوص تدوین قوانین و مقررات مدون به روز حرکت کنیم شارژ ایرانسل بانک صادرات



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

 به هر حال با توجه به فروش بسیار خوب گلکسی اس ۴، اپل نیز تلاش می‌کند تا از راه قانونی مانع فروش این شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی تلفن شود. تلفنی که به ادعای اپل، اختراع‌های ثبت شده این شرکت را نقض نموده است. دادگاه جدید نبرد قضایی سامسونگ و اپل در ماه آینده -۲۵ ژوئن- در سن خوزه برگزار خواهد شد.
باز هم خبری دیگر از شرکت کره ای سامسونگ. این شرکت به دنبال تقویت خود در زمینه پتنت ها یا حقوق مربوط به ثبت اختراع می باشد و در همین زمینه خبر می رسد که شرکت سامسونگ شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی بخش موبایل شرکت بریتانیایی Cambridge Silicon Radio یا CSR را که در زمینه ساخت انواع و اقسام بلوتوث، جی پی اس، وای فای و دیگر چیپ ها فعالیت می کند
به هر بسیاری از این آیتم ها برای ما جالب شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی است ، هرچند کمی عجیب و غیر معمول به نظر می رسد.
۱٫۵ گیگابایت رم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
اوایل امسال دادگاه به سامسونگ و اپل دستور داد تا بخش‌های شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی مورد شکایت از یکدیگر را محدودتر کنند. اپل نیز یکی از ۲۲ محصول سامسونگ که مورد شکایت قرار داده بود را کم کرد و در عوض گلکسی اس ۴ را به لیست اضافه نمود.
این بخش اعلام کرده که این تبلت پیش از پایان سه ماه دم ۲۰۱۳ یعنی تا قبل از پایان جولای ارائه خواهد شد. دیگر مشخصاتی شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی که این بخش پشتیبانی فاش کرده را در ادامه ببینید:
8 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی MicroSD
شخصی ناشناس با بخش پشتیبانی ایسوس توسط چت کردن زنده تماس گرفته و در مورد نسل بعدی تبلت نکسوس ۷ پرس و جو کرده است و این بخش اطلاعاتی از این شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی تبلت را فاش کرده است.
تبیان شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی زنجان
همان طور که در خبر های قبلی مشاهده کردید ، شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی عکس هایی از گوشی آینده سونی نیز منتشر شد ، که با نام ‘Honami’ نیز شناخته می شود.اما حالا برخی جزییات در مورد سخت افزار و همچنین تغییرات در رابط کاربری جدید این اسمارتفون نیز نشان می دهد
از طرفی دیگر طبق تصاویر فوق چندین تغییرات نیز در رابط کاربری به وجود آمده است و تقویم ، ساعت شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی ، ماشین حساب و کانتکها نیز قابل مشاهده هستند.
صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی Super شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی AMOLED با رزولوشن ۵۴۰ * ۹۶۰ (ppi 256)
2 پتنت اپل که ظاهرا در گلکسی اس ۴ و همچنین Google Now نقض شده‌اند مربوط به شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی سیری اپل هستند. این پتنت‌ها مربوط به فعال شدن دستیار صوتی برای جستجو جامع است. پتنت‌های شماره ۶۰۵ و ۹۵۹ به «اینترفیس جامع برای دریافت اطلاعات در یک سیستم کامپیوتری» اشاره دارند.
اندروید ۴٫۲٫۲ با رابط کاربری شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی Touch Wiz
حدود ۱ ماه پیش که شرکت سامسونگ Galaxy S 4 Zoom را معرفی کرد ، سوالاتی از این قبیل بوجود آمد که قیمت این گجت چقدر میتواند باشد.به نظر میرسد که این گجت در انگلستان به زودی عرضه میشود. در حال حاضر در انگلستان این گجت برای پیش فروش آماده شده است که در تاریخ ۸ جولای محموله های آن برای حمل آماده میشوند.قیمت شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی این گوشی-دوربین در حال حاضر ۳۶۰ یورو می باشد که در الایات متحده حدودا برابر است با ۵۶۱ دلار. البته هنوز تاریخی برای عرضه در ایالات متحده مشخص نشده است.
پردازنده دو شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی
هفته گذشته اپل به دادگاه کالیفرنیا اعلام نمود که قصد دارد شکایت خود را بر علیه سامسونگ به دلیل نقض اختراع‌های ثبت شده‌‌اش در تلفن گلکسی S4 ارائه نماید. امروز این کمپانی رسما جزئیات مربوط به ۵ پتنت نقض شده را به دادگاه ارائه نمود. بخشی از این پتنت‌ها مربوط به دستیار صوتی Siri است، که بنا به ادعای اپل شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی توسط سامسونگ در S-Voice نقض شده‌اند.
همچنین برنامه Small Apps بر روی صفحه نمایش و کیبرد جدید راهم مشاهده کنید ، این طور که به نظر می رسد سونی از لحاط نرم افزاری برای محصولات خود بسیار کار شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی کرده است.
مشخصات این گجت برای یادآوری شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
سه پتنت دیگر نیز شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی مربوط به گرافیک رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ، نحوه همگام سازی اطلاعات بین ابزارهای مختلف و روش انجام یک عمل در ساختار اطلاعات کامپیوتری، هستند.
را با حدود شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی ۳۱۰ میلیون دلار بدست آورده است البته همراه با ۴.۹ درصد از سهام این شرکت. این خرید جدید سامسونگ، دسترسی به حدود ۲۱ اختراع کلیدی در بازار امریکا را که متعلق به شرکت CSR بوده است را ممکن می سازد.
دوربین ۱۶ مگاپیکسل شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی با ۱۰ برابر زوم اپتیکال و فلش زنون
دوربین ۱٫۹ مگاپیکسلی در جلوی شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی دستگاه
باتری ۲۳۳۰ میلی شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی آمپری
اپل متوجه شده که در گلکسی اس ۴ برخی از پتنت‌های قبلی این شرکت توسط سامسونگ نقض شده‌اند. پتنت‌های که در ابزارهای قبلی سامسونگ نیز بدون مجوز اپل بکار گرفته شده بودند. شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
نسل بعدی تبلت‌ نکسوس ۷ در شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی راه است و بخش پشتیبانی ایسوس نیز مشخصات این تبلت را لو داده است.
طبق اطلاعات شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی بدست امده ، این دستگاه با پردازنده Snapdragon 800 ، دارای سنسور دوربین ۲۰مگا پیکسلی و قابلیت ضبط ویدیویی ۴K که قادر است فریمهای با کیفیت ۴۰۰۰x 2000 نیز ضبط کند.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

ﺟﺰﯾﯿﺎﺕ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﺷﯽ ~ﺱ ﺍﺯ شارژ ایرانسل بانک صادرات ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﻪ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﺭﺯ ﮐﺮﺩﻩ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺟﻤﻠﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺑﻪ ~ﺭﺩﺍﺯﻧﺪﻩ ﺗﮏ ﻫﺴﺘﻪ ﺍﯼ ۱ ﮔﯿﮕﺎ ﻫﺮﺗﺰﯼ، ۷۶۸ ﻣﮕﺎ ﺑﺎﯾﺖ ﺭﻡ، ۴ ﮔﯿﮕﺎ ﺑﺎﯾﺖ ﻫﺎﺭﺩ ﺩﺍﺧﻠﯽ ﻭ ﯾﮏ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ۵ ﻣﮕﺎ~ﯾﮑﺴﻠﯽ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﮐﺮﺩ. ﺍﯾﻦ ﮔﻮﺷﯽ ۸٫۸ ﻣﯿﻠﯽ ﻣﺘﺮ ﺿﺨﺎﻣﺖ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ~ﺷﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﺍﺯ ﺷﺒﮑﻪ ۴G LTE ﺭﺍ ﻧﯿﺰ ﺩﺍﺭﺩ.
این نرم افزار Polaris Office است که امکان مشاهده مستندات Word ، Excel ، PowerPoint و شارژ ایرانسل بانک صادرات فایل های PDF را فراهم می کند.
با توجه به ترکیب طراحی، نمایشگر، عملکرد باتری و ویژگی‌های خاصی که این گوشی دارد قیمت مناسبی برای آن در نظر گرفته شده شارژ ایرانسل بانک صادرات است.علمولوژِی: اپتیموس L3 E405 یکی از گوشی های ال جی است که در کنگره جهانی موبایل امسال معرفی شد. این اسمارت فون از لحاظ ظاهری و ویژگی ها بسیار شبیه به L3 E400 است اما با این فرق که این اسمارت فون جدید دو سیم کارته هم هست. قرار است به زودی عرضه این موبایل در اروپا و آسیا شروع شود.
پردازنده گوشی 800 مگاهرتزی است و از دوربین شارژ ایرانسل بانک صادرات ثانویه VGA برخوردار است.
دکتر جونگ سئوک پارک، رئیس شارژ ایرانسل بانک صادرات و مدیر عامل ال جی موبایل درباره اوپتیموس ال ۵ گفته است: «گوشی ال جی اوپتیموس ال ۵ یک گوشی متعادل است که ترکیبی از طراحی، صفحه نمایش، کارایی، دوام باتری و قیمت مناسب را در خود دارد و از لحاظ قیمتی نیز جذاب خواهد بود.»
ال جی Optimus 3D Max دارای یک سری نرم افزارهای سازمانگر است و مرورگر ، ویرایشگر شارژ ایرانسل بانک صادرات مستندات نیز به صورت از پیش نصب شده در آن وجود دارد.
ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﺷﯽ ﺑﺎ ﻗﯿﻤﺖ ﺍﺭﺯﺍﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻓﺮﻭﺵ ﺑﺮﺳﺪ ﻭ ﻣﻘﺮﻭﻥ ﺑﻪ ﺻﺮﻓﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﯽ ﺭﺳﺪ ﮐﻪ ﺑﺪﻭﻥ شارژ ایرانسل بانک صادرات ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﺧﺎﺻﯽ ﺍﺯ ﻃﺮﻑ ﮐﻢ~ﺍﻧﯽ ﻫﺎﯼ ﺣﺎﻣﻞ ﻋﺮﺿﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺁﻏﺎﺯ ﮐﻨﺪ. ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﺟﺰﯾﯿﺎﺕ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﺷﯽ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﻧﺎﻗﺺ ﺍﺳﺖ.
شرکت ال‌جی از گوشی هوشمند جدیدی از شارژ ایرانسل بانک صادرات سری Optimus رونمایی کرده که ویژه کاربران کم‌درآمد طراحی شده است.
ال‌جی علاوه بر رقابت شارژ ایرانسل بانک صادرات با سامسونگ درصدد مبارزه با شرکت‌های چینی هواوی و ZTE است .
این گوشی به آندروید 2.3 (Gingerbread) مجهز است و دارای یک صفحه نمایش WVGA می باشد که دسترسی به اکثر نرم افزارها در بازار آندروید را فراهم می شارژ ایرانسل بانک صادرات کند.
به گزارش شارژ ایرانسل بانک صادرات ایستنا، گوشی اوپتیموس ال ۵ یک گوشی هوشمند تحت نسخه ۴ سیستم عامل اندروید است و ۹.۵ میلی متر ضخامت دارد. این گوشی دارای یک پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی است و صفحه نمایش ۴ اینچی آن دارای وضوح تصویر ۳۲۰ در ۴۸۰ است. شرکت ال جی در ساخت این گوشی از تراشه‌های ان اف سی (ارتباط از راه نزدیک) نیز استفاده کرده است.
این دستگاه در انگلیس، آلمان و فرانسه تا اواخر ماه جاری عرضه می‌شود.ضخامت این گوشی شارژ ایرانسل بانک صادرات 9.5 میلیمتر است و از صفحه نمایش چهار اینچی و آخرین نسخه سیستم عامل آندرویید بهره می‌برد.
ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ~ﺍﯾﮕﺎﻩ ﺧﺒﺮﯼ ﻓﻦ ﺁﻭﺭﯼ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺯ into، ﺑﻪ ﺗﺎﺯﮔﯽ ﻋﮑﺲ ﻫﺎ ﻭ ﺟﺰﯾﯿﺎﺗﯽ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﮔﻮﺷﯽ ﺟﺪﯾﺪ ﺍﻝ ﺟﯽ ﺑﺎ ﻧﺎﻡ Snapshot ﺩﺭ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﺪﻩ ﮐﻪ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ﺑﻪ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﺷﯽ ﺗﻮﺳﻂ ﮐﻢ~ﺍﻧﯽ ﺣﺎﻣﻞ Sprint ﯾﺎ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺷﺮﮐﺎﯼ ﺁﻥ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻋﺮﺿﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ ﻭ شارژ ایرانسل بانک صادرات ﺍﯾﻦ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﺩﺭ ۳ ﻣﺎﻫﻪ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﺭﺥ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ.
ﻣﻨﺒﻌﯽ ﮐﻪ ﻋﮑﺲ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﺷﯽ ﺭﺍ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﺧﺒﺮﮔﺰﺍﺭﯼ شارژ ایرانسل بانک صادرات BriefMobile ﮔﻔﺘﻪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﺷﯽ ﺍﻭﺍﺧﺮ ﺳﺎﻝ ﺟﺎﺭﯼ ﻭ ﺩﺭ ۳ ﻣﺎﻫﻪ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﺮﺱ ﻋﻼﻗﻪ ﻣﺪﺍﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﺩ. ﺩﺭ ﺗﺼﺎﻭﯾﺮﯼ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻫﻔﺘﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﺷﯽ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﺪﻩ ﻣﺎﺭﮎ ﺍﻝ ﺟﯽ ﻣﺸﺨﺺ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻧﺴﺨﻪ ﺍﯼ ﻧﺎ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﺍﺯ ﺍﻧﺪﺭﻭﯾﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺍﺟﺮﺍﺳﺖ.
ال‌جی با عرضه چنین گوشی قصد دارد با رقیب کره‌ای خود، سامسونگ مبارزه جدیدی را شارژ ایرانسل بانک صادرات آغاز کند که هم اکنون عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دنیا را به خود اختصاص داده است.
بر اساس این گزارش، گوشی اوپتیموس ال ۵ بیشتر بر بخش‌های میانی بازار تمرکز کرده است کاربرانی را هدف قرار داده است که به دنبال شارژ ایرانسل بانک صادرات یک گوشی ارزان قیمت هستند. قرار است در این میان در بازار کشورهای فرانسه، آلمان و بریتانیا عرضه شود.
در اینجا باید بگویم که این گوشی توان جای دادن دو سیم کارت را در خود دارد اما متاسفانه فقط می تواند از یک سیم کارت استفاده کند. یعنی L3 E400 دو سیم کارت را همزمان پشتیبانی نمی کند. اگر شما شارژ ایرانسل بانک صادرات بخواهید از سیم کارت دیگر استفاده کنید باید اصطلاحاً سیم کارت را سویچ کنید.
شرکت ال جی که این گوشی را شارژ ایرانسل بانک صادرات برای اولین بار در ماه فوریه معرفی کرده است، ابراز امیدواری کرده که به کمک گوشی اندرویدی بتواند با استیلای محصولات سامسونگ مقابله کند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، گوشی جدید ال‌جی Optimus L5 نامیده می‌شود و شارژ ایرانسل بانک صادرات قیمت مناسبی دارد.
این گوشی به شکل اقساط و پرداخت ماهانه 20 یورو (45 تا 50 هزار تومان) شارژ ایرانسل بانک صادرات در اختیار مشتریان انگلیسی قرار می‌گیرد.
گزینه های شارژ ایرانسل بانک صادرات USB Tethering و Wi-Fi Hotspot برای به اشتراک گذاشتن ارتباط داده گوشی وجود دارد. با استفاده از WPA2 می توان به WFi Hotspot دسترسی پیدا کرد و آن را در همان حالت رها نمود.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

سرویسخبریفناوریاطلاعاتوارتباطات : گوگل‌درایو، یک برنامه آنلاین تحت وب است که قابلیت نگهد‌اری، اجرا و همچینین همسان‌سازی با کامپیوتر کاربر برای انواع فایل را دارد. این سرویس گوگل در سال ۲۰۱۲ ارایه شد. این سرویس یکی از افزوده‌های برنامه گوگل داکس است که به کاربر اجازه نگهداری انواع شارژ ایرانسل بانک صادرات فایل در سرورهای تحت وب گوگل را می‌دهد.
همچنین افزونه گوگل‌درایو نیز برای مرورگر کروم نیز شارژ ایرانسل بانک صادرات طراحی و ساخته شده‌ است.
گوگل اعلام کرده که سرویس Google Drive از ۱۸ زبان جدید از جمله فارسی شارژ ایرانسل بانک صادرات پشتیبانی می‌کند.
اندازه صفحه نمایش گلکسی S4 مینی ۳/۴ اینچ بوده، وزن آن به ۱۰۶ گرم می‌رسد. این ویژگی‌ها گلکسی S4 مینی را به صفحه نمایش ۴ اینچی‌ای فن ۵ و وزن ۱۱۱ گرمی آن نزدیک می‌کند. این گوشی دارای ۸ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی است. پردازنده آن نیز چهار هسته‌ای ۷/۱ گیگاهرتزی است. همچنین سامسونگ تأیید کرده است که به زودی تلفن هوشمند گلکسی S4 اکتیو را که نسخه مقاوم به آب پرقدرت از دستگاه S4 است وارد بازار خواهد کرد. جزئیات تکنیکی این دستگاه شبیه به S4 عادی است، صفحه نمایش ۵ اینچی، وضوح ۱۰۸۰ شارژ ایرانسل بانک صادرات پیکسلی، پردازنده چهار هسته‌ای ۹/۱ گیگاهرتزی و سیستم‌عامل آندروید ۲/۴ برخی از این ویژگی‌ها است. تفاوت‌های آن با نسخه قبلی S4 صفحه نمایش ال سی دی تی اف تی (LCD TFT) و دوربین ۸ مگاپیکلسی است. این دستگاه همچنین مجهز به یک دکمه شاتر فیزیکی برای دوربین است، تا کاربر بتواند زیر آب بدون لمس صفحه نمایش عکس بگیرد. سامسونگ اعلام کرد که گلکسی S4 اکتیو تا ۳۰ دقیقه می‌تواند زیر آب غوطه‌ور باشد و در کارکرد آن هیچ اختلالی پیش نمی‌آید. این دستگاه قرار است در رنگ‌های مختلف چون آبی، طوسی و نارنجی ارائه شود.
به گزارش موبنا، با اضافه شدن ۱۸ زبان شارژ ایرانسل بانک صادرات به سرویس Google Drive ، تعداد آن به ۶۵ زبان می‌رسد.
گوگل درایو - Google Drive, فارسی, پشتیبانی, گوگل, موتور جستجوی گوگل, جستجوی گوگل, مسنجرهای گوگل, مسنجر گوگل, پست الکترونیک گوگل, کروم گوگل, گوگل پلاس, گوگل ارث اسلامی, گوگل ارث, ایمیل گوگل, عینک گوگل, آندروید گوگل, اندروید گوگل, سایت گوگل, زبان, اینترنت, رایانه, موبایل, رایانه‌های لوحی, رایانه‌ لوحی, بازی‌های رایانه‌ای, بازی‌ رایانه‌ای, رایانه های شخصی, رایانه‌, جرایم رایانه ای, رایانه لوحی, قدیمی‌ ترین رایانه جهان, رایانه کاربردی, برنامه آنلاین تحت وب, برنامه تحت وب, برنامه آنلاین, برنامه آنلاین وب, کامپیوتر, بازار کامپیوتر, رشته کامپیوتر, مهندسین کامپیوتر, قطعات کامپیوتر, سرویس گوگل, سرورهای تحت وب گوگل, سرورهای گوگل, سرورهای وب گوگل, سرورهای تحت گوگل, سرورهای ابری, سرور ابری, گوگل درایو, سرور ابری گوگل, ویندوز ۷ مایکروسافت, ویندوز ۷, مایکروسافت, ویندوز ایکس پی, سیستم عامل ویندوز, ویندوز, ویندوز ۸, ویندوز فون, ویندوز ,P, ویندوز مایکروسافت, فروشگاه ویندوز فون, ویندوز ویستا, iOS, IOS, اپل, آندروید گوگل, گوگل شارژ ایرانسل بانک صادرات آندروید, آندروید, سیستم عامل آندروید, مرورگر کروم, کروم Google Drive به کاربران امکان می‌دهد که فایل‌ها را ذخیره و به آنها در هر جایی همچون اینترنت، رایانه، موبایل یا در حال حرکت دسترسی داشته باشند.
گوگل‌داریو، فایل‌های کاربران را در سرورهای شارژ ایرانسل بانک صادرات ابری خود نگه می‌دارد و از هر کامپیوتری می‌توان این فایل‌ها را دریافت کرد. البته باید روی سیستم برنامه گوگل‌درایو کلاینت نصب شده باشد. این برنامه به سرور ابری گوگل متصل شده و فایل‌ها را به آن کامپیوتر منتقل می‌کند.
هم‌اکنون این سرویس با ویندوز ۷ مایکروسافت، ویندوز شارژ ایرانسل بانک صادرات ایکس پی، ویندوز ویستا، مک و iOS اپل و آندروید گوگل سازگار است.
بر این اساس کاربران سرویس Google Drive شارژ ایرانسل بانک صادرات گوگل امکان دسترسی به زبان‌های آفریقایی، امهری، باسک، چینی، استونی، فرانسوی (کانادا)، گالیسی، ایسلندی، لائوس، مالزی، نپال، فارسی، سینهالی، اسپانیایی (آمریکای لاتین) سواحیلی، اردو و زولو را خواهند داشت.
چندی پیش غول چینی مخابراتی یعنی هواوی از تلفن همراهی رونمایی کرد که لقب باریک‌ترین تلفن همراه جهان را به خود اختصاص داد. تلفن هوشمند جدید هواوی با عنوان اسند P6 ضخامت ۱۸/۶ ملی‌متری دارد و قرار است در ماه جاری میلادی در بازارهای چین و ماه ژوئیه اروپای غربی به فروش برسد. این تلفن هوشمند ۱۹ درصد باریک‌تر شارژ ایرانسل بانک صادرات از ‌ای فن ۵ و گلکسی S4 به عنوان جدیدترین تلفن‌های همراه بازار است. تلفن هوشمند هواوی با نام اسند P6 با وزن ۱۲۰ گرم دربرگیرنده یک پردازنده چهار هسته‌ای ۵/۱ گیگاهرتز، صفحه نمایش اچ دی با اندازه ۷/۴ اینچی، دوربین ۵ مگاپیکسلی جلو و دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت عرضه شده است. این گوشی همچنین یک پردازنده ۴ هسته‌ای ۵/۱ گیگاهرتزی هم دارد.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

 عرضه Galaxy S III از اروپا و خاورمیانه آغاز می‌شود و پس از آن، این اسمارت‌فون پیشرفته به دیگر کشورها راه خواهد یافت. همچنین تور جهانی این محصول در چندین شهر بزرگ شارژ ایرانسل بانک مسکن دنیا، از جمله سیدنی، دهلی‌نو، دبی، مسکو، سائو پائولو، پکن، سئول، نیویورک و توکیو برگزار می‌شود. این تور جهانی به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهد که از نزدیک با این گوشی هوشمند کار کنند. ضمناً در این مراسم، کارمندان سامسونگ به ارائه توضیحاتی درباره این محصول خواهند پرداخت.
معنای جدیدی از اسمارت‌فون را به کشورهای چهار‌ گوشه دنیا معرفی شارژ ایرانسل بانک مسکن می‌کند.
Galaxy S III تعامل بین کاربر و موبایل را بهبود می‌بخشد. عضو جدید سری S خانواده گالکسی طوری طراحی شده است که تجربه‌ای راحت‌تر و طبیعی‌تر برای کاربر به ارمغان بیاورد. این اسمارت‌فون می‌تواند چهره، صدا و حرکات شما را تشخیص دهد. قابلیت «Smart Stay» یکی از نوآوری‌های این گوشی موبایل است که به کمک آن، Galaxy S III تشخیص می‌دهد که شما در حال شارژ ایرانسل بانک مسکن حاضر برای چه کاری از اسمارت‌فون‌تان استفاده می‌کنید (مثلاً مطالعه کتاب‌های الکترونیکی یا وب‌گردی). به کمک این قابلیت و با استفاده از دوربین مکالمه، Galaxy S III حرکت چشمان شما را تشخیص می‌دهد و صفحه را، در زمانی که به آن نگاه می‌کنید، برای راحتی بیشتر شما روشن نگه می‌دارد.
Galaxy S III چیزی بیش از یک دستگاه شخصی است، این اسمارت‌فون به شما امکان می‌دهد در هر جایی که باشید، اطلاعات و قابلیت‌های موجود در آن را به آسانی با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. با کمک قابلیت «S Beam» موجود در این اسمارت‌فون، که بر پایه ™Android™ Beam طراحی شده است، می‌توانید یک فیلم یک گیگابایتی را در عرض ۳ دقیقه و یک موسیقی ۳ مگابایتی را شارژ ایرانسل بانک مسکن در عرض ۲ ثانیه با یک Galaxy S III دیگر به اشتراک بگذارید. برای این کار به داشتن سیگنال Wi-Fi یا دسترسی به شبکه موبایل نیازی نیست و تنها کافیست بدنه دو دستگاه را لمس کنید. «Buddy photo share» هم یکی دیگر از قابلیت‌های این بخش است که به کاربر امکان می‌دهد به آسانی و به طور همزمان، تصاویر موجود در گالری (یا عکس‌های گرفته شده توسط دوربین) را با دوستانی که تصاویر آن‌ها در یک عکس دسته‌جمعی وجود دارد، به اشتراک بگذارد.
یکی دیگر از قابلیت‌های Galaxy S III قابلیت «S Voice» است. این قابلیت پیشرفته برای تشخیص دستورات صوتی شما و پاسخ‌دادن به آن‌ها طراحی شده است. مثلاً هنگامی که زنگ بیدارباش تلفنتان به صدا درمی‌آید، ولی شما همچنان به استراحت بیشتری نیاز دارید، کافی است با گفتن واژه «Snooze» به Galaxy S III، زنگ هشدار را برای چند دقیقه قطع کنید. شما همچنین می‌توانید از S Voice برای پخش موسیقی‌های مورد علاقه، کاهش یا افزایش بلندی صدا، فرستادن پیام‌های متنی یا ایمیل، سازماندهی کارها و یا ثبت خودکار یک عکس توسط دوربین دستگاه، استفاده شارژ ایرانسل بانک مسکن کنید.
اشتراک‌گذاری شارژ ایرانسل بانک مسکن آسان و فوری
در همین راستا، آقای جانگ، مدیر بخش موبایل در ایران در اینباره گفت: « Galaxy S IIIبی‌نقص‌ترین و انسان-محورترین تجربه موبایلی را به کاربران نشان خواهد داد. ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که سرانجام این دستگاه موبایل شارژ ایرانسل بانک مسکن را، که عده زیادی منتظر آن بودند، به مردم ایران عرضه کرده‌ایم. من بر این باور هستم که سرعت فوق العاده این گوشی در کنار قابلیت های نرم افزاری نظیر Smart Stay و S voice مورد توجه و علاقه مشتریان ایرانی قرار خواهد گرفت.»
تعامل آسان و طبیعی با کاربر شارژ ایرانسل بانک مسکن
تهران، ایران، 23 شارژ ایرانسل بانک مسکن خرداد 91 - سرانجام سامسونگ اسمارت‌فون Galaxy S III را به ایران عرضه می‌کند.
Galaxy S III می‌تواند علاوه بر تشخیص چهره و صدای شما، برخی حرکات شما را هم تشخیص دهد. به طور مثال اگر مشغول فرستادن یک پیام متنی برای فردی هستید، ولی ناگهان تصمیم می‌گیرید که به جای این کار با وی تماس بگیرید، کافیست گوشی موبایل را در کنار گوش خود قرار دهید تا Galaxy S III، با استفاده از قابلیت «Direct Call»، به طور خودکار شماره وی را برایتان بگیرد. «Smart Alert» هم یکی دیگر از امکانات Galaxy S III است که با کمک آن به شکلی جالب از تماس‌های پاسخ‌داده نشده و پیام‌های رسیده باخبر خواهید شارژ ایرانسل بانک مسکن شد. در زمانی که این قابلیت فعال باشد، چنانچه تماسی با شما گرفته شده یا اینکه پیامی برایتان رسیده باشد، گوشی موبایل با ویبره‌ای (در هنگام برداشتن آن از روی میز)، این موضوع را به شما



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

یکی از امکانات جالب این قسمت قابلیت انتقال کنتاکت ها از یک گوشی دیگر به Wildfire S است در ایجا نیازی به کامپیوتر برای Sync کردن نبوده و شارژ ایرانسل بانک مسکن با پشتیبانی از بسیاری مدل های قدیمی و جدید در این لیست می توان به راحتی با کمک بلوتوث کنتاکت ها را به دفترچه تلف جدید منتقل کرد.
شماره گیر عددی دستگاه در بخش بالائی خود قسمت هائی برای دسترسی مستقیم به Call Log، Favorites و Contacts فراهم آورده است و میانبری به منوی پیام ها نیز در پائین آن مشاهده می شود. شماره گیری هوشمند با امکان جستجوی عددی و حروفی در دفترچه تلفن از امکانات پیش فرض این فسمت است که شارژ ایرانسل بانک مسکن البته در هر
در مجموع نگفته پیداست که تنوع امکانات و قابلیت ها Sense UI اچ تی سی کاملا در سطح بالاتری نسبت به اینترفیس ساده تر TouchWiz سامسونگ قرار می گیرد و Sense UI از این لحاظ شارژ ایرانسل بانک مسکن برتری محسوس و نسبتا کاملی به رقیب خود دارد.
htc_wildfire_s_vs_samsung_galaxy_ace_s5830_24.jpg شارژ ایرانسل بانک مسکن
دفترچه تلفن Wildfire S همان نمونه همیشگی مبتنی بر Sense است که علاوه بر امکانات معمول این قسمت، تطابق کاملی با شبکه های اجتماعی نیز دارد. صفحه اصلی دفترچه تلفن شامل یک لیست از شماره ها با شارژ ایرانسل بانک مسکن تصویر قابل تنظیم کنتاکت هاست که به صورت عمودی قابل اسکرول می باشند. در پائین صفحه نیز سه Tab برای نمایش تمامی کنتاکت ها، نمایش گروه کنتاکت ها ( از جمله کنتاکت های Favorites) و بلاخره Call Log در نظر گرفته شده است. با باز کردن تکی هر کنتاکت با صفحه ای با پنج Tab در پائین روبرو می شویم که در اولین قسمت اطلاعات اولیه شخص شامل نام، عکس، شماره، ایمیل و مواردی از این دست دیده می شود دومین Tab به پیام ها و سومی به ایمیل های تبادل شده با شخص تعلق دارد در چهارمین قسمت آپدیت های ف**یس ب***وک شخص جای گرفته و بلاخره آخرین قسمت آلبوم عکس های وی در F**lic***er و ف**یس ب***وک را نشان می دهد.
منوی اصلی دستگاه نیز همچون دیگر تجربه های سامسونگی در تمامی کلاس ها بصورت ماتریسی با اسکرول جانبی طراحی شده است که این نوع طراحی در مقایسه با نوع معمول اسکرول عمودی بعلت احتمال بیشتر فشردن تصادفی آیکون ها از جذابیت کمتری برخوردار است. در این قسمت نیز درست همانند Home Screen از نقاط شمارنده بالای صفحه نمایش برای نشان دادن موقعیت صفحات و حرکت سریع به شارژ ایرانسل بانک مسکن آنها استفاده شده و می توان با Pinch Zoom نمودن پنل ها رو به خارج نیز به بخش ویرایشی این قسمت وارد شد که در این بخش علاوه بر مرتب کردن پنل ها می توان به افزودن تعداد آنها نیز اقدام نمود.
پردازنده استفاده شده در Galaxy Ace از نوع Qualcomm MSM7227-Turbo با فرکانس اورکلاک شارژ ایرانسل بانک مسکن شده 800 مگاهرتز و چیپ ست گرافیکی نسبتا ضعیف Adreno 200 است که با اینکه برای گروه قیمتی این مدل چیپ ست مناسبی محسوب می شود اما همچنان دو نسل قبل از تر از چیپ ست های جدید این کلاس است. حافظه RAM این مدل 384 مگابایت و حافظه فلش آن 512 مگابایت است که از این دو عدد به ترتیب در حدود 278 و 180 مگابایت در اختیار کاربران هستند. کاهش حافظه RAM این مدل در مقابل Wildfire S یکی دیگر از نقاط ضعف Galaxy Ace در مقابل حریف خود است. نتیجه تست Quadrand بروی این مدل عددی در حدود 570 را نشان می دهد و تست محاسبه عددی پی در این مدل نیز در زمانی در حدود 1980 میلی ثانیه به پایان می رسد. در نهایت تست گرافیکی Neocore نیز عدد 53 فریم در ثانیه را برای Galaxy Ace ثبت می کند. با نگاهی به این اعداد و مقایسه آن با Wildfire Sبا اینکه برابر نبودن سیستم عامل دو دستگاه تا حدودی بر نتیجه کار تاثیر گذاشته است اما در کل رقابت در سمت گرافیکی بیشتر به سمت Ace و در رده پردازشی تا حدودی برابر دنبال می شود.
دفترچه تلفن موجود در Galaxy Ace همان نمونه کاملا تکراری اینترفیس TouchWiz 3.0 است که بدون کوچکترین تغییر در تمامی مدل های دارای این پوسته تکرار شده است در صفحه اصلی کنتاکت ها در بالا چهار تب شامل لیست کامل کنتاکت ها، Groups، History و بلاخره Activities به چشم می خورد که وظیفه هرکدام از روی نام آنها به خوبی مشخص است. کنتاکت های حاضر در این قسمت علاوه بر امکان جستجو با نوشتن شارژ ایرانسل بانک مسکن نام آنها در کادر بالای صفحه از طریق لمس ستون الفبائی حاضر در سمت راست نیز قابل دسترسی هستند. برای برقراری تماس یا فرستادن پیام به یک شخص علاوه بر امکان همیشگی لمس تصویر و ظاهر شدن منوی pop-up کوچک می توان کل کنتاکت را به سمت راست برای برقراری تماس و به سمت چپ برای فرستادن پیام اسکرول کرد.
یکی از امکانات اینترفیس TouchWiz حضور Task Manager جداگانه آن است این برنامه از چهار Tab مختلف با عناوین Applications، Package، RAM و Summary تشکیل شده که در هرکدام اطلاعات شارژ ایرانسل بانک مسکن مختلفی در رابطه با قسمت های مربوطه تهیه شده است مثلا در قسمت RAM سایز فعلی آن با امکان بستن برنامه ها و خالی کردن رم نشان داده می شود قسمت Summary نیز بصورت گرافیکی میزان در دسترس حافظه داخلی و کارت حافظه را نشان می دهد. در ترکیب با این Application کاربردی یک Widget جدید نیز تعداد برنامه های در حال اجرا را به نمایش می گذارد.
در بخش شماره گیر این اینترفیس علاوه بر صفحه کلید مجازی، میانبری برای ورود به Call Log و کنتاکت ها وجود دارد و از تماس های صوتی و شماره گیری هوشمند نیز در آن پشتیبانی می شود. گزینه های مرتبط با شارژ ایرانسل بانک مسکن شتاب سنج گوشی در حین تماس با Wildfire S شامل قطع صدای زنگ با برگرداندن دستگاه، فعال کردن اسپیکر با دور کردن دستگاه در حین تماس و قرار دادن آن به پشت، قطع صدای زنگ به محض برداشتن دستگاه و بلاخره حالت قرار گرفتن در جیب است که این آخری با کمک Proximity Sensor در هنگام قرار گیری گوشی در جیب صدای زنگ را بالا می برد. نکته جالب دیگر در این بخش نمایش آخرین آپدیت تو***یت**ر و یا ف**یس ب***وک شخص بروی صفحه در حین دریافت تماس از وی است که می تواند کاربر را از وضعیت تماس گیرنده مطلع سازد. Wildfire S در حین برقراری تماس با هیچ مشکلی روبرو نیست و صدای دریافتی و ارسالی آن از کیفیت بالائی برخوردار است. صدای زنگ گوشی در سطح مناسبی قرار دارد اما در مقایسه با Wildfire اصلی اندکی کاهش یافته است.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

وضوح تصویر کم، محدودیت نرم افزارهای سازگار با دستگاه، نداشتن باتری قابل تعویض و نداشتن قابلیت شارژ ایرانسل بانک صادرات شماره‌گیری هوشمند از نقاط ضعف گوشی X10 mini بسیار به شمارمی آید.
X10 mini مجهز به یک دوربین پنج مگاپیکسلی با وضوح تصویر 1920در2560 شارژ ایرانسل بانک صادرات پیکسل و فلش LED است.
از جمله امتیازات برجسته‌ی این بازی، رابط کاربری ساده و جذاب و هم‌چنین طراحی سه مرحله‌ای آن بود که مخاطب را به‌راحتی با خود همراه می‌کرد. در نهایت این بازی روز 25 شهریور به پایان رسید و ده نفر اولی که بیش‌ترین امتیاز را کسب کرده بودند برنده‌ی یک گوشی Sony Xperia Neo L شدند که در مراسمی و با حضور برخی از برنده‌های تهرانی به آن‌ها اهدا شد. در مراسم اهدای جوایز، برخی کاربران اعلام کردند که به صورت شبانه‌روزی مشغول این بازی بوده‌اند و زحمت زیادی برای کسب امتیازها کشیده‌اند. نکته‌ی جالب‌تر آن که چند وبلاگ و فروم اختصاصی نیز توسط هواداران این بازی تاسیس شده بود که در آن‌ها بازی‌کنان به بیان دیدگاه‌ها و پیش‌رفت‌های خود در این بازی پرداخته بودند. با توجه به استقبال زیاد و تلاش کاربران، علاوه بر ده نفر اول، به ده نفر دوم شارژ ایرانسل بانک صادرات و سوم نیز جوایزی هم‌چون حافظه‌ی فلش سونی اهدا شد که به این ترتیب، عده‌ی بیش‌تری برنده‌ی این بازی آنلاین شدند.
چندی شارژ ایرانسل بانک صادرات پیش شرکت Sony Mobile Communications باهدف آشنایی هر چه بیش‌تر کاربران با گوشی هوشمندSony Xperia Neo L مسابقه‌ای را در قالب یک بازی رایانه‌ای برگزار کرد.
وضوح مناسب صفحه نمایش این گوشی در زیر نور خورشید به عنوان یکی از مزایای XPERIA X10 شارژ ایرانسل بانک صادرات mini به شمار می آید.
به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا ، در این شارژ ایرانسل بانک صادرات بازی یک گوشی مجازی Neo L وجود داشت که کاربران باید در فواصل زمانی مشخص به آن سر می‌زدند تا با نگه‌داری و برآورده کردن نیازهای آن از جمله شارژ، تفریح و سرگرمی، گوش دادن به موسیقی و غیره امتیازهای بیش‌تری کسب کنند و به مراحل بالاتر بروند. با پیش‌رفته‌تر شدن مراحل، تامین نیازهای گوشی پیچیده‌تر می‌شد و هم‌چنین مراحل مخفی نیز به بازی اضافه می‌شدند
Timescape نرم افزاری است شارژ ایرانسل بانک صادرات که تمامی ارتباطات کاربر را با هم ارایه می‌دهد و تصویری از SMS ، MMS ، ایمیل، تماس‌های ناموفق را روی یک صفحه نشان می‌دهد.
این گوشی سونی اریکسون 88 گرم وزن دارد و شارژ ایرانسل بانک صادرات در ابعاد 16در50در83 میلی‌متری ساخته شده است و تا کنون در بازارتلفن همراه ایران از استقبا خوبی برخوردار شده است.
به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فعالان، افزایش نرخ ارز طی ماه های گذشته باعث شده تا تمامی گوشی های شارژ ایرانسل بانک صادرات موبایل از جمله x10 mini سونی اریکسون با افزایش قیمت فوق در بازار عرضه شوند.
نرم افزار پخش موسیقی در این گوشی به‌رغم اینکه طراحی جدیدی دارد، دارای ویژگی‌ها و امکانات شارژ ایرانسل بانک صادرات جدیدی نیست.
به گزارش خبرنگار موبنا، دو مدل فوق به دلیل برخورداری از قیمت و امکانات مناسب توانسته شمار بالایی از تقاضای مشتریان این برند را از آن خود شارژ ایرانسل بانک صادرات کند.
از مشخصات فنی گوشی پرفروش Xperia mini سونی می توان به صفحه نمایش لمسی خازنی 3 اینچ LCD با 16 میلیون رنگ، نسخه 2.3 سیستم عامل آندروید (Gingerbread) ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک ، فلاش Geatagging ، شتاب سنج و حسگر Proximity ، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری ، رادیو FM شارژ ایرانسل بانک صادرات استریو باRDS و شماره گیری صوتی اشاره کرد
گوشی Xperia X10 mini سونی اریکسون از نسخه شارژ ایرانسل بانک صادرات 1.6 آندرویید بهره می‌برد. سونی اریکسون توانسته ساختار منو را شخصی کند.
گوشی X10 mini سونی اریکسون که چندی پیش با قیمت242 هزار شارژ ایرانسل بانک صادرات تومانی در بازار به فروش می رسید هم اکنون با قیمت292 هزار تومانی در اختیار کاربران تهرانی قرار می گیرد.
این گوشی کوچک سونی اریکسون دارای صفحه نمایش 2.55 اینچی است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ شارژ ایرانسل بانک صادرات را داراست.
از آنجا که صفحه نمایش گوشی خازنی شارژ ایرانسل بانک صادرات است، از حساسیت کافی برخورداربوده، بنابر این برای لمس صفحه نمایش به نیروی زیادی نیاز ندارید.
دفترچه تلفن X10 mini به کاربر امکان می‌دهد تعداد نامحدودی شماره و اسم را وارد کند و علاوه بر نام، آدرس پستی، نام شرکت، عنوان شغلی و چندین یادداشت، بخشی شارژ ایرانسل بانک صادرات هم به ایمیل اختصاص داده شده است.
برای تجربه‌ی این بازی و دیدن لیست برندگان این مسابقه می‌توانید به سایت رسمی شارژ ایرانسل بانک صادرات این بازی (www.neol.ir) سر بزنید. ضمنا این بازی هم‌چنان فعال است، اما سیستم امتیازدهی آن غیر فعال شده و البته دیگر از جایزه هم خبری نیست! البته در سایت به این نکته اشاره شده که ممکن است تجربه‌ی انجام این بازی در آینده مفید باشد؛ پس بد نیست سری به این سایت بزنید و در آن تجربه کسب کنید، شاید شما هم بتوانید در بازی‌های آینده‌ی این شرکت جزو برندگان باشید.
حافظه داخلی این گوشی توسط مموری کارت microSD تا 16 گیگابایت ارتقا می شارژ ایرانسل بانک صادرات یابد.
همچنین دارای تعداد زیادی آیکون است که محتوای آنها را می‌توان براساس شارژ ایرانسل بانک صادرات نوع مرتب کرد.
منوی دوربین بسیار ساده است شارژ ایرانسل بانک صادرات و کلا چهار کلید دارد که شامل سوییچ دوربین عکاسی وفیلمبرداری، کلید گالری، حالت صحنه و تنظیمات فلش است.
فروشندگان گوشی های سونی مدل های Xperia mini و x8 این برند را به عنوان پرفروش شارژ ایرانسل بانک صادرات ترین های این برند در سطح بازار تلفن همراه معرفی کردند.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

صفحه نمایش گلکسی اس 4 قطری برابر 5 اینچ داشته و با بهره گیری از رزولوشن 1920x1080 پیکسل (Full HD) تراکم پیکسلی بسیار بالای 441 پیکسل بر اینچ را داراست. این صفحه نمایش در اصل نخستین صفحه نمایش Super AMOLED با رزولوشن Full HD در جهان محسوب می شود. این صفحه نمایش با استفاده از لایه محافظ Corning Gorilla Glass 3 که از فرمولاسیون جدید شارژ ایرانسل بانک صادرات شرکت Corning بهره می گیرد در مقابل خط و خش و آسیب مقاوم است و اگر خراشیدگی هایی نیز بر روی آن به وجود آید کمتر قابل روئیت خواهد بود.
چیپ ست های GPS هر دو گوشی بار دیگر شباهت های نزدیکی به یکدیگر دارند زمان اتصال به ماهواره در Wildfire S در حدود 1 دقیقه و 40 ثانیه و برای Galaxy Ace در حدود 2 دقیقه است هر دو نیز بر طبق انتظار بصورت پیش فرض از Google Maps بعنوان نرم افزار مسیریاب اصلی خود استفاده می کنند. قابلیت شارژ ایرانسل بانک صادرات ها و امکانات این نرم افزار پیش از این بارها و بارها مورد بررسی قرار گرفته و این بار نیز هیچ نکته جدید و تازه ای در آن به چشم نمی خورد.
Samsung Galaxy S 4 - شارژ ایرانسل بانک صادرات سامسونگ گلکسی اس 4
هر دوی شارژ ایرانسل بانک صادرات این مدل ها به 2 گیگابایت RAM مجهزند و با سه پیکربندی حافظه 16، 32 و 64 گیگابایتی ارائه می شوند. پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ظرفیت 64 گیگابایت نیز برای گلکسی اس 4 درنظر گرفته شده است.
سامسونگ شعار Life Companion (همدم زندگی) را برای گلکسی اس 4 انتخاب کرده و در معرفی این گوشی تأکید زیادی بر نزدیک تر شدن ویژگی های این گوشی به آنچه در زندگی نیازمندیم دارد. سامسونگ هدف از توسعه این گوشی را تعریف دوباره روش زندگی و به حداکثر رساندن رضایت حاصل از نائل شدن به اهداف در زندگی دانسته -- شارژ ایرانسل بانک صادرات چیزی که شاید به عنوان شعار برای یک گجت الکترونیکی جذاب باشد.
HTC Wildfire S و Samsung Galaxy Ace به رقم تفاوت های کوچک و بزرگی که در بخش های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری خود دارند هر دو به دسته میان قیمت بازار با امکانات متوسط تعلق داشته و هیچکدام نیز به تنهائی واجد کلیه نکات مثبت این کلاس نیستند در یک نگاه گذرا نکات مثبت Wildfire S شارژ ایرانسل بانک صادرات شامل کیفیت ساخت بدنه، طراحی یک دست بخش پشتی، ورژن 2.3 سیستم عامل اندروید، استفاده از 512 مگابایت حافظه RAM، اینترفیس پیشرفته Sense UI با جزئیات فراوان، صدای زنگ و تماس بالاتر، کیفیت متوسط فیلمبرداری و بلاخره بلوتوث نسخه سوم می شوند و در سوی دیگر نیز نکات مثبت Galaxy Ace به طراحی برجسته کاور پشتی، ظرفیت بالاتر باتری، صفحه نمایش بزرگتر، پردازنده اورکلاک شده و دوربین عکاسی با کیفیت تر اشاره کرد. اصلی ترین نکته منفی مشترک این دو دستگاه پردازنده نسبتا ضعیف آنهاست که منجر به نتایج ضعیف در پخش ویدئو و فیلمبرداری این دو مدل گردیده و عدم امکان پخش محتوای فلش نیز بطور مستقیم از آن نشأت می گیرد. HTC Wildfire S مدت زمان نسبتا کوتاهی ست که به بازارهای داخلی وارد شده و قیمت آن همچنان به ثبات کافی نرسیده است قیمت فعلی این مدل در حدود 345 هزار تومان است این در حالیست که Samsung Galaxy Ace S5830 مدت زمان بیشتری در بازارهای داخلی حضور داشته و قیمت آن تقریبا ثابت شده است قیمت این مدل نیز حول و حوش 330 هزار تومان است.
Samsung Galaxy S 4 - سامسونگ گلکسی شارژ ایرانسل بانک صادرات اس 4
در یک مقایسه اجمالی میان گلکسی اس 4 و گلکسی اس 3 می توان به صفحه نمایش بزرگتر، پردازنده پرتوان تر، دوربین قدرتمندتر، RAM پرظرفیت تر، سطح بزرگتر، ضخامت باریکتر و وجود برخی از ویژگی های جدید و بهبود یافته در گلکسی اس 4 اشاره نمود (برای مقایسه مشخصات این دو گوشی در قالب یک شارژ ایرانسل بانک صادرات جدول به اینجا مراجعه نمائید.)
گزینه های ارتباطی دو دستگاه به سبب بکار گیری چیپ ست های پردازشی یکسان تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد جائیکه هر دو مدل از چهار فرکانس GSM و دو فرکانس اصلی HSDPA در برقراری تماس استفاده کرده و Wildfire S از دو شارژ ایرانسل بانک صادرات فرکانس دیگر HSDPA نیز پشتیبانی می کند. GPRS، EDGE و 3G تا سرعت 7.2Mbps دیگر گزینه های مشترک این دو مدل را تشکیل می دهند. Wi-Fi هر دو از نوع پر سرعت 802.11b/g/n بوده و از hotspot نیز پشتیبانی می کنند. Galaxy Ace در این زمینه با پشتیبانی از DLNA برتری محسوسی بر حریف خود دارد. اتصال بلوتوث حاضر در Galaxy Ace از نوع 2.1 و در Wildfire S از نوع پر سرعت 3.0 است. پورت Micro USB اتصالات حاضر در دو دستگاه را تکمیل می کند.
تصویر بالا: مراسم رونمایی از گلکسی شارژ ایرانسل بانک صادرات اس 4 سامسونگ در نیویورک
ظاهر گوشی گلکسی اس 4 مشابه بسیاری از عکس های لو رفته از این گوشی پیش از معرفی رسمی آن است و از نظر طراحی شباهت زیادی به نسل های پیشین خانواده گلکسی اس دارد. بدنه باریک 7.9 میلی متری گلکسی اس 4 تماماً از جنس پلی کربنات است و هرچند نواری که ظاهری متالیک دارد در لبه دور گوشی قرار گرفته، اما جنس این نوار نیز پلی کربنات است و به نوعی محافظ لبه های آسیب پذیر شارژ ایرانسل بانک صادرات گوشی خواهد بود. وزن این گوشی 130 گرم است که برای اسمارت فونی با صفحه نمایش 5 اینچی کاملاً مناسب به نظر می رسد و حتی 3 گرم سبکتر از گلکسی اس 3 با صفحه نمایش 4.8 اینچی است.
نسخه بین المللی گلکسی اس 4 به چیپ ست 8 هسته ای Exynos 5 Octa مشتمل بر شارژ ایرانسل بانک صادرات 4 هسته پردازشی 1.6 گیگاهرتزی Arm Cortex-A15 و چهار هسته پردازشی 1.2 گیگاهرتزی Arm Cortex-A7 و واحد پردازش گرافیکی IT PowerVR SGX544MP3 مجهز است. نسخه دیگری نیز برای برخی بازارها درنظر گرفته شده که از چیپ ست Snapdragon 600 کوالکام مشتمل بر 4 هسته پردازشی 1.9 گیگاهرتزی Krait 300 و واحد پردازش گرافیکی Adreno 320 بهره می گیرد.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

 ابراهیم درستی به خبرنگار اصناف ایسنا گفت: نظر شارژ ایرانسل بانک مسکن ما از مدت‌ها قبل بر روی تعرفه پنج درصد بود که پس از جلسات کارشناسی متعدد سرانجام نرخ ۱۰ درصد تعیین و مصوب شد؛ اگر چه نرخ تعرفه گوشی تلفن همراه تا پیش از مصوبه کمسیون ماده یک، ۲۵ درصد بود ولی تعرفه ۱۰ درصدی نیز مطلوب است.
اطلاعاتی راجع به گوشی جدید نوکیا منتشر شده که از چهار بلندگو برخوردار است و X7-00 نام شارژ ایرانسل بانک مسکن دارد.
رییس اتحادیه کشوری لوازم صوتی و تصویری و شارژ ایرانسل بانک مسکن تلفن همراه با اعلام خبر تصویب تعرفه ۱۰ درصدی گوشی تلفن همراه توسط کمیسیون ماده یک ابراز امیدواری کرد: نرخ جدید تعرفه هرچه سریع‌تر توسط دولت ابلاغ و در گمرکات اجرا شود.
**صفحه شارژ ایرانسل بانک مسکن نمایش
فقط 10 میلی متر قطر دارد شارژ ایرانسل بانک مسکن اما با اینحال هنوز باریک ترین دستگاه QWERTY موجود در بازار محسوب نمی شود.
نوکیا E71 دارای یک شارژ ایرانسل بانک مسکن صفحه نمایش 36/2 اینچ QVGA است که 16 میلیون رنگ را نشان می دهد. این صفحه نمایش از صفحه نمایش نوکیا E61 کوچکتر است.
اطلاعات بیشتر درباره شارژ ایرانسل بانک مسکن این گوشی منتشر نشده است.
به گزارش پایگاه شارژ ایرانسل بانک مسکن اطلاع رسانی موبایل اسکای ، گوشی X7-00 نوکیا از نسخه سوم سیمبیان بهره می برد.
نرم افزار پخش موسیقی موجود در این گوشی بخوبی عمل می کند. نرم افزار پخش موسیقی از فرمت های صوتی بسیاری پشتیبانی می کند که شامل eAAC , شارژ ایرانسل بانک مسکن AAC , MP3 و WMA است . این برنامه با فهرست های M3U نیز کار می کند و فایل های انتقال داده شده با انتخاب گزینه Refresh به فهرست موسیقی اضافه می شوند.
۲۷۰۰ از دیگر گوشی های پرفروش شارژ ایرانسل بانک مسکن نوکیا است که با بهای ۱۰۸ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت.
درستی اظهار کرد: در مورد برخی لوازم از قبیل LCD، بازار پررونق است و به نسب سال گذشته ۱۲ تا ۱۵ درصد قیمت‌ها پایین آمده است. شارژ ایرانسل بانک مسکن
یکی از مهمترین ویژگی های این گوشی چهار بلندگویی است که برای آن در نظر گرفته شارژ ایرانسل بانک مسکن شده که هر کدام در یک گوشه از این دستگاه تعبیه شده است.
باتری این مدل نوکیا از نوع BP-4L Li-Ion با توان 1500 میلی آمپر است که در حالت Stand شارژ ایرانسل بانک مسکن by حداکثر 410 ساعت و در مکالمه مداوم 10 ساعت و 30 دقیقه دوام می آورد .
وی افزود: اگر تثبیت نرخ دلار باشد و پیمان‌های ارزی به هم نخورد، هیچ مشکلی در بازار شارژ ایرانسل بانک مسکن لوازم صوتی و تصویری نداریم.
سایز و اندازه صفحه نمایش گوشی هم همانند N8 است اما دوربین آن ۱۲ مگاپیکسلی شارژ ایرانسل بانک مسکن نیست. دوربین X7-00 هشت مگاپیکسلی است و از فلش LED و صفحه نمایش AMOLED برخوردار خواهد بود.
وی ادامه داد: تعرفه ۱۰ درصدی در کاهش قاچاق گوشی تلفن همراه شارژ ایرانسل بانک مسکن بسیار موثر است و انتظار داریم که دولت هرچه سریع تر تعرفه جدید را تایید و به گمرکات ابلاغ کند.
**سیستم پخش کننده شارژ ایرانسل بانک مسکن
گوشی ۶۳۰۳ کلاسیک نوکیا با بهای فروش ۱۴۰ هزار تومانی توانست از فروش بالایی در بازار تلفن همراه برخوردار شارژ ایرانسل بانک مسکن شود.
**باتری شارژ ایرانسل بانک مسکن
درستی متذکر شد: تنها معضلی که در حال حاضر با آن رو به رو هستیم قاچاق گوشی تلفن همراه شارژ ایرانسل بانک مسکن از مرزهای بانه و مریوان است که نیازمند کنترل و نظارت بیشتر هستیم.
خروجی شارژ ایرانسل بانک مسکن صدا در نوکیا E71 در بالای قاب جلوی گوشی و بطور دقیق در مرکز آن قرار دارد که حسگر نور محیط در طرف چپ و دوربین مکالمه تصویری در طرف راست آن مشاهده می شود . صفحه نمایش 36/2 اینچ زیر آن قرار گرفته که کلیدهای کنترل ، جستجو و صفحه کلید QWERTY نیز بدنبال آن ردیف شده اند . ورودی صدای گوشی در پایین گوشه چپ در قاب جلو قرار دارد .
بر اساس اطلاعاتی که از این گوشی منتشر شارژ ایرانسل بانک مسکن شده ظاهرا شباهت بسیاری به گوشی N8 دارد و از همان پردازنده، کارت گرافیک و RAM بهره می برد.
این گوشی از دوربین عکاسی و فیلمبرداری۳٫۱۵ مگاپیکسلی ، شارژ ایرانسل بانک مسکن صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
گوشی های ۲۶۹۰ و N97 MINI از دیگر گوشی های این برند است که توانسته با قیمت ۹۵ و ۴۴۰ هزار تومانی از فروش بالایی در بازار شارژ ایرانسل بانک مسکن برخوردار شود.
گزارش پایگاه اطلاع شارژ ایرانسل بانک مسکن رسانی موبایل اسکای به نقل از فروشندگان، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل اسقبال از این گوشی ها بوده است.
گوشی C5 این برند نیز با بهای فروش ۱۸۹ شارژ ایرانسل بانک مسکن هزار تومانی توانسته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد.
نوکیا E71 دارای طراحی ساده است و از آنجایی که عمدتا برای کار طراحی شده است ظاهر آن به سختی جذابیتی ایجاد می شارژ ایرانسل بانک مسکن کندو این گوشی دارای صفحه کلید QWERTY است .
رییس اتحادیه کشوری لوازم صوتی و تصویری و تلفن همراه در ادامه بازار لوازم صوت و تصویر را برای خرید مناسب و قیمت‌ها را متعادل ذکر کرد و گفت: در دو ماه گذشته که نرخ دلار به شدت بالا رفته بود، بازار نوسان بسیاری را متحمل شد ولی خوشبختانه با بازگشت دلار به روال قبل، بازارهم حالت شارژ ایرانسل بانک مسکن ثبات پیدا کرد.
این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایش tft 2/2 اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳٫۱۵ مگاپیکسلی، ارتقا شارژ ایرانسل بانک مسکن حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶گیگابایت بهره می برد.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

یکی از اصلی ترین تفاوت های این مدل با مدل های قبلی مانیتور بزرگ تر آن است که همین تفاوت موجب شده اندازه بدنه لومیا 920 از سایر لومیاها بزرگ تر باشد. طول بدنه این گوشی 130 میلی متر و عرض آن هم 70 میلی متر می باشد. وزن شارژ ایرانسل بانک مسکن این گوشی هم با توجه به اجزای بدنه به 185 گرم رسیده است.
بنا بر گزارش‌ها این دستگاه تحت نام One Max شارژ ایرانسل بانک مسکن شناخته می‌شود و قرار است با صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی با قابلیت پخش تصویر به صورت تمام اچ‌دی، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۰ با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه رم، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی، تکنولوژی محبوب Boomsound، دوربین اولتراپیکسل با لرزش‌گیر اپتیکال و در نهایت یک قلم اختصاصی عرضه خواهد شد.
نوکیا اخیراً تلاش زیادی کرد تا با همکاری مایکروسافت و سیستم عامل شارژ ایرانسل بانک مسکن این شرکت بتواند خود را مجدداً در بازار مطرح کند ولی ظاهراً نتایج این همکاری هم چندان موثر نبوده است. با این حال متخصصان نوکیا در تلاش هستند تا با ایجاد مزایای رقابتی خاص و ساخت تلفن های همراه با مزیت های تکنولوژیک بتوانند همچنان به کاربران ثابت کنند که در دور رقابت حضور دارند. یکی از سری گوشی هایی که نوکیا با این هدف به سراغ آن رفته گوشی های سری Lumia هستند که تجربه چندان ناموفقی هم نداشتند. در این مجله در شماره های پیشین لومیا 800 و لومیا 900 را بررسی کرده ایم و اکنون نوبت به بررسی قدرتمند ترین لومیا نوکیا با نام لومیا 920 رسیده است.
دوربین اصلی این گوشی در قسمت پشت بدنه آن همانند لومیا 900 از لنز کارل زایس با کیفیت 8 مگاپیکسل بهره می برد و می تواند عکس های شما را با رزولوشن 3264 در 2448 پیکسل ثبت شارژ ایرانسل بانک مسکن کند. البته دوربین این گوشی نسبت به مدل قبلی از قابلیت های بیشتری بهره می برد که از آن جمله می توان به تکنولوژی PureView اشاره نمود. علاوه بر این تکنولوژی های اتوفوکس، فوکوس لمسی و لرزش گیر اشاره نمود. علاوه بر این فلاش LED دو گانه هم در این گوشی به آن امکان عکاسی در محیط های تاریک را هم داده است. فیلم برداری این گوشی هم با کیفیت HD و سرعت 30 فریم در ثانیه صورت می پذیرد. علاوه بر دوربین اصلی، دوربین دوم این گوشی با کیفیت 1.3 مگاپیکسل در بالای مانیتور برای تماس تصویری به کار گرفته شده است.
در سمت چپ بدنه این گوشی هیچ المان خاصی تعبیه نشده است. در سمت راست بدنه بر خلاف سمت چپ اجزای زیادی چون دکمه های نقره ای رنگ کم و زیاد کردن صدا، دکمه پاور و دکمه شاتر دوربین دیده می شود. در قسمت بالای بدنه جک هدفون 3.5 میلی متری در وسط و در کنار آن اسلات سیم کارت گوشی قرار گرفته است. در این قسمت میکروفون دوم گوشی که برای حذف صدای محیط از صدای کاربر، کاربرد دارد نیز قرار گرفته است. جالب است بدانید که خروجی هدفون این گوشی از تکنولوژی Dolby هم پشتیبانی می کند. لومیا شارژ ایرانسل بانک مسکن 920 هم همانند لومیا 900 از میکرو سیم کارت پشتیبانی می کند.
طراحی: شارژ ایرانسل بانک مسکن
مانیتور: شارژ ایرانسل بانک مسکن
همانطور که در بالا هم اشاره شد لومیا 920 بزرگ ترین مانیتور گوشی های سری لومیا را با اندازه 4.5 اینچ در اختیار دارد. این مانیتور می تواند تصاویر را با رزولوشن 1280 در 768 پیکسل نمایش دهد که این به معنای تراکم 332 پیکسل در هر اینچ مربع می باشد. تراکم شارژ ایرانسل بانک مسکن رنگی این مانیتور هم به 16 میلیون رنگ می رسد. با توجه به اینکه تکنولوژی هایی چون ClearBlack و PureMotion در این مانیتور به کار گرفته شده بر مبنای بررسی های مستقل کیفیت مانیتور لومیا 920 نسبت به رقبای آن بسیار خوب ارزیابی شده است. این مانیتور از تکنولوژی لمسی خازنی برخوردار است که این تکنولوژی قابلیت Multi Touch را هم به این گوشی بخشیده است. Gorilla Glass 2 هم در این مانیتور موجب حفاظت آن از آسیب های فیزیکی شده است.
دوربین: شارژ ایرانسل بانک مسکن
اچ‌تی‌سی شارژ ایرانسل بانک مسکن فبلت One Max را برای رقابت با گلکسی نوت ۳ معرفی خواهد کرد‎
لومیا 920 با الهام از تجربه لومیا 800 و 900 طراحی و ساخته شده و بدون اغراق مدل تکمیلی برای این دو گوشی شناخته می شود. با این تفسیر عجیب نیست که لومیا 920 از طراحی کاملاً مشابه لومیا 900 و برادر بزرگ تر آنها لومیا 800 برخوردار شارژ ایرانسل بانک مسکن باشد. این گوشی هم همانند برادران بزرگ تر خود از بدنه فلزی و طراحی کاملاً خمیده در کناره ها بهره می برد. در این گوشی هم، بدنه به صورت یکپارچه طراحی شده و تنوع رنگی مدل های قبلی در آن رعایت شده است. نوکیا، لومیا 920 را در رنگ های مشکی، خاکستری، قرمز، زرد و سفید به بازار عرضه کرده که تنوع رنگی بسیار مناسبی برای یک گوشی هوشمند در این سطح محسوب می شود.
تصویر متعلق به فبلت جدید این شرکت تایوانی یعنی One Max است. همانطور که از ظاهرش پیداست شارژ ایرانسل بانک مسکن همان گوشی محبوب One است؛ البته در ابعاد بزرگ‌تر.
حافظه: حافظه داخلی این گوشی نسبت به مدل قبلی ارتقا یافته و به 32 گیگابایت رسیده است. امکان افزایش این میزان حافظه شارژ ایرانسل بانک مسکن در این گوشی به دلیل عدم برخورداری آن از اسلات کارت حافظه وجود ندارد که نکته منفی برای این مدل محسوب می شود. میزان حافظه رم هم در این مدل نسبت به مدل قبل از 512 مگابایت به یک گیگابایت رسیده است. لازم به ذکر است که 7 گیگابایت حافظه ابری SkyDrive هدیه مایکروسافت به کاربران این گوشی خواهد بود.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

در iOS 7، اپل نوار زمان براق و درخشان خود را که در بالای صفحه قفل قرار داشت کنار گذاشته و آن‌را به یک طرح غیر براق و به رنگ سیاه تغییر داده است. مضاف بر این‌که قسمت مربع‌شکل که برای وارد کردن کد ورود به دستگاه طراحی شده بود کلا تغییرشکل داده و به شکل دایره‌ای با دکمه‌های به رنگ مشکی و با متون و کناره‌های سفید‌رنگ تبدیل شده‌اند. علاوه بر همه این‌ها بنابر گزارش‌ها شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد بخش اعلانات در صفحه قفل جدید نیز دچار تغییرات شده‌اند و قابل تغییر و شخصی‌سازی با حالت‌ها و ژست‌های گوناگون می‌باشند.
طرح قبلی این بخش که شبیه پارچه کتان و چرم بود را تغییر داده و آن‌را با رنگ‌های سیاه و سفید یک‌دست و مسطح جایگزین کردند. برای مثال پنل کشویی موجود در نسخه فعلی از مرکز اعلانات، همانطور که در تصویر شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد می‌بینید، با پس‌زمینه‌ای به شکل پارچه کتان سیاه‌رنگ که راه راه است پوشیده شده اما در iOS 7 قرار است پس زمینه آن به رنگ سیاه /خاکستری همراه با متون به رنگ سفید تغییر کند.
مراسم بارسلون فردا آغاز می‌شود و کمپانیهای موبایلی آخرین گوشی‌ها و دستاوردهای خود را برای عموم به نمایش خواهند گذاشت. اما بعضی از کمپانی‌ها مانند سامسونگ طاقت ندارند تا فردا صبر کنند.به گزارش جی اس شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد ام امروز سامسونگ به طور رسمی گلکسی نوت ۸٫۰ خود را معرفی و مشخصات آن را اعلام کرده بود، گرچه پیش از این سامسونگ اعلام کرده بود که در بارسلون از این تبلت رونمایی خواهد کرد اما مشخصاتی از آن را اعلام نکرده بود. اکنون می‌توانید مشخصات و عکس‌های این تبلت زیبا در ذیل مشاهده نمایید.
همانطور که قبلا اشاره کردیم آیکون اپلیکیشن‌های مخصوص اپل مجددا طراحی شده‌اند و مسطح‌تر، خلوت‌تر و ساده‌تر شده‌اند؛ جدیدترین تغییرات قابل توجه در اعمال تغییرات جدید مربوط به اپلیکیشن‌های مخصوص عکس و فیلم‌برداری می‌شود که بسیار مدرن طراحی شده‌اند. آیکون مخصوص مرکز بازی‌های iOS 7 نیز تغییر کرده و علاوه بر مدرن شدن، نمد سبز رنگ پس زمینه و قطعات شطرنجی خود شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد را از دست داده است.
این اطلاعیه در حالی منتشر می‌شود که اغلب دارندگان تبلت و گوشی‌های هوشمند سامسونگ در ایران از طریق اپ استور سامسونگ آپدیت می‌شوند و این کمپانی برنامه جایگزینی برای شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد آپدیت شدن گوشی‌های ایرانی اعلام نکرده است.
گفتنی است یکی از برگ‌های برنده سامسونگ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در بازار گوشی‌های هوشمند ایران، اپ استور ایرانی خود بوده است که با این حرکت، خود را در رده سایر گوشی‌های بدون پشتیبانی خواهد انداخت و کاربران دلیلی برای خرید نخواهند داشت.
همچنین ناوبری و نوار زبانه مجددا طراحی شده‌اند تا شیب و شلوغی طراحی‌های قبل از بین بروند. هنوز نوارهایی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در iOS هستند که به طور مختصر دارای افکت مات می‌باشند.
در iOS 7، اپل در بخش مرکز اعلانات خود پنل‌هایی با قابلیت دسترسی سریع قرار داده تا کاربر بتواند در کم‌ترین زمان ممکن به اطلاعات اضافی هم‌چون خبر‌خوان های محلی (RSS Feeds) دسترسی پیدا کند. همچنین این شرکت در حال شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد آزمایش یک بخش اختصاصی با دسترسی آسان برای تنظیم وای-فای، حالت هواپیما و گزینه‌های مخصوص بلوتوث می‌باشد.
به هر حال صفحه قفل جدید از لحاظ طراحی ورای آن‌ چیزی‌ است که تا الان کاربران تجربه‌ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد کرده‌اند اما از لحاظ کارایی تغییر آنچنانی مشاهده نخواهد شد.
مشخصات کامل : شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
رم ۲ گیگابایتی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
درست است که iOS 7 در زمینه تغییرات ظاهری دست‌خوش تغییرات گسترده شده‌است اما همه تغییرات تنها در ظاهر خلاصه نمی‌شوند. اپل اعلام کرده که در این نسخه قصد دارد تا iOS را با Flickr و Vimeo یکپارچه کند و همچنین سعی دارد تا برای عملکرد هرچه بیشتر آیفون در داخل ماشین، «سیری» را با نقشه‌های خود تلفیق نماید.از آنجا که بنابر گزارشات موثق، واسط گرافیکی جدید نه‌ تنها یک تغییر عمده برای مصرف‌کننده شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد خواهد بود، بلکه یک بروز‌رسانی بسیار جاه‌طلبانه را برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای مخصوص این سیستم‌عامل رقم خواهد زد.
S-Pen یا همان قلم شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد بهبود یافته
صفحه نمایش ۸ اینچی با کیفیت ۱۲۸۰ x 800 پیکسل و تراکم پیکسلی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد ۱۸۹ پیکسل در اینچ
بنا به گفته‌ها و شنیده‌ها از داخل اپل، تمام تلاش مهندسان و طراحان شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد این شرکت بر روی توسعه نسخه مخصوص آیفون متمرکز شده است و بعد از آن بر روی نسخه مخصوص آیپد کار خواهند کرد که این موضوع به خودی خود نشان دهنده این است که اپل قصد دارد به زودی آیفون ۵S را معرفی نماید
حافظه داخلی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد ۱۶ و یا ۳۲ گیگابایتی – پشتیبانی از کارت حافظه خارجی
پردازنده شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد چهار هسته‌ای Exynos با سرعت ۱٫۶ گیگاهرتزی
در iOS 7 صفحه اصلی تغییر آنچنانی نخواهد کرد و تقریبا شبیه به نسخه اولیه iOS می‌باشد. تفاوت اصلی به آیکون‌ها بر می‌گردد که دیگر براق و درخشان نیستند و سایه ندارند؛ اما همچنان گرد و دارای شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد افکت‌های مخصوص به خود هستند.
دوربین ۵ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۱٫۳ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد مگاپیکسلی



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

همان‌طور كه كفتيم الهام اوليه براي طراحي اين گوشي همان طراحي زد است، در شارژایرانسل بانک مسکن جلو يک صفحه نمايش 4.6 اينجي با كيفيت 720×1280 قرار گرفته است، در زير اين صفحه نمايش ميكروفون گوشي تعبيه شده است در بالاي آن خروجي صداي مخاطب به همراه يك ال اي دي هشدار دهنده و دوربين دوم و سنسورها قرار دارند.
شرکت AMD که یکی از شرکت های معروف تولید پردازنده ی مختلف است ، همیشه در تولید اولین ها پیشرو می باشد و در این زمینه از شرکت های اینتل و Nvidia جلو تر است. اکنون نیز یک پردازنده شارژایرانسل بانک مسکن ی جدید معرفی کرده است که تحولی در دنیای پردازنده ها بوجود خواهد آورد. این پردازنده هشت هسته دارد و سرعت پردازش ان ۵ گیگاهرتز می باشد. این رقم واقعا حیرت آور است. قبل از این همین شرکت پردازنده ای با سرعت ۴ گیگاهرتز منتشر کرده بود و ختی شرکت اینتل نیز پردازنده ی ۴ گیگاهرتزی دارد اما پردازنده ی ۵ گیگاهرتزی اولین است.
شارژایرانسل بانک مسکن امروز يكي از جديدترين محصولات سوني را كه در پي ارائه موفق اكسپريا زد به بازار معرفي شده است براي شما بررسي مي‌كنيم.
به نظر می‌آید که ال جی می‌خواهد پیش از سامسونگ و شارژایرانسل بانک مسکن به عنوان اولین کمپانی ساخت انبوه این صفحات نمایش را شروع کند.
در بالای گوشی تنها خروجی جک 3.5 میلی‌متری هدفون شارژایرانسل بانک مسکن قرار دارد.
بهتر است اين كوشي را يك رقص نور متحرك بناميم، علت ابن نام‌گذاری شارژایرانسل بانک مسکن را براي شما توضيح خواهيم داد پس با ما همراه باشيد.
در سمت چپ گوشی تنها گزینه‌ای که تعبیه شده درگاه اتصالی گوشی به رایانه و شارژر است. در این قسمت نیز پیچ دیگری را که شارژایرانسل بانک مسکن باز هم برای بستن گوشی به کار رفته می‌توان دید.
طراحي شارژایرانسل بانک مسکن
شرکت HTC امسال با معرفی گوشی htc one همگان را متحیر کرد و به موفقیت خوبی دست پیدا کرد و به گفته ی خیلی ها این گوشی اکنون محبوبترین گوشی اندرویدی می باشد. اکنون این شرکت دست بکار شده تا برای ادامه سال نیز به سود خوبی برسد و برای همین دو گوشی جدید معرفی کرده است. اولین گوشی htc Butterfly S می باشد. گوشی Butterfly قبلا منتشر شده بود و اکنون این شرکت نسخه ی جدید این گوشی را معرفی کرده است که اینبار بسیار شبیه htc one می باشد و در واقع شارژایرانسل بانک مسکن سایز بزرگ htc one می باشد.
در بالای دکمه پاور در سمت شارژایرانسل بانک مسکن راست دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا قرار دارند، شما در اینجا در حد فاصل دکمه پاور و دکمه دوربین می‌توانید پیچی که برای بستن گوشی به کار رفته شده را نیز مشاهده کنید.
ال شارژایرانسل بانک مسکن جی پیش بینی کرده که در هر ماه بتواند 12000 عدد شیشه نسل 4.5 را برای این صفحه نمایش‌ها بسازد.
اکنون باید ببینیم کدام کمپانی می‌تواند زودتر از همه صفحه نمایش‌های منعطف را وارد بازار کند و خود را به عنوان اولین کمپانی که بتواند به صورت انبوه این صفحه نمایش را تولید کند مطرح شارژایرانسل بانک مسکن می‌شود.
اين گوشي اكسپريا اس پي نام دارد، از نظر ظاهري شارژایرانسل بانک مسکن تفاوت خيلي زيادي با اكسبريا زد وجود ندارد اما در كل كارآيي و بازار هدف اين كوشي با زد متفاوت است.
در سمت راست گوشي دكمه پاور قرار دارد كه شارژایرانسل بانک مسکن طراحي آن درست همانند طراحي دكمه باور زد است، در زير اين دكمه يك دكمه مخصوص عكاسي قرار دارد كه بسيار کاربردی است.
مدل این پردازنده FX-9590 خواهد بود که به بازار خواهد امد. این شرکت قبلا نیز مدل FX-9570 را منتشر کرده بود که سرعت ۴٫۷ شارژایرانسل بانک مسکن گیگاهرتزی داشت اما این مدل جدید بیشتر به چشم خواهد آمد و در تابستان اینده در کامپیوتر های سریع ، این پردازنده را خواهیم دید. این شرکت با منتشر کردن این پردازنده ، به گونه ای از شرکت اینتل بسیار جلو افتاد. قیمت این پردازنده های هنوز منتشر نشده است. همانطور که در خبرها گفتیم ال جی به تازگی صفحه نمایش‌های منعطف خود را معرفی کرد.
ال جی گفته که ما توسعه و تحقیقات را برای صفحات نمایش منعطف خود به پایان رساندیم و اکنون آماده این هستیم که از سه ماهه چهارم سال 2013 تولید انبوه این صفحه نمایش‌ها شارژایرانسل بانک مسکن را آغاز کنیم.
این گوشی صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD دارد و تنها فرقش با نسخه ی قبلی همین ظاهر ان و همینطور دوربینش می باشد که کمی پیشرفته تر شده است و عکس هایی با رزولوشن بالاتری را می گیرد. شارژایرانسل بانک مسکن گوشی بعدی این شرکت نیز ربطی به HTC one دارد و در واقع برادر کوچک ان می باشد. بله این شرکت نیز همانند دیگر شرکت های مثل سامسونگ برای گوشی موفق خود نسخه ی مینی ساخته است. این گوشی HTC One mini نام دارد و صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p دارد. پردازنده ی دو هسته ای دارد و دو گیگابایت رم دارد و باتری ۱۷۰۰ میلی امپری دارد.
به گزارش جی اس ام امروز این کمپانی تایید کرده است که ساخت انبوه این نوع شارژایرانسل بانک مسکن صفحه نمایش‌ها را از سه ماهه چهارم 2013 آغاز خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 تير 1392 | نظرات ()