نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

این گوشی از دیگر امکانات نوکیا از قبیل Nokia Drive و Nokia Music بهره می برد. لومیا 620 تحت ویندوز 8، با قابلیت های ارتباطی Wi-Fi a/b/g/n، GPS، 2G و 3G و خرید شارژ ایرانسل پشتیبانی HSDPA برخوردار است.
لومیا 620، از صفحه نمایش 3.8 اینچی ال سی ClearBlack با وضوح WVGA، CPU دوهسته ای Krait با سرعت 1 گیگاهرتز، GPU آدرنو 305 و رم 512 مگابایتی برخوردار است. حافظه داخلی این گوشی 8 گیگابایت است و قابلیت گسترش با استفاده از کارت میکرو اس خرید شارژ ایرانسل دی را داراست.
می توانید این آپدیت خرید شارژ ایرانسل را از ابزار آپدیت ال جی دریافت کنید. اینطور به نظر می رسد که نسخه های اپتیموس 2X تحت واسطه همچنان باید برای دریافت این آپدیت منتظر بمانند.
همانطور که می دانید، اچ تی سی خرید شارژ ایرانسل J Butterfly اولین اسمارت فون این کمپانی با صفحه نمایش 1080p است. Butterfly نیز که برای شبکه های GSM به صورت جهانی طراحی شده است، بسیار شبیه به J Butterfly می باشد. نوکیا اخیرا شمار جدیدی از گوشی های خانواده لومیا، بهره مند از ویندوزفون 8 را معرفی کرده است. لومیا 620 بهره مند از آخرین ویرایش پلت فورم موبایل مایکروسافت، امیدوار است که با توجه به طراحی جوان پسند و چیپ ست S4 Snapdragon، کاربران را تحت تاثیر قرار دهد.
پس از اینکه کوچکترین عضو خانواده جدید DROID یعنی DROID RAZR M حدود یک ماه قبل آپدیت جیلی بین را دریافت کرد، به شدت منتظر ارایه این خرید شارژ ایرانسل آپدیت برای برادران بزرگتر این گوشی، یعنی DROID RAZR HD و RAZR MAXX HD بوده ایم.
قطعا این میزان فروش تحت تاثیر ارایه آپدیت جی لی بین در محصولات سامسونگ و اچ تی سی نیز قرار داشته است. خرید شارژ ایرانسل
این گوشی در حال حاضر از خرید شارژ ایرانسل LTE بهره نمی برد. لومیا 620 در رنگ های سبز لیمویی، نارنجی، صورتی، زرد، سفید، مشکی و کبود عرضه می شود. قیمت این گوشی 249 دلار تخمین زده می شود و فروش ان نیز از ژانویه 2013 در آسیا آغاز خواهد شد.
باطری این اسمارت فون ها 1530mAh است و سونی گفته است که توان این باطری برای مدت زمانی بیش از 6 ساعت مکالمه و همچنین مدت زمانی بیش از 530 ساعت خرید شارژ ایرانسل در حالت استندبای کافی است. مدت زمان تعیین شده برای پخش موسیقی و ویدئو نیز به ترتیب 30 و 8 ساعت می باشد.
پس از 6 ماه انتظار، سرانجام کاربران ال جی اپتیموس 2X در اروپا می توانند آپدیت ساندویچ خرید شارژ ایرانسل بستنی را برای این فلگ شیپ ال جی دریافت کنند. نسخه firmware این آپدیت نیز V30a می باشد.
سونی اکسپریا E در رنگ های مشکی، سفید و صورتی و اکسپریا E dual تنها در رنگ های مشکی و طلایی به فروش می رسند. اکسپریا E و اکسپریا E dual هر دو در خرید شارژ ایرانسل اوایل سال آینده عرضه خواهند شد. هنوز از قیمت این گوشی ها اطلاعی در دست نیست.
نوکیا خرید شارژ ایرانسل لومیا 620، تحت ویندوزفون 8
ال جی اخیرا نسخه کره جنوبی این گوشی را آپدیت کرده است و اکنون زمان ارایه این آپدیت برای کاربران اروپایی می باشد. خرید شارژ ایرانسل به نظر می رسد که آپدیت ساندویچ بستنی، آخرین آپدیت موجود برای اولین اسمارت فون دوهسته ای است و ارایه آپدیت جیلی بین برای این اسمارت فون بسیار غیرمحتمل می نماید.
نسخه 4.1 لوبیای ژله ای، از رقم 2.7 درصدی در ماه گذشته، به 5.9 درصد در ماه جاری رسیده است. در این خرید شارژ ایرانسل میان سهم محصولات برخوردار از جی لی بین نسخه 4.2، به 0.8 درصد رسیده است.
همانطور که چندی پیش اعلام شد، سونی اکسپریا E و خرید شارژ ایرانسل سونی اکسپریا E dual رسما اعلان شدند.
هر دو نسخه سونی اکسپریا E از یک دوربین 3.2 مگاپیکسلی در پشت گوشی، حافظه داخلی 4 گیگابایتی خرید شارژ ایرانسل به همره 2.2 گیگابایت حافظه آزاد و ورودی کارت میکرو SD برخوردار می باشند.
اچ تی سی از گوشی Butterfly (نمونه GSM گوشی J Butterfly) رسما رونمایی کرد. این اسمارت فون که قبلا با عنوان Deluxe DLX اعلان شده بود، اکنون قرار است فلگ شیپ جدید اچ تی سی خرید شارژ ایرانسل باشد.
بدیهی است که رشد سهم ساندویچ بستنی و جی لی بین، به کاهش سهم نسخه جینگرد بردز می انجامد، اما همچنان نیز این نسخه قدیمی، سهم 50.6 درصدی را در اختیار دارد. این رقم، خرید شارژ ایرانسل 3.3 درصد کمتر از ماه پیش و 5.2 درصد کمتر از ماه سپتامبر است.
نوکیا لومیا 620 از یک دوربین 5 مگاپیکسلی خرید شارژ ایرانسل همراه با فلش LED در پشت گوشی و نیز یک دوربین VGA برای چت در جلوی آن بهره می برد.
اکسپریا E خرید شارژ ایرانسل و اکسپریا E dual
اکسپریا E از آندروید 4.1 برخوردار خواهد بود و اکسپریا E dual دو سیم کارته نیز به همراه آندروید 4.0 ساندویچ بستنی و قابلیت ارتقا به جیلی بین (در آینده) عرضه خواهد شد. خرید شارژ ایرانسل
آمار پخش محصولات آندروید در ماه نوامبر، منتشر شده است و حاکی از فروش خرید شارژ ایرانسل قابل توجه محصولات برخوردار ازجی لی بین ایست.
اکنون زمان موعود فرارسیده است و کاربران دروید می توانند از مزایای این آپدیت از خرید شارژ ایرانسل قبیل هشداردهنده های بیشتر، Google Now و Google Voice Searchبهره مند شوند. این آپدیت برای این دو محصول از طریق اینترنت قابل دانلود می باشد. درحالیکه RAZR MAXX HD و DROID RAZR M به ترتیب با قیمت 299.99 و 49.99 دلار و ضمانت دو ساله در بازار عرضه می شوند، DROID RAZR HD هم با ضمانت وریزون به قسمت 199.99 دلار به فروش می رسد.
اچ تی خرید شارژ ایرانسل سی Butterfly
عرضه آندروید 4.1 باری گوشی های موتورولا DROID RAZR HD و RAZR MAXX HD خرید شارژ ایرانسل
سهم آندروید ساندویچ بستنی نیز در آمار این خرید شارژ ایرانسل ماه به رقم 27.5 درصدی رسیده است که 1.7 درصد بیش از رقم ماه گذشته است.
اکسپریا E duo شامل دو اسمارت فون با قیمت مناسب و صفحه نمایش 3.5 اینچی با وضوح HVGA و چیپ ستQualcomm Snapdragon MSM7227A به همراه CPU یک گیگاهرتزی می خرید



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

خرید شارژایرانسل بانک ملت
وقتی هم که هنگام خرید شارژایرانسل بانک ملت تایپ تصمیم دارید بخشی از متن را انتخاب کنید، لازم نیست که از موس استفاده کنید. تنها کافی است دکمه Shift را نگه داشته و با استفاده از کلید های جهت نما بلوک متنی مورد نظر را انتخاب کنید. برای سرعت دادن به کار هم از ترکیب کلید های Shift+Ctrl به همراه کلیدهای جهت نما استفاده کنید تا در هر حرکت یک کلمه کامل انتخاب شود.
new-browser-tab-with-location-bar-focused-006-500px-narenji-ir.jpg خرید شارژایرانسل بانک ملت
البته این یک لیست جامع و فراگیر نیست. تنها آن را برای ذکر نمونه هایی جهت شروع کار آورده ایم. برای یک نمونه کامل می توانید به مطلب « ۴۷ میانبر برای تمام خرید شارژایرانسل بانک ملت مرورگرها » مراجعه کنید.
هنگامی که می خواهید برنامه های درون تسک بار ویندوز 7 یا 8 را اجرا کنید، تنها کافی است از ترکیب کلید Windows بعلاوه اعداد استفاده نمایید. برای مثال فشردن دکمه ویندوز به همراه عدد 1 اولین برنامه سمت چپ در تسک بار خرید شارژایرانسل بانک ملت را اجرا می کند. و کلید ویندوز با عدد 5، پنجمین برنامه از سمت چپ را اجرا می کند.
برای آشنایی خرید شارژایرانسل بانک ملت بیشتر با میانبرهای کار با متن و سرعت بیشتر در این زمینه، بهتر است به مقاله « ۴۲ کلید میانبر ویرایش متن همه کاره » مراجعه کنید.
launch-firefox-with-start-menu-search-005-500px-narenji-ir.jpg خرید شارژایرانسل بانک ملت
به جز استفاده از Ctrl+F برای جستجو، تقریبا در تمامی محیط ها، از فراگیرترین میانبرهای ویرایش متن، می توان به کلید Ctrl+C برای کپی کردن متن های لایت شده، Crtl+X برای کات کردن متن های لایت شده و Ctrl+V برای قرار دادن متن کپی یا کات شده در محل مورد نظر اشاره کرد. محل پیست کردن متن معمولا با مکان نما مشخص خرید شارژایرانسل بانک ملت می شود. هرگاه که شما با متن ها سرو کار داشته باشید، این میانبرها همیشه به یاری تان می آیند و خورام لذیذی برای تان خواهند بود.
جستجو در ویندوز 8 هم به همین شیوه عمل می کند. تنها با این تفاوت که دکمه Windows استارت اسکرین را باز می کند. شما در استارت اسکرین هم می توانید شروع به جستجوی هر موردی کنید. علاوه بر این می توانید میان جستجوی اپلیکیشن ها، تنظیمات و فایل ها دست به انتخاب بزنید. البته همانند ویندوز سون نمی توانید همه چیز را به خرید شارژایرانسل بانک ملت صورت همزمان جستجو کنید.
browser-keyboard-shortcuts-header-002-500px-narenji-ir.jpg خرید شارژایرانسل بانک ملت
به جای استفاده از چرخک اسکرول موس می توانید از دکمه های جهت نما برای جابجایی در طول و عرض صفحات وب استفاده کنید. همچنین می توانید از دکمه های Page Up و Page Down برای اسکرول عمودی سریع تر در متون و اسناد بهره ببرید. برای راحتی کار بیشتر خرید شارژایرانسل بانک ملت کلید اسپیس همانند دکمه Page Down عمل می کند و سرعت عمل بیشتری نسبت به این دکمه به شما می دهد.
قصد دارید به جستجوی موضوع جدیدی پرداخته یا با تایپ آدرس، به سایت جدیدی بروید، اما می خواهید این کار را در همین تب فعلی انجام دهید. به جای استفاده از موس برای رفتن به آدرس بار مرورگر، تنها کافی است از کلیدهای Ctrl+L استفاده کنید تا بخش آدرس بار مرورگر فعال شود. این شیوه برای مرورگری مانند کروم است که جستجو و ورود آدرس در خرید شارژایرانسل بانک ملت یک محل انجام می شود. اما اگر از فایرفاکس استفاده می کنید که باکس جستجو جدای از باکس ورود آدرس است، برای ورود به باکس جستجو از میانبر Ctrl+K استفاده نمایید.
برای جابجایی میان صفحات وب در مرورگر، تنها شیوه ممکن استفاده از دکمه های ناوبری جلو رو و عقب رو آن نیست. بلکه می توانید از ترکیب کلید Alt و جهت نمای چپ برای خرید شارژایرانسل بانک ملت رفتن به صفحه قبلی، کلید Alt و جهت نمای راست برای رفتن به صفحه بعدی و از دکمه F5 برای ریفرش کردن صفحه جاری استفاده کنید.
می خواهید تب مرورگر را خرید شارژایرانسل بانک ملت ببندید؟ علاوه بر کلیک روی علامت ضربدر قرمز رنگ بالا-سمت چپ مرورگر، راه ساده تر، استفاده از میانبر Ctrl+W است.
keyboard-undo-cut-copy-paste-004-500px-narenji-ir.jpg خرید شارژایرانسل بانک ملت
با Ctrl+A می توانید کل متن را در باکس متنی یا فایلی که باز کرده اید، انتخاب نمایید. با این کار، کپی و خرید شارژایرانسل بانک ملت کات کردن آن آسان می شود. و همچنین به راحتی با دکمه Delete می توانید کل متن انتخابی را پاک کنید.
ترکیب کلیدهای میانبر Alt+Tab یک ابزار حیاتی برای جابجایی میان پنجره های باز در ویندوز است. اما اگر لیست برنامه ها و پنجره های باز شما خرید شارژایرانسل بانک ملت طولانی هستند و از برنامه مورد نظرتان رد شده اید، می توانید از Alt+Shift+Tab برای حرکت معکوس و بازگشت در لیست استفاده کنید.
کار خرید شارژایرانسل بانک ملت با متن
کلید Windows استارت منو را باز می کند و استارت منو دارای قابلیت جستجو است. یعنی اینکه با فشردن کلید Windows می توانید شروع به تایپ نام برنامه مورد نظر نموده و آن را اجرا کنید. برای مثال تنها کافی است کلید Windows را زده و آنگاه تایپ کنید firef خرید شارژایرانسل بانک ملت و سپس کلید اینتر را بزنید تا برنامه فایرفاکس (در صورتی که روی سیستم تان نصب باشد) باز شود. این شیوه همچنین به شما اجازه می دهد تا فایل ها را هم روی سیستم تان پیدا کرده و آنها را اجرا کنید. یا اینکه پنجره تنظیمات مختلف درون کنترل پنل را باز کنید
اجرای برنامه ها و جابجایی خرید شارژایرانسل بانک ملت میان آنها



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

بازار شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد جهانی:
تغییر کاربری گوشی تلفن همراه از یک وسیله صرفا جهت تماس به شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد یک وسیله هوشمند سبب شد که در بازاری که تنها یک نام سردمدار بود ، هر روز شاهد برندهای تازه نفسی باشیم که شاید بر روی رفتار زندگی روزمره کاربران خود تاثیر گذاشتند ، در این بین می توان از شرکت های اپل ، بلک بری و سامسونگ در بعد سخت افزار و همچنین از گوگل در بعد تولید نرم افزار یاد کرد. در سال های اخیر شاهد حضور مقتدرانه نوکیا در بازارگوشی های موبایل بوده ایم ،اما آنچه که از بررسی های اخیر به دست آمده بیانگر رشد گوشی های هوشمند است.گذشته از کاهش سهم نوکیا در بازار، حضور اپل در بین پنج برند برتر از دیگر نکات قابل توجه است.
بازار کشورهای آمریکای شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد لاتین:
با داشتن درصد قابل توجه ای از مخاطبان حرفه ای با رشد حضورiphone و دیگر محصولات اندرویدی همراه بوده است. بازار آسیا :نوکیا همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده ولی گوشی های هوشمند از جمله Iphone با سرعت قابله ملاحظه ای در حال رشدند. بازار ایالات متحده: تقریبا به‌طور شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد مطلق در اختیار موبایل‌های هوشمند است. در این میان محصولاتی مانند : IPhone 4، BlackBerry T، Torch 9800، HTC EVO 4G، Motorola DROID و DROID2 بیشترین فروش بازار را در اختیار دارند.
گوشی داخلی! شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
بازار اروپا شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد :
با وجود ادامه بحران اقتصادی، مقبولیت موبایل‌های هوشمند رشد شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد بازار موبایل را تضمین کرده است. محصولات شرکت‌هایی مانندAlcatel ، ZTE و Huawei در این بازار طرفداران بیشتری دارند. این شرکت‌ها حتی سهم بازار را در این کشورها از Nokia ربوده‌اند.
و به عنوان آخرین نکته شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در مورد بازار ایران به وضعیت گوشی های جی ال ایکس نگاهی می اندازیم .گوشی هایی که با وجود تبلیغات زیاد ،قیمت ارزان ،و امکانات مناسب برای کاربر عام و از همه ی این نکات مهم تر داخلی بودن آن جایگاهی بهتر از هجدهم در لیست بیست و سته تایی گوشیهای موجود در بازار کسب نکرده است .گرچه باید به این نکته توجه داشت،که این صنعت نوپا نیاز مند زمان بیشتری است تا از لحاظ کیفی به جایگاه مطلوب برسد و در نهایت با جلب اعتماد مخاطبان در جایگاهی مشابه رقبای خارجی اش قرار بگیرد.اما به نظر می رسد خود کفایی در تمامی زمینه های صنعتی وتکنولوژی نتیجه مناسبی به همراه نداشته باشد و شاید با تغییر دیدگاه در حذف تعرفه گمرکی نه تنها زمینه بهبود شرایط شرکت های گارانتی دهنده ایجاد شود ، بلکه مصرف کننده نیز نیازی به پرداخت مبلغی بالاتر نخواهد داشت.
شاخص اسپیرو نتیجه آمارگیری هفتگی درباره موضوعات و اقلام مختلف از اعضای باشگاه فعالان اسپیرو می باشد. آرای اعضای این باشگاه که متشکل از بیش از ۲۰۰۰ واحد فعال در امر توزیع و فروش محصولات رایانه و ارتباطات می باشد به صورت آنلاین در پرتال www.sandp.ir ثبت ، جمع آوری و به صورت نمودارهای آماری ارائه میگردد. بدون هرگونه ادعای مربوط به میزان جامعیت شاخص ارائه شده، این آمار به تفکیک تهران و شهرستانها شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد و نمودارهای مقایسه ای آن و نیز تحلیل های مرتبط با هر شاخص و آرشیو شاخص ها در سایتwww.sandp.ir برای دسترسی عموم موجود می باشد.
بدون شک محصولی کاملا متفاوت نسبت به دیگر تولیدات شرکت نوکیا در سالهای اخیر است که بسیاری از تعریف های سنتی نوکیا از ابزاری به نام اسمارت فون را بطور کلی متحول نموده است. اما فارغ از امکانات فراوان این مدل که مطمئنا بخش عظیمی از کاربران این برند را کاملا راضی می کند، شرایط فعلی بازار برای حضور طوفانی N8 چندان مناسب به نظر نمی رسد جائیکه در مدت کوتاهی قبل از ارائه N8 حداقل چهار سیستم عامل بزرگ بازار بطور رسمی از محصولات جدید خود پرده برداری کردند و هیاهو پیرامون نسخه های جدید BlackBerry OS، آندروید، iOS و همین یکی دو روز پیش Windows Phone 7.0 به اندازه ای ست که احتمالا فرصت چندانی برای قدرت نمائی N8 حداقل در بخش نرم افزاری وجود نخواهد داشت. بارگیری Nokia N8 به سمت بازارهای بزرگ جهانی به تازگی آغاز شده و در یکی دو هفته آینده بلاخره پس از مدتها انتظار سوگلی جدید نوکیا با قیمتی حول و حوش 370 یورو به بازار ارائه می شود.ر نظر سنجی های انجام شده از اعضاء فعال باشگاه اسپیرو، همچنان نوکیا با۳۰درصد در جایگاه نخست قرار دارد.سونی اریکسون بر خلاف بازار جهانی که در حال حاظر وضعیت مطلوبی ندارد، در بازار ایران با۱۷ درصد در جایگاه دوم ایستاده و سامسونگ هم، با ۱۴ درصد رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.این رتبه بندی در۷ دوره نظر سنجی که از اردیبهشت ۸۷ تا تیر ۹۰ توسط باشگاه اسپیروصورت گرفته تغییری را در جایگاه اول تا سوم خود تجربه نکرده است.اما از دیگر نکات قابل تامل ،گوشی های اپل است. بر خلاف نوکیا که با عرضه گوشیهای ارزان قیمت در پی جذب بازار کشورهای جهان سوم بوده است، اپل سعی کرده تا محصولاتی را برای مخاطبان حرفه ای عرضه نماید، و از آنجا که درخت تکنولوژی در میان طبقات مختلف ریشه دوانیده و زندگی بیش از پیش با آن گره خورده طبیعی است که تعداد مخاطبان حرفه ای بیشتر شده و روز به روز بیشتر هم خواهد شد.در نتیجه نوکیا با سابقه طولانی و درخشان به کمترین میزان سهم خود در بازار جهانی در طی ۱۴ سال گذشته رسید و شرکت اپل که سابقه چندانی در زمینه عرضه گوشی های موبایل ندارد توانسته به جمع ۵ برند برتر این حوزه راه پیدا کند و برآورد می شود که با این روند و شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد این موج فراگیر حرفه ای شدن، در آینده به جایگاه های بالاتری هم دست یابد و شاید هم این پیشرفت ها زنگ خطری باشد برای نام هایی همچون نوکیا که آنها را از خواب شیرین همیشه اول بودن بیدار سازد و برای حفظ جایگاه خود دست به کار شوند.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

 در حالی که دو موبایل ساز مطرح دیگر چین (ZTE و Huawei) در رتبه چهارم و پنجم شارژایرانسل بانک تجارت ایستاده اند، اپل به کسب رتبه ششم و سهم ۸ درصدی از بازار چین در سه ماهه سوم ۲۰۱۲ رضایت داده است.
اغلب از این محصول به رقیبی شارژایرانسل بانک تجارت برای هدفون‌های خیلی گرانتر یاد می‌شود ولی جالب اینجا ست که حتی در بین تولیدات خود کمپانی Shure نیز گران‌ترین نیست. با این حال شدت صدای عالی و کیفیت فوق العاده حذف صداهای مزاحم بیرونی هنگام گوش کردن به موسیقی -یا دریافت تماس تلفنی- آن را به انتخابی عالی بدل کرده. راحتی جای گیری SE215 در گوش هم خوب است، طوری طراحی شده که در پایین گوش جای می‌گیرد و سیم آن، هم می‌تواند از روی گوش و هم از زیر گوش (به انتخاب خودتان) عبور کند. ضمن اینکه با چندین روکش در اندازه های مختلف برای حذف صدای محیط عرضه می‌شود.
با افزایش تعداد اپراتورهای موبایل و ارائه سیم کارت های ارزان، امروزه هرکدام از ما حداقل دو یا سه سیم کارت به همراه داریم و این خود از نظر همراه داشتن گوشی و استفاده از سیم کارت ها، دردسری تازه است. البته در این میان موبایل های دو سیم کارته ارزان و گرانقیمتی شارژایرانسل بانک تجارت هم یافت می شوند که این کار را آسان تر کرده اند. اما کسانی که نمی توانند از آیفون شان دل بکنند، چه باید بکنند؟
Klipsch Image S4 (قیمت ۸۰ دلار) شارژایرانسل بانک تجارت
این در حالی است که سامسونگ همچنان جایگاه نخست و رهبری بازار اسمارت فون چین را در اختیار خود دارد. این شرکت در سه ماهه سوم توانسته ۱۴ درصد شارژایرانسل بانک تجارت از بازار تلفن همراه هوشمند چین را از آن خود کند. لنوو (کامپیوتر ساز غول پیکر) چینی هم طی این مدت به رتبه دوم و سهم بازار ۱۳ درصدی رضایت داده است.
فناوری جداسازی صدا (با جداسازی نویز اشتباه گرفته نشود) به کار رفته در این هدفون یک بالانس خوب بین راحتی استفاده و کیفیت صدای عالی را فراهم می‌کند. البته قیمت خرده فروشی آن ۱۹۹ شارژایرانسل بانک تجارت دلار است ولی امروزه می‌توان کالاها را با قیمت‌های خیلی پایین‌تر نیز در اینترنت یافت. بنابراین روی ۱۰۰ دلار حساب کنید.
تولید کننده آیفون در حالی از لیست ۵ فروشنده برتر اسمارت فون چین خارج می شود که در سه ماهه دوم سال جاری میلادی در رتبه پنجم قرار داشت و در سه ماهه اول جایگاه دوم را از شارژایرانسل بانک تجارت آن خود کرده بود.
Nicole Peng از موسسه آماری Canalys می گوید: «از شارژایرانسل بانک تجارت دلایل موفقیت شرکت های چینی می توان به همکاری آنها با اپراتورهای China Telecom و China Mobile در این فصل اشاره کرد.»
نکته جالب عدم نیاز به نصب هیچ اپلیکیشن جانبی بر روی آیفون است. تنها کار نصب سیم کارت درون کیس و اتصال کیس یه آیفون ۴ یا ۴Sتان است. با این کار دیگر لازم نیست همه جا دو گوشی موبایل را به دنبال خود بکشید و می توانید هر دو سیم کارت تان را بر روی آیفون استفاده کنید. یکی را در محیط کار روشن می کنید و دیگری را در هنگام خروج از اداره. البته ایراد کار اینجا است که شارژایرانسل بانک تجارت دو سیم کارت همزمان روشن نیستند و در هر زمان تنها یک سیم کارت فعال خواهیم داشت.
اما در اینجا ۵ مدل Earbud را برای شما معرفی می‌کنیم که سازندگان آنها راهی دراز را آمده و توانسته‌اند محصولاتی کاملاً قابل رقابت با پسرعموهای غول آسای خود را رقم بزنند. اکثر آنها حتی تکنولوژی جداسازی نویز را هم دارند و بسیار راحت در گوش جای می گیرند. علاوه بر این، کیفیت شان آنقدر خوب است که اعضای داخلی گوش شما را هم از گزند آسیب رایج شارژایرانسل بانک تجارت این نوع وسایل به دور نگه می‌دارند.
نکته جالب این آمار هم پیشرفت Yulong Computer Telecommunication Scientific و کسب شارژایرانسل بانک تجارت جایگاه سوم توسط این شرکت است. Yulong اسمارت فون های خود را با نام تجاری یا برند Coolpad عرضه می کند.
خارج شدن آیفون از شارژایرانسل بانک تجارت لیست ۵ تلفن هوشمند برتر چین
اپل طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی، از لیست ۵ اسمارت فون برتر بازار چین خارج شد. این در حالی است که تولید کنندگان داخلی این کشور با عرضه اسمارت فون های ارزان قیمت، توانسته اند بازار خوبی شارژایرانسل بانک تجارت را برای خود دست و پا کنند.
استفاده از دو سیم کارت روی آیفون، با یک قاب ساده شارژایرانسل بانک تجارت
Shure SE215 (قیمت ۱۰۰ دلار) شارژایرانسل بانک تجارت
این ایرباد با قیمت ۸۰ دلار فروخته می‌شود، البته در جاهایی مثل آمازون می‌شود حتی به ارزانی ۴۲ دلار آن را خرید. مگر اینکه مدل جدیدتر آن شارژایرانسل بانک تجارت S4 II را بخرید که نزدیکی همان ۸۰ دلار است. با این پول یک جفت ایرباد با کیفیت صدای ستودنی، سبکی فوق العاده و طراحی عالی دریافت می‌کنید.
انتخاب برتر از شارژایرانسل بانک تجارت بین هدفون‌های کوچک با صدای عالی
یک راه حل استفاده از گوشی دوم ارزان قیمت است. و راه حل دوم استفاده از این کیس آیفون زییا و کاربردی است. این قاب آیفون دوسیم کارته که تنها ۴۸ دلار قیمت دارد، دو سیم کارت شما را درون خود جای می دهد و شارژایرانسل بانک تجارت شما با استفاده از کلید پشتی آن می توانید به راحتی میان سیم کارت ها جابه‌جا شوید.
کیفیت صدای عالی لزوماً همیشه به معنای آن نیست که باید هدفون‌های غول آسا روی گوش خود بگذاریم. هدفون شارژایرانسل بانک تجارت های کوچک یا Earbud ها گاهی به خاطر صدای بی کیفیت خود شناخته می‌شوند و ما با خودمان می‌گوییم که ارزش پول زیاد را ندارند.
روکش‌های نرم آن به راحتی داخل گوش شما حالت گرفته و بدون آزار رساندن، جلوی شارژایرانسل بانک تجارت ورود صدای بیرون را می‌گیرند. باس فوق العاده و شفافیت صدا در تمام دامنه‌های صوتی، به علاوه اندازه کوچک، Image S4 را به انتخابی مناسب تبدیل کرده. مدل جدیدتر یعنی S4 II طراحی جدید، سیم‌های تخت و روکش‌های داخل گوش پهن‌تر و راحت‌تری دارد و البته کمی هم بزرگتر است تا صدای بهتری تولید کند.



:: برچسب‌ها: همراه اول , شارژ همراه اول , خرید شارژهمراه اول , شارژ همراه اول بانک ملی , شارژهمراه اول بانک تجارت , شارژ همراه اول بانک پاسارگاد , شارژهمراه اول بانک ملت , شارژ همراه اول بانک صادرات , شارژهمراه اول بانک مسکن , شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

همچنین مهندس علیرضا قلمبردزفولی – مدیرعامل ایرانسل – نیز به عنوان یکی از ۷ شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین مدیر برتر کشور در حوزه مدیریت موفق و خلاق، انتخاب و تندیس و لوح تقدیر مدیر موفق، به همراه گواهینامه بین‌المللی مدیریت خلاق با سطح A جهانی از سوی مرکز استانداردهای کانادا به وی اعطا شد.
گواهینامه ایزو شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ۱۰۰۰۴، به ایرانسل اعطا شد
سومین دوره اجلاس توسعه صنایع ملی ایران و مراسم اعطای جایزه ملی رضایتمندی مشتریان، جایزه بین‌المللی مدیریت موفق و خلاق و همچنین گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۴ در زمینه رضایتمندی مشتریان، با حمایت وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت اتاق بازرگانی شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین صنایع و معادن ۱۴ استان بزرگ کشور و با حضور بهروز علی شیری، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، غلامحسین حسینی‌نیا، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، داریوش پاک‌بین، رئیس اتاق تعاون مرکزی ایران، امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، اکبر شریفی، معاون شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران، غلامرضا سلیمانی مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مدیرکل ACS، آلبرت یاقوزیان، معاون پژوهشی پژوهشکده وزارت امور اقتصاد و دارایی و جمع زیادی از تولیدکنندگان و مدیران برتر بخش خصوصی کشور، عصر روز سه شنبه و در محل سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، سه شنبه شب و با حضور محمود احمدی نژاد، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، حمید سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، زریبافان مشاور رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک، بهرام افشارزاده دبیر کل ملی المپیک شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین و جمع کثیری از پیشکسوتان، ورزشکاران راه یافته به این مسابقات و خانواده‌ آنان با حمایت ایرانسل در محل اکادمی ملی المپیک برگزارشد.
برای دومین سال متوالی و در بخش كیفیت ارائه خدمات شبكه‌ای محور اپراتورهای شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین تلفن همراه دومین دوره جشنواره ملی فاوا، لوح تقدیر و سپاس به ایرانسل اعطا شد.
در پایان این تقدیرنامه ویژه، ابراز امیدواری شده شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین که با اتکا به عنایات ایزد منان و همدلی روزافزون جامعه ورزشی ایران و ایرانسل در حمایت از ورزش ملی و همدلی روزافزون و استمرار چنین همکاری‌های موثری، درآینده شاهد الگوگیری دیگر بخش های جامعه تولید و صنعت کشور در جهت حمایت از ورزش کشور باشیم.
ایرانسل لوح شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین تقدیر كیفیت ارائه خدمات شبكه‌ای را دریافت كرد
در مراسم بدرقه کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، که سه شنبه شب و در محل آکادمی ملی المپیک برگزارشد، محمود احمدی نژاد با اهدای لوح تقدیری، از ایرانسل به عنوان اولین و تنها حامی کاروان اعزامی ایران به المپیک تقدیر کرد.در این لوح تقدیر، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر ایرانسل به عنوان نخستین و تنها حامی مالی کاروان شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ تقدیر و تشکر به عمل آمده و تاکید شده که حمایت‌های مالی و معنوی ایرانسل از سفرای ورزشی ایران در مهمترین آوردگاه ورزشی جهان با قدردانی تمامی اعضای جامعه ورزش ایران همراه است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور تلفن همراه کشور، به عنوان تنها شرکت فعال درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، موفق به دریافت گواهینامه بین المللی شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین استاندارد ISO.۱۰۰۰۴:۲۰۱۰ در زمینه رضایتمندی مشتریان و همچنین تندیس و لوح تقدیر جایزه ملی رضایتمندی مشتریان از سومین اجلاس توسعه صنایع ملی ایران شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این لوح تقدیر و سپاس همزمان با فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، از سوی رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدعلی فرقانی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره شركت ارتباطات زیرساخت و شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین دبیر دومین جشنواره ملی فاوا و محمود خسروی مدیرعامل شركت ارتباطات زیرساخت به علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل اهدا شد.
در دومین جشنواره ملی فاوا شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین و برای دومین سال متوالی
گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴، جایزه ملی رضایتمندی مشتریان و شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین جایزه بین‌المللی مدیریت موفق و خلاق به ایرانسل اعطا شد
تقدیر احمدی نژاد از ایرانسل در مراسم شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین بدرقه کاروان اعزامی ایران به المپیک
این جایزه ملی و گواهینامه بین المللی ایزو، بر اساس ارزیابی سطح میزان خدمات و نوآوری در آن، توجه به نیاز مصرف‌کنندگان، با تکیه شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین بر ۹ شاخص اساسی بین‌المللی و نظرسنجی علمی یکساله بین ۸۰۰ شرکت فعال در ۳۷ حوزه صنعت کشور، به ایرانسل اعطا شد.
ايرانسل لوح تقدير كيفيت ارائه خدمات شبكه‌ای شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین را دريافت كرد
گواهینامه بین‌المللی ISO ۱۰۰۰۴ در زمینه رضایتمندی مشتریان، به همراه جایزه ملی رضایتمندی مشتریان و همچنین شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین تندیس و گواهینامه بین‌المللی مدیریت موفق و خلاق با سطح A به ایرانسل اهدا شد.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

شرکت ایرانسل با تکیه بر عوامل داخلی و محیطی پیش گفته توانسته 51درصد از بازار تلفن هراه را در اختیار بگیرد . و بخش بزرگی از بازار اینترنت بی سیم را از شارژایرانسل بانک تجارت آن خود کند. دستاورد های مهم این شرکت عبارتند از:
7-ارائه خدمات در شارژایرانسل بانک تجارت زمان و مکان مناسب:ایرانسل با حضور در نمایشگاه های موقت و دائمی در مناطق تحت پوشش همیشه در دسترس مشتریان بوده و هست و خدمات خود را به روز در اختیار مردم قرار داه است.همین عامل یعنی در دسترس بودن باعث شده تا شرکت فروش بیشتری داشته باشد و بتواند سود بیشتری را کسب کند.
5-مودم همراه : مودم های همراه که با سیم کارت های شرکت های مختلف قابل کاربرد است و قبل از ایرانسل چندین شرکت این نوع شارژایرانسل بانک تجارت مودم ها را تولید می کرندولی ایرانسل با تبلیغاتی عظیم این مودم هارا که فقط با سیم کارت های ایرانسل کار میکندبه تازگی روانه بازار کرد است.
8-همکاری با سازمان های یاری رسان به نیازمندان: ایرانسل در راستای مسؤلیت های اجتماعی سازمان خود با سازمان هایی چون کمیته امدادامام خمینی (ره) سازمان بهزیستی و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در زمینه های کمک شارژایرانسل بانک تجارت به نیازمندان و تسهیل پرداخت های مردم به نیازمندان ازطریق تلفن همراه فعال بوده است.
4-ارائه خدمات با تکنولوژی بالا در کنار تلفن همراه:ایرانسل همواره در بازار ایران در پی شارژایرانسل بانک تجارت تکنولوژی های نوین بوده و موفقیت خوبی نیز در این زمینه کسب کرده است.
-رهبری هزینه در ارائه خدمات نسبت به سایر رقبا به خصوص همراه اول:در طول سالهای اولیه ورودتلفن همراه به ایران تنها ا پراتور در بازار ایران همراه اول بود که سیم کارت هایی با قیمت بسیار بالایی عرضه می کرد. ودر آن زمان سیم کارت های این شرکت کالایی لوکس محسوب میشد که بسیاری از مردم شارژایرانسل بانک تجارت به خصوص دهک های پائین جامعه قادر به خرید آنها نبودند . در همین زمان بود که ایرانسل با ارائه سیم کارت های دائمی و اعتباری ارزان قیمت توانست سهم بازار خود را به سرعت افزایش دهد.
-پیامک تصویری: اصولا تکنولوژی های جدید برای انسان جذابیت دارد .در این میان پیامک تصویری نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای مردم ایران ارسال تصاویر جذابیت خاصی داشت که می توانستند زیباترین و خاطره انگیز ترین لحظات زندگی خود را که ثبت کرده اند برای دوستان و نزدیکان خود ارسال کنند و انها را در این زیبایی سهیم کنند شارژایرانسل بانک تجارت .
-پیامگیر صوتی: باز هم ایرانسل به پیشتازهای خود ادامه داد و این بار پیامگیر صوتی را ارئه کرد .هنگامی که شارژایرانسل بانک تجارت گوشی موبایل شما خاموش ویا شما فرصت پاسخگویی به آن را ندارید و اینجاست که این خدمت به کار شما می اید .
6-ارتباط دائم با شارژایرانسل بانک تجارت مشتریان و گرفتن نظرات آنها:نمایندگی های ایرانسل را امروزه در هرجایی می توان دید مترو، نمایشگاها، شهرها و حتی روستاها . این نمایندگی ها و هم چنین سایت بسیار به روز و فعال ایرانسل عامل های ارتباط با مردم و همین طور گرفتن نظرات آنها هستند. تا بتوانند با توجه علائق آها رضایت مصرف کنندگان را کسب کنند.
-وایمکس(اینترنت بی سیم ایرانسل):ایرانسل سرویس وایمکس خود را با تبلیغاتی گسترده در خصوص امکان جابه جایی کاربر آغاز کرد و با توجه به مناطق تحت پوشش و آنتن های گسترده در سراسر کشور توانست بازار نسبتا خوبی را بدست آورد. جدی ترین انتقاد کاربران وایمکس این است که با کوچکترین جابه جایی در مودم دچار پرش آنتن و شارژایرانسل بانک تجارت یا از دست دادن سیگنال می شوند ایرانسل برای رفع این مشکل هنوز اقدامی نکرده است .
-اینترنت موبایل:اولین شرکت عرضه کننده اینترنت موبایل در ایران شارژایرانسل بانک تجارت شرکت ایرانسل است که با استقبال خوبی از طرف مردم هم مواجه شد و پس از آن همرا اول اینترنت موبایل را عرضه کرد. ایرانسل با متنوع سازی بسته های اینترنت موبایل هنوز هم در بازار ایران پیشتاز است.
-نسل سوم تلفن همرا ه:بی شک جذاب ترین تکنولوژی در صنعت تلفن همراه که تا کنون کاربردی شده است تلفن تصویری باشد. ایرانسل با وجود دارا بودن زیر ساخت های نسل سوم تلفن همراه مجاز به ارائه این خدمت نیست . طبق قوانین دولتی ارائه خدمات نسل سوم تا دو سال به صورت انحصاری به شرکت تامین تله کام (رایتل)سپرده شده است .و شرکت دیگری مجاز نیست در این مدت خدمات نسل سوم را ارئه کند.حالا باید دید پس از پایان این شارژایرانسل بانک تجارت دو سال ایرانسل قادر به رقابت با رایتل خواهد بود؟
در حال حاضر قیمت سیم کارت های ایرانسل بسیار ناچیز است و با مبلغی بسیار اندک تحویل مشترکان می شود و بیشتر درامد شرکت از خدمات اصلی و فرعی که به مشتریان ارائه می شارژایرانسل بانک تجارت شود بدست می اید .



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

مشترکین سیم‌ کارت‌ های ایرانسل می‌توانند با استفاده از سرویس اطلاعات شهری نقاط مورد علاقه خود از جمله فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات ارائه‌دهنده خدمات و محصولات را جست‌وجو و و اطلاعات شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد مورد نیاز خود را دریافت کنند.
او ادامه داد: تماس از طریق سیم‌ کارت جهانگردان ایرانسل با اپراتورهای برون مرزی، برای آن دسته از مسافرانی که به ایران سفر می‌کنند بسیار مقرون به صرفه تر و با کیفیت بالاتر نسبت به تماس از شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد طریق سایر سیم‌کارت‌ها به ویژه سیم‌کارتهای اپراتورهای خارجی است.
به گزارش آلامتو به نقل از ایسنا ، اپراتور دوم تلفن همراه اعلام کرد: مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل می‌توانند علاوه بر استفاده از بانک‌های طرف قرارداد با ایرانسل برای پرداخت قبوض تلفن همراه خود، از طریق روش‌های شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد اینترنتی، دستگاه‌های خودپرداز، شارژ خط به خط ، شارژ الکترونیکی و غیره نسبت به پرداخت قبوض تلفن همراه خود اقدام کنند.
منبع شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد سیم کارت جدید ایرانسل به زودی برای جهانگردان
نوشته شده در شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد دی ۵, ۱۳۹۱

استفاده از دستگاه‌های خودپرداز(ATM) بانک ملت روش دیگری برای پرداخت قبوض خطوط دائمی ایرانسل به شمار می‌رود که در این روش کافی است مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل به یکی از این دستگاه‌ها مراجعه کرده و شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد با انتخاب گزینه انتقال وجه عملیات پرداخت قبض تلفن همراه خود را انجام دهند.
مشترکان سیم‌کارت‌ های دائمی ایرانسل همچنین می‌توانند ازطریق شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد وب سایت ایرانسل به آدرس www.irancell.ir و با استفاده از یکی از کارت‌های عابربانک عضو شتاب اقدام به پرداخت قبوض تلفن همراه خود کنند.
سرویس جدید ایرانسل “اطلاعات شهری” شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
نوشته شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد شده در دی ۵, ۱۳۹۱
علاوه بر این، مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل می‌توانند شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد با استفاده از شارژ الکترونیکی (E-Charge) نیز اقدام به پرداخت قبوض خود کنند که در این روش کافی است با مراجعه به فروشندگان مجاز ایرانسل که مجهز به سرویس شارژ الکترونیکی هستند، نسبت به پرداخت قبض خود اقدام کنند و پس از پرداخت، پیام کوتاهی مبنی بر تایید پرداخت قبض‌شان نیز دریافت کنند.
روش دریافت صورتحساب شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد تلفن همراه با پیامک
استفاده از کارت شارژ برای پرداخت قبوض تلفن مشترکان سیم کارت‌های دائمی ایرانسل روش دیگری است شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد که در آن مشترکان می‌توانند با استفاده از کد OK #رمزکارت شارژ*۱۳۰* مبلغ کارت شارژ خریداری شده را به حساب سیم کارت دائمی خود واریز کنند.
شارژ خط به خط روش جدیدی برای پرداخت قبوض تلفن همراه دائمی خطوط ایرانسل محسوب می‌شود که در این روش مبلغ قبض یک مشترک دائمی ایرانسل را یک مشترک اعتباری می‌تواند با استفاده از سرویس شارژ خط به خط و از اعتبار حساب شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد سیم‌کارت اعتباری خود پرداخت کند.
آرش کریم بیگی – مدیر روابط عمومی ایرانسل – در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب گفت: علاوه بر این، صاحبان شرکت‌ها و کسب و کارها نیز می‌توانند اطلاعات شرکت و یا خدمات و محصولات خود را به سرویس اطلاعات شهری ایرانسل شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد اضافه کنند و به این ترتیب نه تنها محصولات خود را معرفی و تبلیغ کنند، بلکه تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه خود را نیز به سهولت به اطلاع مشترکین برسانند.
مشترکان سیم کارت‌های دائمی ایرانسل که مایل به پرداخت قبض تلفن همراه خود از طریق بانکی هستند، می‌توانند جهت پرداخت صورت‌حساب تلفن همراه خود به کلیه شعب بانک‌های ملت، ملی و تجارت مراجعه کنند.این دسته از مشترکان باید شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد هنگام پرداخت صورت‌حساب تلفن همراه خود، شناسه پرداخت‌شان را در اختیار داشته باشند که برای دریافت این شناسه می‌توانند با وارد کردن کد YES/OK #ر۱*۱ *۱۳۰* از سیم کارت دائمی‌شان، کد شناسه پرداخت را مشاهده کنند.
نوشته شده در دی ۹, ۱۳۹۱ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
مشترکان دائمی خطوط همراه اول و ایرانسل شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد می‌توانند از طریق تلفن همراه خود از مبلغ میان دوره و پایان دوره قبوض مطلع شوند.
به گزارش میهن شارژ آرش کریم بیگی – مدیر روابط عمومی ایرانسل – با اعلام این خبر به خبرنگار ایسنا،‌ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد گفت: سیم‌کارت جهانگردان به منظور رفاه حال بیش‌تر آن دسته از گردشگرانی که به ایران سفر می‌کنند و تماس‌های زیادی با اپراتورهای برون مرزی دارند در اختیار آنان قرار می‌گیرد.
ایرانسل به زودی و در راستای ارائه خدمات نوین، اقدام شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد به عرضه سیم‌ کارت جهانگردانخواهد کرد.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

هر سال نو هزاران نفراز طریق تماس یا ارسال پیام شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد کوتاه با دوستان خود در تمام دنیا ارتباط برقرار میکنند.
طی هفته­های آینده سیم‌کارت­ها در شهرهای کرج و ساری نیز توزیع خواهند شد و تا پایان سال جاری تمام شهرهای بزرگ کشور از جمله شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد کرمانشاه، قم و شیراز تحت پوشش این شبکه قرار مي‌گیرند.
با این شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد روند تعداد مشترکان ایرانسل تا پیان امسال به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مي‌رسد.
در اولین مرحله واگذاری ۶۰ درصد سیم‌کارت‌ها در تهران و ۴۰ درصد شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد آنها در مشهد و تبریز توزیع خواهند شد.
۲۹ مهر ۱۳۸۵: واگذاری سيم‌كارت‌های شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد ایرانسل از امروز آغاز شد
تمامی سیم‌کارت‌ها دارای سیستم ارسال پیام کوتاه، انتقال مکالمات، کنفرانس مکالمات (برای اولین بار در کشور) و تماس با خارج از کشور هستند. این سرویس‌ها به محض فعال کردن سیم‌کارت دایر خواهند بود.توزیع سیم­کارت­های ایرانسل به صورت آن‌لاین می­باشد شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد و تمام تلاش این شرکت حذف قرعه‌کشی و پرداخت ودیعه است. با ارائه مداوم سیم‌کارت توسط ایرانسل مشکلی مانند ازدحام برای دریافت سیم‌کارت پیش نخواهدآمد.
از امروز متقاضیان مي‌توانند با مراجعه به نمایندگي‌های مجاز ایرانسل با واریز مبلغ ۱۵۰ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد هزار تومان و ارائه سایر مدارک مورد نیاز سیم‌کارت‌ خود را همان لحظه دریافت کنند.
همچنین در راستای برنامه توسعه شبکه ایرانسل، به اطلاع می رسانیم تاکنون شهرهای تهران، مشهد، تبریز، کرج، ارومیه، ساری، مراغه، ری، قم، شیراز، اردبیل، کرمانشاه، خرم آباد، همدان، مشگین شهر، گرمی، سراب، قدس، بابل، سنندج، سقز، ایلام، الیگودرز، ملایر، بجنورد، باقرشهر، چهاردانگه، آمل، میاندوآب، قوچان، چالوس، کمال شهر، زنجان، پاکدشت، قرچک، کیش، اسلام شهر، ورامین، پیشوا، شبستر، کنگاور، بروجرد، بیرجند، اندیشه، نکا، سرپل ذهاب،محمودآباد، سبزوار، اراک، ساوه، نیشابور، امیرکلا و تربت جام تحت پوشش شبکه ایرانسل درآمده و تا شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد پایان فروردین شهرهای گرگان، بهشهر، فریدون کنار، تربت حیدریه، قائم‌شهر، فردوس، قزوین، خوی، گنبدکاووس، بابلسر، جویبار و تایباد نیز به شبکه ایرانسل خواهند پیوست. همچنین بزودی شبکه ایرانسل شهرهای رباط کریم، اهواز و یزد را نیز تحت پوشش قرار می دهد.
همچنین ایرانسل بزودی پیشنهادهای تشویقی تابستانی خود را به هموطنان عزیز معرفی خواهد شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد نمود.
اکنون بیش ا شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد ز یک میلیون مشترک در حدود ۵۰ شهر کشور از خدمات شبکه تلفن همراه ایرانسل استفاده می کنند.
با تشکر از استقبال و همکاری شما شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد مشترکین گرامی.
ایرانسل بزودی سرویس شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد های جدیدی را به مشترکین خود ارائه می نماید:
۹ فروردين ۱۳۸۶: با پوشش حدود ۵۰ شهر، شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد تعداد مشترکین ایرانسل از مرز یک میلیون نفر گذشت!
واگذاری شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد و توزیع ۳۵۰ هزار سیم‌کارت ۱۵۰ هزار تومانی شرکت ایرانسل در سه شهر تهران، تبریز و مشهد از روز شنبه ۲۹مهر ماه آغاز شد.
از آذرماه نیز ماهانه ۵۰۰ هزار سیم‌کارت ۱۵۰ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد هزار تومانی به تدریج واگذار خواهد شد.
(سرویس فهرست طلایی Family & Friends) نیز مشترکین را قادر می سازد تا پنج شماره تلفن همراه ایرانسل را انتخاب کرده و با ثبت آنها شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در فهرست طلایی خود، از تخفیف در هزینه مکالمه با این شماره تلفن ها بهره مند شوند.
در مرحله اول سیم‌کارت‌های اعتباری توزیع نخواهد شد و طی هفته­های آینده واگذاری این شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد سیم­کارت­ها آغاز خواهد شد.
(سرویس "ذخیره شماره تماس گیرنده"Who Called) که بطور رایگان برای تمامی مشترکین ایرانسل فعال شده و از طریق آن فهرستی از شماره هایی که در زمان خاموش بودن تلفن همراه و یا در دسترس نبودن مشترک تماس گرفته ولی قادر به برقراری ارتباط با او نشده اند، شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد از طریق پیام کوتاه برای مشترک ارسال می گردد.
این تعداد مشترک ایرانسل در فاصله سه روز ۲۹ اسفند تا ۲ فروردین حدود ۲۴ میلیون پیام‌کوتاه (SMS) از طریق شبکه ایرانسل ارسال کرده اند! شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
در پاسخ به استقبال مشترکین از این خدمات، ایرانسل دوره استفاده شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد رایگان از خدمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) خود را تا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۶ تمدید می نماید. شایان ذکر است که مهلت استفاده رایگان از خدمات اینترنت از طریق تلفن همراه (GPRS) ایرانسل تا ۱۵ فروردین ماه می باشد و پس از پایان این دوره هزینه این خدمات مطابق تعرفه در نظر گرفته شده معادل ۳۰ ریال برای هر کیلو بایت اطلاعات ارسال یا دریافت شده محاسبه می گردد.
(سرویس پیام گیر صوتیVoice Mail) نیز بطور رایگان برای تمامی مشترکین ایرانسل فعال شده و از طریق آن مشترکین شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد می توانند پیامهای صوتی تماس گیرندگان را از طریق پیام گیر روی شبکه دریافت نمایند.
ما در راستای برنامه توسعه شبکه ایرانسل در سراسر کشور، تاکنون شهرهای تهران، مشهد، تبریز، کرج، ارومیه، ساری، مراغه، ری، قم، شیراز، اردبیل، کرمانشاه، خرم آباد، همدان، مشگین‌شهر، گرمی، سراب، قدس، بابل، سنندج، سقز، ایلام، الیگودرز، بجنورد، باقرشهر، چهاردانگه، آمل، شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد میاندوآب، قوچان، چالوس، کمال شهر، زنجان، پاکدشت، قرچک، کیش، اسلام شهر، ورامین، پیشوا، شبستر، کنگاور و بروجرد تحت پوشش شبکه ایرانسل درآورده ایم و تا پایان فروردین شهرهای اراک، گرگان، بهشهر، فریدونکنار، نکا، تربت حیدریه، قائم شهر، فردوس، ساوه، قزوین، سرپل ذهاب، خوی، گنبدکاوس، بابلسر، جویبار، بیرجند، نیشابور، امیرکلا، محمودآباد، تایباد و تربت جام را نیز به شبکه ایرانسل اضافه خواهند شد. همچنین سرویس رومینگ بین المللی ایرانسل با ۱۷۷ اپراتور در ۹۷ کشور جهان پیش از آغاز سال جدید فعال گردیده و که بزودی این تعداد به بیش از ۲۰۰ کشور افزایش خواهد یافت. فهرست اپراتورها و کشورهای طرف قرارداد در وبسایت ایرانسل قابل مشاهده می باشد.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین (داخلی و خارجی)
ماهیت روشن و شفاف نشان تجاری ایرانسل، ریشه در شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ارزشهای زیر دارد:
عناصر لازم – کار گروهی، شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین دوستانه، خودمانی، گرم و صمیمی
با توجه به اینکه طبق ضوابط شرکت ایرانسل، کلیه سیم‌کارت‌های اعتباری شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ایرانسل
عرضه شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین خدمات مخابراتی بصورت کلی و جزئی؛
o توانایی بخشیدن به افراد، ملتها شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین و کشورها
- بنیاد شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین مستضعفان
انجام فعالیتهای مربوط به تجارت شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین الکترونیکی و تجارت ارتباطات سیار شبکه های مخابراتی فوق؛
خستگی ناپذیری شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین
عناصر لازم – اصول محکم، مورد اعتماد بودن، با هم بودن شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین
o ساختن آینده برای مردم و مشتریانی که افتخار خدمتگذاری شان را داریم. پیشرو بودن در شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین توسعه ارتباطات
o آنچه که انتظارش نمی رود، از شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین حد انتظار فراتر میرود
o شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ارتباط با مردم در سطح خودشان
o شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ایجاد امکان
o شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین انجام امور به نحوی متفاوت
بدین ترتیب، در صورتی که به هر دلیل قرار است برای مدتی بیش از ۳ ماه، از خط ایرانسل استفاده نشود و مشترك تمایل دارد شماره مورد نظرش همچنان شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین در مالکیتش باقی بماند، می‌تواند کد دستوری #1*160* را از خط خود شماره گیری کند.
ایرانسل یک شرکت سهامی خاص است که تحت قوانین بازرگانی جمهوری اسلامی ایران شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین (اصلاح شده در 1347 هجری شمسی – برابر با 1969 میلادی)، و مفاد اساسنامه آن اداره میشود. این شرکت در 23 مردادماه 1385 تحت شماره 252949 به ثبت رسید. ایرانسل برای مدت زمان نامحدودی تشکیل شده است.
o شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ایجاد ارتباط با مشتریان خود
که به مدت ۳ شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت این شرکت بازگردانده می‌شود (تعلیق مذکور شامل شماره سیم‌کارت است)، ایرانسل به مشتركانش امکان داده است كه در صورت نیاز، با استفاده از سرویس جدید حفظ شماره، این مشکل را برطرف كنند.
شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین o ساختن آینده ای روشنتر برای همه افرادی که با ما در ارتباط باشند
ایرانسل | شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین irancell
دغدغه غیرفعال شدن خطوط اعتباری تلفن همراه پس از خاموش بودن خط برای مدت بیش از سه ماه از بین رفته و مشتركان دیگر نگران نیستند كه پس از مدتی خاموش بودن تلفن، خط آن‌ها سلب امتیاز شود.به گزارش شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ایسنا از آنجا كه بیش‌تر مشتركان ایرانسل دارای سیم‌كارت‌های اعتباری‌اند و از امكان سلب امتیاز شدن سیم‌كارتشان پس از خاموش بودن خط تلفن‌شان برای مدت طولانی نگران بودند، اكنون این امكان فراهم شده تا با بهره‌گیری از این سرویس جدید، اگر مشتركان به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای مدتی استفاده نکنند، شماره آن‌ها همچنان در مالکیت‌شان باقی بماند.
o احساس همدلی برای هر شرایط خاصی شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین که در آن قرار دارند
فروش ظرفیت ترافیک شبکه، به افراد حقیقی و حقوقی در سطح شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین داخلی و خارجی؛
در ششم آذر ماه 1384، مجوز اپراتوری دوم تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور و وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات، به شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین شرکت ایرانسل اعطا شد.
درباره شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ایرانسل :
o ایجاد شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ارتباطاتی که ناممکن بنظر می رسند
o ما هستیم، بخاطر شما کارمند شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین گرامی
عرضه محصولات و خدمات در شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ارتباط با سیستمهای دیجیتالی، اطلاعات و اینترنت؛عرضه سایر منابع خدمات ارزش افزوده که در حال حاضر آماده بهره برداری بوده و یا در آینده ایجاد خواهد شد؛
سیمکارت اعتباری شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ایرانسل خود را حفظ نمایید:
نوآوری/ سادگی شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین
سیمکارت شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین اعتباری ایرانسل
این شرکت با هدف پیشرو بودن در ارائه خدمات مخابراتی در ایران، شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین خدمات ذیل را ارائه می دهد:
شرکت گسترش الکترونیک ایران در حال حاضر دو سهامدار عمده دارد: شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین
شرکت گسترش الکترونیک ایران و ام تی ان اینترنشنال با مسئولیت محدود (MTN International (Mauritius) Limited)، دو سهامدار شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ایرانسل هستند. ساختار شرکتی ایرانسل به شکل زیر است:
عرضه خدمات مشتریان، از جمله مدیریت روابط مشتریان و خدمات مرکز تماس. در پاییز 1384 (نوامبر 2005)، قرارداد سهامداران شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین مابین شرکت گسترش الکترونیک ایران و MTN منعقد شد.
اجاره تسهیلات زیرساخت شبکه به افراد حقیقی و حقوقی در سطح شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین داخلی و خارجی؛
o با اعتماد و اطمینان شما، شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین همیشه موفق خواهیم بود
o ما هستیم، بخاطر شما شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین مشتری گرامی
رهبری عناصر لازم – دوراندیشی، تعهد، راهنمایی شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین
عناصر لازم – مثبت نگری، تمرکز بر آینده، مشتاق، و به روز بودن شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین
روابط/ مشتری شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین مداری
- صنایع الکترونیک ایران ، شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین (صا ایران)
درستی/ عدالت شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین
عناصر لازم – تصور، دید عمیق، خلاقیت شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین


:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

تعریف گروه های مختلف با هر عنوان، امکان جدا سازی هزینه تماس های کاری و غیر کاری و تعریف مراکز هزینه مختلف، تعریف مراکز هزینه مختلف برای نگهداری حساب های شرکت جهت کنترل هزینه ها، اضافه کردن تلفن های همراه شخصی افراد برای جداسازی هزینه تماس های شخصی و کاری، استفاده از طرح های تشویقی مختلف برای تماس های شخصی و کاری مشترکان مختلف، طرح شماره کوتاه متفاوت در هر گروه به اختیار مشترک، متوقف کردن محاسبه تماس های کاری در رومینگ،امکان تعریف سیاست های مالی و شارژایرانسل بانک مسکن حسابداری (مراکز هزینه)، امکان کنترل هزینه های تماس های کاری وامکان تعریف انتقال تماس تا ۵ بار، از جمله مزایای ویژه این سرویس به شمار می رود.
سرویس سلامت شارژایرانسل بانک مسکن همراه
این آهنگ پیشواز مشابه رزومه صوتی شارژایرانسل بانک مسکن شرکت یا کارت ویزیت هر یک از پرسنل عمل می کند و می تواند جایگاه برند شرکت مصرف کننده را ارتقاء دهد. به این ترتیب هنگامی که افراد، منتظر برقراری تماس با کارکنان بخش فروش، پشتیبانی و دیگر بخش های شرکت هستند و توجه آنها معطوف به لحظه برقراری تماس است به جای صدای «بوق ... بوق... » یکنواخت و همیشگی، آهنگ پیشواز شرکت را خواهند شنید و با جدیدترین محصولات، تخفیف ها یا طرح های ویژه آن شرکت آشنا می شوند.درگاه خدمات مبتنی بر موقعیت
رمز یکبار مصرف شارژایرانسل بانک مسکن
سرویس ارزش افزوده تلفن اینترنتی شارژایرانسل بانک مسکن وایمکس ایرانسل
شارژایرانسل بانک مسکن
پیام پیشواز شارژایرانسل بانک مسکن شرکتی
بر این اساس، شرکت ها و موسسات می توانند با استفاده از سرویس «پیام پیشواز شرکت»، آهنگ یا صوتی ویژه را متناسب با اهداف و ارزش های شرکت خود شارژایرانسل بانک مسکن بر روی خطوط ایرانسل کارکنان کنند.
در بخش معرفی محصولات موجود در بسته خدمات شرکتی ایرانسل، اولین سرویس به نام «خدمات شبکه خصوصی مجازی تلفن شارژایرانسل بانک مسکن همراه» رونمایی شد.
از هماهنگی خدمات پزشکی و بیمارستانی گرفته تا نیازمندیهای شخصی و درمانی بیماران در خانه و ثبت اطلاعات بیماران حادثه دیده در آمبولانس تا مخابره در شارژایرانسل بانک مسکن لحظه آن به مرکز، همگی از جمله نمونه خدماتی هستند که توسط سرویس سلامت همراه ایرانسل مهیا گشته است.
بنا بر این گزارش، این سرویس سلامتی، مهیا کننده بستری جدید برای برقراری ارتباطات در حوزه بهداشت و درمان بوده و با انتقال بسیاری شارژایرانسل بانک مسکن از ارتباطات درمانی بر روی بستر موبایل می تواند سرعتی متفاوت و سطح خدماتی جدید را به شهروندان اهدا نماید.
آنطور که ایرانسل اعلام شارژایرانسل بانک مسکن کرد، افزایش شفافیت در مدیریت ناوگان، تسهیل و بهبود برنامه ریزی منابع، افزایش سرعت عکس العمل در موقعیت های اضطراری، ایجاد فرصت های جدید برای شرکت ها جهت ارائه خدمات نوین، افزایش وفاداری مشتریان با توجه به اطمینان آنها از ارائه خدمات مورد نیاز در هر مکان، بازتعریف بهینه سیستم های داخلی شرکت با امکانات و فرآیندهای مبتنی بر موقعیت از جمله مزایای ویژه این سرویس بود.
به گفته مدیران ایرانسل، این فناوری جدید، به سازمان ها و شرکت ها امکان شارژایرانسل بانک مسکن می دهد که تلفن های همراه کارکنان خود را گروه بندی نموده و امکاناتی شبیه به امکانات سیستم تلفن داخلی شرکت به آنها اضافه نمایند و بدین صورت قابلیت ها و مزایای فراوانی را در اختیار مدیران و کارمندان خود قرار دهند.
بر اساس این سرویس، رفع شارژایرانسل بانک مسکن نیاز مشترکین تجاری به خرید سخت افزار PBX، کاهش چشمگیر هزینه مکالمات، طبقه بندی شماره گیری داخلی، ارتباطات داخلی بین شعب و نمایندگی ها، تماس با شماره داخلی یا شناسه وایمکس و ... جنبه های نوینی از قابلیت های تجاری و شرکتی وایمکس را به کاربران عرضه می کند.
رونمایی از «درگاه خدمات مبتنی بر موقعیت» به عنوان سرویسی جهت آگاهی از موقعیت مکانی کارکنان، ماشین آلات، پخش کننده ها و دیگر منابع و افراد به همراه قابلیت تعریف سیستم ها شارژایرانسل بانک مسکن و فرآیندهای شرکتی و تعریف خدمات جدید آخرین بخش از مراسم این روز بود.
شبکه اختصاصی تلفن شارژایرانسل بانک مسکن همراه
در مراسم رونمایی از محصولات و خدمات جدید شارژایرانسل بانک مسکن ایرانسل اعلام شد که به دلیل استقبال گسترده مشترکین از سرویس «آهنگ پیشواز»، هم اکنون نسخه شرکتی این سرویس نیز جهت استفاده مشترکین تجاری راه اندازی شده است.
رونمایی از خدمات ارزش افزوده بر بستر تلفن اینترنتی وایمکس ایرانسل به عنوان جایگزین سیستم سنتی شارژایرانسل بانک مسکن تلفن داخلی شرکت ها، جنبه های تجاری نوینی از اینترنت بی سیم را در کانون توجه فعالان اقتصادی قرار داد.
ایرانسل از راه اندازی سرویس «رمز یکبر مصرف» خود برای مشترکینی که از تلفن همراه برای تراکنش های شارژایرانسل بانک مسکن بانکی استفاده می کنند، خبر داد.بر اساس اعلام ایرانسل، مشترکین ایرانسل می توانند برای دریافت کد امنیتی یکبار مصرف به وب سایت ایرانسل وارد شوند و با وارد کردن کد دریافت شده در سیم کارت خود، رمز ورودی معتبر برای ۵ دقیقه را دریافت کنند.
سرعت و دقت، که به عنوان دو عامل حیاتی برقراری ارتباط در دنیای پزشکی و سلامت مطرح هستند، به فهرست شارژایرانسل بانک مسکن سرویسهای جدید ایرانسل با عنوان «سرویس سلامت همراه» اضا



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1391 | نظرات ()